Ik zou het kapot spuiten ipv er uit gaan trekken. Scheelt veel moeite en is effectieverquote:Op maandag 12 juli 2010 14:30 schreef WRH het volgende:
[..]
check!
maar we hebben ook nog op de agenda om dat enorme onkruid aan de boswal kant weg te halen, dat groeit nu hoger dan ikzelf (nee niet gelogen, echt, ik kan er niet meer doorheen, ok, ik ben maar 1.60 m maar dan nog..)
die gaat er waarschijnlijk van het weekend aan zodat de overgang gras - boswal wat lager wordt, zonder al te veel troep er tussen en dan gewoon weer bijhouden, waren we de laatste tijd niet aan toegekomen en dan gaat het snel.
althans, hoop datdat dit weekend gaat redden, want ik trek er niets uit dat groter is dan ikzelf
heb round up, dachten erover om dat eerst (voorzichtig) te spuiten zodra de regen over is en dan over een paar dagen de boel weg te halen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou het kapot spuiten ipv er uit gaan trekken. Scheelt veel moeite en is effectieverVoor het spuiten wel ff met de (bos)maaier er overheen zodat het laag is. Dan werkt het spuiten beter.
* loopt nu naar lief toe en trekt shirt omhoog*quote:Op maandag 12 juli 2010 14:35 schreef Xs2Shanna het volgende:
Hoe kom ik er nou in hemelsnaam bij dat jij een man bentHeb dat altijd gedacht.................
Excuses hahaha!
Round up is niet opgewassen tegen zulk hoog onkruid.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:40 schreef WRH het volgende:
[..]
heb round up, dachten erover om dat eerst (voorzichtig) te spuiten zodra de regen over is en dan over een paar dagen de boel weg te halen.
moeten dan alleen wel enorm voorzichtig zijn dat het niet op het gras komt.
ah ok, doen we datquote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Round up is niet opgewassen tegen zulk hoog onkruid.![]()
Het beste is om gewoon met een heggenschaar/bosmaaier/grasmaaier alles kort te maaien. En dan daar overheen spuiten. En dan duurt het nog een dag of 5 voor je duidelijk ziet dat het bruiner word
Afknippen of omzagen wat je niet meer wilt hebben en dan met de spade de boel opruimen. In ieder geval niet spuiten. Daarnaast zou ik het gras compleet meepakken tijdens het bestraten. Er groeit teveel rotzooi tussen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:30 schreef WRH het volgende:
[..]
check!
maar we hebben ook nog op de agenda om dat enorme onkruid aan de boswal kant weg te halen, dat groeit nu hoger dan ikzelf (nee niet gelogen, echt, ik kan er niet meer doorheen, ok, ik ben maar 1.60 m maar dan nog..)
die gaat er waarschijnlijk van het weekend aan zodat de overgang gras - boswal wat lager wordt, zonder al te veel troep er tussen en dan gewoon weer bijhouden, waren we de laatste tijd niet aan toegekomen en dan gaat het snel.
althans, hoop datdat dit weekend gaat redden, want ik trek er niets uit dat groter is dan ikzelf
zit heel veel troep tussen maar vooral ook mos en dat vinden we stiekem wel lekker eigenlijk, tis groen, hoeft het niet te maaien en ligt lekkerquote:Op maandag 12 juli 2010 14:43 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Afknippen of omzagen wat je niet meer wilt hebben en dan met de spade de boel opruimen. In ieder geval niet spuiten. Daarnaast zou ik het gras compleet meepakken tijdens het bestraten. Er groeit teveel rotzooi tussen.
Dat het je gras sloopt is bijzaak?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef WRH het volgende:
[..]
zit heel veel troep tussen maar vooral ook mos en dat vinden we stiekem wel lekker eigenlijk, tis groen, hoeft het niet te maaien en ligt lekker
eigenlijk welquote:Op maandag 12 juli 2010 14:54 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat het je gras sloopt is bijzaak?
Ik vind ook niks mis met mos hoor...quote:Op maandag 12 juli 2010 14:55 schreef WRH het volgende:
[..]
eigenlijk wel
is gewoon 1 van die dingen die we nu gewoonweg niet belangrijk vinden gezien alle andere klussen incl de voorgaande die we al gedaan hebben.
voor volgend jaar of de volgende eigenaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |