Gewoon de USB kabel in je iPwn en aan je pc. Windows opent dan (als het goed is) automatisch een venster waarin je je foto's kunt selecteren/knippen/plakken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:38 schreef poiuytr het volgende:
Dezelfde vraag heb ik eigenlijk met foto's, hoe kan ik nou foto's van mijn Iphone naar mijn laptop kopiėren? Als ik op het kopje Foto's klik is het alleen mogelijk om foto's van bijvoorbeeld ''mijn afbeeldingen" te kopiėren naar mijn Iphone. Andersom dus niet![]()
Wist niet dat het zo makkelijk wasquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je met de rechtermuisknop op de naam van je iPhone klikt in iTunes kun je 'aankopen overzetten' dan zet ie al je Apps naar iTunes toe. Foto's kun je gewoon van je iPhone afhalen via deze computer
Vandaag voor de eerste m'n Iphone proberen te jailbreakenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vandaag voor de eerste keer een uurtje gebruikt
Die van mij is wel eens gevallen en stuiterde zo hard terug dat ik hem zo weer op kon vangenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:57 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb 'm voor het eerst gebruikt als stuiterbal. Hij is er niet goed in
Eitje hequote:Op woensdag 10 maart 2010 20:10 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vandaag voor de eerste m'n Iphone proberen te jailbreaken
looolquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die van mij is wel eens gevallen en stuiterde zo hard terug dat ik hem zo weer op kon vangen
Ja ging super makkelijk, had het moeilijker verwacht.quote:
http://www.iphoneclub.nl/(...)taan-liggend-in-bed/quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:28 schreef LeNick het volgende:
Is er ook iets mogelijk dat je landscape mode uitschakeld? In de les moet ik soms internetten in rare positiesdan is dat landsccape irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |