quote:Meisje dood na verwarren Wii-controller met pistool
AMSTERDAM - Een 3-jarig Amerikaans meisje is zondag overleden nadat zij zichzelf in haar buik had geschoten met een pistool.
Het kind was een spelletje aan het spelen op een Wii-spelcomputer met een controller die sprekend lijkt op een pistool.
De vader van het meisje had het wapen op tafel laten liggen, in de buurt van de Wii-controller. Hij dacht dat er indringers op zijn perceel liepen, en had daarom het pistool doorgeladen op tafel gelegd, binnen handbereik van het kind.
Het meisje verwarde vervolgens haar vaders wapen met de controller en schoot zichzelf in haar buik. Het kind overleed op weg naar het ziekenhuis.
Ik snap je punt, maar daar ligt het probleem niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Welke debiel brengt er dan een echt gelijkend wii-pistool op de markt? En dan zijn er ook nog debielen die zo'n ding aanschaffen ipv de witte accesoires die duidelijk nep zijn.
nou, eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:18 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar daar ligt het probleem niet.
Want in zoveel huishoudens ligt een doorgeladen pistool binnen handbereik van je met een Wii-pistool spelende kind?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef Mirjam het volgende:
die vader is een stom varken, maar wie brengt er nou een controller op de markt dat zo echt lijkt. heel veel kinderen gebruiken het, dat is gewoon vragen om problemen, vroeg of laat
Klopt, maar het grootste probleem is mensen die een vuurwapen in huis hebben en deze laten slingeren in de buurt van hun kinderen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, eigenlijk ook wel.
die vader is een stom varken, maar wie brengt er nou een controller op de markt dat zo echt lijkt. heel veel kinderen gebruiken het, dat is gewoon vragen om problemen, vroeg of laat
Stiefvader dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:15 schreef Tommy.Cooper het volgende:
meer info:
http://allaboutthegames.co.uk/feature_story.php?headline=Girl-mistakes-gun-for-Wii-controller---kills-herself-News&article_id=10318
Nee, de officiële zit bij Link's Crossbow Training en is wit. En lijkt ook meer op een soort lasergun dan op een pistool.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:30 schreef Salatrel het volgende:
is die controller officieel van nintendo? zo op de foto lijkt het behoorlijk echt en zou het mijninziens toch al verboden moeten zijn...
nee, maar in enkele dus kennelijk welquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want in zoveel huishoudens ligt een doorgeladen pistool binnen handbereik van je met een Wii-pistool spelende kind?
Één enkele en blijkbaar met geen officieel Wii-pistool. De schuld bij de console leggen is imo de other way around.quote:
Niet alle kinderen hebben een wiiquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want in zoveel huishoudens ligt een doorgeladen pistool binnen handbereik van je met een Wii-pistool spelende kind?
Het kind was drie. Echt of niet echt, al maak je het ding groen met paarse stippen, een kind van drie weet nooit of het echt is of niet. Er zit een trekker aan dus *bam*.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, eigenlijk ook wel.
Maar Darwinisme mogen we dit dan zeker weer niet noemen, want dat is grof en kwetsend.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:25 schreef Ruud het volgende:
[..]
Klopt, maar het grootste probleem is mensen die een vuurwapen in huis hebben en deze laten slingeren in de buurt van hun kinderen.
Laat staan dat ze er überhaupt gevaar in zien.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Het kind was drie. Echt of niet echt, al maak je het ding groen met paarse stippen, een kind van drie weet nooit of het echt is of niet. Er zit een trekker aan dus *bam*.
Ja, dus ligt die verantwoording toch echt bij de ouders en niet bij Nintendo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Laat staan dat ze er überhaupt gevaar in zien.
Deze controller is sowieso niet van Nintendo, dus die heeft er hoe dan ook niks mee te maken. Hoogstens de maker van de controller.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dus ligt die verantwoording toch echt bij de ouders en niet bij Nintendo.
Het maken van echte wapens vraagt om nog meer problemen dan controllers imo.
Welk spelletje speelde ze dan? Het grote ik schiet me vandaag maar eens in mijn buik spel?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:48 schreef Tja..1986 het volgende:
Vraag 1 is het pistool. Waarom in huis, waarom doorgeladen, waarom op tafel, waarom in de buurt van een 3-jarig kind. Vervolgens vraag ik mij af waarom je een kind van drie sowieso dit soort spelletjes laat spelen.
Daarna komt pas de vraag waarom die wii-controler zoveel op een echt pistool lijkt.
Sowieso ligt het probleem in eerste instantie bij de ouders/stiefvader/opvoeding. Beide pistolen hadden nooit in huis gehaald mogen wordenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dus ligt die verantwoording toch echt bij de ouders en niet bij Nintendo.
Het maken van echte wapens vraagt om nog meer problemen dan controllers imo.
Dat maakt niets uit?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:48 schreef Tja..1986 het volgende:
Vraag 1 is het pistool. Waarom in huis, waarom doorgeladen, waarom op tafel, waarom in de buurt van een 3-jarig kind. Vervolgens vraag ik mij af waarom je een kind van drie sowieso dit soort spelletjes laat spelen.
Daarna komt pas de vraag waarom die wii-controler zoveel op een echt pistool lijkt.
Iddquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:53 schreef Beregd het volgende:
Ouders leggen een geladen pistool onbewaakt in de buurt van kinderen, en dan nog durven mensen de schuld op iets anders steken.
Verkijk je niet op het aantal Amerikanen dat niet alleen lid is van de NRA, maar het recht om een wapen te dragen ook altijd en overal denkt te moeten uitvoerenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, net voordat ze haar laatste adem uitblies.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:57 schreef Beregd het volgende:
Hoe weten ze trouwens dat dat kind het verwarde met de wiiiiiii? Heeft ze dat verteld?
Hier ben ik 't mee eens. Ik snap niet dat Nintendo dit doet. Een groot deel van de doelgroep van Nintendo is kleine kinderen, en dan moet je dus niet zo'n echt lijkend pistool als controller maken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef Mirjam het volgende:
wie brengt er nou een controller op de markt dat zo echt lijkt. heel veel kinderen gebruiken het, dat is gewoon vragen om problemen, vroeg of laat
Nogmaals, hoezo Nintendo? Deze controller is third party. Kun je net zo goed Duracell gaan aanklagen of zo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, net voordat ze haar laatste adem uitblies.
Er klopt geen kont van dit verhaal maar iets zegt me dat men wil dat Nintendo gaat betalen voor dit tragische ongeluk.
Hebben ze ook niet gedaan. Google eens op Wii Zapper, dat is de officiële. Lijkt nauwelijks op een echt pistool.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef DeEigenaar het volgende:
[..]
Hier ben ik 't mee eens. Ik snap niet dat Nintendo dit doet. Een groot deel van de doelgroep van Nintendo is kleine kinderen, en dan moet je dus niet zo'n echt lijkend pistool als controller maken.
Dat.... en ik blijf het vreemd vinden dat een 3-jarige (!!!) zichzelf in de buik kan schieten, terwijl je als volwassene bij sommige wapens bijna van je voeten wordt geblazen door de terugslag van een wapen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, net voordat ze haar laatste adem uitblies.
Er klopt geen kont van dit verhaal maar iets zegt me dat men wil dat Nintendo gaat betalen voor dit tragische ongeluk.
Mis ik iets? Als ze die controller op haar buik had geplaatst was er niks aan de hand geweest hoor. Beter was het de controller geweest. Daarbij, ze was drie! Weet zij veel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:59 schreef DeEigenaar het volgende:
[..]
Hier ben ik 't mee eens. Ik snap niet dat Nintendo dit doet. Een groot deel van de doelgroep van Nintendo is kleine kinderen, en dan moet je dus niet zo'n echt lijkend pistool als controller maken.
Natuurlijk die de vader in kwesite ook een grote onverantwoordelijke idioot.
Daarom:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:00 schreef Marble het volgende:
[..]
Nogmaals, hoezo Nintendo? Deze controller is third party. Kun je net zo goed Duracell gaan aanklagen of zo.
Wii is van Nintendo.quote:Meisje dood na verwarren Wii-controller met pistool
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:54 schreef Rookert het volgende:
Leve het 2nd Amendment: Right to keep and bear arms
Wat wil je nou zeggenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat.... en ik blijf het vreemd vinden dat een 3-jarige (!!!) zichzelf in de buik kan schieten, terwijl je als volwassene bij sommige wapens bijna van je voeten wordt geblazen door de terugslag van een wapen.
het kan ook gewoon moord zijn! van de vader! die een wii controller gekocht had! als dekmantel! met voorbedachte rade dus! open je ogen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen? Dat dit nep en een complot is?
Als je een controller een paar cm van je buik houdt is de afwijking bij de terugslag dermate klein dat je alsnog in de buik wordt geraakt. En weet jij veel waar ze op mikte of wat ze probeerde, het kind is fucking 3 jaar oud, die vindt het allemaal leuk en interessant...
Helaas
Als je een controller tegen je buik houdt zal de terugslag idd minimaal zijn, als je echter een pistool tegen je buik houdt zal de terugslag net zo zijn als "normaal".quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen? Dat dit nep en een complot is?
Als je een controller een paar cm van je buik houdt is de afwijking bij de terugslag dermate klein dat je alsnog in de buik wordt geraakt. En weet jij veel waar ze op mikte of wat ze probeerde, het kind is fucking 3 jaar oud, die vindt het allemaal leuk en interessant...
Helaas
Een automatisch en doorgeladen pistool. Kind hoefde alleen op de trekker te drukken. Naar welke kant de loop wees lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat.... en ik blijf het vreemd vinden dat een 3-jarige (!!!) zichzelf in de buik kan schieten, terwijl je als volwassene bij sommige wapens bijna van je voeten wordt geblazen door de terugslag van een wapen.
Ik bedoelde *pistool in mijn 1e zin, sorry. De terugslag zal op zo'n kleine afstand vrij weinig uitmaken, daar de snelheid van de kogel vele mater groter is dan de snelheid van de afwijking.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je een controller tegen je buik houdt zal de terugslag idd minimaal zijn, als je echter een pistool tegen je buik houdt zal de terugslag net zo zijn als "normaal".
Het kind is immers door een echte kogel in de buik geraakt en niet door een controlerstraaltje.
Ik zou niet verbaasd zijn als het kind dus niet zelf de trekker van het pistool heeft overgehaald, maar stiefpapa bijvoorbeeld.
Omdat Amerika.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik bedoelde *pistool in mijn 1e zin, sorry. De terugslag zal op zo'n kleine afstand vrij weinig uitmaken, daar de snelheid van de kogel vele mater groter is dan de snelheid van de afwijking.
Waarom moeten mensen altijd dingen achter verhalen zoeken?Dit gaat wel ver
Geen spelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:12 schreef Frutsel het volgende:
triest zeg
welk spel speelt een 3-jarige op de Wii waar je een pistool voor nodig hebt?
Of zitten ze daar op 3-jarige leeftijd al Modern Warfare 2 te spelen ofzo?
Ja dat weet ik, maar dan nog zou je wat ouderlijk verantwoordelijkheidsgevoel mogen verwachten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:58 schreef Leandra het volgende:
Verkijk je niet op het aantal Amerikanen dat niet alleen lid is van de NRA, maar het recht om een wapen te dragen ook altijd en overal denkt te moeten uitvoeren
Het was natuurlijk wel de stiefvader en was vast niet blij met het kindquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik bedoelde *pistool in mijn 1e zin, sorry. De terugslag zal op zo'n kleine afstand vrij weinig uitmaken, daar de snelheid van de kogel vele mater groter is dan de snelheid van de afwijking.
Eigenlijk vind ik het feit dat een (stief)ouder een doorgeladen automatisch wapen op de salontafel legt en er even "niet aan denkt" dat dat gevaarlijk is met een driejarige in huis nog veel verder gaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef Rookert het volgende:
volgens het bericht is ze op "de wii aan het spelen"... dus ze zal het toch ergens voor nodig hebben gehadquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geen spelanders had er nu alleen maar een gat in de tv gezeten
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het was natuurlijk wel de stiefvader en was vast niet blij met het kind
Ik denk dat vader dearest gewoon een idioot was. Dat wii-spel of controller heeft dat kind niet gedood. Dat doorgeladen pistool op tafel wel. Die echte! Dát was het probleem.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:12 schreef Frutsel het volgende:
triest zeg
welk spel speelt een 3-jarige op de Wii waar je een pistool voor nodig hebt?
Of zitten ze daar op 3-jarige leeftijd al Modern Warfare 2 te spelen ofzo?
Ja, juist, en omdat zelfs een 12-jarige wel begrijpt dat een doorgeladen wapen en een 3-jarige bij dezelfde salontafel niet goed gaat heb ik nogal wat twijfels bij dit verhaal.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar dan nog zou je wat ouderlijk verantwoordelijkheidsgevoel mogen verwachten.
Je zou degenen de kost moeten geven die niet begrijpen dat ze een gevaarlijke situatie creëren. Ik vind het 'voorbedachte rade' iets teveel jumping to conclusions.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:17 schreef Leandra het volgende:
Ja, juist, en omdat zelfs een 12-jarige wel begrijpt dat een doorgeladen wapen en een 3-jarige bij dezelfde salontafel niet goed gaat heb ik nogal wat twijfels bij dit verhaal.
En als die stiefvader te stom is om te begrijpen dat dat niet kan dan is het de verantwoordelijkheid van de moeder dat ze haar kind alleen gelaten heeft met zo'n figuur.
Natuurlijk, maar dat is een ander verhaal. Je begint nu meteen allerlei ongefundeerde theorieën te spuien enzoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het feit dat een (stief)ouder een doorgeladen automatisch wapen op de salontafel legt en er even "niet aan denkt" dat dat gevaarlijk is met een driejarige in huis nog veel verder gaan.
Het hoeft ook geen voorbedachte rade te zijn, dat stel ik niet, maar de Wii-gun zou misschien wel het achteraf excuus kunnen zijn van een ongeplande, uit de hand gelopen actie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou degenen de kost moeten geven die niet begrijpen dat ze een gevaarlijke situatie creëren. Ik vind het 'voorbedachte rade' iets teveel jumping to conclusions.
Hoe en wat er precies gespeeld werd is eigenlijk niet van belang, het kind kwam iig op een punt de "contoller" te pakken en ermee te spelen. Daar heb je verder geen wii voor nodig. Het had net zo goed een willekeurig ander speelgoed pistool kunnen zijn, waar de echte werd naast gelegd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens het bericht is ze op "de wii aan het spelen"... dus ze zal het toch ergens voor nodig hebben gehad![]()
Maar ik snap je punt![]()
Ongepaste complot theoryquote:[..]
Maar paps was er helemaal niet bijquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat is een ander verhaal. Je begint nu meteen allerlei ongefundeerde theorieën te spuien enzo![]()
Paps was heel, heel dom
Nee klopt, stiefvader had pistool op tafel gelegd nadat ie dacht dat er een indringer was op het terrein, hij sliep toen het gebeurde, moeder zat vlakbij achter de computer.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maar paps was er helemaal niet bijeen vertaalfoutje.
- Is het een pistool is als afgebeeld in de op, schat ik een 500-700 gramquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:27 schreef Robar het volgende:
Wat ik me afvroeg bij het lezen van dit bericht.
- Hoe zwaar is zo een doorgeladen pistool?
- Hoeveel kracht moet je zetten om een schot te kunnen lossen?
- Als het kind een spelletje op de WII speelde, hoe komt het kind er dan bij om op zichzelf te richten?
- Hoe groot is de kans, dat ze zichzelf dodelijk in de bik raakt?
- Waarom legt de vader in godsnaam een doorgeladen pistool op tafel en houdt hij het pistool niet bij zich als hij iets vreemds hoort?
- Waarom laat hij een kind van 3 jaar een spel spelen met wapens en lijkt dat wapen ook nog eens heel veel op zijn echte wapen?
Puur uit belangstelling, want ik heb zelf niet zoveel verstand van wapens en onderzoek, maar het is wel een ongelofelijk ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Ik moest aan Charlton Heston denken.quote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:08 schreef Ciske- het volgende:
Tja. Of de afstandbediening van de Wii nou op een echt pistool lijkt of niet lijkt me totaal irrelevant. Alsof een kind van 3 zou denken "Goh, dat ding ligt dan wel binnen handbereik, maar het lijkt niet op iets waar ik normaal mee mag spelen, dus ik zal er maar vanaf blijven".![]()
Als je persé een pistool in huis wilt hebben moet je zorgen dat een kind daar überhaupt niet bij kan komen. Of het er uitziet als een mitrailleur of als een badeendje zal me verder een worst wezen. 100% papa's fout dus.
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar Darwinisme mogen we dit dan zeker weer niet noemen, want dat is grof en kwetsend.
Volgens mij snap je niet echt wat terugslag is. Tegen de tijd dat de schutter terugslag voelt is de kogel al lang uit de loop. Daarbij is .380 maar een heel licht kaliber.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hetzelfde als altijd, dat dit soort onverantwoord gedrag keihard vervolgd moet worden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:57 schreef Re het volgende:
zo ernstig was het gevaar dus niet van een indringer als je lekker ligt te slapen... zal me niets verbazen als er nog een flinke hoeveelheid alcohol in het spel was. Ben benieuwd wat de NRA zal zeggen.
Wat een onzin-opmerking, als het meisje was gestorven omdat ze onstoppingsmiddel dat haar ouders hadden laten slingeren voor limonade had aangezien had je ook niet het bezit van huishoudmiddelen aan de kaak gesteld.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:54 schreef Rookert het volgende:
Leve het 2nd Amendment: Right to keep and bear arms
Wapens zijn bedoeld om te doden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:47 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Wat een onzin-opmerking, als het meisje was gestorven omdat ze onstoppingsmiddel voor limonade had aangezien had je ook niet het bezit van huishoudmiddelen aan de kaak gesteld.
Dat zou het kind niet minder dood maken idioot.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wapens zijn bedoeld om te doden.
Ontstoppingsmiddelen zijn bedoeld om te ontstoppen.
Jij trok de vergelijking, "idioot", dus jij bent verantwoordelijk voor je eigen waanzin.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:48 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Dat zou het kind niet minder dood maken idioot.
Mijn vergelijking klopt prima, jouw achterlijke toevoeging heeft totaal geen waarde.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij trok de vergelijking, "idioot", dus jij bent verantwoordelijk voor je eigen waanzin.
Wapens vergelijken met ontstoppingsmiddelen... faalquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:47 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Wat een onzin-opmerking, als het meisje was gestorven omdat ze onstoppingsmiddel dat haar ouders hadden laten slingeren voor limonade had aangezien had je ook niet het bezit van huishoudmiddelen aan de kaak gesteld.
Ik heb nou juist aangetoond hoe dom jouw opmerking was. Kom maar terug als je volwassen bent, "idioot".quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:50 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Mijn vergelijking klopt prima, jouw achterlijke toevoeging heeft totaal geen waarde.
moet het of/of zijn ofzo?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:47 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Wat een onzin-opmerking, als het meisje was gestorven omdat ze onstoppingsmiddel dat haar ouders hadden laten slingeren voor limonade had aangezien had je ook niet het bezit van huishoudmiddelen aan de kaak gesteld.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:55 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wapens vergelijken met ontstoppingsmiddelen... faal
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nou juist aangetoond hoe dom jouw opmerking was. Kom maar terug als je volwassen bent, "idioot".
Nogmaals... wapens vergelijken met huishoudmiddelenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef 9x19 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt poep aangetoond VMBO'er. Mijn punt lijkt me duidelijk; het wapen is niet het probleem, het probleem zijn achterlijke ouders die gevaarlijke zaken laten slingeren.
Je mist het punt totaal.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:00 schreef 9x19 het volgende:
En aangezien jullie kennelijk te stom zijn om in te zien dat ontstoppingsmiddel laten slingeren net zo gevaarlijk is als een doorgeladen vuurwapen laten slingeren: KRIJG GEEN KINDEREN.
Hun punt is moot, wat maakt het nou uit waar iets voor bedoeld is als onverantwoordelijk gedrag in beide gevallen tot dode kindjes kan leiden?quote:
Dat klopt, het bezit van huishoudmiddelen is ook niet discutabel, het recht je te bewapenen wel, omdat het vrijwel nooit nodig is en er enorm veel ongelukken door gebeuren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:47 schreef 9x19 het volgende:
[..]
VMBO'er.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef 9x19 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt poep aangetoond VMBO'er. Mijn punt lijkt me duidelijk; het wapen is niet het probleem, het probleem zijn achterlijke ouders die gevaarlijke zaken laten slingeren.
Prima, neemt alleen niet weg dat wapens overbodig zijn in een privésfeer.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:05 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Hun punt is moot, wat maakt het nou uit waar iets voor bedoeld is als onverantwoordelijk gedrag in beide gevallen tot dode kindjes kan leiden?
En het 2e amendement wat mij betreft net zo min. Het is nog steeds verboden om zo roekeloos te zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:07 schreef Copycat het volgende:
Maar die hele ontstopper die in een laag keukenkastje zou staan doet niet ter zake.
Je stelt een mening als feit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:07 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Prima, neemt alleen niet weg dat wapens overbodig zijn in een privésfeer.
Het 2e amendement houdt echter wel direct verband met vrij wapenbezit ...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:08 schreef 9x19 het volgende:
En het 2e amendement wat mij betreft net zo min. Het is nog steeds verboden om zo roekeloos te zijn.
Vrij wapenbezit bestaat niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het 2e amendement houdt echter wel direct verband met vrij wapenbezit ...
Ja dat is idd mijn mening... en nu? Wat is volgens jouw dan de toegevoegde waarde van een pistool in je huis?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |