Nee, en sowieso niet voor dat doel, dan ben ik em kwijtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:58 schreef Remnant het volgende:
[..]
Zou ik hem een keer mogen lenen? Ik heb een irritante collega.
Damn, maar ik snap hetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, en sowieso niet voor dat doel, dan ben ik em kwijt
He een newbie. Stel je voor!quote:
Alweer?? En ik ben niet zo goed in het voorstellen van mezelf. Ik sluip er meestal onopgemerkt tussendoor tot nu dan.quote:
De mijne is 61 en nog best wel stoer hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:04 schreef Feitosa het volgende:
Weinig stoer aan een 71 jarige vrouw hoor.!
Dat ga ik dus zaterdag doen, net zolang schieten tot ik een perfecte boog, met perfecte spanning heb voor mijquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne is 61 en nog best wel stoer hoor
Oke, de boog waar we het over hadden krijgt ze niet gespannen omdat dat eigenlijk die van m'n oom is ipv die van haar, en dus te zwaar. Ik krijg hem ook niet gespannen
Pas op je armpje hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ga ik dus zaterdag doen, net zolang schieten tot ik een perfecte boog, met perfecte spanning heb voor mij![]()
Verstandigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Daarom haal ik er dus ook een armbeschermer bij
Goed zo. Ik niet. Nou ja, een beetje.quote:
Mijn moeder is een heks, toch best stoer.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn moeder is eerder lief dan stoer. Sterker nog, stoer is ze helemaal niet.
Ik bedoel verstandig zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed zo. Ik niet. Nou ja, een beetje.
Heb wel eens geschoten hoor, maar de kleinkids zijn er niet zo fanatiek in als de ooms en tantes.
Het cafe is er niet meer, de vereniging bestaat volgens mij nog wel.
De kampioen-oom is dood en de kampioen-tante is gestopt volgens mij.
De rest schiet ook niet meer, alleen op familiedagen.
Niet 1 van de kleinkinderen heeft het overgenomen.
O da's verrekkes hendig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:25 schreef RealZeus het volgende:
Even voor de mensen die naar de meet gaan:
De Kruidvat heeft weer treinkaartjes voor ¤12,50 en die zijn ook op die dag geldig.
Ik gebruik wel mijn 1ste klas treinaboquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:25 schreef RealZeus het volgende:
De Kruidvat heeft weer treinkaartjes voor ¤12,50 en die zijn ook op die dag geldig.
De kerk beschadigen is nooit ergquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:26 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Boogschieten? Wel eens gedaan. Een perfect rond gaatje in het raam van de kerk geschoten
Oeeh misschien eens halenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:25 schreef RealZeus het volgende:
Dat vond de Pastoor welquote:
Volgens mij betaal ik al zoiets voor een retour utrecht, met mijn bvoordeeluren kaart.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goedkoop vooral.![]()
Ik kan er met de auto niet voor naar Utrecht rijden.
Ik heb eigenlijk nog nooit buiten de schijf geschoten...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vond de Pastoor welEn de boogbegeleider ook, ik mocht die dag niet meer boogschieten als ik niet normaal ging mikken. En dat terwijl ik heb hem gezegd dat ik dat helemaal niet kan. Nu gelooft hij me iig. Ik heb dan ook gezegd: Eigen schuld, moet je maar luisteren. En toen ben ik naar de mechanische stier gehuppeld
Ik zie nu ook een dode misdienaar in de kerkbankjes zitten, met een pijl in z'n rugquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vond de Pastoor welEn de boogbegeleider ook, ik mocht die dag niet meer boogschieten als ik niet normaal ging mikken. En dat terwijl ik heb hem gezegd dat ik dat helemaal niet kan. Nu gelooft hij me iig. Ik heb dan ook gezegd: Eigen schuld, moet je maar luisteren. En toen ben ik naar de mechanische stier gehuppeld
Ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet 't nog allemaal nie witte wel witte nie!
Er zijn wel twee verschillende soorten trouwens:quote:
beter dan een leuter in zijn kontquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu ook een dode misdienaar in de kerkbankjes zitten, met een pijl in z'n rug
Ik ken het principe er idd van. Al reis ik nu een stuk minder met de trein. Maar tis niet snel zonde van je geldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zijn wel twee verschillende soorten trouwens:
* folder pakt
De groene kaartjes zijn geldig op een zaterdag of zondag in de periode 13 maart t/m 9 mei en de rode kaartjes zijn geldig op een zaterdag of zondag in de periode 15 mei t/m 11 juli
En alleen in NS treinen geldig trouwens, dus niet bij Syntus, Arriva etc.
Als je vanuit Groningen komt is het gauw goedkoper dan normaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij betaal ik al zoiets voor een retour utrecht, met mijn bvoordeeluren kaart.
Maar misschien dat ik door moet naar A'dam, dus dan is't wel hendig.
Ik weet 't nog allemaal nie witte wel witte nie!
Dat ze niet meer geldig zijn in treinen van andere vervoerders is nieuw.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken het principe er idd van. Al reis ik nu een stuk minder met de trein. Maar tis niet snel zonde van je geld
Jah? volgens mij niet hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ze niet meer geldig zijn in treinen van andere vervoerders is nieuw.
Ik nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit buiten de schijf geschoten...
jij berijdt mechanische stieren?
quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah? volgens mij niet hoor.
Maar er zijn wel eens verschillende soorten aanbiedingen. Deze is ook goedkoper dan de vorige keer dat ze het deden.
Ja nu is het weer genoeg met die libelle-warmte in de ochtend hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik word helemaal warm van binnen door al die begroetingen!
Gaan we dan nu lekker seksen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nu is het weer genoeg met die libelle-warmte in de ochtend he
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:02 schreef Barbusse het volgende:
Als de meet nou hier gehouden wordt, kom ik ook!Ik weet alleen niet of je er voor 12,50 kan komen...
quote:
Die zit volgens mij 100 meter verderop.quote:
Goed plan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:02 schreef Barbusse het volgende:
Als de meet nou hier gehouden wordt, kom ik ook!Ik weet alleen niet of je er voor 12,50 kan komen...
Dat vebaast me niets dat jij dat een goed plan vindquote:
Maar dan wel eentje met een mooie meid in een fladderend zomerjurkje in je armen.quote:
Dat heeft toch iedere niiiiichtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan wel eentje met een mooie meid in een fladderend zomerjurkje in je armen.![]()
Faghag...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft toch iedere niiiiicht
Dat noemen ze de faghag!
Mja, het is niet zo geschikt voor houten klazen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:14 schreef stbabylon het volgende:
Meer voor mannen die ALLES doen om vrouwen te plezieren
* Barbusse likes his women...bendyquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, het is niet zo geschikt voor houten klazen.
Gevlucht voor mij...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:20 schreef Techno het volgende:
Over women gesproken, waar zijn alle dames eigenlijk?
Alleen in Nederland.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:21 schreef Ripley het volgende:
Salsa is voor doorzonMILFs, houterige nederlanders die denkt dat het ze spannender maakt en geile vreemdgaannegers.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:20 schreef Techno het volgende:
Over women gesproken, waar zijn alle dames eigenlijk?
quote:
Maar ik ga dan ook niet in Nederland salsa dansen.quote:
Wanneer vertrek je?quote:
Volgende week woensdag.quote:
Ripquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:21 schreef Ripley het volgende:
Salsa is voor doorzonMILFs, houterige nederlanders die denkt dat het ze spannender maakt en geile vreemdgaannegers.
quote:
Jaahquote:
quote:
je hebt mijn nummerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, BBQ! Op een grasveld, met een zonnetje, wijntje/biertje, heerlijk!![]()
Gewoon sowieso parkhangen, met leuk gezelschap
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, BBQ! Op een grasveld, met een zonnetje, wijntje/biertje, heerlijk!![]()
Gewoon sowieso parkhangen, met leuk gezelschap
Maar jij wil Helmond niet uit en ik betwijfel of Helmond leuke parken heeft.quote:
Wanhopige mannen dus....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meer voor mannen die ALLES doen om vrouwen te plezieren
Oeh!quote:
Kom gvd maar eens naar het zuiden.quote:
Jaquote:
Wie wil je daarvoor meebrengen?quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja
Maar daar ga ik ook hangen zonder meet
| Forum Opties | |
|---|---|