DaD, mag ik vragen waar je je frosting sheet hebt besteld?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb dan wel geen Kitchen Aid, maar ik kan ook echt niet meer zonder Kennie.. Ik moet er niet aan denken om zelf te gaan staan mixen voor botercrème en zo!
Wat spannend, een kinderfeestje. Ga je bolletjes met ze maken, Spuug?
Ik heb gister een taart gemaakt voor een Fokster die vandaag haar bul krijgt. Ze is afgestudeerd in kunstgeschiedenis. Langs de zijkanten staat *naam* Master of Arts.
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Ik heb 'm besteld bij riette van www.deleukstetaarten.nl/forum. Haar site is http://www.origineletaarten.nl/.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
DaD, mag ik vragen waar je je frosting sheet hebt besteld?
Wat een leuke dingenquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:29 schreef Susanne81 het volgende:
Ben gisteren de hele middag bezig geweest met het maken van paascupcakes, bij deze het resultaat. Ook nog even wat foto's van de samenwooncupcakes voor mijn zusje die ik een tijd terug al gemaakt heb. Ik had wel moeite met het bruin kleuren. Ik ging eigenlijk voor een chocoladebruin maar dat wilde met die kleurstof niet lukken. Ook niet toen ik al net zo lang aan het kneden was dat ik kramp in mijn handen kreegMisschien toch maar een keertje voorgekleurd fondant bestellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, die ziet er goed en lekker uit.quote:Op zondag 4 april 2010 12:02 schreef Holy_Goat het volgende:
2e taartje
Vlak na de eerste grote 24cm taart, (die eigenlijk een oefentaart was) de opgedane kennis maar weer in praktijk gebracht om een mooie verjaardagstaart te maken.
We zijn begonnen met het maken van een kapsel, maar dat plakte weer eens. Dus daarna een nieuwe poging in een andere oven. En die ging wel goed
Zie hier het resultaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |