quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:52 schreef Mipsie het volgende:
Ik kwam ze al vaker tegen op internet, maar nu toch ook zelf een poging gedaan
[ afbeelding ]
oeh die zijn goed geluktquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:52 schreef Mipsie het volgende:
[ afbeelding ]
bwhahaquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:52 schreef Mipsie het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar heb net een paar stukjes op Youtube gezien. Kan best leuk zijn, kende het helemaal niet. Dank voor de tip!quote:Op woensdag 21 april 2010 07:55 schreef The_Hives het volgende:
kijken jullie ook cake boss op Discovery channel?
en koop zo een draaitafeltjequote:Op woensdag 21 april 2010 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zet je de taart na het afsmeren (waarmee doe je dat?) in de koelkast? Als je dan na een half uurtje met een warm paletmes er weer overheen gaat, kun je 'm geweldig glad maken.
Superleuk zeg!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:52 schreef Mipsie het volgende:
[ afbeelding ]
Briljante serie!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:26 schreef lemonlime het volgende:
Ik lurk hier al een tijdje mee, ben echt onder de indruk van wat jullie allemaal maken!
Even een tv-tip: Cake Boss vanaf maandag op discovery.
Van de site:.
Buddy Valastro is een van de succesvolste en bekendste taartkunstenaars in de VS. Hij is eigenaar van Carlo's City Hall Bake Shop in Hoboken, New Jersey, en geeft leiding aan een team dat bestaat uit zijn moeder, vier oudere zussen en drie zwagers. 'Cake Boss' gaat over Buddy's grote wens om de droom van zijn overleden vader te realiseren en van Carlo's Bake Shop een begrip te maken. Kijk mee hoe het team zich inzet om de meest adembenemende en unieke bruidstaarten, themataarten en bakkersspecialiteiten te creëren. Maar als er krappe deadlines gehaald moeten worden, is het niet altijd makkelijk om elke dag zo nauw met familieleden te moeten samenwerken.
Misschien voor wat extra inspiratie. Ze maken volgens mij wel van die taarten die je regelmatig op cake wrecks tegen kan komen
Vind wel dat ik mix ook eens moet proberen, dat wel.quote:Op zondag 25 april 2010 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh Lips die had ik laatst ook gebruikt voor paascupcakes op het werk. Idd erg lekker en groot succes.
Maar toefen spuiten moet ik nog wat meer op oefenen merkte ik wel
Ohquote:Op donderdag 29 april 2010 17:57 schreef Lips het volgende:
Vhv is Veldhoven Spuug
Ik heb ze ook niet taartje, helaas...
Beetje late reactie maar: Wat schattig!! Hoe kun je CC's met botercreme nu het beste bewaren? Ivm botercreme zou ik de koelkast zeggen maar ben bang dat de CC's dan droog worden.quote:Op zondag 25 april 2010 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
M'n eerste cc's met toef! Best aardig gelukt, al zeg ik het zelf.
Ah, dank je wel! Leuk voor een naam of leeftijd of zo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:03 schreef Taartje het volgende:
DaD, ik denk dat het deze is: http://www.deleukstetaartenshop.nl/product_info.php?cPath=35_137&products_id=3923&osCsid=5b6443819aa047f2a1a65bfb30ca9d11 Ik heb hem ook, erg leuk om een eenvoudige taart snel wat extra's te geven!
quote:Op maandag 3 mei 2010 08:42 schreef liessa het volgende:
Mijn beste vriendin gaat volgend jaar trouwen, en nu is er afgelopen weekend op de een of andere manier bedacht dat ik dan de bruidstaart moet maken samen met iemand anders, in de vorm van een Dalek (uit Dr Who, zie: http://blogs.birminghammail.net/fromheretomaternity/NewDalek1.jpg )
Ja, vraag me niet hoe, maar ik heb godzijdank nog een jaar om te oefenen.
Mochten er probeerpogingen foto-waardig zijn, dan krijgen jullie ze uiteraard te zien!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:39 schreef Susanne81 het volgende:
En ook vanmorgen ben ik aan het knutselen geweest. We gingen vrienden helpen verhuizen en ik wilde iets lekkers meenemen voor bij de koffie. Aangezien het half 8 's ochtends was en ik weinig tijd had, heb ik het vrij simpel gehouden. Ik heb geprobeerd een Delfts Blauw sfeertje te creeeren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |