lazy cuntquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ik moet ook weer eens aan het werk eigenlijk
Ja hoi.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:19 schreef Stroekie het volgende:
Nu Wonderer nog en de middag ploeg is weer compleet
Owquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:42 schreef wonderer het volgende:
Vlinder, kom jij nou nog de 21ste? Je hebt nog niet teruggemaild
Nee die blue wells van mij staan alleen bij Nadia ten Wolde en Chris de Ruyter op de fotoquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o fuck ja, runway model. klopt!![]()
ik dacht ook fotoshoots dus ik zat al te kijken of ik je herkende met je blue wells.
ik ben met verlof voor onbepaalde tijdquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lazy cunt![]()
mag je je eigen uren bepalen?
Ik vond ook de eerste twee seizoenen het best. Daarna werd het een beetje standaard.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:51 schreef TheVulture het volgende:
24 uur heb ik een seizoen gevolgd... was top... maar seizoen 2 en verder werd me allemaal iets te onrealistisch
is er al een film?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vond ook de eerste twee seizoenen het best. Daarna werd het een beetje standaard.
Heb je wel die film gezien? over die kindsoldaten?
verlof voor onbepaalde tijd? Heb je iets stouts gedaan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben met verlof voor onbepaalde tijdmaar doe nog waat dingen achter de schermen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
is er al een film?
Nee die heb ik ook niet gezien
Ja dat is fout.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
Ik zit al twee dagen met dit lied in mijn hoofd.
Ik weet niet of dit foute muziek is aangezien ik niet zo op de hoogte ben van Nederlandse sterren, maar klinkt wel leuk.
Thomas Berge is net niet cool nee....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
Ik zit al twee dagen met dit lied in mijn hoofd.
Ik weet niet of dit foute muziek is aangezien ik niet zo op de hoogte ben van Nederlandse sterren, maar klinkt wel leuk.
Ja, mijn broertje zei dat net ook al..quote:
niks stouts hoor, gewoon even pauze. En nee ik kan maar niet zomaar naar de andere kant van de wereld, zoals ik al zei doe ik nog wel wat achter de schermen waar ik toch hier voor moet zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
verlof voor onbepaalde tijd? Heb je iets stouts gedaan?![]()
je kan tenminste nu wel bij je vriend zijn of mag het land niet verlaten?
hahah o.k.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thomas Berge is net niet cool nee....
Nick & Simonen
Nou laten we zeggen dat ik best een keer tussen Nick en Simon in zou willen kruipen zolang ze hun monden ergens anders voor gebruikenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Je gaat me niet zeggen dat Nick & SImon "cooler" zijn dan Thomas Berge he?
Da's zoiets al een wedstrijd coolness tussen Marianne Weber en Corry Konings!
Kan je wel tot rust komen...tenminste moet je niet elke nacht de hort op gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
niks stouts hoor, gewoon even pauze. En nee ik kan maar niet zomaar naar de andere kant van de wereld, zoals ik al zei doe ik nog wel wat achter de schermen waar ik toch hier voor moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |