O da's verrekkes hendig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:25 schreef RealZeus het volgende:
Even voor de mensen die naar de meet gaan:
De Kruidvat heeft weer treinkaartjes voor ¤12,50 en die zijn ook op die dag geldig.
Ik gebruik wel mijn 1ste klas treinaboquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:25 schreef RealZeus het volgende:
De Kruidvat heeft weer treinkaartjes voor ¤12,50 en die zijn ook op die dag geldig.
De kerk beschadigen is nooit ergquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:26 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Boogschieten? Wel eens gedaan. Een perfect rond gaatje in het raam van de kerk geschoten
Oeeh misschien eens halenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:25 schreef RealZeus het volgende:
Dat vond de Pastoor welquote:
Volgens mij betaal ik al zoiets voor een retour utrecht, met mijn bvoordeeluren kaart.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goedkoop vooral.![]()
Ik kan er met de auto niet voor naar Utrecht rijden.
Ik heb eigenlijk nog nooit buiten de schijf geschoten...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vond de Pastoor welEn de boogbegeleider ook, ik mocht die dag niet meer boogschieten als ik niet normaal ging mikken. En dat terwijl ik heb hem gezegd dat ik dat helemaal niet kan. Nu gelooft hij me iig. Ik heb dan ook gezegd: Eigen schuld, moet je maar luisteren. En toen ben ik naar de mechanische stier gehuppeld
Ik zie nu ook een dode misdienaar in de kerkbankjes zitten, met een pijl in z'n rugquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vond de Pastoor welEn de boogbegeleider ook, ik mocht die dag niet meer boogschieten als ik niet normaal ging mikken. En dat terwijl ik heb hem gezegd dat ik dat helemaal niet kan. Nu gelooft hij me iig. Ik heb dan ook gezegd: Eigen schuld, moet je maar luisteren. En toen ben ik naar de mechanische stier gehuppeld
Ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet 't nog allemaal nie witte wel witte nie!
Er zijn wel twee verschillende soorten trouwens:quote:
beter dan een leuter in zijn kontquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu ook een dode misdienaar in de kerkbankjes zitten, met een pijl in z'n rug
Ik ken het principe er idd van. Al reis ik nu een stuk minder met de trein. Maar tis niet snel zonde van je geldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zijn wel twee verschillende soorten trouwens:
* folder pakt
De groene kaartjes zijn geldig op een zaterdag of zondag in de periode 13 maart t/m 9 mei en de rode kaartjes zijn geldig op een zaterdag of zondag in de periode 15 mei t/m 11 juli
En alleen in NS treinen geldig trouwens, dus niet bij Syntus, Arriva etc.
Als je vanuit Groningen komt is het gauw goedkoper dan normaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij betaal ik al zoiets voor een retour utrecht, met mijn bvoordeeluren kaart.
Maar misschien dat ik door moet naar A'dam, dus dan is't wel hendig.
Ik weet 't nog allemaal nie witte wel witte nie!
Dat ze niet meer geldig zijn in treinen van andere vervoerders is nieuw.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken het principe er idd van. Al reis ik nu een stuk minder met de trein. Maar tis niet snel zonde van je geld
Jah? volgens mij niet hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ze niet meer geldig zijn in treinen van andere vervoerders is nieuw.
Ik nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit buiten de schijf geschoten...
jij berijdt mechanische stieren?
quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah? volgens mij niet hoor.
Maar er zijn wel eens verschillende soorten aanbiedingen. Deze is ook goedkoper dan de vorige keer dat ze het deden.
Ja nu is het weer genoeg met die libelle-warmte in de ochtend hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik word helemaal warm van binnen door al die begroetingen!
Gaan we dan nu lekker seksen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nu is het weer genoeg met die libelle-warmte in de ochtend he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |