quote:WillieWortelNL Hele dag opgeruimd en nu kan ik me eindelijk ontspannen. Even lekker wat atomen splitsen of zo!
quote:DagobertDuckNL Ik vlieg morgen naar Wahrisdath voor een potje ganzenbord om een nieuwe oliebron. Donald, poets jij intussen mijn Pompelnesische munten?
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:22 schreef J.Herrer het volgende:
K_Paardepoot Mensenkinderen! Mijn maag rammelt nog meer dan de 313 van Donald.
Oma duck snapt die moderne technologie nog niet helemaalquote:Op maandag 8 maart 2010 23:24 schreef marcelroubos341966 het volgende:
Oma_Duck @LizJuulBabs IK HEB NOG EEN KEER OP DIE SCHIFT-KNOP GEDRUKT, MEIDEN, MAAR ER VERANDERT HELEMAAL NIKS (ZOALS JULLIE ZIEN)!
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef AskMe het volgende:
Gompie! Ging ik net mijn hond uitlaten in het Cornelis Prul-park, kwam ik er halverwege achter dat ik helemaal geen hond héb...!
quote:K_Paardepoot Vrouwendag? Wat houdt dat eigenlijk in? Dat de dames zelf hun uitlaat gaan vervangen? Of hun olie verversen?
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:24 schreef AskMe het volgende:
WillieWortelNL Ach gut, het geboortekaartje van Lampje: [ afbeelding ]
about 10 hours ago via web
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:26 schreef Michielos het volgende:
BolderbastNL Ha, de polka gaat lekker! Ik ben in vorm vanavond! Denk dat ik tot diep in de nacht blijf doorgaan met oefenen. Zal die Duck leuk vinden!
daar komt ruzie van...
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:22 schreef J.Herrer het volgende:
K_Paardepoot Mensenkinderen! Mijn maag rammelt nog meer dan de 313 van Donald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drinken is lekker
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:33 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Jullie weten dat dit allemaal verzonnen is he
Echt niet!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |