Nah, ik ben niet eens een reguliere OUD poster, daarbij: OUD kwam niet naar KLB om te bashen, KLB kwam zelf naar OUD.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
och arme, OUD denkt dat ze ook kunnen bashen.
Arm personeel in het restaurantquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:58 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb Leander ook wel eens meegenomen naar mijn werk. Een paar van mijn directe collegas waren op kraambezoek geweest maar er waren er zoveel die de kleine wilden zien. Tja en ik had geen zin om iedereen thuis te hebben. Dus zijn we even een half uurtje langs gegaan. We hebben gewoon in het personeelsrestaurant gezeten. Niemand die er last van had!!
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:58 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb Leander ook wel eens meegenomen naar mijn werk. Een paar van mijn directe collegas waren op kraambezoek geweest maar er waren er zoveel die de kleine wilden zien. Tja en ik had geen zin om iedereen thuis te hebben. Dus zijn we even een half uurtje langs gegaan. We hebben gewoon in het personeelsrestaurant gezeten. Niemand die er last van had!!
het is toch oneerlijk allemaal.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet eens een reguliere OUD poster, daarbij: OUD kwam niet naar KLB om te bashen, KLB kwam zelf naar OUD.
Na 3 keer schudden is het spelen he, onthou datquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, precies, pissen en neuken verwarren, ik ben een nerd maar niet debiel, wat denkt men wel niet van mij?!
Waarom doe je dit? dit is gewoonweg ordinair trollen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
och arme, OUD denkt dat ze ook kunnen bashen.
Dan is het toch ook prima?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:58 schreef MeNicole2 het volgende:
We hebben zo'n groot restaurant, geloof me, niemand die er last van had. Nu zat ie ook niet te huilen natuurlijk!!quote:
Leander? Is dat een tuincentrum ofzo?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:58 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja, erger dan oneerlijk nog, het is net zo triest als ouders die uren met de versgeperste koter op het werk gaan rondhangen.quote:
Contradictio in terminisquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom doe je dit? dit is gewoonweg ordinair trollen.
Wij in OUD zijn namenlijk niet collectief verbonden aan elkaar.
Dit was een opmerking van een persoon die toevallig ook in OUD komt.
Nee een wiegjequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leander? Is dat een tuincentrum ofzo?
waarom vat je het dan nu wel persoonlijk op?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wij in OUD zijn namenlijk niet collectief verbonden aan elkaar.
Julian huilde ook niet. Die lag lekker te slapen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:59 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
We hebben zo'n groot restaurant, geloof me, niemand die er last van had. Nu zat ie ook niet te huilen natuurlijk!!
mag hopen dat dat in je pauze was of dat de baas die tijd van al jullie salarisen ingehouden heeftquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:59 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
We hebben zo'n groot restaurant, geloof me, niemand die er last van had. Nu zat ie ook niet te huilen natuurlijk!!
Ja, want je kunt dit topic nauwelijks ontlopen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, erger dan oneerlijk nog, het is net zo triest als ouders die uren met de versgeperste koter op het werk gaan rondhangen.
Goh, had ik het echt tussen haakjes moeten zetten? Dacht dat je de insteek zo ook wel zou begrijpen...niet dus.quote:
Klopt, en dan laten we nog even buiten beschouwing dat ik in KLB al zag aankomen dat dit topic geopend zou worden..... het was te verwachten dus zeg maar.... net als wanneer een collega een kind krijgt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, want je kunt dit topic nauwelijks ontlopen.
Hoe vonden je collega`s de baby?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:01 schreef Jarno het volgende:
Wow.
Is het 'heel debiel FOK! plaagt OUD' weekje ofzo? Kunnen alle zwakzinnigen weer terug naar KLB?.
Ach, er zijn mensen die denken dat wij plassen met klaarkomen kunnen verwarren, dus dan moet je dit soort dingen ook maar uitleggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Goh, had ik het echt tussen haakjes moeten zetten? Dacht dat je de insteek zo ook wel zou begrijpen...niet dus.
Nee het was in mijn zwangerschapsverlofquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:01 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
mag hopen dat dat in je pauze was of dat de baas die tijd van al jullie salarisen ingehouden heeft
Ik vat het als een belediging op dat hij me met ieder ander persoon in OUD vergelijkt omdat ik kinderen heb, ondanks dat ik kinderen heb nog steeds individueel met vele interesses en een eigen mening, sterker nog, kom niet eens zo heel veel in OUD.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
waarom vat je het dan nu wel persoonlijk op?
Ja, precies, alles op fok! is heel voorspelbaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, en dan laten we nog even buiten beschouwing dat ik in KLB al zag aankomen dat dit topic geopend zou worden..... het was te verwachten dus zeg maar....
Dus omdat een collega zwanger is betekend dat automatisch dat ze langs moet komen met haar uitwerpsel??quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, en dan laten we nog even buiten beschouwing dat ik in KLB al zag aankomen dat dit topic geopend zou worden..... het was te verwachten dus zeg maar.... net als wanneer een collega een kind krijgt.
Leuk!quote:
Ik vat het als een belediging op dat je nu al weer vergeten bent dat ik "hij" was. Korsakov is a bitch!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vat het als een belediging op dat hij me met ieder ander persoon in OUD vergelijkt omdat ik kinderen heb,
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat een collega zwanger is betekend dat automatisch dat ze langs moet komen met haat uitwerpsel??
Ik zou zeggen: gooi het in de groep!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Betreffende collega is er trouwens nog, er zitten hier serieus 5 vrouwen al 2,5 uur over baby's te praten... ben benieuwd of ze ook langer blijven om de tijd in te halen...
En dan vragen vrouwen zich af waarom ze minder verdienen!
subtiel dit topic doorsturenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: gooi het in de groep!
Mag niet andersmans fora gaan zitten modden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:05 schreef Jarno het volgende:
[..]. Ach kom nou toch Netsplitter. Het druipt er vanaf. Niet zo gemaakt. Bespaar jezelf een FB topic en sluit deze drek gewoon.
Je weet zelf ook wel hoe dat soort dingen ontvangen worden in een groep met jonge moedersquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: gooi het in de groep!
Sorry, was je betoog interessanter geweest dan had ik waarschijnlijk meer moeite gedaan om te onhouden wie het had getypt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik vat het als een belediging op dat je nu al weer vergeten bent dat ik "hij" was. Korsakov is a bitch!
Maar wel verkankeren?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mag niet andersmans fora gaan zitten modden.
Ik verkanker helemaal niks.quote:
Ik weet gewoon waar je (erg doorzichtig) mee bezig bent. Sleep een paar KLB josti's mee, open een topic in OUD en lachen maar. Als collega mod zou ik erg blij met je zijn iig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik verkanker helemaal niks.
Daarbij laat jij je nu zeer goed kennen door met kanker te gaan gooien.
Niemand heeft hier met krachttermen zitten gooien tot nu toe.
Geen onvertogen woord is gevallen.
Tot jij.........
En jij zit hier al 2 uur te zaniken daarover, je had ook kunnen werken....quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Betreffende collega is er trouwens nog, er zitten hier serieus 5 vrouwen al 2,5 uur over baby's te praten... ben benieuwd of ze ook langer blijven om de tijd in te halen...
En dan vragen vrouwen zich af waarom ze minder verdienen!
Dit is wel handig voor mij, geeft niet hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sorry, was je betoog interessanter geweest dan had ik waarschijnlijk meer moeite gedaan om te onhouden wie het had getypt.
Het is het zoveelste topic van deze week vandaar dat ik even wat minder begrip heb nu.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig, de moeders reageren leuk, Jarno reageert verzuurt, precies zoals ik me het voorstelde
als ik later kinderen heb ga ik gewoon ook iedereen kapotbloggen, natuurlik, laten we wel zijn!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig, de moeders reageren leuk, Jarno reageert verzuurt, precies zoals ik me het voorstelde
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet gewoon waar je (erg doorzichtig) mee bezig bent. Sleep een paar KLB josti's mee, open een topic in OUD en lachen maar. Als collega mod zou ik erg blij met je zijn iig..
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wij in OUD KLB zijn namenlijk niet collectief verbonden aan elkaar.
Dit was een opmerking van een persoon die toevallig ook in OUD KLB komt.
Meid, als ik zie hoe belachelijk defensief jij al reageert, denk je dat ik dan zin heb in dat x5?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
En jij zit hier al 2 uur te zaniken daarover, je had ook kunnen werken....
Of het tegen ze kunnen zeggen ( over ruggegraatloos gesproken) en dan had iedereen weer verder kunnen werken.
Ach, dit topic vind ik wel meevallen. Er wordt wat heen en weer getrolled, iedereen heeft een lachje om een post, straks gaatie dicht, de KLB-ers gaan terug naar school/werk en de OUD-ers gaan poepluiers verschonen. Iedereen weer blij toch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is het zoveelste topic van deze week vandaar dat ik even wat minder begrip heb nu.
ik post helegaar niet zoveel meerquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet gewoon waar je (erg doorzichtig) mee bezig bent. Sleep een paar KLB josti's mee, open een topic in OUD en lachen maar. Als collega mod zou ik erg blij met je zijn iig..
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef Scorpie het volgende:
<makkelijk>quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, dit topic vind ik wel meevallen. Er wordt wat heen en weer getrolled, iedereen heeft een lachje om een post, straks gaatie dicht, de KLB-ers gaan terug naar school/werk en de OUD-ers gaan poepluiers verschonen. Iedereen weer blij toch?
Dat is net zo vanzelfsprekend als wanneer een mod een reltopic gaat openen in een ander subforum...quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat een collega zwanger is betekend dat automatisch dat ze langs moet komen met haar uitwerpsel??
Het is dan ook al jaren hetzelfde gezeik met die knul. Had je opeens iets anders verwacht?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef Scorpie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |