Die van hem heb ik echt helemaal gemistquote:Op maandag 8 maart 2010 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als er iemand uit de kast komt, wordt dat over het algemeen wel breed uitgemeten in de media, maar inderdaad, je hoeft het natuurlijk niet te horen te krijgen
Handen boven de dekens en trustenquote:
quote:
Weet je hoe lastig dat sjort?quote:
hoezo zijn de kroegen dicht?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik verveel me maar het is maandagavond, thuisblijfavond
Waarschijnlijk werd ie nog vager gemaakt doordat Heath Ledger halverwege omvielquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Weer thuis. Wat een wazige film. Soort van paddotrip van begin tot eind.
nee maar 1 avond per week blijf ik thuisquote:
hoezo dat?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee maar 1 avond per week blijf ik thuis
Haar combo-versie is mooier iddquote:Op maandag 8 maart 2010 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind de Caro Emerald versie bij het Harpen Gala niet zo spetterend als het lied is...
Gewoon om uit te rusten en ik vind 6 avonden wel genoegquote:
Het trio, Vlarp, Steve en Guus is je niet goed bevallen vannacht?quote:
Wat zou jij doen als iemand ineens 's nachts in bed Kedeng Kedeng gaat zingen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niveau bloed uit je oren en zo?
Me afvragen wat die persoon 's nachts in mijn huis doet en het probleem 'verhelpen'.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als iemand ineens 's nachts in bed Kedeng Kedeng gaat zingen?
Guus is niet te helpen....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Me afvragen wat die persoon 's nachts in mijn huis doet en het probleem 'verhelpen'.
Me Guus op de achtergrond....Kedeng Kedeng...quote:
Zelfs de trein doet geen Kedeng Kedeng! Heerlijk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Me Guus op de achtergrond....Kedeng Kedeng...
Chaos. CHAOS!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Weer thuis. Wat een wazige film. Soort van paddotrip van begin tot eind.
Ja die was wel lief, met z'n zilveren schminkje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Geef mij zijn tegenspeler maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zwaait naar Baltaren schotelt hem een bak koffie voor
Ik doelde ook op de koffie hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou de omschrijving lekker vind ik niet helemaal van toepassing op mijn persoontje
Moeten we niet hebben, misverstanden, komen alleen maar ruzies vanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fijn dat dat misverstand dan weer uit de wereld is
He, getverquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen.... straks crematie en ik heb heel raar gedroomd.... dat ik zelf een ziekte had enzo
Ja het was effe niet lekker wakker wordenquote:
dat is niet fijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen.... straks crematie en ik heb heel raar gedroomd.... dat ik zelf een ziekte had enzo
Sterkte vandaagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Prins Gijs het boegbeeld van de hostiegate.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:58 schreef Stroekie het volgende:
Prins Gijs spreekt zich uit over hostiegate in het ed
http://www.ed.nl/regio/ke(...)-over-hostiegate.ece
De paarden die de haver het harste verdienen krijgen vaak het minstquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prins Gijs het boegbeeld van de hostiegate.
De media die het groot gemaakt heeft.
Ik mis wederom 1 naam.
logt TMM uit, is dat ook weer niet goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Beste TMM.
Als je me uitlogt omdat je zelf wil gaan Fokken, dan graag alleen de PC uitloggen en niet alle sessies
Nee, TMM logt MIJ uit zodat ik overal uit vlieg... en vervolgens logt ie zichzelf daarna NIET uit waardoor ik na het poetsen vrijwel standaard de eerste post als TMM maakquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
logt TMM uit, is dat ook weer niet goed
schrijf je toch gewoon even op je hand dat je straks thuis eerst moet inloggen in Fok en pas dan gaat postenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, TMM logt MIJ uit zodat ik overal uit vlieg... en vervolgens logt ie zichzelf daarna NIET uit waardoor ik na het poetsen vrijwel standaard de eerste post als TMM maak
De volgende keer ros ik al je tanden uit je smoel zodat je alleen nog papperige hostie kan etenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja grappig is dat allemaal he, ik ben toch zo'n ondeugend clowntje
jij bent ook een grappig clowntjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De volgende keer ros ik al je tanden uit je smoel zodat je alleen nog papperige hostie kan eten
Ik wilde een flauwe grap maken over goed kunnen zuigen zonder tanden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De volgende keer ros ik al je tanden uit je smoel zodat je alleen nog papperige hostie kan eten
Noem je me nu dik?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent ook een grappig clowntje
of over bejaarden die hun kunstgebid uit doen en op het nachtkastje leggen ?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:12 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik wilde een flauwe grap maken over goed kunnen zuigen zonder tanden.
Maar nee. Toch maar niet.
zo de schone slaapster is ook weer in het land der levenden ?quote:
Van de gaytorrent of tvtorrentquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:53 schreef Jerruh het volgende:
angel, van welke torrentsite download jij rupaul? priatebay ligt er bij mij uit.
middag heaumeaus!
ja, klopt, maar deze week is hij wel uitgezonden! weet al wie er uit isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de gaytorrent of tvtorrent
Er was er geen vorige week
Heerlijk een wortelkanaalbehandeling, iedereen liep mij bang te maken toen ik dat voor de eerste keer zou krijgen, maar als je veel pijn hebt en ze doen dan die behandeling dan ben je echt wel blij daarna.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:57 schreef Peter het volgende:Net het eerste deel van m'n wortelkanaalbehandeling gehad
Weg pijn
Klopt. Nu nog de verdoving uit laten werken en dan kan ik weer een beetje etenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:20 schreef creno het volgende:
[..]
Heerlijk een wortelkanaalbehandeling, iedereen liep mij bang te maken toen ik dat voor de eerste keer zou krijgen, maar als je veel pijn hebt en ze doen dan die behandeling dan ben je echt wel blij daarna.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:55 schreef creno het volgende:
rare kat, staat tegen het raam van de deur te krabben met zijn pootjes. Volgens mij omdat ie zichzelf ziet.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Pfff wat een dag.... ik wil de eerstvolgende 20 jaar NIET meer in een crematorium zijn
Dat is het ook... de generatie van mijn ouders, ooms, tantes en dergelijke komen nu zo langzaam aan toch wel aan de beurt.... daar ben ik me ook vandaag weer heel erg bewust van geworden... ook van het feit om toch zoveel mogelijk dingen met je ouders te doen... ik hecht daar zeker de afgelopen tijd steeds meer waarde aan...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:35 schreef creno het volgende:
weet je wat zo rot is, hoe ouder je word hoe meer bekenden om je heen zullen sterven. Hopelijk heb je voor je gevoel wel goed afscheid genomen. Nogmaals sterkte thevulture
Omdat het eigenlijk geen standaard songfestivalliedje isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:48 schreef Ang3l het volgende:
WTF?! Hoe kan ik en ESF inzending nou echt heel mooi vinden?!
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik sowieso niet snap waar iedereen zich druk over maakt... Ik heb er nu een aantal gehad en het valt mij echt reuze mee... Alleen die verdoving is behoorlijk irritant!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Klopt. Nu nog de verdoving uit laten werken en dan kan ik weer een beetje eten
Donderdagmiddag deel 2
Mooi!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:48 schreef Ang3l het volgende:
WTF?! Hoe kan ik en ESF inzending nou echt heel mooi vinden?!
Ja, deze versie vond ik best leuk!quote:
Das toch dezelfde post die je 2x quote?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
Ja, deze versie vond ik best leuk!
GM maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das toch dezelfde post die je 2x quote?
Nee.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
GM maakt meer kapot dan je lief is.
Blijkbaar... sneu he...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
GM maakt meer kapot dan je lief is.
quote:
Mooi liedje, maar origineel niet van GMquote:
Eh... nja je zult ook je goeie kanten hebben toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:15 schreef Steve het volgende:
Ik heb ook geen idee wat Vlarp in mij ziet.
Hij heeft het nummer wel geschreven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
Mooi liedje, maar origineel niet van GM
De achterkant gok ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... nja je zult ook je goeie kanten hebben toch?
Ow dat wist ik dan weer nietquote:
Wilikditwelweten?quote:
Eh... niet? Dat wordt moeilijk denk ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe omschrijf ik aan mensen die nog nooit een jointje hebben gerookt hoe het is om stoned te zijn als ik het zelf ook nooit geweest ben?
Ik gok op onmogelijk...quote:
of geil, kan ook nog.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:46 schreef creno het volgende:
onmogelijk, als je het niet zelf hebt gedaan.
Als je het wel hebt gedaan is het zelfs moeilijk, omdat het verschillende uitwerkingen kan hebben, of je wordt ziek, of blij, of loom, of giechelig, of nichterig, of stil, of hongerig...
Ach, er zijn ook mensen die denken te weten wat er is na de dood.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe omschrijf ik aan mensen die nog nooit een jointje hebben gerookt hoe het is om stoned te zijn als ik het zelf ook nooit geweest ben?
Stiekeme editterdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt vanalles verzinnen, ze weten toch niet of het klopt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt vanalles verzinnen, ze weten toch niet of het klopt.
waarom wil je dat omschrijven? laat ze een jointje roken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:
Nee, volgende week.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Tis alweer een tijd geleden/![]()
ben jij ook in Nederland?
Afspraak voor donderdag was eigenlijk voor de eerste behandeling, maar ik hield het qua pijn niet meer uitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik sowieso niet snap waar iedereen zich druk over maakt... Ik heb er nu een aantal gehad en het valt mij echt reuze mee... Alleen die verdoving is behoorlijk irritant!
Maar donderdagmiddag deel 2 is wel heel rap! Daar zat bij mij altijd een paar weken tussen...
ik zie een dag geen klagende en zeurende klanten wel als een zegenquote:Op woensdag 10 maart 2010 07:53 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind er niks goeds aan... moet vandaag naar Amsterdam voor cursus
Ow... okequote:Op woensdag 10 maart 2010 02:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Afspraak voor donderdag was eigenlijk voor de eerste behandeling, maar ik hield het qua pijn niet meer uit't is trouwens ook niet tijdelijk dichtgemaakt.. Er zitten alleen wat watjes in, omdat de druk onder de wortelkanalen weg moet kunnen ivm een ontsteking daar
Ik zie een dag met een langere reis niet als zegenquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zie een dag geen klagende en zeurende klanten wel als een zegen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil doorspelen met Lightning, Snow, Vanille, Szash en Hope
Laat me naar huis gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
Uhuquote:
ik heb dat ook wel eens met spellen... maar het komt en het gaatquote:
En mannen zijn out of the picture?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik heb er nu 3 tegelijk die verslavend zijn.Final Fantasy XIII Heavy Rain Aion
UrghKeuzes!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:41 schreef Ang3l het volgende:
Mannen? Die long lost husband van me () speelt hetzelfde spel, dus ondertussen iPhonen we
Like two big gay nerds!
ja over voetbal gesprokenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En mannen zijn out of the picture?
Ik heb eigenlijk alleen een tijdelijke Football Manager verslaving
Ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja over voetbal gesproken
wie gaat komende zomer nu die kar trekken van dat smakelijke voetballers topic nu SCH niet meer op Fok zit
samen met de olympiers was dat altijd een smakelijk gezicht
Nou, het is niet zo dat ik DAAROM dat spel gekocht heb hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel een goeie manier om hem uiteindelijk in je bed te krijgen
jij weet vast beter de namen en rugnummers van die meneren,quote:
always dolletjes with Dollyquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
And iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-ha-hiiiiiiiiiiiii will always love yooooooooooooooooooooooooouuu-oehoehoehoehoeoeoeoee
Het was Whitneyquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
always dolletjes with Dolly
al doel jij vast weer op de standaard naam voor meisjes in Zijtaart
Witnie
Ja op zich wel... maar nu kun je van de nood een deugd makenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het is niet zo dat ik DAAROM dat spel gekocht heb hoor
Dat zou wel sneu zijn!![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij weet vast beter de namen en rugnummers van die meneren,
ik kom dan wel roepen wie hot en wie not is![]()
en zullen we tegen die tijd nog eens een openbare smeekbede naar SCH doen om op eerder genomen besluit terug te komen ?
volgens mij gaat hij ook wel soppen als we hier smeken of hij a.u.b terug wil kerenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij sopt die tegenwoordig echt bij het andere forum
Maar proberen mag...
Ik voorspel wat mij betreft een hoog Robin van Persie-gehalte
Die is ook niet lelijk idd... maar wel een vreselijk arrogant stuk vreten...quote:
en SCH dus want die is ook duidelijk voetbal fan, en uitgesproken homoquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is ook niet lelijk idd... maar wel een vreselijk arrogant stuk vreten...
en Van der Vaart
En De Zeeuw
Houden jullie eigenlijk van voetbal? Ik denk af en toe echt de enige homo te zijn die het leuk vindt
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:29 schreef creno het volgende:
houden van is een groot woord. Kijk wel de ek en wk als nederland speelt. De shirtwissel vind ik altijd wel leuk maar die laten ze niet zo vaak zien.
quote:
Het is zo'n lief, schattig voorjaarsnummer. Ik word er helemaal vrolijk vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Na Drops of Jupiter eindelijk weer een hit
Een ochtenddate of blijven slapen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is zo'n lief, schattig voorjaarsnummer. Ik word er helemaal vrolijk van![]()
Al was ik vrolijk, dat wel![]()
Kom net terug van mn date, 3e date gehad
Hij heeft gisteravond heel lekker gekooktquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een ochtenddate of blijven slapen?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij heeft gisteravond heel lekker gekookt
Mja, hij gaat morgen 2 week op vakantie naar Californie, which sucks!quote:
Ai, da's minder ja... dat heb ik met een ex van me ook ooit gehad... toen ging ik zelf op vakantie... waren 2 lange weken....quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mja, hij gaat morgen 2 week op vakantie naar Californie, which sucks!
Het is niet erg, ken hem nog maar net. Maar had hem toch liever volgende week weer gezienquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ai, da's minder ja... dat heb ik met een ex van me ook ooit gehad... toen ging ik zelf op vakantie... waren 2 lange weken....
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is niet erg, ken hem nog maar net. Maar had hem toch liever volgende week weer gezien![]()
Ik ben de stad in!
je hebt hem toch wel verboden om op Muscle/Venice beach te gaan flaneren ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
2 weekjes maar, ik heb R sinds kerst en oud en nieuw niet meer gezienquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die was echt pissed jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben de oscars in delen aan het nakijken, die presentatie van Steve martin en Alec Baldwin valt lang niet altijd goed.
George Clooney vind het bijvoorbeeld echt niet grappig
En wat voor eentjequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Na Drops of Jupiter eindelijk weer een hit
Er gaan geruchten dat dat in scene was gezet.quote:
Wat zijn we het weer eensquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat voor eentje
Vind hem erg leuk. Dropsofjupiterwaardig
Maar natuurlijk.quote:
Goeie muziekquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Tenzij je zegt dat je Tori Amos, Florence + The Machine en Bat for Lashes zum kotzen vindt.
Echt? Dan is het een betere acteur dan ik altijd heb gedachtquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat dat in scene was gezet.
die doet de nightshift.. normaliter ik ook, maar xit nu in Nederland... Tis wel erg koud buiten... maar ga toch straks hardlopen en misschien trainen...(als ik zin heb)quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:19 schreef Stroekie het volgende:
Nu Wonderer nog en de middag ploeg is weer compleet
Wie zit er in de middag ploeg ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:19 schreef Stroekie het volgende:
Taz bomquote:
Goed zoquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet zo moeilijk
Yuri, Wonderer Mieke en jij natuurlijk
quote:
Ik zie heleboel Esprit abris, jij deed toch iets voor Esprit? wat was dat ook alweer?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed zo
Wacht, ik zal ff mijn last fm paste hier zetten
I'm into female vocalists, alternative, electronic, indie and pop, including:quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed zo
Wacht, ik zal ff mijn last fm paste hier zetten
wat een eer om genoemd te wordenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet zo moeilijk
Yuri, Wonderer Mieke en jij natuurlijk
Ik ben in Lisboa op het moment. Waar ben je van plan uit te gaan ? homo of hetero ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het in London? Ik ga zaterdag naar London toe. Een vriend van me is daar heen verhuisd. Ik had zijn huis nog niet gezien. Hij is daar personal trainer. Ik had al begrepen dat het een zwaar weekend gaat worden qua uitgaan hoorde ik..
wij beginnen al in de ochtendquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat een eer om genoemd te wordenen jij en Ang3l dan ?
Niksquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik zie heleboel Esprit abris, jij deed toch iets voor Esprit? wat was dat ook alweer?
mag je over een paar weken weer die kant uit ? of blijft het toch een eenmalig uitstapje ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NiksNou ja, heb 1x de lente collectie gelopen.
ja ik moet ook weer eens aan het werk eigenlijkquote:
Ik ben niet bepaald een model, dus geen idee of ik nog een x magquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag je over een paar weken weer die kant uit ? of blijft het toch een eenmalig uitstapje ?
ach dat zal die boeruh in Uuje een worst wezen, die hadden toch niet in de gaten dat er zaken niet geheel vlekkeloos verliepenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald een model, dus geen idee of ik nog een x mag
Zit genoeg leuks tussenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm into female vocalists, alternative, electronic, indie and pop, including:
Tori Amos, Jay Brannan, Bat for Lashes, Fever Ray, Florence + The Machine, Missy Higgins, Ludovico Einaudi, Joshua Radin, The Fountain, Crystal Castles, Patrick Wolf, Lady GaGa, David Guetta, The Gossip, Santigold, Marina & the Diamonds, Cascada, Björk, Röyksopp, Glee Cast, Kap Bambino, Imogen Heap, Wir sind Helden, Fagget Fairys, The Cranberries, Nikki, Chris Garneau, Hadouken!, Sarah McLachlan, The Script, Boys Noize, Vitalic, Fischerspooner, Boy 8-Bit, A Fine Frenzy, Clint Mansell, Juli, Sneaky Sound System, Dolores O'Riordan, The Veronicas, Fantastic Plastic Machine, Timbaland, Marching Band, Milow, Digitalism, Lamb, Krezip, Nina Kinert, [unknown], Metro Station.
Check out my music taste: http://www.last.fm/user/ang3l1978
TMM en ik hebben niet echt dezelfde smaakquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zit genoeg leuks tussen
LastFm checken doe ik vanavond thuis wel even.... maar ik zou Imelda May is checken... TMM is ook al fan nav mijn videootje
Het heeft wel wat weg van Caro Emerald maar het is iets minder jazz... meer rockabilyquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TMM en ik hebben niet echt dezelfde smaak
Als het zoiets is als Caro Emerald dan is het niet aan mij besteed.
Ik zal eens kijken thuis!
Je bedoelt die plaat waarbij ze loopt te oehoehen alsof ze iets te ver over een negerpiemel heen zakt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:16 schreef Ang3l het volgende:
wat een ZEIKnummer is die nieuwe van Anouk toch zeg...
What do you say when it's all oveeeeeeeeeeeer? What do you say nothing at aaaaaaaaaaaaaaallquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bedoelt die plaat waarbij ze loopt te oehoehen alsof ze iets te ver over een negerpiemel heen zakt?
Ze doet het met een rappert hequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
What do you say when it's all oveeeeeeeeeeeer? What do you say nothing at aaaaaaaaaaaaaaall
Zeg dan gvd ook niks, arrogante haagse teef!
Ik vind de eerdere cd's van Anouk leuk, de live optredens leuk, maar die laatste singles van d'r album zijn echt van die getergde tranentrekkers. Blech. Ik mis de rock!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef creno het volgende:
uit de wind in de zon een sigaret roken in de pauze is best te doen.
Ja ik ben ook op m'n best als ik jankquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze doet het met een rappert he
Het is wachten op liefdesverdriet... dan maken artiesten vaak hun beste werk
homo of hetero...quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben in Lisboa op het moment. Waar ben je van plan uit te gaan ? homo of hetero ?
o fuck ja, runway model. klopt!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NiksNou ja, heb 1x de lente collectie gelopen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ben ook op m'n best als ik jank
lazy cuntquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ik moet ook weer eens aan het werk eigenlijk
Ja hoi.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:19 schreef Stroekie het volgende:
Owquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:42 schreef wonderer het volgende:
Vlinder, kom jij nou nog de 21ste? Je hebt nog niet teruggemaild
Nee die blue wells van mij staan alleen bij Nadia ten Wolde en Chris de Ruyter op de fotoquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o fuck ja, runway model. klopt!![]()
ik dacht ook fotoshoots dus ik zat al te kijken of ik je herkende met je blue wells.
ik ben met verlof voor onbepaalde tijdquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lazy cunt![]()
mag je je eigen uren bepalen?
Ik vond ook de eerste twee seizoenen het best. Daarna werd het een beetje standaard.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:51 schreef TheVulture het volgende:
24 uur heb ik een seizoen gevolgd... was top... maar seizoen 2 en verder werd me allemaal iets te onrealistisch
is er al een film?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vond ook de eerste twee seizoenen het best. Daarna werd het een beetje standaard.
Heb je wel die film gezien? over die kindsoldaten?
verlof voor onbepaalde tijd? Heb je iets stouts gedaan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben met verlof voor onbepaalde tijdmaar doe nog waat dingen achter de schermen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
is er al een film?
Nee die heb ik ook niet gezien
Ja dat is fout.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
Ik zit al twee dagen met dit lied in mijn hoofd.
Ik weet niet of dit foute muziek is aangezien ik niet zo op de hoogte ben van Nederlandse sterren, maar klinkt wel leuk.
Thomas Berge is net niet cool nee....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
Ik zit al twee dagen met dit lied in mijn hoofd.
Ik weet niet of dit foute muziek is aangezien ik niet zo op de hoogte ben van Nederlandse sterren, maar klinkt wel leuk.
Ja, mijn broertje zei dat net ook al..quote:
niks stouts hoor, gewoon even pauze. En nee ik kan maar niet zomaar naar de andere kant van de wereld, zoals ik al zei doe ik nog wel wat achter de schermen waar ik toch hier voor moet zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
verlof voor onbepaalde tijd? Heb je iets stouts gedaan?![]()
je kan tenminste nu wel bij je vriend zijn of mag het land niet verlaten?
hahah o.k.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thomas Berge is net niet cool nee....
Nick & Simonen
Nou laten we zeggen dat ik best een keer tussen Nick en Simon in zou willen kruipen zolang ze hun monden ergens anders voor gebruikenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Je gaat me niet zeggen dat Nick & SImon "cooler" zijn dan Thomas Berge he?
Da's zoiets al een wedstrijd coolness tussen Marianne Weber en Corry Konings!
Kan je wel tot rust komen...tenminste moet je niet elke nacht de hort op gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
niks stouts hoor, gewoon even pauze. En nee ik kan maar niet zomaar naar de andere kant van de wereld, zoals ik al zei doe ik nog wel wat achter de schermen waar ik toch hier voor moet zijn
Jimquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah o.k.
Ik vind dat Jim wel lekker is opgedroogd.En dit is ook wel een aardige nummer.. (ook fout zeker)
![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou laten we zeggen dat ik best een keer tussen Nick en Simon in zou willen kruipen zolang ze hun monden ergens anders voor gebruiken
Oh, spannend. Wanneer komt dat in de krant?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wie is Dick boonman?
net een ruim 2 uur durend diepteinterview met Eindhovens Dagblad gehad, zaterdag in uitgesproken.
Vanavond mijn afscheid als raadslid.
in mijn leven is niets zeker, maar ik acht de kans grootquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, spannend. Wanneer komt dat in de krant?
En kom jij definitief de 21ste?
Ja Nina Meyers wilde maar niet deaudquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:51 schreef TheVulture het volgende:
24 uur heb ik een seizoen gevolgd... was top... maar seizoen 2 en verder werd me allemaal iets te onrealistisch
okee, cool, zet ik je wel op de lijst (stroek, ik heb van jou ook nog geen mailquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in mijn leven is niets zeker, maar ik acht de kans groot
Ja, ik las het net op twitterquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor net op de radio dat de eerste Friese prono film er ana komt:
De del van 63
EN nee dat is geen grapje
was een ingedikte versie met africa twist omdat de schrijvers een paar jaar terug gingen stakenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
is er al een film?
Nee die heb ik ook niet gezien
die Jim klinkt als een krolse katquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah o.k.
Ik vind dat Jim wel lekker is opgedroogd.En dit is ook wel een aardige nummer.. (ook fout zeker)
![]()
Oepsquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:42 schreef wonderer het volgende:
Vlinder, kom jij nou nog de 21ste? Je hebt nog niet teruggemaild
grijp je kans komende zaterdag staan ze in Zeeland N.Br. In de feesttent in het kader van de halfvastenfeesten aldaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou laten we zeggen dat ik best een keer tussen Nick en Simon in zou willen kruipen zolang ze hun monden ergens anders voor gebruiken
Sancho heeft het al op de to do list gezetquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in mijn leven is niets zeker, maar ik acht de kans groot
aan de opvolger wordt ook al gewerktquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor net op de radio dat de eerste Friese prono film er ana komt:
De del van 63
EN nee dat is geen grapje
nu toch wel ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
okee, cool, zet ik je wel op de lijst (stroek, ik heb van jou ook nog geen mail)
Ja, nu welquote:
Ach een beetje uitgaan kan geen kwaadquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kan je wel tot rust komen...tenminste moet je niet elke nacht de hort op gaan... Zo had ik mijn burn out gekregen vroeger.
Nou ja, ik vind het wel handig om te weten hoeveel mensen er (ongeveer) komen in verband met de catering enzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik had niet begrepem dat we ons moesten inschrijven, sorry
quote:
Wat onzettend gemakzuchtig van je...quote:
Kom uit je dipquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
I told you to be patient
I told you to be fine
I told you to be balanced
I told you to be kind
Now all your love is wasted?
Then who the hell was I?!
!
Morgen weer. En zo'n grote dip heb ik niet. Vandaag.quote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Morgen weer. En zo'n grote dip heb ik niet. Vandaag.
Slaap?quote:
Toch een mooi gebaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
zojuist benoemd tot ereburger van Nuenen, gewaardeerd in brons.
Zoals ze da hier in Brabant zeggen: Wanne klets, kom op nou te veel eer voor mij
een medaile en een delftsblauwbord die in de kast komen te liggen verstoffen, waarderingvoor 4 jaar raadslidmaatschap, is het respectloos als ik dat enorm overdreven vind?
waar zijn jullie mee bezig op het moment?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef creno het volgende:
repetitie is weer voorbij, vrijdag weer.
Heb ik nog iets gemist ?
Ja... ik ben net gewoon op de bank in slaap gevallenquote:
Nja wat als ze helemaal niks hadden gedaan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
zojuist benoemd tot ereburger van Nuenen, gewaardeerd in brons.
Zoals ze da hier in Brabant zeggen: Wanne klets, kom op nou te veel eer voor mij
een medaile en een delftsblauwbord die in de kast komen te liggen verstoffen, waarderingvoor 4 jaar raadslidmaatschap, is het respectloos als ik dat enorm overdreven vind?
Oei, dat ga ik eens in bed proberenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja... ik ben net gewoon op de bank in slaap gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |