het is meer de vreemdelingenhaat en neonaziprietpraat goedpraten onder de noemer nationalisme.quote:
Oke, maar dan mijn vraag aan jou, en beantwoord die met relevantie:quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
het is meer de vreemdelingenhaat en neonaziprietpraat goedpraten onder de noemer nationalisme.
Zodra het Voorpostachtige proporties aan begint te nemen ga ik uit van een haat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:52 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Oke, maar dan mijn vraag aan jou, en beantwoord die met relevantie:
Is het per definitie een haat of kan het ook een voorkeur zijn?
Maar hoe komt het dan dat men nationalistisch ziet als vreemdelingenhaat of neonazi gelul?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
het is meer de vreemdelingenhaat en neonaziprietpraat goedpraten onder de noemer nationalisme.
Omdat erg veel van de prominente 'nationalisten' het nationalisme gebruiken als meer politiek correcte façade voor vreemdelingenhaat en/of neonazigelul.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dan dat men nationalistisch ziet als vreemdelingenhaat of neonazi gelul?
Wie heeft dat de wereld ingeholpen dat fabeltje?
Klopt maar veelal gekaapt door volstrekte idiotenquote:Nationalisme is nl. een heel breed begrip.
Dus op zich is er niks mis met nationalisme?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat erg veel van de prominente 'nationalisten' het nationalisme gebruiken als meer politiek correcte façade voor vreemdelingenhaat en/of neonazigelul.
[..]
Klopt maar veelal gekaapt door volstrekte idioten.
Het is een vrij zinloze laat 19e eeuwse hobby naar mijn idee. Maar als jij trots wilt zijn vanwege de geografische positie van je geboorteplaats of vanwege de achternaam van je vader moet je dat vooral doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus op zich is er niks mis met nationalisme?
Intussen al meer bekend over Peters?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:34 schreef ellevehC86 het volgende:
Klopt, ik zal eens navraag doen.
Morgen kan ik je meer vertellen, ik ben zelf ook wel nieuwsgierig hoe het met hem afgelopen is.
Ik moet zelfs mijn excuses aanbieden voor eerdere posts, P. is nog steeds actief, meer heb ik er niet over te zeggen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Intussen al meer bekend over P.?
En is S. ook nog steeds actief?
ik doe niet mee aan jouw schijnheilige namen verbergen.
Dat ja, na een paar vragen werd het te heet onder zijn voeten, en zo laf als een medelander rende deze voorposter wegquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS nog deze of andere vragen zal beantwoorden...
Jaloezie lijkt me te makkelijk, sterker nog, ik ben er vrij erg van overtuigd dat ze zich hierbij laten leiden door eeuwenoude vooroordelen. Aangezien jij niet binnen deze categorie valt moeten we het antwoord helaas even openquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:41 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk haat joden niet, het heeft in mijn ogen ook geen donder te maken met volksnationalisme
Joden worden binnen de Nationalistische stroming heel vaak gezien als de aanstekers van de Globalisatie en een stroming die erg protectionistisch is naar haar eigen geloofsgroep, aangezien dat de globaliseren een punt is waar het Nationalisme zich tegen keert, is het een vaak snel gekozen zondebok.
Ik zou het persoonlijk jaloezie noemen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je vraagstelling waardeer, ook al met enige bezit van vooroordelen, je doet het leuk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jaloezie lijkt me te makkelijk, sterker nog, ik ben er vrij erg van overtuigd dat ze zich hierbij laten leiden door eeuwenoude vooroordelen. Aangezien jij niet binnen deze categorie valt moeten we het antwoord helaas even open
laten nietwaar.
Zo laf vindt ik de TS niet omdat hij er eerlijk voor uitkomt. En gezien de vele vragen die er zijn gesteld met vaak dubbelzinnige bedoelingen kan ik begrijpen dat hij niet ingaat op elke gestelde vraag. Dat type je jezelf een RSI enkel en alleen om die anti's nog meer in de kuif te pikken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat ja, na een paar vragen werd het te heet onder zijn voeten, en zo laf als een medelander rende deze voorposter weg
Er zijn altijd mensen bij die meer behoefte hebben om je weg te jagen dan anders wat, die ervaring heb ik zelf inmiddels ook wel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo laf vindt ik de TS niet omdat hij er eerlijk voor uitkomt. En gezien de vele vragen die er zijn gesteld met vaak dubbelzinnige bedoelingen kan ik begrijpen dat hij niet ingaat op elke gestelde vraag. Dat type je jezelf een RSI enkel en alleen om die anti's nog meer in de kuif te pikken.
Ach het zal me worst wezen wat men over mij denkt hier op FOK.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:29 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen bij die meer behoefte hebben om je weg te jagen dan anders wat, die ervaring heb ik zelf inmiddels ook wel.
Kom, we gaan samen de Fok! Nazipartij opstartenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach het zal me worst wezen wat men over mij denkt hier op FOK.
Mijn avatar is een Erwin Rommel, en ik ben een nazi. Goed, hun gedachte denk ik dan maar. Die discussie is al jaren geleden gevoerd.
Zelf ben ik een militarist met trekjes naar het volks-nationalisme. Zeker geen facisme of nazisme. Dat is totaal iets anders. Maar de linksmensch denkt daar schijnbaar anders over
Maak er dan op z'n minst een geen-nazi partij van.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:36 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Kom, we gaan samen de Fok! Nazipartij opstarten, ik ben de Fuhrer en jij mag mijn Oberfeldmarschall zijn
Nou rustig maar hoor,quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bent een kloon van een bekende user? of ben je een van die stormfrontengerds ?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:13 schreef ellevehC86 het volgende:
Nog een keer zo'n actie en je mag tegen een spiegel gaan lullen
Een hoofddoek, dus een naar ik mag aannemen een Islamitische cultuuromslag?, neequote:Op dinsdag 13 april 2010 19:42 schreef maartena het volgende:
Is een Marokkaanse dame uit Breda die gebrekkig doch voldoende Nederlands spreekt.... met hoofddoek op.... en die toch wel wat ziet in zo'n Groot Nederland, omdat haar Marokkaanse familie in Antwerpen dan in hetzelfde land zou wonen, ook echt WELKOM op een bijeenkomst?
Ja, ik durf te wedden dat je met Hitler op de Berghof ook heel gezellig een kaartje kunt leggen en een glaasje bier mee kunt drinken. Een biljartje leggen, praten over de vrouwen, paarden en andere hobby's..... Je zou het zo een hele avond kunnen hebben over van alles wat niets te maken heeft met politiek, en wie weet..... misschien was het wel een heel aardige man buiten zijn standpunten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:42 schreef HamerVanThor het volgende:
Als je die mensen van stormfront leert kennen zijn het vast hele aardige mensen. Ze zijn heus niet allemaal slecht hoor.
Tja, als je niet eens DURFT uit te komen voor je naam, en de namen binnen je organisatie..... wat voor gekke club ben je dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:45 schreef golfer het volgende:
Die praat dan in ieder geval minder dom terug dan jij met je schijnheilige gedoe rondom het niet (mogen of durven) noemen van de namen van je partijgenoten.
Die namen van de prominente dubieuze figuren van jouw beweging zijn gewoon bekend en te vinden.
Ben je bang voor represailles of zo?
In dat geval zou ik maar snel die club verlaten want aan figuren als ... heb ik lak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |