Die van hem heb ik echt helemaal gemistquote:Op maandag 8 maart 2010 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als er iemand uit de kast komt, wordt dat over het algemeen wel breed uitgemeten in de media, maar inderdaad, je hoeft het natuurlijk niet te horen te krijgen
Handen boven de dekens en trustenquote:
quote:
Weet je hoe lastig dat sjort?quote:
hoezo zijn de kroegen dicht?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik verveel me maar het is maandagavond, thuisblijfavond
Waarschijnlijk werd ie nog vager gemaakt doordat Heath Ledger halverwege omvielquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Weer thuis. Wat een wazige film. Soort van paddotrip van begin tot eind.
nee maar 1 avond per week blijf ik thuisquote:
hoezo dat?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee maar 1 avond per week blijf ik thuis
Haar combo-versie is mooier iddquote:Op maandag 8 maart 2010 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind de Caro Emerald versie bij het Harpen Gala niet zo spetterend als het lied is...
Gewoon om uit te rusten en ik vind 6 avonden wel genoegquote:
Het trio, Vlarp, Steve en Guus is je niet goed bevallen vannacht?quote:
Wat zou jij doen als iemand ineens 's nachts in bed Kedeng Kedeng gaat zingen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niveau bloed uit je oren en zo?
Me afvragen wat die persoon 's nachts in mijn huis doet en het probleem 'verhelpen'.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als iemand ineens 's nachts in bed Kedeng Kedeng gaat zingen?
Guus is niet te helpen....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Me afvragen wat die persoon 's nachts in mijn huis doet en het probleem 'verhelpen'.
Me Guus op de achtergrond....Kedeng Kedeng...quote:
Zelfs de trein doet geen Kedeng Kedeng! Heerlijk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Me Guus op de achtergrond....Kedeng Kedeng...
Chaos. CHAOS!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Weer thuis. Wat een wazige film. Soort van paddotrip van begin tot eind.
Ja die was wel lief, met z'n zilveren schminkje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Geef mij zijn tegenspeler maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zwaait naar Baltaren schotelt hem een bak koffie voor
Ik doelde ook op de koffie hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou de omschrijving lekker vind ik niet helemaal van toepassing op mijn persoontje
Moeten we niet hebben, misverstanden, komen alleen maar ruzies vanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fijn dat dat misverstand dan weer uit de wereld is
He, getverquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen.... straks crematie en ik heb heel raar gedroomd.... dat ik zelf een ziekte had enzo
Ja het was effe niet lekker wakker wordenquote:
dat is niet fijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen.... straks crematie en ik heb heel raar gedroomd.... dat ik zelf een ziekte had enzo
Sterkte vandaagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |