Welke FW heb je?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laatste dagen weer veel last van snel leeglopende accu van 3GS. En m'n eigen tip (mailaccounts deactiveren, rebooten en opnieuw activeren) helpt niet altijd. Erg frustrerend. Alsof er ergens een bug in de firmware zit. Probleem is te zien als je gebruikstijd in de instellingen blijft oplopen, ook als je je iPhone niet gebruikt. Ben duidelijk niet de enige.... http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2152451&start=0&tstart=0
Doe es snel een nieuwe firmware, Steve!
Die batterij levensduur baart me nog zorgenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
3.1.3 maar had daar in 3.1.2 ook wel es last van,
Dit probleem zit niet in de batterij, maar in de software. Ergens zit iets fout in de mail-app waardoor ie blijft connecten..quote:Op maandag 8 maart 2010 23:14 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Die batterij levensduur baart me nog zorgen...
Ik denk dat het aan jullie systeem ligt inderdaad. Bij mij worden gewijzigde uitnodigingen wel gewoon verwerkt.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:34 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hoe kun je de agenda van je Exchange account synchroniseren. Op één of andere manier pakt hij de gewijzigd afspraken waar ik een uitnodiging voor heb gekregen niet. Afspraken die ik er handmatig in heb gezet pakt hij dan weer wel. Of ligt dat aan het systeem bij mij op werk?
Hij is al sinds 30 februari uitquote:
Ja daar ga ik ook van uit. Heb verder geen andere verklaring.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan jullie systeem ligt inderdaad. Bij mij worden gewijzigde uitnodigingen wel gewoon verwerkt.
Ik heb bij mijn huisgenoot ook de hele tijd dat ik even boven langs sweep en me dan besef dat hij geen SBSettings heeft.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:26 schreef Agiath het volgende:
Duurt wel lang voordat er een jailbreak tool gemaakt is die mijn huidige 3GS kan jailbreaken met 3.1.3.
Je kunt wel downgraden, maar dat kan weer ook net niet voor mijn modem firmware.
Ik mis m'n jailbreak functies wel een beetje
Ik heb gisteren beetje rondgekeken en zag dat je 3.1.3 ook kunt breaken d.m.v redstorm of snowbreeze!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:26 schreef Agiath het volgende:
Duurt wel lang voordat er een jailbreak tool gemaakt is die mijn huidige 3GS kan jailbreaken met 3.1.3.
Je kunt wel downgraden, maar dat kan weer ook net niet voor mijn modem firmware.
Ik mis m'n jailbreak functies wel een beetje
Ik zag jouw smeltende dock terug op iPhone Club met een link naar FOK!quote:
Er zijn alleen nogal wat verschillende types, naast 2G, 3G, 3GS heb je ook nog verschillen in modem firmware en model-types.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:54 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik heb gisteren beetje rondgekeken en zag dat je 3.1.3 ook kunt breaken d.m.v redstorm of snowbreeze!
Heb hier alleen geen ervaring mee en ze geven nog niet geranties :s
misschien Fokkers hier die er ervaring mee hebben?
Topapplicatie idd, ik las het.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:20 schreef Skv het volgende:
In Cydia is een programma te downloaden die je firmware spooft!
Je houdt dus 3.1.2, maar iTunes denkt dat je 3.1.3 hebt. Geen gezeik meer of je wilt updaten en je kan alle programma's installeren die 3.1.3 minimaal vereisen.
Voor een 3G maakt het volgens mij bar weinig uit welk type je voor de rest hebt. Ik ga morgen Snowbreeze denk ik even proberen om over mijn 3.1.3 heen te gooien.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Er zijn alleen nogal wat verschillende types, naast 2G, 3G, 3GS heb je ook nog verschillen in modem firmware en model-types.
Moet je even opzoeken in "About" bij je settings.
http://www.redmondpie.com(...)th-blackra1n-zni327/
Even die updates doorzoeken voor meer info
[..]
Topapplicatie idd, ik las het.
Volgens mij moet je altijd eigen risico betalen als je je telefoon verzekerd hebt en deze wordt opgestuurd voor een reparatie of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:59 schreef Suga_Mama het volgende:
iPhone ligt inmiddels 1,5 week bij ProAssist en komt donderdag terug. De muts aan de telefoon kon me alleen niet vertellen of ik nou het eigen risico of niet moest betalen?
Sorryquote:Op maandag 8 maart 2010 21:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Want mensen zeuren dat die te oud is.
Percy Jackson and the lightningthief(R5) is wel vet. Zet de meeste filmpjes zelf om met Badaboom(alleen aan te raden met Nvidia kaart). Dan encode je zo'n fiilm meestal in 5-10 minuten(hoef je niet 2 versies te downloaden omdat je 'm ook nog groot op je PC wil zien)quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand een idee om leuke filmpjes of zoiets dergelijks te downen voor een lange reis?
Verder nog wat apps die je vaak gebruikt?
WTF zo snel? Ik doe er op m'n MacBook (C2D 2,16ghz, 2GB ram) met FFMPEG blabla ongeveer een uur over voor een film van anderhalf uur... Volgens mij doe ik iets niet goedquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Percy Jackson and the lightningthief(R5) is wel vet. Zet de meeste filmpjes zelf om met Badaboom(alleen aan te raden met Nvidia kaart). Dan encode je zo'n fiilm meestal in 5-10 minuten(hoef je niet 2 versies te downloaden omdat je 'm ook nog groot op je PC wil zien)
Gebruik je badaboom?quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:05 schreef chiren het volgende:
[..]
WTF zo snel? Ik doe er op m'n MacBook (C2D 2,16ghz, 2GB ram) met FFMPEG blabla ongeveer een uur over voor een film van anderhalf uur... Volgens mij doe ik iets niet goed
Iemand tips voor Mac-users of heeft dit te maken met de videokaart?
Nee ik gebruik FFMPEG nogwattes... ik weet niet of Badaboom er ook voor de Mac is... Maar als het verhaal videokaart gerelateerd is, kan het wel kloppen dat de mijne zo traag is, ik heb namelijk een gewone Intel GMA poepchip erin zittenquote:Op woensdag 10 maart 2010 01:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gebruik je badaboom?
Weet niet wat voor videokaart er in je macbook zit(denk een 94000M serie), maar daarmee moet je iig wel Cuda kunnen gebruiken, zal waarschijnlijk wel wat langzamer zijn dan m'n GTX260 216, maar alsnog snel zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |