Nee, en sowieso niet voor dat doel, dan ben ik em kwijtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:58 schreef Remnant het volgende:
[..]
Zou ik hem een keer mogen lenen? Ik heb een irritante collega.
Damn, maar ik snap hetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, en sowieso niet voor dat doel, dan ben ik em kwijt
He een newbie. Stel je voor!quote:
Alweer?? En ik ben niet zo goed in het voorstellen van mezelf. Ik sluip er meestal onopgemerkt tussendoor tot nu dan.quote:
De mijne is 61 en nog best wel stoer hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:04 schreef Feitosa het volgende:
Weinig stoer aan een 71 jarige vrouw hoor.!
Dat ga ik dus zaterdag doen, net zolang schieten tot ik een perfecte boog, met perfecte spanning heb voor mijquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne is 61 en nog best wel stoer hoor
Oke, de boog waar we het over hadden krijgt ze niet gespannen omdat dat eigenlijk die van m'n oom is ipv die van haar, en dus te zwaar. Ik krijg hem ook niet gespannen
Pas op je armpje hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ga ik dus zaterdag doen, net zolang schieten tot ik een perfecte boog, met perfecte spanning heb voor mij![]()
Verstandigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Daarom haal ik er dus ook een armbeschermer bij
Goed zo. Ik niet. Nou ja, een beetje.quote:
Mijn moeder is een heks, toch best stoer.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn moeder is eerder lief dan stoer. Sterker nog, stoer is ze helemaal niet.
Ik bedoel verstandig zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed zo. Ik niet. Nou ja, een beetje.
Heb wel eens geschoten hoor, maar de kleinkids zijn er niet zo fanatiek in als de ooms en tantes.
Het cafe is er niet meer, de vereniging bestaat volgens mij nog wel.
De kampioen-oom is dood en de kampioen-tante is gestopt volgens mij.
De rest schiet ook niet meer, alleen op familiedagen.
Niet 1 van de kleinkinderen heeft het overgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |