Veel succes vandaag met je tentamen....quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Hoop ook dat het vandaag beter gaat. Belangrijk tentamen vanavond en daarvoor eerst nog een workshop.
Terwijl ik vanavond eigenlijk wilde winkelen.
Ik weet niet wat voor telefoon je hebt, maar ik het programmatje GMote op de mijne geinstalleerd, op m'n pc het programma GMote Server geinstalleerd, dan kun je een wachtwoord instellen en dat moet je op telefoon invoeren om contact te leggen. Nog best veilig ook wel dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Als het makkelijk gaat lijkt het me uitermate handig voor mediacenter-achtige dingen
Oh dus omdat anderen ook lopen te kloten betekent dat, dat jij zelf ook maar wat kan aan rommelenquote:'Wij hebben bewijzen dat dit overal in het land is voorgekomen, dus ik vind dat het onterecht is dat wij moeten hertellen'
Als dat echt zo is moet hij die bewijzen delen en moet in het hele land herteld worden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:04 schreef Whiteguy het volgende:
Directeur bestuurszaken over hertelling in Rotterdam zojuist op RTLz:
[..]
Oh dus omdat anderen ook lopen te kloten betekent dat, dat jij zelf ook maar wat kan aan rommelen
Faalvideo hier
http://www.rtl.nl/compone(...)antoin.avi_plain.xml
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
Druk, druk druk.... oftewel... stofzuigen, dweilen, opruimen, strijken....
quote:
Pssst, het is een zij als je het filmpje goed bekijktquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als dat echt zo is moet hij die bewijzen delen en moet in het hele land herteld worden.
Het filmpje kan ik niet bekijken, maar mijn punt blijft geldigquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pssst, het is een zij als je het filmpje goed bekijkt
Staat Mr. Anonimous op straatquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve boxer!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve boxer! en SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve Golden!
Lijkt me erg gevaarlijk; als ik zoiets zou zien dan zou ik me wschl. letterlijk een ongeluk lachenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pssst, het is een zij als je het filmpje goed bekijkt
[ afbeelding ]
Als ik een auto koop, worden dergelijke ballonnen mijn volgende aankoop
Je stage opdracht toch?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Help me even herinneren met wat in mijn geval
Flinke naaistreek. Zwaar kut. Dat geld was idd voor bv het verstrekken van een biertje op de laatste avond van een oefening van 3 weken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:07 schreef Whiteguy het volgende:
C4, uw mening?
[..]
Link met links hier
http://www.geenstijl.nl/m(...)eld_meer_voor_l.html
Om uit te geven aan een uitzending in een andere provincie van Afghanistan of ergens in Afrika.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Ach, binnenkort wordt er weer bezuinigd op de kosten voor Uruzgan, dus dan is er wer budget over...
De CAO-onderhandelingen van Defensie zijn toch nog gaande?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om uit te geven aan een uitzending in een andere provincie van Afghanistan of ergens in Afrika.
Spannendquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, zelf maar even gebeld, ze gaan het contract opstellen
Voorafgaande aan de huidige CAO hebben we 2 jaar zonder CAO gezeten. Ik denk niet dat de bonden nu weer een risico gaan nemen door een werkmansborrel o.i.d. in de CAO te willen hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De CAO-onderhandelingen van Defensie zijn toch nog gaande?
Gewoon laten opnemen in de secundaire arbeidsvoorwaarden...
Ja, ik hoorde dat ook op het nieuws.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
Uitspraak van het jaar: "Motie van treurnis"
quote:
Denk terug aan andere belangrijke tentamens die je OOK gehaald hebt terwijl je er zo tegenop zagquote:
Geen idee... maar da's een flinke trillingquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef Etcetera het volgende:
Naschok in Chili, 7.2 op schaal van Richter.
Wanneer is het een naschok en wanneer 'gewoon' een 2de aardbeving
Ze zijn er ook nog niet over uit of het een naschok is of niet, las ik netquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:09 schreef Etcetera het volgende:
Naschok in Chili, 7.2 op schaal van Richter.
Wanneer is het een naschok en wanneer 'gewoon' een 2de aardbeving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |