waarom wil je dat omschrijven? laat ze een jointje roken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe omschrijf ik aan mensen die nog nooit een jointje hebben gerookt hoe het is om stoned te zijn als ik het zelf ook nooit geweest ben?
quote:
Nee, volgende week.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Tis alweer een tijd geleden/![]()
ben jij ook in Nederland?
Afspraak voor donderdag was eigenlijk voor de eerste behandeling, maar ik hield het qua pijn niet meer uitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik sowieso niet snap waar iedereen zich druk over maakt... Ik heb er nu een aantal gehad en het valt mij echt reuze mee... Alleen die verdoving is behoorlijk irritant!
Maar donderdagmiddag deel 2 is wel heel rap! Daar zat bij mij altijd een paar weken tussen...
ik zie een dag geen klagende en zeurende klanten wel als een zegenquote:Op woensdag 10 maart 2010 07:53 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind er niks goeds aan... moet vandaag naar Amsterdam voor cursus
Ow... okequote:Op woensdag 10 maart 2010 02:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Afspraak voor donderdag was eigenlijk voor de eerste behandeling, maar ik hield het qua pijn niet meer uit't is trouwens ook niet tijdelijk dichtgemaakt.. Er zitten alleen wat watjes in, omdat de druk onder de wortelkanalen weg moet kunnen ivm een ontsteking daar
Ik zie een dag met een langere reis niet als zegenquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zie een dag geen klagende en zeurende klanten wel als een zegen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil doorspelen met Lightning, Snow, Vanille, Szash en Hope
Laat me naar huis gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
Uhuquote:
ik heb dat ook wel eens met spellen... maar het komt en het gaatquote:
En mannen zijn out of the picture?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik heb er nu 3 tegelijk die verslavend zijn.Final Fantasy XIII Heavy Rain Aion
UrghKeuzes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |