abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80132368
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Je zegt dat Maartena geen fatsoen heeft. Dat is op de man spelen en heeft niks te maken met het onderwerp. Dat je ernaast een verzoek hebt heft dat niet op. Als ik een ober eerst klootzak noem en dan een banana split bestel krijg ik ook geen ijsje.
[..]

Jouw oordeel over mijn vermogen tot begrijpend lezen hangt niet samen met mijn bereidheid een kuttopic te heropenen, integendeel. Ik zou zelfs durven zeggen Jansen, dat die twee omgekeerd evenredig samenhangen.
Als Maartena fatsoen zou zou hij niet reageren. Of kom ik ook op jou feestje als ik niet welkom ben?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:32:04 #142
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_80132464
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als Maartena fatsoen zou zou hij niet reageren. Of kom ik ook op jou feestje als ik niet welkom ben?
Een privé-feestje vergelijken met een topic op een openbaar discussie-forum
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_80132497
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Een privé-feestje vergelijken met een topic op een openbaar discussie-forum
Je begrijpt het punt niet, is niet erg, dat doe je toch nooit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80132879
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als jij op mij komt, dan wordt het geen feestje idd, want je bent daartoe niet welkom.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_80132934
Maartena ook niet

Als je fatsoen hebt accepteer je dat

Maar wat was de reden nu om de topic te sluiten?
pi_80133042
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maartena ook niet

Als je fatsoen hebt accepteer je dat

Maar wat was de reden nu om de topic te sluiten?
Het feit dat jij postte in de OP dat maartena geen fatsoen heeft, wat getuigt van een niveau wat ik liever niet terugzie in een deel 3.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_80133139
Das gewoon een feit, ga je nu ook bepalen wat ik zeg?
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:57:31 #148
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80133331
DAM, je moet echt eens beter leren te communiceren met anderen. Je komt nogal bot over, je speelt constant op de man, je onderbouwt echt nooit, ook niet als er om gevraagd wordt en het is naar mijn mening eigenlijk verwonderlijk dat je vorige twee delen open bleven, maar volgens mij kwam dat meer door een mod-tekort dan wel afwezigheid dan dat ze echt openbleven vanwege een fatsoenlijke inhoud.

Accepteer nu gewoon dat je topic dicht is. De reden voor de sluiting staat duidelijk in de sluitpost.

Move on.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_80133768
Ja, ik heb het andere topic ook gesloten. Verrassend? Lijkt me niet?
En toch ga je het vragen he?
Omdat:
-de OP kut is
-de vorige 2 topics kut waren
pi_80133805
Nee, helaas is dat niet verrassend, domheid is immers niet verboden, je kan er zelfs mod door worden
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:45:11 #151
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80135175
DAM, volgens mij begrijp je niet helemaal dat als mods besluiten dat een bepaald topic niet welkom meer is..... dat het dan weinig zin heeft (en ook niet echt van volwassen gedrag getuigd), dat je dan TOCH eenzelfde topic weer probeert te openen.

En dan ook op de mod blijven spelen door ze dom te noemen.....Je scoort er in ieder geval geen punten mee denk ik zo.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_80161757
'PDVA PAKT GEWONE MAN!'

CAPSLOCK bleef hangen?
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:57:50 #153
177885 JoaC
Het is patat
pi_80162825
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:12 schreef EchtGaaf het volgende:
'PDVA PAKT GEWONE MAN!'

CAPSLOCK bleef hangen?
Gaat over Telegraafartikel, deze krant staat bekend om dit soort dingen. Het maakt het punt dat TS probeert te maken alleen maar duidelijker, en ik zou het daarom zo laten als Moderator.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_80165637
Kan er iemand niet even SalamPax_050 door de banned-clones scanner halen of anderszijds tot de orde roepen, want die pipo gaat telkens voor de persoonlijke aanval zodra hij/zij weerwoord krijgt.
  zaterdag 10 april 2010 @ 19:08:05 #155
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80166248
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:57 schreef JoaC het volgende:

[..]

Gaat over Telegraafartikel, deze krant staat bekend om dit soort dingen. Het maakt het punt dat TS probeert te maken alleen maar duidelijker, en ik zou het daarom zo laten als Moderator.
Ik zou wel PDVA in PVDA veranderen. .
  zaterdag 10 april 2010 @ 19:25:27 #156
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_80166782
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 19:08 schreef freako het volgende:

[..]

Ik zou wel PDVA in PVDA veranderen. .
Goeie. Doe ik.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_80275333
Vraag het de Voorposter!

Zouden de namen in deze post weggehaald kunnen worden?
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_80276203
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:16 schreef ellevehC86 het volgende:
Vraag het de Voorposter!

Zouden de namen in deze post weggehaald kunnen worden?
Ik snap niet goed waarom? Het gaat over iemand die in '49 ter dood gebracht is toch?
pi_80276922
Vraag het de Voorposter!

Nog 1, met alle respect, ik stop mijn discussie hier als er niet actief iets tegen gedaan word

P.s.

in het andere topic stonden namen van personen die zich in een activistische kring bevonden, ik had als voorwaarde gesteld hun identiteit niet openbaar neer te zetten.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:12:24 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80277827
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:52 schreef ellevehC86 het volgende:
Vraag het de Voorposter!

Nog 1, met alle respect, ik stop mijn discussie hier als er niet actief iets tegen gedaan word

P.s.

in het andere topic stonden namen van personen die zich in een activistische kring bevonden, ik had als voorwaarde gesteld hun identiteit niet openbaar neer te zetten.
Jij bepaalt op geen enkele manier de voorwaarden voor het posten op een discussieforum hier.
Als jij, laf genoeg onder een kloon, dat al denkt te kunnen bepalen, terwijl die namen gewoon openbaar te vinden zijn, dan is dat het einde van het openbare gehalte van Fok!
Nou snap ik in jouw geval wel dat je niet zo veel op hebt met openbaarheid en democratie..
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')