Ik dus ook nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef ThE_ED het volgende:
Ik snap nooit zo goed waar mensen nu weer naar gaan kijken als een collega met de baby binnenkomt.
Ja, afrader om een ziek kind mee te nemen trouwens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ze zijn veel leuker als ze kunnen praten en de boel gaan slopen door overal aan snoeren te trekken en rond te rennen op de werkvloer
Daar komen ze snel van terug als je allebei een slapeloos weekend hebt gehad maar dat van mij door het zuipen blijkt te komen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:53 schreef i10TD het volgende:
Om te patsen "ik heb het wel en jij lekker niet".. of om elkaar aan te sporen, wat ik al zovaak heb gehoord
Pauze a la.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:51 schreef just me het volgende:
Gisteren heerlijk met de baby van een collega zitten tuttelen
jaja in mijn eigen lunchpauze!
nou ik moet wel zeggen, ik zie ze liever als ze een jaar of 4, 5 zijn.. met een karakter (bescheiden of onderzoekend/brutaal), dat zorgt nog wel eens voor iets grappigs ipv een kind dat alleen ligt, jankt en schijtquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pauze a la.
Dan moeten ze het zelf weten.
Ik heb in een kantoortuin gewerkt waar dus regelmatig van die gillende babies werden getoond.
Zo irritant op een gegeven moment.
En vooral niks zeggen er over want dan ben je een kinderhater enzo.
En krijg je het standaard gezeik van wacht maar een paar jaar, dan praat je wel anders.
Maar dan heb je interactie met dat kind.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef i10TD het volgende:
[..]
nou ik moet wel zeggen, ik zie ze liever als ze een jaar of 4, 5 zijn.. met een karakter (bescheiden of onderzoekend/brutaal), dat zorgt nog wel eens voor iets grappigs ipv een kind dat alleen ligt, jankt en schijt
Probeer het eens te onderbouwen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef Deetch het volgende:
terechte klacht.
kloptquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar dan heb je interactie met dat kind.
Bij een baby zitten al die wannabe mama's meteen te krijsen dat het kind zo lief naar hun lacht enzo.
Rijgersquote:
En wat is nu je probleem? Dat anderen het te leuk vinden?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar dan heb je interactie met dat kind.
Bij een baby zitten al die wannabe mama's meteen te krijsen dat het kind zo lief naar hun lacht enzo.
Ik weet feilloos de voor mij interessante punten uit zo'n tekst te halen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Over de rest wordt weer eens heen gelezen
Wat ben jij opvallend veel in OUD aan het posten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pauze a la.
Dan moeten ze het zelf weten.
Ik heb in een kantoortuin gewerkt waar dus regelmatig van die gillende babies werden getoond.
Zo irritant op een gegeven moment.
En vooral niks zeggen er over want dan ben je een kinderhater enzo.
En krijg je het standaard gezeik van wacht maar een paar jaar, dan praat je wel anders.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het hartstikke leuk als collega's hun kinderen meenemen. Zelfs de 'kinderen' die even oud zijn als ik zie ik graag eens. Kom op zeg, collega's zie je vaker dan je vrienden en dan is het toch juist heel erg leuk om te zien waar ze zo trots op zijn.
ThE_ED ik wil een kind van je
en weet je wat helemáál vervelend is, het is nog waar ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, wel 1 heel topic!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat ben jij opvallend veel in OUD aan het posten.
Jawel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Godtje het volgende:
Is er eens een terechte klacht en dan staat die niet in klb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |