abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79789853
Allebei helaas niet..
pi_79847061
Nou hij staat in de oven. Het ruikt heel lekker en hij is al minstens 2x zo groot geworden
pi_79848990
Nouu, na mijn eerste taart die perfect gelukt was in m'n eigen oven (heteluchtoven), ging ik vandaag een biscuit bakken in m'n moeders combimagnetron.. Allebei met biscuitmix gedaan, maar die uit de combimagnetron is echt compleet ingezakt.. Kon em zo weggooien, want ook de randen waren helemaal scheef en ingezakt..
Beetje jammer, voor mij geen combimagnetron meer dus..
  donderdag 1 april 2010 @ 22:16:08 #129
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79849077
TaartVerdeelPunt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_79849944
Hoe lang duurt het trouwens om fondant te laten drogen?
pi_79850640
Wat bedoel je met fondant drogen?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79850878
Uit laten harden bedoel ik. Ik wil een grote strik maken voor erbovenop, en volgens de youtube tutorials moet je die eerst uit laten harden.
Ik heb dit topic echt ondergespammed zie ik. Sorry als ik jullie teveel lastig val.
pi_79850915
Ah, op die manier. Natuurlijk. Ik zou er toch wel een dag voor nemen. Heb je er tylose doorheen gekneed?
pi_79850942
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat dat is.
pi_79851237
I'll take that as a 'no', then. . Tylose is een poedertje dat je door je fondant kunt kneden om het steviger te maken. Daardoor kun je ook dunner uitrollen, bijvoorbeeld.

24 uur, dan moet het wel goed zijn. Altijd extra lussen maken tegen het breken hè!
pi_79851770
Bedankt!
pi_79854002
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb dan wel geen Kitchen Aid, maar ik kan ook echt niet meer zonder Kennie. . Ik moet er niet aan denken om zelf te gaan staan mixen voor botercrème en zo!

Wat spannend, een kinderfeestje. Ga je bolletjes met ze maken, Spuug?

Ik heb gister een taart gemaakt voor een Fokster die vandaag haar bul krijgt. Ze is afgestudeerd in kunstgeschiedenis. Langs de zijkanten staat *naam* Master of Arts.

[ afbeelding ]
DaD, mag ik vragen waar je je frosting sheet hebt besteld?
pi_79854378
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

DaD, mag ik vragen waar je je frosting sheet hebt besteld?
Tuurlijk. Ik heb 'm besteld bij riette van www.deleukstetaarten.nl/forum. Haar site is http://www.origineletaarten.nl/.
pi_79894684
Ik heb gisteren paas cupcakes gemaakt en die wil ik cadeau doen op tweede paasdag, maandag dus. Er zit geen vulling in maar zijn wel afgesmeerd met botercreme. Nu lees ik op DLT dat ik ze niet in de koelkast moet zetten, kan dat dan geen kwaad voor de botercreme?

En een tijd terug heb ik een taart workshop gehad en onze fantastische juf daar vertelde dat we de taart (in kartonnen doos en daarna nog een plastic zak eromheen) wel in de koelkast moesten bewaren. Wat is dan het verschil want voor de taart had ik dezelfde producten gebruikt als nu voor de cupcakes?
pi_79915313
Ben gisteren de hele middag bezig geweest met het maken van paascupcakes, bij deze het resultaat. Ook nog even wat foto's van de samenwooncupcakes voor mijn zusje die ik een tijd terug al gemaakt heb. Ik had wel moeite met het bruin kleuren. Ik ging eigenlijk voor een chocoladebruin maar dat wilde met die kleurstof niet lukken. Ook niet toen ik al net zo lang aan het kneden was dat ik kramp in mijn handen kreeg Misschien toch maar een keertje voorgekleurd fondant bestellen.

pi_79916096
wow die paascupcakes zijn echt prachtig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 4 april 2010 @ 12:02:24 #142
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_79928105
2e taartje
Vlak na de eerste grote 24cm taart, (die eigenlijk een oefentaart was) de opgedane kennis maar weer in praktijk gebracht om een mooie verjaardagstaart te maken.

We zijn begonnen met het maken van een kapsel, maar dat plakte weer eens. Dus daarna een nieuwe poging in een andere oven. En die ging wel goed

Zie hier het resultaat.

pi_79929045
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:29 schreef Susanne81 het volgende:
Ben gisteren de hele middag bezig geweest met het maken van paascupcakes, bij deze het resultaat. Ook nog even wat foto's van de samenwooncupcakes voor mijn zusje die ik een tijd terug al gemaakt heb. Ik had wel moeite met het bruin kleuren. Ik ging eigenlijk voor een chocoladebruin maar dat wilde met die kleurstof niet lukken. Ook niet toen ik al net zo lang aan het kneden was dat ik kramp in mijn handen kreeg Misschien toch maar een keertje voorgekleurd fondant bestellen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een leuke dingen
Hoe lang ben je bezig geweest?
  zondag 4 april 2010 @ 13:45:53 #144
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79930870
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:02 schreef Holy_Goat het volgende:
2e taartje
Vlak na de eerste grote 24cm taart, (die eigenlijk een oefentaart was) de opgedane kennis maar weer in praktijk gebracht om een mooie verjaardagstaart te maken.

We zijn begonnen met het maken van een kapsel, maar dat plakte weer eens. Dus daarna een nieuwe poging in een andere oven. En die ging wel goed

Zie hier het resultaat.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, die ziet er goed en lekker uit. Ik kan dat niet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_79935668
Je hebt echt talent, Holy-Goat! . Ziet er geweldig uit!
pi_79937869
Een opdracht van een Fok!ster, voor haar moeder. Ik heb de naam weggewerkt omdat ik niet weet of ze het goed vindt dat die online staat. Heb er later de leeftijd nog bijgezet, in het midden bovenin. (Edit: het mag, dus bij deze!)

Ik heb geen foto met de leeftijd erop, die heb ik er pas vlak voor het halen opgedaan omdat de cijfers nog moesten drogen.

[ Bericht 32% gewijzigd door DevilsAndDust op 04-04-2010 23:39:26 ]
  zondag 4 april 2010 @ 19:30:49 #147
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79942206
ik vind m echt heel mooi!! (ik dacht eerst "ieuw! wat een vieze zwarte pluisdecoratie, niks voor DaD ")

en toen keek ik een beetje beter
Kwak
  zondag 4 april 2010 @ 19:39:59 #148
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_79942454
Hij's weer fraai DaD
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_79942779
oeeeeh hij is heeel mooi! alleen dat bruinige staat een beetje kaal,alsof die bloempjes rechtstreeks uit de modder groeien
pi_79952104
De taart viel hier heel erg in de smaak! Heel mooi en gestilleerd en hij smaakte ook heerlijk . DaD, als je wilt mag je hem ook wel plaatsen met naam en leeftijd hoor!

Ik was ook een beetje zenuwachtig voor het ophalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')