Die van hem heb ik echt helemaal gemistquote:Op maandag 8 maart 2010 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als er iemand uit de kast komt, wordt dat over het algemeen wel breed uitgemeten in de media, maar inderdaad, je hoeft het natuurlijk niet te horen te krijgen
Handen boven de dekens en trustenquote:
quote:
Weet je hoe lastig dat sjort?quote:
hoezo zijn de kroegen dicht?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik verveel me maar het is maandagavond, thuisblijfavond
Waarschijnlijk werd ie nog vager gemaakt doordat Heath Ledger halverwege omvielquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Weer thuis. Wat een wazige film. Soort van paddotrip van begin tot eind.
nee maar 1 avond per week blijf ik thuisquote:
hoezo dat?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee maar 1 avond per week blijf ik thuis
Haar combo-versie is mooier iddquote:Op maandag 8 maart 2010 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind de Caro Emerald versie bij het Harpen Gala niet zo spetterend als het lied is...
Gewoon om uit te rusten en ik vind 6 avonden wel genoegquote:
Het trio, Vlarp, Steve en Guus is je niet goed bevallen vannacht?quote:
Wat zou jij doen als iemand ineens 's nachts in bed Kedeng Kedeng gaat zingen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niveau bloed uit je oren en zo?
Me afvragen wat die persoon 's nachts in mijn huis doet en het probleem 'verhelpen'.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als iemand ineens 's nachts in bed Kedeng Kedeng gaat zingen?
Guus is niet te helpen....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Me afvragen wat die persoon 's nachts in mijn huis doet en het probleem 'verhelpen'.
Me Guus op de achtergrond....Kedeng Kedeng...quote:
Zelfs de trein doet geen Kedeng Kedeng! Heerlijk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Me Guus op de achtergrond....Kedeng Kedeng...
Chaos. CHAOS!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Weer thuis. Wat een wazige film. Soort van paddotrip van begin tot eind.
Ja die was wel lief, met z'n zilveren schminkje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Geef mij zijn tegenspeler maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zwaait naar Baltaren schotelt hem een bak koffie voor
Ik doelde ook op de koffie hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou de omschrijving lekker vind ik niet helemaal van toepassing op mijn persoontje
Moeten we niet hebben, misverstanden, komen alleen maar ruzies vanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fijn dat dat misverstand dan weer uit de wereld is
He, getverquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen.... straks crematie en ik heb heel raar gedroomd.... dat ik zelf een ziekte had enzo
Ja het was effe niet lekker wakker wordenquote:
dat is niet fijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen.... straks crematie en ik heb heel raar gedroomd.... dat ik zelf een ziekte had enzo
Sterkte vandaagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Prins Gijs het boegbeeld van de hostiegate.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:58 schreef Stroekie het volgende:
Prins Gijs spreekt zich uit over hostiegate in het ed
http://www.ed.nl/regio/ke(...)-over-hostiegate.ece
De paarden die de haver het harste verdienen krijgen vaak het minstquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prins Gijs het boegbeeld van de hostiegate.
De media die het groot gemaakt heeft.
Ik mis wederom 1 naam.
logt TMM uit, is dat ook weer niet goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Beste TMM.
Als je me uitlogt omdat je zelf wil gaan Fokken, dan graag alleen de PC uitloggen en niet alle sessies
Nee, TMM logt MIJ uit zodat ik overal uit vlieg... en vervolgens logt ie zichzelf daarna NIET uit waardoor ik na het poetsen vrijwel standaard de eerste post als TMM maakquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
logt TMM uit, is dat ook weer niet goed
schrijf je toch gewoon even op je hand dat je straks thuis eerst moet inloggen in Fok en pas dan gaat postenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, TMM logt MIJ uit zodat ik overal uit vlieg... en vervolgens logt ie zichzelf daarna NIET uit waardoor ik na het poetsen vrijwel standaard de eerste post als TMM maak
De volgende keer ros ik al je tanden uit je smoel zodat je alleen nog papperige hostie kan etenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja grappig is dat allemaal he, ik ben toch zo'n ondeugend clowntje
jij bent ook een grappig clowntjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De volgende keer ros ik al je tanden uit je smoel zodat je alleen nog papperige hostie kan eten
Ik wilde een flauwe grap maken over goed kunnen zuigen zonder tanden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De volgende keer ros ik al je tanden uit je smoel zodat je alleen nog papperige hostie kan eten
Noem je me nu dik?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent ook een grappig clowntje
of over bejaarden die hun kunstgebid uit doen en op het nachtkastje leggen ?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:12 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik wilde een flauwe grap maken over goed kunnen zuigen zonder tanden.
Maar nee. Toch maar niet.
zo de schone slaapster is ook weer in het land der levenden ?quote:
Van de gaytorrent of tvtorrentquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:53 schreef Jerruh het volgende:
angel, van welke torrentsite download jij rupaul? priatebay ligt er bij mij uit.
middag heaumeaus!
ja, klopt, maar deze week is hij wel uitgezonden! weet al wie er uit isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de gaytorrent of tvtorrent
Er was er geen vorige week
Heerlijk een wortelkanaalbehandeling, iedereen liep mij bang te maken toen ik dat voor de eerste keer zou krijgen, maar als je veel pijn hebt en ze doen dan die behandeling dan ben je echt wel blij daarna.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:57 schreef Peter het volgende:Net het eerste deel van m'n wortelkanaalbehandeling gehad
Weg pijn
Klopt. Nu nog de verdoving uit laten werken en dan kan ik weer een beetje etenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:20 schreef creno het volgende:
[..]
Heerlijk een wortelkanaalbehandeling, iedereen liep mij bang te maken toen ik dat voor de eerste keer zou krijgen, maar als je veel pijn hebt en ze doen dan die behandeling dan ben je echt wel blij daarna.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:55 schreef creno het volgende:
rare kat, staat tegen het raam van de deur te krabben met zijn pootjes. Volgens mij omdat ie zichzelf ziet.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Pfff wat een dag.... ik wil de eerstvolgende 20 jaar NIET meer in een crematorium zijn
Dat is het ook... de generatie van mijn ouders, ooms, tantes en dergelijke komen nu zo langzaam aan toch wel aan de beurt.... daar ben ik me ook vandaag weer heel erg bewust van geworden... ook van het feit om toch zoveel mogelijk dingen met je ouders te doen... ik hecht daar zeker de afgelopen tijd steeds meer waarde aan...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:35 schreef creno het volgende:
weet je wat zo rot is, hoe ouder je word hoe meer bekenden om je heen zullen sterven. Hopelijk heb je voor je gevoel wel goed afscheid genomen. Nogmaals sterkte thevulture
Omdat het eigenlijk geen standaard songfestivalliedje isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:48 schreef Ang3l het volgende:
WTF?! Hoe kan ik en ESF inzending nou echt heel mooi vinden?!
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik sowieso niet snap waar iedereen zich druk over maakt... Ik heb er nu een aantal gehad en het valt mij echt reuze mee... Alleen die verdoving is behoorlijk irritant!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Klopt. Nu nog de verdoving uit laten werken en dan kan ik weer een beetje eten
Donderdagmiddag deel 2
Mooi!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:48 schreef Ang3l het volgende:
WTF?! Hoe kan ik en ESF inzending nou echt heel mooi vinden?!
Ja, deze versie vond ik best leuk!quote:
Das toch dezelfde post die je 2x quote?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
Ja, deze versie vond ik best leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |