Haal gewoon het woord Labour helemaal weg, want het betreft MP's van alle partijen in de UK:quote:
Ah, dat zag ik niet. Vanochtend op het ( linkse!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Haal gewoon het woord Labour helemaal weg, want het betreft MP's van alle partijen in de UK:
The BBC report on MPs' holidays found 20 Labour, Conservative and Liberal Democrat MPs had broken the rules over 400 times.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef ethiraseth het volgende:
[Centraal] Wilders/PVV - Centraal topic #17
kan er wat aan Analjustice worden gedaan? Die begint nu wel heel irritant te worden.
zelf heb je ook regelmatig een boterberg op je kop zittenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef ethiraseth het volgende:
[Centraal] Wilders/PVV - Centraal topic #17
kan er wat aan Analjustice worden gedaan? Die begint nu wel heel irritant te worden.
Zou zeggen, post het hier en laat de mods het bepalen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:16 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
zelf heb je ook regelmatig een boterberg op je kop zitten
Neuhhh, ik vind het wel opvallend dat je over zoiets begint te jammeren terwijl je zelf ook niet vies bent van een ad hominem hier en een vooringenomen stroman daar. Maar ach, het mag van de mods zo why bother...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:17 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zou zeggen, post het hier en laat de mods het bepalen.
En het filmpje erin ook!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:21 schreef Picchia het volgende:
Dit topic heeft geen inhoud en nodigt ook niet uit tot enige politieke discussie.
Wilders, Ayan Hersi en de Marokkanen
Dat dus.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:29 schreef Snapcount2 het volgende:
“ISRAEL DID IT”
Sinds wanneer is bovenstaande een topic dat thuishoort in POL?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:46 schreef Boze_Appel het volgende:
FOK! zoekt nieuwsposttalent!
Kan die ondertussen niet weg?
quote:Op zondag 7 maart 2010 07:42 schreef Dagonet het volgende:
die zoektocht naar nieuwsposters, is dat een permanente sticky geworden? :p.
Idd, ergerlijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
GristenUnie wil prijzen naar inkomen
Kan iemand even de spelfout uit de TT halen?
Mag ik uit het feit dat de fout er nog steeds staat opmaken, dat we al bijna 24 uur modloos zijn?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
GristenUnie wil prijzen naar inkomen
Kan iemand even de spelfout uit de TT halen?
Bijna!quote:Op donderdag 1 april 2010 19:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mag ik uit het feit dat de fout er nog steeds staat opmaken, dat we al bijna 24 uur modloos zijn?
Ik denk dat je beter even een PMmetje kunt sturen naar je vriendje. Dat gaat wat sneller.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:42 schreef Mutant01 het volgende:
[Centraal] Wilders/PVV - Centraal topic #20
Even een kloonscanner hierover halen.
Links knuffelbeleid.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef gelly het volgende:
Het was vroeger nog wel eens beleid om de posts van klonen van gebanden te wissen om zo het klonen te ontmoedigen. Waarom gebeurt dat niet meer ?
Dat staat in mijn laatste post. In je OP geef je al aan op dezelfde voet verder te willen gaan als in deeltje 2 en dat vind ik geen goed idee.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hier dan deel 3
Het is al bekend dat Maartena geen fatsoen heeft maar ik vraag hem toch om niet te reageren
http://current.com/items/(...)hoek-van-holland.htm
Wie zal Asim B. missen?
Ik niet
Je zegt dat Maartena geen fatsoen heeft. Dat is op de man spelen en heeft niks te maken met het onderwerp. Dat je ernaast een verzoek hebt heft dat niet op. Als ik een ober eerst klootzak noem en dan een banana split bestel krijg ik ook geen ijsje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik speel niet op de man, heb alleen een verzoek
Jouw oordeel over mijn vermogen tot begrijpend lezen hangt niet samen met mijn bereidheid een kuttopic te heropenen, integendeel. Ik zou zelfs durven zeggen Jansen, dat die twee omgekeerd evenredig samenhangen.quote:Zou toch een cursus begrijpend lezen gaan volgen en die topic opengooien
\
Als Maartena fatsoen zou zou hij niet reageren. Of kom ik ook op jou feestje als ik niet welkom ben?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je zegt dat Maartena geen fatsoen heeft. Dat is op de man spelen en heeft niks te maken met het onderwerp. Dat je ernaast een verzoek hebt heft dat niet op. Als ik een ober eerst klootzak noem en dan een banana split bestel krijg ik ook geen ijsje.
[..]
Jouw oordeel over mijn vermogen tot begrijpend lezen hangt niet samen met mijn bereidheid een kuttopic te heropenen, integendeel. Ik zou zelfs durven zeggen Jansen, dat die twee omgekeerd evenredig samenhangen.
Een privé-feestje vergelijken met een topic op een openbaar discussie-forumquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als Maartena fatsoen zou zou hij niet reageren. Of kom ik ook op jou feestje als ik niet welkom ben?
Je begrijpt het punt niet, is niet erg, dat doe je toch nooitquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Een privé-feestje vergelijken met een topic op een openbaar discussie-forum
Als jij op mij komt, dan wordt het geen feestje idd, want je bent daartoe niet welkom.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als Maartena fatsoen zou zou hij niet reageren. Of kom ik ook op jou feestje als ik niet welkom ben?
Het feit dat jij postte in de OP dat maartena geen fatsoen heeft, wat getuigt van een niveau wat ik liever niet terugzie in een deel 3.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maartena ook niet
Als je fatsoen hebt accepteer je dat
Maar wat was de reden nu om de topic te sluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |