Hoe hoger het nummer, hoe dunner de draadjes. Het is een beetje afhankelijk van hoe groot de decoraties worden die je op de steeltjes wilt zetten. Zijn het hele kleine dingetjes, dan zijn dunnere draadjes genoeg, maar anders zou ik voor 20 gauge gaan, die kun je mooi buigen de vormen die je nodig hebt en zijn goed stevig. De andere draadjes vind ik persoonlijk nogal wiebelig. Vergeet ook geen flower picks erbij te nemen. Daar kun je alle draadjes insteken en daarna de flower pick in de taart, zodat je ijzerdraadjes niet in contact komen met de taart zelf.quote:Op maandag 12 april 2010 19:28 schreef Taartje het volgende:
Het ging er een bladzijde eerder al over, maar is er hier ook iemand die ervaring heeft met ijzerdraad in de taart? Ik heb voor in mei een bestelling voor een taart waarin ijzerdraadjes komen met daarop een rood hartje gestoken. Maar nu zie ik door de bomen het bos niet op de DLT webshop in welke dikte etc. ik moet hebben, zodat ze niet doorbuigen enzo...
Het lijkt me dat je hiervoor stevige draadjes nodig hebtquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:33 schreef Taartje het volgende:
PaarsBeestje, bedankt voor je antwoord! Het gaat om een taart die een beetje moet lijken op deze, met dezelfde hartjes bovenop: http://www.taartvoorgrootenklein.nl/page3.php?view=preview&category=1&image=96. Welke draadjes zou je dan aanraden? Ik denk de dunne he? Kun je me mss de link geven van de juiste draadjes op de DLT shop?Weet ik zeker dat ik de juiste heb!
Wat lief, dank je!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:36 schreef emss het volgende:
Lips, ik vind je bloemenmandje fantastisch! Heb je daar 1 set cutters voor (bloemen in verschillende groottes + blaadjes)? Ik wil namelijk nog wat bloem cutters aanschaffen en deze zien er super uit!
Oh dank je, die komt ook op m'n verlanglijstje :-)quote:Op woensdag 14 april 2010 19:51 schreef Lips het volgende:
[..]
Wat lief, dank je!
Ik heb een aantal verschillende gebruikt maar welke ik het meeste heb gebruikt zijn deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |