Nee hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
En wat is nu je probleem? Dat anderen het te leuk vinden?
Als ze een kind krijgen hebben ze ook ineens de wijsheid in pacht en 10 jaar levenservaring erbijquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
En krijg je het standaard gezeik van wacht maar een paar jaar, dan praat je wel anders.
Niet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet langs alle bureau's om m'n nieuwe objectief te laten zien?
Nouja, sommigen lijken wel gelijk 10 jaar ouder, jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als ze een kind krijgen hebben ze ook ineens de wijsheid in pacht en 10 jaar levenservaring erbij
kan best, maar je kind is je alles, die laat je niet aan dezelfde collega's zien waar je een week terug nog een haat aan hadquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Niet?![]()
Maar daar ben je toch 'trots' op?
'dan ik'quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je bent een grotere OUD-kenner dan mij!
Haha, daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef i10TD het volgende:
[..]
kan best, maar je kind is je alles, die laat je niet aan dezelfde collega's zien waar je een week terug nog een haat aan had
Ik ben daar supertrots op, neem 'm ook elke dag mee naar werk maar ik ga er geen rondjes mee lopen van kijk mij eens met m'n nieuwe aanwinst.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Niet?![]()
Maar daar ben je toch 'trots' op?
En dat idd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Voor het laten zien van een baby hebben ze 'kraamvisite' uitgevonden
Als mensen het zonodig willen zien, dan nemen ze wel de tijd om bij jóu langs te komen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:46 schreef ThE_ED het volgende:
Wat zeurt TS nu, ik neem ook altijd alles mee wat ik net nieuw heb.
Toegegeven, wat lastig als het de nieuwe wasdroger betreft, maar voor 2 tientjes willen die mannen van de MM best een blokje omrijden.
Ik denk ook dat dit gewoon het closing argument is. Er is geen enkele reden om langs te komen met je baby op het werk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Voor het laten zien van een baby hebben ze 'kraamvisite' uitgevonden
Als mensen het zonodig willen zien, dan nemen ze wel de tijd om bij jóu langs te komen.
Leuk om je vent voor lul te zetten op je werk......quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef Scorpie het volgende:
Het is eigenlijk een verkapte manier om te laten zien hoe sterk het zaad was van de man in kwestie.
'Kijk eens wat hij kan produceren!'
Nee. Wat voor moeilijks heeft een man nu moeten doen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef Scorpie het volgende:
Het is eigenlijk een verkapte manier om te laten zien hoe sterk het zaad was van de man in kwestie.
Nou, daar zou je nog wel een aardige discussie over kunnen opzettenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee. Wat voor moeilijks heeft een man nu moeten doen?
Kijk, dit moois zat nou 9 maanden in m'n buik te groeien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee. Wat voor moeilijks heeft een man nu moeten doen?
Je laat zien wat jij als vrouw tijdens een zware bevalling hebt geproduceerd.
een blob die kan janken, kotsen en schijtenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef Scorpie het volgende:
Mijn collega's vragen wel altijd "fijn weekend gehad?", dus ik merk idd een enorme pre-occupatie met of de ander wel of niet seks heeft gehad. Zo'n kind is natuurlijk het ultieme bewijs, al kun je daar ook mee cheaten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb het wel gedaan, omdat ik trots was.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit gewoon het closing argument is. Er is geen enkele reden om langs te komen met je baby op het werk.
Showoff.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Daarna heb je alsnog een aantal maanden verlof.
Ja, die van mij is heeel mooi ja!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kijk, dit moois zat nou 9 maanden in m'n buik te groeien.![]()
nee die wasmachine maakt tenminste nog kleding schoonquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je bent over je eigen kind niet op dezelfde manier trots als op een nieuwe wasmachine.![]()
Nee, maar dat is eigenlijk raar.... als dat ding niet naar je zin functioneert, koop je gewoon een nieuwe.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je bent over je eigen kind niet op dezelfde manier trots als op een nieuwe wasmachine.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |