OMFG, was ze zo bazig? Damnquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij moest nog wel meer weg doen. Zijn cadillac en ongeveer 30 gitaren.
Hij had behoorlijk schulden opgebouwd. Te veel uitgegeven aan gitaren enz. Nu gaat het financieel wel beter met hem en is hij ook gelukkiger denk ik. Maar het was best een hard gelag voor hem toen die spullen verkocht moesten worden....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OMFG, was ze zo bazig? Damn
Serieus, ik heb heel veel over voor mijn vrouw (en natuurlijk nu ook voor mijn zoontje), maar er zijn grenzen
Ik zou ook niet trouwen met iemand die een berg schulden meebrengt. Nu is hij gelukkiger dan ooit zegt hij want zijn leven loopt soepeler.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:49 schreef iamredleader het volgende:
Okee, als er ook schulden tegenover stonden, en dit drukt een stempel op je leven, dat is er wel wat voor te zeggen
aangezien hij net wakker is, je hebt hem toch wel ontbijt gegeven en geen diner?quote:
Zulke pantoffelhelden verdienen het ook vernederd te worden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij moest nog wel meer weg doen. Zijn cadillac en ongeveer 30 gitaren.
Nee, die zat er niet bij.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:39 schreef MadMaster het volgende:
Zat er niet zo'n ding bij je nieuwe auto?
[ afbeelding ]
quote:
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=diverse&label=Thee%20aanslagquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
De mok is met thee gevuld... de test is begonnen!!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=diverse&label=Thee%20aanslag
Maar niet erg handig, lijkt me...quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:11 schreef Etcetera het volgende:
ik zit mijn pc te bedienen met mijn telefoon, wat fucking geniaal
Daar hebben ze heel handige infrarood en ook bluetooth afstandsbedieningen voor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Hmm ik zou in principe vanuit m'n bed muziek kunnen gaan luisteren, maar het idee is (denk ik) vooral dat je presentaties enzo kunt bedienen met je telefooonWat best een uitkomst is, je hoeft dan niet steeds naar je laptop te lopen om het volgende scherm te laten zien.
Niks ernstigs.quote:
What's new?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:18 schreef Soempie het volgende:
- verslapen
- aangerand door een hond
- aantekeningen vergeten mee te nemen
- tentamen met alleen maar vragen over stellingen (stelling 1 is waar, 2 niet waar; alle stellingen zijn waar, etc)
- een meisje kneep in m'n bil
- trein gemist
- hengsel van tas knapte toen ik naar de bus rende, dus spullen op de grond
- Sven naar gitaarles, dus ik moest lopend naar huis
- net thuis, morgen weer vroeg op en weer 's avonds een tentamen
- Sven de hele week niet echt gezien/ gesproken
- moe
Als God zou bestaan was ik z'n labrat.
Hoofdpijn had ik vervelender gevonden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:20 schreef Etcetera het volgende:
En ik maar denken dat ik een kutdag had met m'n hoofdpijn[ afbeelding ]
Hee ik heb alleen maar ruzie met karma af en toe!quote:
Vandaag op de training wegens lage opkomst weer eens een spelletje ouderwets 'zestienmeteren' gedaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is belachelijk koud buiten! trainen ging niet van harte vanavond
* Ofyles2 denkt meteen aan Jeroen ven Merwijk...quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:18 schreef Soempie het volgende:
- verslapen
- aangerand door een hond
- aantekeningen vergeten mee te nemen
- tentamen met alleen maar vragen over stellingen (stelling 1 is waar, 2 niet waar; alle stellingen zijn waar, etc)
- een meisje kneep in m'n bil
- trein gemist
- hengsel van tas knapte toen ik naar de bus rende, dus spullen op de grond
- Sven naar gitaarles, dus ik moest lopend naar huis
- net thuis, morgen weer vroeg op en weer 's avonds een tentamen
- Sven de hele week niet echt gezien/ gesproken
- moe
Als God zou bestaan was ik z'n labrat.
Overigens wel een kopie gemaakt van de volgende goal (maar dan iets verder in de kruising) dus dat verzacht de pijn aanzienlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vandaag op de training wegens lage opkomst weer eens een spelletje ouderwets 'zestienmeteren' gedaan.
Mn rechtervoet is echt helemaal aan stront nu van anderhalf uur lang ballen op doel vuren
Hoe doe je dat? Als het makkelijk gaat lijkt het me uitermate handig voor mediacenter-achtige dingenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:11 schreef Etcetera het volgende:
ik zit mijn pc te bedienen met mijn telefoon, wat fucking geniaal
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:38 schreef MadMaster het volgende:
Koffie...![]()
De weersverwachtingen voor dit weekend in Duitsland/Oostenrijk zijn nu gelukkig beter dan begin deze week,
Wat voor weer was het begin van de week dan? Ronduit klote?quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:45 schreef MadMaster het volgende:
Het is vandaag waardeloos wintersportweer in Mayrhofen.
Wij konden keurig 6 tegen 7 spelen, 6 van ons team tegen 7 van de overige seniorenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vandaag op de training wegens lage opkomst weer eens een spelletje ouderwets 'zestienmeteren' gedaan.
Mn rechtervoet is echt helemaal aan stront nu van anderhalf uur lang ballen op doel vuren
Begin deze week voorspelde ze voor Duitsland sneeuwval zoals afgelopen weekend, oftewel een pak van zo'n 40 cm en ellenlange files op de wegen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
[..]
Wat voor weer was het begin van de week dan? Ronduit klote?
Veel plezier
Uhm, wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb een echt streepje op mn Logitech toetsenbordOp mn laptop niet trouwens....
NOu dit streepje: | bij heel veel toetsenborden staat hij als 2 streepjes boven elkaar... bij dit toetsenbord dus niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Uhm, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Link met links hierquote:Defensie: geen geld meer voor ‘leuke dingen’
Terwijl 2010 nog maar koud begonnen is, bleek Defensie vorige week al door het materiaalbudget voor dit jaar heen te zijn. Droogkomisch natuurlijk. De rest van het jaar kan iedereen Nederland dus naar hartelust binnenvallen. Maar daar is nu wat op gevonden: men naait gewoon de eenstreper. Militaire commandanten mogen namelijk vanaf nu GEEN CENT meer spenderen aan ‘gemeenschappelijke uitjes, feestavonden of andere aardigheidjes voor de manschappen’. Ofwel: de ‘leuke dingen’. Gezelligheid is bij defensie vanaf nu VERBOTEN en afgeschaft. Defensie heeft haar (onder-)officieren opgedragen om uitgaven voor ’leuke dingen’ onmiddellijk te stoppen. Met de opheffing van dit zogeheten ‘commandantenfonds’ spaart het noodlijdende Defensie vier miljoen euro uit, die was gereserveerd voor het bevorderen van groepsgevoel binnen eenheden. En 4Mio tikt *kuch* wel aan natuurlijk, op het gehele defensiebudget. Met de drooglegging van het ’pretfonds’ flikt men eigenlijk een kunstje, omdat het pas in 2007 geleden is ingevoerd, als goedmakertje voor de tegelijkertijd ingevoerde snoeiharde (nou ja) interne gedragscode. Dus ja, dubbel genaaid. Zeg maar dag feesten en partijen, dag internets, dag BBQ’s, dag safari’s in Kenia. Vanaf nu is het weer met een houten geweer op wacht staan en blaadje blaadje lezen.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
Soempie, wat een rotdag gisteren, hopelijk gaat het vandaag beter!!
Goedemorgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |