Maakt niet uit, ik zit op me werk en had toch niet de tijd om een topic te openenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:03 schreef Tim86 het volgende:
Had niet de lapo, maar kon niet wachten om deze te delen
8 daysquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:13 schreef MikeyMo het volgende:
Wanneer begint het weer? Ergens in Mei?
Leuk interview dat, ik was het ook tegengekomen en wou het net hier posten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:03 schreef CaptainCab het volgende:
Nog een interview, waarin ze ook vertellen waar de 200e aflevering over gaat:
http://artsbeat.blogs.nytimes.com/2010/03/10/south-park-at-200-trey-parker-and-matt-stone-apologize-to-no-one/?scp=1&sq=south%20park&st=cse
OMFGquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:44 schreef Ad_rem het volgende:
Haha nieuw southpark gaat hilarisch worden.![]()
Mocht je de youtube rel gemist hebben zie deze filmpjes:
Daarna kwam deze uiterst goed uitgevoerde parodie:
Cartman in de preview van de nieuwe South Park episode:
Nog een preview![]()
Ik twijfel nu ook ver de echtheid. Het eerste filmpje had nog best serieus kunnen zijn. Maar nu vindt hij de aandacht gewoon veel te leuk en gaat er maar mee door.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:03 schreef DrDentz het volgende:
Is die rooie gast serieus? Waarom neemt ie al z'n filmpjes op bij z'n oprit?
Hij is semi-serieus want in z'n filmpje zie je tussendoor een paar keer "Buy my shirts" hij verdiend er dus ook aan. Die kerel die een parodie ervan maakt heeft dat duidelijk goed door en zegt daarom paar keer " buy my shirts" en kijkt naar links onder in de hoek.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:03 schreef DrDentz het volgende:
Is die rooie gast serieus? Waarom neemt ie al z'n filmpjes op bij z'n oprit?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:44 schreef Ad_rem het volgende:
Haha nieuw southpark gaat hilarisch worden.![]()
Mocht je de youtube rel gemist hebben zie deze filmpjes:
Daarna kwam deze uiterst goed uitgevoerde parodie:
Cartman in de preview van de nieuwe South Park episode:
Nog een preview![]()
quote:The nation’s top scientists come together to put a stop to the recent phenomenon of rich, successful men who suddenly want to have sex with many, many women. After extensive testing, some of the fourth grade boys in South Park Elementary are diagnosed as sex addicts. It is shown in teaser pictures that Tiger Woods shall appear in the episode
Ik denk dat de torrentsite www.mrtwig.net wordt bedoeld.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:06 schreef ImMaxa het volgende:
Ik las er gisteren toevallig nog over... Dat South Park city is een soort openluchtmuseum ofzo...
En die Mr Twig kwam toch maar in een paar episodes voor, en verdween in "Chef Aid"?
Je dat openluchtmuseum ben ik geweest, maar de burgemeester van South Park the cartoon was eerst de postmaster in South Park en is echt op de burgemeester daar gebaseerd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:06 schreef ImMaxa het volgende:
Ik las er gisteren toevallig nog over... Dat South Park city is een soort openluchtmuseum ofzo...
En die Mr Twig kwam toch maar in een paar episodes voor, en verdween in "Chef Aid"?
Bestaat nog wel hoor, was alleen onbereikbaar gisteren. Maar via rapidshare downloaden is tegenwoordig nog makkelijker dan met torrentz.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk dat de torrentsite www.mrtwig.net wordt bedoeld.
Die bestaat dus niet meer.
Morgen dus downloadenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:48 schreef __Saviour__ het volgende:
De nieuwe aflevering wordt vandaag uitgezonden in de VS
Die heeft geen zielquote:
Scherp +1quote:
0 Days 6 Hours 7 Minutesquote:When the successful men of the world suddenly want to have sex with tons of women, the top scientists in the country are brought together to put a stop to it. Once the testing gets underway, it turns out some of the fourth grade boys of South Park are sex addicts.
Topsite, dankje!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:50 schreef Nemephis het volgende:
op www.mrTwig.net kun je gewoon downloaden zonder gedoe met proxy's enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Sowieso dat Kenny en Butters keiharde sexaddicts blijken te zijn.Thanks voor de tip, ben nu aan het kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know, I've learned something today
Mr Myagi stylequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |