GM maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das toch dezelfde post die je 2x quote?
Nee.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
GM maakt meer kapot dan je lief is.
Blijkbaar... sneu he...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
GM maakt meer kapot dan je lief is.
quote:
Mooi liedje, maar origineel niet van GMquote:
Eh... nja je zult ook je goeie kanten hebben toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:15 schreef Steve het volgende:
Ik heb ook geen idee wat Vlarp in mij ziet.
Hij heeft het nummer wel geschreven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
Mooi liedje, maar origineel niet van GM
De achterkant gok ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... nja je zult ook je goeie kanten hebben toch?
Ow dat wist ik dan weer nietquote:
Wilikditwelweten?quote:
Eh... niet? Dat wordt moeilijk denk ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe omschrijf ik aan mensen die nog nooit een jointje hebben gerookt hoe het is om stoned te zijn als ik het zelf ook nooit geweest ben?
Ik gok op onmogelijk...quote:
of geil, kan ook nog.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:46 schreef creno het volgende:
onmogelijk, als je het niet zelf hebt gedaan.
Als je het wel hebt gedaan is het zelfs moeilijk, omdat het verschillende uitwerkingen kan hebben, of je wordt ziek, of blij, of loom, of giechelig, of nichterig, of stil, of hongerig...
Ach, er zijn ook mensen die denken te weten wat er is na de dood.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe omschrijf ik aan mensen die nog nooit een jointje hebben gerookt hoe het is om stoned te zijn als ik het zelf ook nooit geweest ben?
Stiekeme editterdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt vanalles verzinnen, ze weten toch niet of het klopt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt vanalles verzinnen, ze weten toch niet of het klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |