Wauw! Echt heel erg mooi!quote:Op zondag 4 april 2010 17:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een opdracht van een Fok!ster, voor haar moeder. Ik heb de naam weggewerkt omdat ik niet weet of ze het goed vindt dat die online staat. Heb er later de leeftijd nog bijgezet, in het midden bovenin.
[ afbeelding ]
Joepie!quote:Op zondag 4 april 2010 23:35 schreef anna82 het volgende:
De taart viel hier heel erg in de smaak! Heel mooi en gestilleerd en hij smaakte ook heerlijk. DaD, als je wilt mag je hem ook wel plaatsen met naam en leeftijd hoor!
Ik was ook een beetje zenuwachtig voor het ophalen
Ik houd juist wel van dat strakke. Mooie kleuren ook, de bloemen.quote:Op zondag 4 april 2010 19:50 schreef P.F het volgende:
oeeeeh hij is heeel mooi! alleen dat bruinige staat een beetje kaal,alsof die bloempjes rechtstreeks uit de modder groeien
Dan heb je toch niet goed naar de juf geluisterdquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:36 schreef Susanne81 het volgende:
Ik heb gisteren paas cupcakes gemaakt en die wil ik cadeau doen op tweede paasdag, maandag dus. Er zit geen vulling in maar zijn wel afgesmeerd met botercreme. Nu lees ik op DLT dat ik ze niet in de koelkast moet zetten, kan dat dan geen kwaad voor de botercreme?
En een tijd terug heb ik een taart workshop gehad en onze fantastische juf daarvertelde dat we de taart (in kartonnen doos en daarna nog een plastic zak eromheen) wel in de koelkast moesten bewaren. Wat is dan het verschil want voor de taart had ik dezelfde producten gebruikt als nu voor de cupcakes?
Oh oh, mijn excuses! Ik vond het al zo raar aangezien de ingredienten ongeveer hetzelfde zijn. Niet goed opgelet dus. Sorry!quote:Op maandag 5 april 2010 14:43 schreef Lips het volgende:
[..]
Dan heb je toch niet goed naar de juf geluisterdDe plastic zak is voor als je 'm in wilt vriezen, in de koelkast kan je 'm gewoon in de doos zetten.
Ik heb geen ervaring met cupcakes met botercreme in de koelkast maar lijkt me geen probleem. Uurtje voor serveren er uit halen en in de doos op het aanrecht zetten.
Ja, ik ben een echte Discovery Travel and Living fan, en heb gisteren gekeken. Het is door de week heel vroeg 's ochtends en laat 's avonds. Ik vind het wel heel gaaf, die maken taarten om jaloers op te zijn hoor!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:17 schreef _Loki het volgende:
Er kwam net een reclame op tv van Cake Boss, een serie op discovery channel. Gaat over een banketbakker en hoe hij zijn taarten maakt en zo. Kennen jullie het?
volgens mij is het een variant op de zgh kralenfontein.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:06 schreef emss het volgende:
Wat een schattig taartje voor heit hierboven!!!
Ik heb een vraagje... kijk bijvoorbeeld naar die roze/oranje/groene cake met witte bloemetjes van the pink cake shop die vaak in de OP staat.
Er zitten hier allemaal prikkers op met sterren en rondjes etc. Ik neem aan dat die sterren van fondant of iets anders eetbaars gemaakt zijn, maar zijn ze op ijzerdraadjes geprikt? Of sate-stokjes? En hoe heten zulke dingen 'officieel'?
Alvast bedankt ;-)
Ah, dank je.. Ik wilde inderdaad weten hoe ze heten en waar ik ze kan kopen!quote:[b]
Emss, Ik weet niet of je bedoelde waar je de draadjes kon kopen maar hier is het linkje naar de site van de leukste taarten waar ze in allerlei varianten staan. -klik-
[
ik vind m echt heel mooi! niet zo onzeker zijn hoor! simpele taarten bij de bakker zijn duurder dan jouw heerlijke handwerk, en veel minder stylish dan jouw baksels!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
En voorlopig even de laatste taart. De bestelster reageerde een beetje lauwtjes..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |