Het lijkt me dat je hiervoor stevige draadjes nodig hebtquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:33 schreef Taartje het volgende:
PaarsBeestje, bedankt voor je antwoord! Het gaat om een taart die een beetje moet lijken op deze, met dezelfde hartjes bovenop: http://www.taartvoorgrootenklein.nl/page3.php?view=preview&category=1&image=96. Welke draadjes zou je dan aanraden? Ik denk de dunne he? Kun je me mss de link geven van de juiste draadjes op de DLT shop?Weet ik zeker dat ik de juiste heb!
Wat lief, dank je!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:36 schreef emss het volgende:
Lips, ik vind je bloemenmandje fantastisch! Heb je daar 1 set cutters voor (bloemen in verschillende groottes + blaadjes)? Ik wil namelijk nog wat bloem cutters aanschaffen en deze zien er super uit!
Oh dank je, die komt ook op m'n verlanglijstje :-)quote:Op woensdag 14 april 2010 19:51 schreef Lips het volgende:
[..]
Wat lief, dank je!
Ik heb een aantal verschillende gebruikt maar welke ik het meeste heb gebruikt zijn deze.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:52 schreef Mipsie het volgende:
Ik kwam ze al vaker tegen op internet, maar nu toch ook zelf een poging gedaan
[ afbeelding ]
oeh die zijn goed geluktquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:52 schreef Mipsie het volgende:
[ afbeelding ]
bwhahaquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:52 schreef Mipsie het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar heb net een paar stukjes op Youtube gezien. Kan best leuk zijn, kende het helemaal niet. Dank voor de tip!quote:Op woensdag 21 april 2010 07:55 schreef The_Hives het volgende:
kijken jullie ook cake boss op Discovery channel?
en koop zo een draaitafeltjequote:Op woensdag 21 april 2010 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zet je de taart na het afsmeren (waarmee doe je dat?) in de koelkast? Als je dan na een half uurtje met een warm paletmes er weer overheen gaat, kun je 'm geweldig glad maken.
Superleuk zeg!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:52 schreef Mipsie het volgende:
[ afbeelding ]
Briljante serie!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:26 schreef lemonlime het volgende:
Ik lurk hier al een tijdje mee, ben echt onder de indruk van wat jullie allemaal maken!
Even een tv-tip: Cake Boss vanaf maandag op discovery.
Van de site:.
Buddy Valastro is een van de succesvolste en bekendste taartkunstenaars in de VS. Hij is eigenaar van Carlo's City Hall Bake Shop in Hoboken, New Jersey, en geeft leiding aan een team dat bestaat uit zijn moeder, vier oudere zussen en drie zwagers. 'Cake Boss' gaat over Buddy's grote wens om de droom van zijn overleden vader te realiseren en van Carlo's Bake Shop een begrip te maken. Kijk mee hoe het team zich inzet om de meest adembenemende en unieke bruidstaarten, themataarten en bakkersspecialiteiten te creëren. Maar als er krappe deadlines gehaald moeten worden, is het niet altijd makkelijk om elke dag zo nauw met familieleden te moeten samenwerken.
Misschien voor wat extra inspiratie. Ze maken volgens mij wel van die taarten die je regelmatig op cake wrecks tegen kan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |