Als er nou een paar lefgozers zijn die die kindjes collectief neerknuppelen binnen het bedrijf, dan komen de mammies met troep niet meer zo snel hoor. Of ze moet een mini-ninja uitgebraggelt hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:34 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom hebben moeders die pas een kind hebben gekregen de onbedwingbare drang om hun baby aan iedereen te laten zien?
Waarom moeten ook mensen die daar niet op zitten te wachten het leidzaam ondergaan?
Het gekir en gekrijs dat het zooooo leuk is enzo.......
En dat het een wolk van een baby is.
dan gaan ze maar lekker op kraamvisite ofzo. ik zit niet op die herrieschoppers te wachtenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef Sorbootje het volgende:
Omdat er gelukkig nog steeds meer mensen zijn die wél geinteresseerd zijn en het echt leuk vinden.
Dat is nog steeds geen reden om je baby naar het werk mee te nemenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef Sorbootje het volgende:
Omdat er gelukkig nog steeds meer mensen zijn die wél geinteresseerd zijn en het echt leuk vinden.
Ik dacht er precies hetzelfde over. Vond het storend dat er dan een huilende baby op de werkvloer was (om maar niet te spreken van een moeder die meende borstvoeding te moeten kunnen geven midden tussen alle collega's, die daar zichtbaar door in verlegenheid werden gebracht). Maar het bleek dat toen ik zelf een baby kreeg heel veel collega's vroegen wanneer ik haar kwam showen. Dus eigenlijk deed ik het juist uit beleefdheid. En die van mij huilde uiteraard nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:34 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom hebben moeders die pas een kind hebben gekregen de onbedwingbare drang om hun baby aan iedereen te laten zien?
Waarom moeten ook mensen die daar niet op zitten te wachten het leidzaam ondergaan?
Het gekir en gekrijs dat het zooooo leuk is enzo.......
En dat het een wolk van een baby is.
Werd gestoord door krijsende baby op de afdeling.quote:
Mijn man kreeg op zijn donder van collega's dat hij de baby nog niet had laten zien op zijn werk, dus sommige vinden het schijnbaar toch wel leuk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen reden om je baby naar het werk mee te nemen
Er zijn genoeg dingen die leuk zijn, waarvoor andere mensen zicht interesseren, maar die je tóch niet meeneemt naar je werk.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:42 schreef snakelady het volgende:
ik heb zo vaak buiten naar een nieuwe auto staan kijken op verzoek van de eigenaar.
Nee, die zijn gewoon te lui om op kraamvisite te komen, echt interesse hebben ze dus ook niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn man kreeg op zijn donder van collega's dat hij de baby nog niet had laten zien op zijn werk, dus sommige vinden het schijnbaar toch wel leuk.
Waarschijnlijk ben en word je daarom dus nooit manager op zo'n afdelingquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:43 schreef TimMer1981 het volgende:
Als ik manager op zo'n afdeling was vloog zo'n hormonenbom er bij mij direct uit; werk is werk, thuis is thuis.
Ja, leuk, maar daar kies je dus zelf voor. Jíj stapt naar buiten om die auto te zien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:42 schreef snakelady het volgende:
Omdat veel mensen het wel leuk vinden en de ouders trots zijn op hun nieuwe kroost.
Waarom laten mensen hun nieuwe auto aan iedereen zien? ik heb zo vaak buiten naar een nieuwe auto staan kijken op verzoek van de eigenaar.
En als ik nou ergens geen flikker om geef is het dan wel.
Maar ach, ben sociaal dus laat me van mijn goede kant zien....
Dat heeft niks met ruggegraat te maken maar met inlevingsvermogen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan ben je toch echt dom
Dat je effe uit beleefdheid naar een baby gaat kijken kan ik nog begrijpen, maar naar een auto terwijl het je niets interesseert? Dan heb je gewoon geen ruggegraat om nee te zeggen.
Ik toon wel interesse hoor, effe 10 minuutjes een rondje maken is ook prima.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat heeft niks met ruggegraat te maken maar met inlevingsvermogen.
die persoon is ergens trots op en wil dat delen, dan kan ik nee zeggen, maar wat voor moeite is het om interesse te tonen in iemand anders?
ik ben nu eenmaal een sociaal persoon....
als iets me niet boeit kost dat best veel moeite, ik klets graag, maar er zijn dingen die me nu eenmaal niet interesseren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:46 schreef snakelady het volgende:
maar wat voor moeite is het om interesse te tonen in iemand anders?
Ik dus ook nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef ThE_ED het volgende:
Ik snap nooit zo goed waar mensen nu weer naar gaan kijken als een collega met de baby binnenkomt.
Ja, afrader om een ziek kind mee te nemen trouwens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ze zijn veel leuker als ze kunnen praten en de boel gaan slopen door overal aan snoeren te trekken en rond te rennen op de werkvloer
Daar komen ze snel van terug als je allebei een slapeloos weekend hebt gehad maar dat van mij door het zuipen blijkt te komen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:53 schreef i10TD het volgende:
Om te patsen "ik heb het wel en jij lekker niet".. of om elkaar aan te sporen, wat ik al zovaak heb gehoord
Pauze a la.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:51 schreef just me het volgende:
Gisteren heerlijk met de baby van een collega zitten tuttelen
jaja in mijn eigen lunchpauze!
nou ik moet wel zeggen, ik zie ze liever als ze een jaar of 4, 5 zijn.. met een karakter (bescheiden of onderzoekend/brutaal), dat zorgt nog wel eens voor iets grappigs ipv een kind dat alleen ligt, jankt en schijtquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pauze a la.
Dan moeten ze het zelf weten.
Ik heb in een kantoortuin gewerkt waar dus regelmatig van die gillende babies werden getoond.
Zo irritant op een gegeven moment.
En vooral niks zeggen er over want dan ben je een kinderhater enzo.
En krijg je het standaard gezeik van wacht maar een paar jaar, dan praat je wel anders.
Maar dan heb je interactie met dat kind.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef i10TD het volgende:
[..]
nou ik moet wel zeggen, ik zie ze liever als ze een jaar of 4, 5 zijn.. met een karakter (bescheiden of onderzoekend/brutaal), dat zorgt nog wel eens voor iets grappigs ipv een kind dat alleen ligt, jankt en schijt
Probeer het eens te onderbouwen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef Deetch het volgende:
terechte klacht.
kloptquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar dan heb je interactie met dat kind.
Bij een baby zitten al die wannabe mama's meteen te krijsen dat het kind zo lief naar hun lacht enzo.
Rijgersquote:
En wat is nu je probleem? Dat anderen het te leuk vinden?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar dan heb je interactie met dat kind.
Bij een baby zitten al die wannabe mama's meteen te krijsen dat het kind zo lief naar hun lacht enzo.
Ik weet feilloos de voor mij interessante punten uit zo'n tekst te halen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Over de rest wordt weer eens heen gelezen
Wat ben jij opvallend veel in OUD aan het posten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pauze a la.
Dan moeten ze het zelf weten.
Ik heb in een kantoortuin gewerkt waar dus regelmatig van die gillende babies werden getoond.
Zo irritant op een gegeven moment.
En vooral niks zeggen er over want dan ben je een kinderhater enzo.
En krijg je het standaard gezeik van wacht maar een paar jaar, dan praat je wel anders.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het hartstikke leuk als collega's hun kinderen meenemen. Zelfs de 'kinderen' die even oud zijn als ik zie ik graag eens. Kom op zeg, collega's zie je vaker dan je vrienden en dan is het toch juist heel erg leuk om te zien waar ze zo trots op zijn.
ThE_ED ik wil een kind van je
en weet je wat helemáál vervelend is, het is nog waar ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, wel 1 heel topic!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat ben jij opvallend veel in OUD aan het posten.
Jawel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Godtje het volgende:
Is er eens een terechte klacht en dan staat die niet in klb.
Nee hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
En wat is nu je probleem? Dat anderen het te leuk vinden?
Als ze een kind krijgen hebben ze ook ineens de wijsheid in pacht en 10 jaar levenservaring erbijquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
Niet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet langs alle bureau's om m'n nieuwe objectief te laten zien?
Nouja, sommigen lijken wel gelijk 10 jaar ouder, jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als ze een kind krijgen hebben ze ook ineens de wijsheid in pacht en 10 jaar levenservaring erbij
kan best, maar je kind is je alles, die laat je niet aan dezelfde collega's zien waar je een week terug nog een haat aan hadquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Niet?![]()
Maar daar ben je toch 'trots' op?
'dan ik'quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je bent een grotere OUD-kenner dan mij!
Haha, daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef i10TD het volgende:
[..]
kan best, maar je kind is je alles, die laat je niet aan dezelfde collega's zien waar je een week terug nog een haat aan had
Ik ben daar supertrots op, neem 'm ook elke dag mee naar werk maar ik ga er geen rondjes mee lopen van kijk mij eens met m'n nieuwe aanwinst.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Niet?![]()
Maar daar ben je toch 'trots' op?
En dat idd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Voor het laten zien van een baby hebben ze 'kraamvisite' uitgevonden
Als mensen het zonodig willen zien, dan nemen ze wel de tijd om bij jóu langs te komen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:46 schreef ThE_ED het volgende:
Wat zeurt TS nu, ik neem ook altijd alles mee wat ik net nieuw heb.
Toegegeven, wat lastig als het de nieuwe wasdroger betreft, maar voor 2 tientjes willen die mannen van de MM best een blokje omrijden.
Ik denk ook dat dit gewoon het closing argument is. Er is geen enkele reden om langs te komen met je baby op het werk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Voor het laten zien van een baby hebben ze 'kraamvisite' uitgevonden
Als mensen het zonodig willen zien, dan nemen ze wel de tijd om bij jóu langs te komen.
Leuk om je vent voor lul te zetten op je werk......quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef Scorpie het volgende:
Het is eigenlijk een verkapte manier om te laten zien hoe sterk het zaad was van de man in kwestie.
'Kijk eens wat hij kan produceren!'
Nee. Wat voor moeilijks heeft een man nu moeten doen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef Scorpie het volgende:
Het is eigenlijk een verkapte manier om te laten zien hoe sterk het zaad was van de man in kwestie.
Nou, daar zou je nog wel een aardige discussie over kunnen opzettenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee. Wat voor moeilijks heeft een man nu moeten doen?
Kijk, dit moois zat nou 9 maanden in m'n buik te groeien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee. Wat voor moeilijks heeft een man nu moeten doen?
Je laat zien wat jij als vrouw tijdens een zware bevalling hebt geproduceerd.
een blob die kan janken, kotsen en schijtenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef Scorpie het volgende:
Mijn collega's vragen wel altijd "fijn weekend gehad?", dus ik merk idd een enorme pre-occupatie met of de ander wel of niet seks heeft gehad. Zo'n kind is natuurlijk het ultieme bewijs, al kun je daar ook mee cheaten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb het wel gedaan, omdat ik trots was.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit gewoon het closing argument is. Er is geen enkele reden om langs te komen met je baby op het werk.
Showoff.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Daarna heb je alsnog een aantal maanden verlof.
Ja, die van mij is heeel mooi ja!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kijk, dit moois zat nou 9 maanden in m'n buik te groeien.![]()
nee die wasmachine maakt tenminste nog kleding schoonquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je bent over je eigen kind niet op dezelfde manier trots als op een nieuwe wasmachine.![]()
Nee, maar dat is eigenlijk raar.... als dat ding niet naar je zin functioneert, koop je gewoon een nieuwe.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je bent over je eigen kind niet op dezelfde manier trots als op een nieuwe wasmachine.![]()
en soms duidelijk een stukje erbuitenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:23 schreef ThE_ED het volgende:
"iedereen kan neuken, met Ravensburger" en dan moet men naderhand idd even laten zien hoe netjes men binnen het hokje geklodderd heeft.
Bijkletsen kan ook zonder kind.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan, omdat ik trots was.
Plus dat het gewoon even gezellig bijkletsen was op het werk, je bent er even uit, wilt ook even zien hoe het de collega's daar vergaat enz enz. Daarna heb je alsnog een aantal maanden verlof.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:23 schreef ThE_ED het volgende:
"iedereen kan neuken, met Ravensburger" en dan moet men naderhand idd even laten zien hoe netjes men binnen het hokje geklodderd heeft.
Helemaal eens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef ThE_ED het volgende:
Ohja, dit is OUD, ik wacht op de eerste "een kind neem je niet dat krijg je, niet voor iedereen gaat het zo makkelijk".
en soms zijn mensen lui en kleuren ze niet alle vakjes in en missen er wat belangrijke onderdeeltjesquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Terwijl je maar 1 kleur verf hebt, en slechts enkele vakjes.
Net zoals je maar 1 grote WC-pot hebt, en een piemeltje dat zo klein is dat hij er in de lengte al 8 keer in past, en toch mis je die WC-pot nog als je moet plassen....quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
daarom ga ik mijn creaties die ik op de plee maak ook niet showen aan mijn collega'squote:Op woensdag 10 maart 2010 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net zoals je maar 1 grote WC-pot hebt, en een piemeltje dat zo klein is dat hij er in de lengte al 8 keer in past, en toch mis je die WC-pot nog als je moet plassen....
Goeie metafoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Worden wel intelligenter, laatst een stukje gelezen dat vrouwen slimmer worden als ze kinderen krijgen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als ze een kind krijgen hebben ze ook ineens de wijsheid in pacht en 10 jaar levenservaring erbij
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Leuk om je vent voor lul te zetten op je werk......
Denk dat de verantwoordelijkheid over een kind je vaak wel eh... verstandiger maakt ofzo?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Worden wel intelligenter, laatst een stukje gelezen dat vrouwen slimmer worden als ze kinderen krijgen.
Hoe dat exact zit weet ik overigens niet.
Maar schijnbaar worden vrouwen ook slimmer als ze merkkleding gaan dragen.
Vind dat ook altijd onzin, van wie krijg je dan een kind? in welke rij moet een vriendin van me gaan staan die al 4 jaar bezig is?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef ThE_ED het volgende:
Ohja, dit is OUD, ik wacht op de eerste "een kind neem je niet dat krijg je, niet voor iedereen gaat het zo makkelijk".
Depends. Je moet blijkbaar heel trots zijn op dingen die met het snelheid van het licht uit je onderste regionen tevoorschijn komen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:40 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
daarom ga ik mijn creaties die ik op de plee maak ook niet showen aan mijn collega's
Volgens mij heb je mij nog nooit zien pissen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net zoals je maar 1 grote WC-pot hebt, en een piemeltje dat zo klein is dat hij er in de lengte al 8 keer in past, en toch mis je die WC-pot nog als je moet plassen....
Oh, dus als jouw toekomstige vrouw jouw kind baart zou je het raar vinden als ze trots is?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Depends. Je moet blijkbaar heel trots zijn op dingen die met het snelheid van het licht uit je onderste regionen tevoorschijn komen.
Nee, en dat houden we zo.... stel je voor dat je niet weet hoe het moet en ik zwanger van je word omdat je iets fout doet... moet je nog met die koter in de maxicosi naar het werk om hem te showen ook.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mij nog nooit zien pissen.
Ja, aangezien ze kinderen haatquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dus als jouw toekomstige vrouw jouw kind baart zou je het raar vinden als ze trots is?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, en dat houden we zo.... stel je voor dat je niet weet hoe het moet en ik zwanger van je word omdat je iets fout doet... moet je nog met die koter in de maxicosi naar het werk om hem te showen ook.
Ja. Jij weet niet hoe ik eruit ziequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dus als jouw toekomstige vrouw jouw kind baart zou je het raar vinden als ze trots is?
och arme, OUD denkt dat ze ook kunnen bashen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, en dat houden we zo.... stel je voor dat je niet weet hoe het moet en ik zwanger van je word omdat je iets fout doet... moet je nog met die koter in de maxicosi naar het werk om hem te showen ook.
Ja, precies, pissen en neuken verwarren, ik ben een nerd maar niet debiel, wat denkt men wel niet van mij?!quote:
Nah, ik ben niet eens een reguliere OUD poster, daarbij: OUD kwam niet naar KLB om te bashen, KLB kwam zelf naar OUD.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
och arme, OUD denkt dat ze ook kunnen bashen.
Arm personeel in het restaurantquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:58 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb Leander ook wel eens meegenomen naar mijn werk. Een paar van mijn directe collegas waren op kraambezoek geweest maar er waren er zoveel die de kleine wilden zien. Tja en ik had geen zin om iedereen thuis te hebben. Dus zijn we even een half uurtje langs gegaan. We hebben gewoon in het personeelsrestaurant gezeten. Niemand die er last van had!!
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:58 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb Leander ook wel eens meegenomen naar mijn werk. Een paar van mijn directe collegas waren op kraambezoek geweest maar er waren er zoveel die de kleine wilden zien. Tja en ik had geen zin om iedereen thuis te hebben. Dus zijn we even een half uurtje langs gegaan. We hebben gewoon in het personeelsrestaurant gezeten. Niemand die er last van had!!
het is toch oneerlijk allemaal.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet eens een reguliere OUD poster, daarbij: OUD kwam niet naar KLB om te bashen, KLB kwam zelf naar OUD.
Na 3 keer schudden is het spelen he, onthou datquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, precies, pissen en neuken verwarren, ik ben een nerd maar niet debiel, wat denkt men wel niet van mij?!
Waarom doe je dit? dit is gewoonweg ordinair trollen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
och arme, OUD denkt dat ze ook kunnen bashen.
Dan is het toch ook prima?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:58 schreef MeNicole2 het volgende:
We hebben zo'n groot restaurant, geloof me, niemand die er last van had. Nu zat ie ook niet te huilen natuurlijk!!quote:
Leander? Is dat een tuincentrum ofzo?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:58 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja, erger dan oneerlijk nog, het is net zo triest als ouders die uren met de versgeperste koter op het werk gaan rondhangen.quote:
Contradictio in terminisquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom doe je dit? dit is gewoonweg ordinair trollen.
Wij in OUD zijn namenlijk niet collectief verbonden aan elkaar.
Dit was een opmerking van een persoon die toevallig ook in OUD komt.
Nee een wiegjequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leander? Is dat een tuincentrum ofzo?
waarom vat je het dan nu wel persoonlijk op?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wij in OUD zijn namenlijk niet collectief verbonden aan elkaar.
Julian huilde ook niet. Die lag lekker te slapen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:59 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
We hebben zo'n groot restaurant, geloof me, niemand die er last van had. Nu zat ie ook niet te huilen natuurlijk!!
mag hopen dat dat in je pauze was of dat de baas die tijd van al jullie salarisen ingehouden heeftquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:59 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
We hebben zo'n groot restaurant, geloof me, niemand die er last van had. Nu zat ie ook niet te huilen natuurlijk!!
Ja, want je kunt dit topic nauwelijks ontlopen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, erger dan oneerlijk nog, het is net zo triest als ouders die uren met de versgeperste koter op het werk gaan rondhangen.
Goh, had ik het echt tussen haakjes moeten zetten? Dacht dat je de insteek zo ook wel zou begrijpen...niet dus.quote:
Klopt, en dan laten we nog even buiten beschouwing dat ik in KLB al zag aankomen dat dit topic geopend zou worden..... het was te verwachten dus zeg maar.... net als wanneer een collega een kind krijgt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, want je kunt dit topic nauwelijks ontlopen.
Hoe vonden je collega`s de baby?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:01 schreef Jarno het volgende:
Wow.
Is het 'heel debiel FOK! plaagt OUD' weekje ofzo? Kunnen alle zwakzinnigen weer terug naar KLB?.
Ach, er zijn mensen die denken dat wij plassen met klaarkomen kunnen verwarren, dus dan moet je dit soort dingen ook maar uitleggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Goh, had ik het echt tussen haakjes moeten zetten? Dacht dat je de insteek zo ook wel zou begrijpen...niet dus.
Nee het was in mijn zwangerschapsverlofquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:01 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
mag hopen dat dat in je pauze was of dat de baas die tijd van al jullie salarisen ingehouden heeft
Ik vat het als een belediging op dat hij me met ieder ander persoon in OUD vergelijkt omdat ik kinderen heb, ondanks dat ik kinderen heb nog steeds individueel met vele interesses en een eigen mening, sterker nog, kom niet eens zo heel veel in OUD.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
waarom vat je het dan nu wel persoonlijk op?
Ja, precies, alles op fok! is heel voorspelbaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, en dan laten we nog even buiten beschouwing dat ik in KLB al zag aankomen dat dit topic geopend zou worden..... het was te verwachten dus zeg maar....
Dus omdat een collega zwanger is betekend dat automatisch dat ze langs moet komen met haar uitwerpsel??quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, en dan laten we nog even buiten beschouwing dat ik in KLB al zag aankomen dat dit topic geopend zou worden..... het was te verwachten dus zeg maar.... net als wanneer een collega een kind krijgt.
Leuk!quote:
Ik vat het als een belediging op dat je nu al weer vergeten bent dat ik "hij" was. Korsakov is a bitch!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vat het als een belediging op dat hij me met ieder ander persoon in OUD vergelijkt omdat ik kinderen heb,
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat een collega zwanger is betekend dat automatisch dat ze langs moet komen met haat uitwerpsel??
Ik zou zeggen: gooi het in de groep!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Betreffende collega is er trouwens nog, er zitten hier serieus 5 vrouwen al 2,5 uur over baby's te praten... ben benieuwd of ze ook langer blijven om de tijd in te halen...
En dan vragen vrouwen zich af waarom ze minder verdienen!
subtiel dit topic doorsturenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: gooi het in de groep!
Mag niet andersmans fora gaan zitten modden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:05 schreef Jarno het volgende:
[..]. Ach kom nou toch Netsplitter. Het druipt er vanaf. Niet zo gemaakt. Bespaar jezelf een FB topic en sluit deze drek gewoon.
Je weet zelf ook wel hoe dat soort dingen ontvangen worden in een groep met jonge moedersquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: gooi het in de groep!
Sorry, was je betoog interessanter geweest dan had ik waarschijnlijk meer moeite gedaan om te onhouden wie het had getypt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik vat het als een belediging op dat je nu al weer vergeten bent dat ik "hij" was. Korsakov is a bitch!
Maar wel verkankeren?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mag niet andersmans fora gaan zitten modden.
Ik verkanker helemaal niks.quote:
Ik weet gewoon waar je (erg doorzichtig) mee bezig bent. Sleep een paar KLB josti's mee, open een topic in OUD en lachen maar. Als collega mod zou ik erg blij met je zijn iig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik verkanker helemaal niks.
Daarbij laat jij je nu zeer goed kennen door met kanker te gaan gooien.
Niemand heeft hier met krachttermen zitten gooien tot nu toe.
Geen onvertogen woord is gevallen.
Tot jij.........
En jij zit hier al 2 uur te zaniken daarover, je had ook kunnen werken....quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Betreffende collega is er trouwens nog, er zitten hier serieus 5 vrouwen al 2,5 uur over baby's te praten... ben benieuwd of ze ook langer blijven om de tijd in te halen...
En dan vragen vrouwen zich af waarom ze minder verdienen!
Dit is wel handig voor mij, geeft niet hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sorry, was je betoog interessanter geweest dan had ik waarschijnlijk meer moeite gedaan om te onhouden wie het had getypt.
Het is het zoveelste topic van deze week vandaar dat ik even wat minder begrip heb nu.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig, de moeders reageren leuk, Jarno reageert verzuurt, precies zoals ik me het voorstelde
als ik later kinderen heb ga ik gewoon ook iedereen kapotbloggen, natuurlik, laten we wel zijn!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig, de moeders reageren leuk, Jarno reageert verzuurt, precies zoals ik me het voorstelde
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet gewoon waar je (erg doorzichtig) mee bezig bent. Sleep een paar KLB josti's mee, open een topic in OUD en lachen maar. Als collega mod zou ik erg blij met je zijn iig..
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wij in OUD KLB zijn namenlijk niet collectief verbonden aan elkaar.
Dit was een opmerking van een persoon die toevallig ook in OUD KLB komt.
Meid, als ik zie hoe belachelijk defensief jij al reageert, denk je dat ik dan zin heb in dat x5?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
En jij zit hier al 2 uur te zaniken daarover, je had ook kunnen werken....
Of het tegen ze kunnen zeggen ( over ruggegraatloos gesproken) en dan had iedereen weer verder kunnen werken.
Ach, dit topic vind ik wel meevallen. Er wordt wat heen en weer getrolled, iedereen heeft een lachje om een post, straks gaatie dicht, de KLB-ers gaan terug naar school/werk en de OUD-ers gaan poepluiers verschonen. Iedereen weer blij toch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is het zoveelste topic van deze week vandaar dat ik even wat minder begrip heb nu.
ik post helegaar niet zoveel meerquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet gewoon waar je (erg doorzichtig) mee bezig bent. Sleep een paar KLB josti's mee, open een topic in OUD en lachen maar. Als collega mod zou ik erg blij met je zijn iig..
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef Scorpie het volgende:
<makkelijk>quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, dit topic vind ik wel meevallen. Er wordt wat heen en weer getrolled, iedereen heeft een lachje om een post, straks gaatie dicht, de KLB-ers gaan terug naar school/werk en de OUD-ers gaan poepluiers verschonen. Iedereen weer blij toch?
Dat is net zo vanzelfsprekend als wanneer een mod een reltopic gaat openen in een ander subforum...quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat een collega zwanger is betekend dat automatisch dat ze langs moet komen met haar uitwerpsel??
Het is dan ook al jaren hetzelfde gezeik met die knul. Had je opeens iets anders verwacht?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef Scorpie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |