quote:WillieWortelNL Hele dag opgeruimd en nu kan ik me eindelijk ontspannen. Even lekker wat atomen splitsen of zo!
quote:DagobertDuckNL Ik vlieg morgen naar Wahrisdath voor een potje ganzenbord om een nieuwe oliebron. Donald, poets jij intussen mijn Pompelnesische munten?
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:22 schreef J.Herrer het volgende:
K_Paardepoot Mensenkinderen! Mijn maag rammelt nog meer dan de 313 van Donald.
Oma duck snapt die moderne technologie nog niet helemaalquote:Op maandag 8 maart 2010 23:24 schreef marcelroubos341966 het volgende:
Oma_Duck @LizJuulBabs IK HEB NOG EEN KEER OP DIE SCHIFT-KNOP GEDRUKT, MEIDEN, MAAR ER VERANDERT HELEMAAL NIKS (ZOALS JULLIE ZIEN)!
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef AskMe het volgende:
Gompie! Ging ik net mijn hond uitlaten in het Cornelis Prul-park, kwam ik er halverwege achter dat ik helemaal geen hond héb...!
quote:K_Paardepoot Vrouwendag? Wat houdt dat eigenlijk in? Dat de dames zelf hun uitlaat gaan vervangen? Of hun olie verversen?
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:24 schreef AskMe het volgende:
WillieWortelNL Ach gut, het geboortekaartje van Lampje: [ afbeelding ]
about 10 hours ago via web
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:26 schreef Michielos het volgende:
BolderbastNL Ha, de polka gaat lekker! Ik ben in vorm vanavond! Denk dat ik tot diep in de nacht blijf doorgaan met oefenen. Zal die Duck leuk vinden!
daar komt ruzie van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drinken is lekker
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:33 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Jullie weten dat dit allemaal verzonnen is he
Echt niet!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:33 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Jullie weten dat dit allemaal verzonnen is he
Paranoïde mensen die overal een complot achter zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral volhouden!
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:36 schreef J.Herrer het volgende:
# MeesterWarbol @LizJuulBabs De spellingsregels stoppen niet na de schoolbel, kinderen! Het is "vrij". Met een lange ij. Geen kippenei.
# LizzyJuultjeBabetje LizJuulBabs @MeesterWarbol Meester! Het woensdagmiddag, hoor! En dan zij we vrei!
Die is gewoon coolquote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef AskMe het volgende:
Gompie! Ging ik net mijn hond uitlaten in het Cornelis Prul-park, kwam ik er halverwege achter dat ik helemaal geen hond héb...!
HAHAHAHquote:Op maandag 8 maart 2010 23:38 schreef J.Herrer het volgende:
DagobertDuckNL Wel verdraaid! Waar blijft Donald nou? Het is al een seconde over negen!
Die wilde ik net gaan posten:P Hij stond al onder m'n ctrl+v...kijk maar:quote:Op maandag 8 maart 2010 23:41 schreef Kingside het volgende:
Duckstadkrant Een man met snurkproblemen gooit bloempot door ruit van uitvinder Willie Wortel.
5:52 AM Mar 6th via web Duckstadkrant Gezellige vrouw van 46 zoekt leuke, aardige en lieve man. Kaalheid is geen bezwaar als je maar niet snurkt! Reacties naar nr. 671293.
5:08 AM Mar 6th via web WillieWortelNL Mijn buurvrouw vroeg of ik een oplossing had voor het snurken van haar echtgenoot. Ik zei: "Tuurlijk, neem gewoon een andere man!"
Mooi detail dat juist de eerste letter weer een kleine letter isquote:Op maandag 8 maart 2010 23:28 schreef AskMe het volgende:
Oma_Duck mEIDEN, HELP! iK KRIJG ALLEEN NOG MAAR HOOFDLETTERS OP HET SCHERM! eN IK DRUK NIET EENS DIE EH... SCHIFTKNOP IN.
3:22 AM Mar 5th via web
whehe
Inderdaad, leuke bijbaan lijkt me datquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:00 schreef kneusje28 het volgende:
ik vraag me dan af, welke personen gaan nou om het uur een berichtje twitteren dat niet eens over hunzelf gaan, of krijgen ze er voor betaald? dan zou ik best wel betaald twitteraar/eend willen worden
Je kunt dat allemaal van tevoren instellen volgens mij met bepaalde Twitter-programma's, dus zullen een paar mensen zijn die zo'n heel gesprek bedenken en dan instellen dat dat gesprek op een bepaalde tijd gepost wordt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:00 schreef kneusje28 het volgende:
ik vraag me dan af, welke personen gaan nou om het uur een berichtje twitteren dat niet eens over hunzelf gaan, of krijgen ze er voor betaald? dan zou ik best wel betaald twitteraar/eend willen worden
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:56 schreef mwaterl het volgende:
Duckstadkrant
Partij van de Twijfel herneemt stellingname over cursusbeleid!
4:53 PM Mar 5th via web
Reply
Duckstadkrant
Partij van de Twijfel neemt felle kritiek terug.
4:51 PM Mar 5th via web
Duckstadkrant
Partij van de Twijfel uit felle kritiek op cursusbeleid Duckstad Bajes!
4:50 PM Mar 5th via web
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:11 schreef Penisbaard het volgende:
ontregte klagt, de Donald Duck is voor koningen
quote:DagobertDuckNL
@DonaldDuckNL Ik heb goed nieuws, nietsnut: jij bent de eerste die ontslagen is via Twitter!
EiPhonequote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:15 schreef PatrickSter het volgende:
@KatrienDuckNL We lopen nu van school naar huis met onze Kwekberry. Mogen we zo tosti's? Zo ja, dan kunnen ze vast in de toaster
Kwekberry
quote:GoofyNL Gompie! Ging ik net mijn hond uitlaten in het Cornelis Prul-park, kwam ik er halverwege achter dat ik helemaal geen hond héb...
Denk tot 1 aprilquote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:02 schreef Dynd het volgende:
Ik vraag me af hoelang ze dit vol kunnen houden en tevens origineel.
Goudglansquote:@DonaldDuckNL @DagobertDuckNL Ik stuur mijn mannen LOPEND! Dit scheelt ¤ 0,0017 bandenslijtage en dat trek ik af van de nota!
quote:# Ik ga vanavond gezellig met Mickey en Karel naar de bios! De avonturen van Eva Tor in 3D bekijken. 12:15 PM Feb 23rd via web
quote:# Een aardige man wilde geld voor een zwemparadijs in Zuid-Ghana. Had alleen geen cent in huis, dus heb ik maar een glaasje water gegeven. 2:56 AM Mar 4th via web
quote:@Mickey_MouseNL Leuk! Ik ben oude scheurkalenders aan 't lezen. Ik ben al bij 15 juni 1986! Alleen die blaadjes geven zo'n rommel in huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |