Ja weer om 9 uur Arbeidsvitaminen, ik ben voorquote:Op maandag 8 maart 2010 20:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat Giel z'n 4e uur weer in mag leveren. Daarnaast mag Wilbert niet aan Arbeidsvitaminen of de NPS programma's komen.
Verder vind ik alles eigenlijk wel zo'n beetje prima. 'k neem overigens aan dat MoveYourAss Der Rudy ook wel zal verdwijnen, of krijgt LLINK toch nog een doorstart?
Rudy is geen BNN-persoon. Ik zou 'm eerder bij de NPS, VPRO of AVRO zien passen...quote:Op maandag 8 maart 2010 20:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja weer om 9 uur Arbeidsvitaminen, ik ben voor![]()
Kan Rudy niet ergens anders aan de slag, BNN zou toch meer zendtijd krijgen? Kan hij daar mooi bij
Ik ben voorquote:Op maandag 8 maart 2010 20:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja weer om 9 uur Arbeidsvitaminen, ik ben voor![]()
Kan Rudy niet ergens anders aan de slag, BNN zou toch meer zendtijd krijgen? Kan hij daar mooi bij
als de mening van de luisteraar zou tellenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Move Your Ass heet nu Der Rudy en ik wil niet dat Rudy weg gaat, is juist een van de beste DJ's op 3FM en het is ook nog een uur met goede muziek..
Heeft er ook iemand enig idee hoeveel uren POWNED krijgt en hoeveel BNN er bij zou moeten krijgen?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, dat kan van alles zijn. Het zou bijvoorbeeld Weekend DNA kunnen zijn, of misschien gaan ze MetMichiel en 3VOOR12Radio zelfs allebei met een uur inkorten, om op die manier een extra tijdslot van 2 uur te krijgen. Of misschien gaan de lunch-uren wel van de VARA naar BNN. Geen idee!
Puur persoonlijke fantasie hierboven dus.
Yep, Giel gaat verdwijnen. Mooi hè?quote:
Veel plezierquote:Op maandag 8 maart 2010 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
Zo ik ga me in de bank metselen, voor een nieuwe Voetbal International, Tschüs,,
Ik zag er al een topic over, dan ga ik er geen verwarring over brengen. En Lalalalalalalalalalalalalalalalalaalalalalalaalalalalalalaa is nou niet heel interessantquote:Op maandag 8 maart 2010 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Ik had eigenlijk een TT over de mogelijk verdwijnende programma's verwacht.
hij zoekt iets op fietsafstand?quote:
Er werd in het vorige topic (volgens mij door Floris) gesuggereerd dat lunchuren van de VARA dan naar BNN mss wel gaan, op zich zou ik dat wel een redelijk logische keuze vinden. Ook omdat de toekomst van Stenders bij 3FM behoorlijk onzeker is. En dan de uren van LLINK naar POWNED.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heeft er ook iemand enig idee hoeveel uren POWNED krijgt en hoeveel BNN er bij zou moeten krijgen?
Als POWNED even veel uren krijgt als LLINK er nu heeft, dan vullen ze mooi het gat van Der Rudy op (nouja, mooi, 'k heb ze liever helemaal niet maar dat terzijde). Zelfde geldt wanneer BNN er maar een paar uur bij zou krijgen, dat valt vast wel ergens in te passen zonder teveel te snijden in de huidige programmering.
Kortom, misschien komen er wel helemaal geen drastische veranderingen, zoals dat nieuwsbericht wel suggereert.
en de zondagmiddag van de TROS en NCRV hopelijk ookquote:Op maandag 8 maart 2010 20:33 schreef gerbenp het volgende:
Of dat ene uurtje Weekend Request gaat misschien wel weg?
Mjah, zoiets zou ik opzich niet eens zo heel erg vinden.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er werd in het vorige topic (volgens mij door Floris) gesuggereerd dat lunchuren van de VARA dan naar BNN mss wel gaan, op zich zou ik dat wel een redelijk logische keuze vinden. Ook omdat de toekomst van Stenders bij 3FM behoorlijk onzeker is. En dan de uren van LLINK naar POWNED.
Is dat een goedlopend programma?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:33 schreef gerbenp het volgende:
Of dat ene uurtje Weekend Request gaat misschien wel weg?
Om te beginnen die verschrikkelijke Claudia de Breij er maar es uittiefen, BNN lunchprogramma laten maken, Powned op LLink-plek, Rudy naar andere omroep, AV uur teruggeven, volledig nieuw ochtendprogramma (ipv automatische fietspiloot Giel) en middagprogramma (ipv Rab). Minder lijstjesgeneuzel (dag top 5quote:Op maandag 8 maart 2010 20:31 schreef Againzender het volgende:
De VARA heeft nu zes uur overdag, daar zal denk ik echt wat vanaf gaan. Persoonlijk zie ik graag AV weer een uur extra krijgen, maar denk dan eerder dat Eetvermaak verdwijnt, ook omdat Rob wel eens iets heeft laten vallen dat het binnenkort wel eens einde oefening kan zijn voor hem bij 3FM.
De zaterdagavond met Annemieke solo vind ik niet zo sterk. Met Domien erbij was het levendiger.
Timur en C&S zitten wel veilig lijkt mij omdat BNN meer uren moet krijgen.
Nog niet gezien nee. Wat gaat t worden?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Is dat een goedlopend programma?![]()
Michiel, over Mumford & Sons gesproken, wanneer gaan jullie hun volgende single draaien? Is hij hier nog niet uit?
3 uur is niet echt schokkend te noemen nee. Maar valt Weekend DNA onder de 'goed lopende' programma's?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, zoiets zou ik opzich niet eens zo heel erg vinden.
Of, mocht BNN inderdaad maar 3 uur extra krijgen, dan zou ik daar ook best Weekend DNA voor op willen offeren. 'k kan niet zeggen dat dat concept echt aangeslagen is namelijk.
Bij de buren van StuBru is Winter Winds al heel wat keren gedraaid... geen idee of ie hier ook uitkomt (maar da's dan ook weer laat; in België is ie allang weer over z'n hoogtepunt heen).quote:Op maandag 8 maart 2010 20:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nog niet gezien nee. Wat gaat t worden?
'k geloof het niet nee. Ach ja, we kunnen wel leuk speculeren maar we moeten toch maar afwachten tot Wilbert met iets definitiefs komt...quote:Op maandag 8 maart 2010 20:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
3 uur is niet echt schokkend te noemen nee. Maar valt Weekend DNA onder de 'goed lopende' programma's?
hij brengt ook wel erg vaag, logisch dat iedereen gaat speculerenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k geloof het niet nee. Ach ja, we kunnen wel leuk speculeren maar we moeten toch maar afwachten tot Wilbert met iets definitiefs komt...
Dat is idd afwachten... Wnn moet de nieuwe programmering bekend zijn, weet iemand dat?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k geloof het niet nee. Ach ja, we kunnen wel leuk speculeren maar we moeten toch maar afwachten tot Wilbert met iets definitiefs komt...
quote:
Thnx! En dat te bedenken dat ik in december nog serieus heb overwogen om te stoppen. Ben er erg blij mee dat ik het nu heb.quote:
Ik denk op z'n vroegst een paar weken voor 1 september, want dan gaat de nieuwe programmering in. Duurt nog wel een flinke tijd dus!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is idd afwachten... Wnn moet de nieuwe programmering bekend zijn, weet iemand dat?
Ja, maar het lijkt me dat daarvoor ook al het één en ander bekend moet zijn, want er moeten nieuwe mensen aangetrokken worden enzoquote:Op maandag 8 maart 2010 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk op z'n vroegst een paar weken voor 1 september, want dan gaat de nieuwe programmering in. Duurt nog wel een flinke tijd dus!
Wow, geweldig! Even extra van genieten dusquote:Op maandag 8 maart 2010 20:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Thnx! En dat te bedenken dat ik in december nog serieus heb overwogen om te stoppen. Ben er erg blij mee dat ik het nu heb.
Ik begin 1 april aan m'n nieuwe baan en ga dan ook direct weer een opleiding doen. Opleiding tot dialyseverpleegkundige.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow, geweldig! Even extra van genieten dus. Heb je nu ook wat meer vrije tijd?
ho ho, de avond is nog niet voorbij he!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:49 schreef Bol_Wan het volgende:
he bagger, ik maar hopen dat White Rabbits vaker gedraaid zou worden
Heftig! maar wel lekker bezig dusquote:Op maandag 8 maart 2010 20:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik begin 1 april aan m'n nieuwe baan en ga dan ook direct weer een opleiding doen. Opleiding tot dialyseverpleegkundige.
kijk, dat is mooi!.. kan je van de week nog wel gebruiken, iedereen voor de gek houdenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:56 schreef MichielV het volgende:
[..]
ho ho, de avond is nog niet voorbij he!
Thnx. Maar zo heftig is dit niet hoor, m'n leven is weer in wat rustiger vaarwater. het is heftiger geweest (daarom dacht ik er ook over om te stoppen), dus ik heb hier wel verschrikkelijk veel zin in. Maar jij bent nog niet toe aan een nieuwe baan nu iedereen aan het wisselen is?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heftig! maar wel lekker bezig dus. Jij een nieuwe baan en Roel straks wsl. ook. Succes
En ik zal in de zomer ook een baan moeten gaan zoeken, want dan ben ik als het goed is klaar met m'n studie.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heftig! maar wel lekker bezig dus. Jij een nieuwe baan en Roel straks wsl. ook. Succes
subtiel Hans, door geen namen te noemen hou je et mysterieusquote:Op maandag 8 maart 2010 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd hoe de programmering er straks uit komt te zien. Hoop echt dat er ruimte is voor Kevin en Rudy. Aan de andere kant past Rudy ook prima thuis bij een zender zoals radio 1. Althans, hoorde hem gisteren bij Atlas en dat deed hij prima. Denk dat er maar eens gekeken moet gaan worden of er niet wat ruimte is tussen 12:00 - 14:00 op de vrijdag.. Heb zelf de indruk dat de persoon die er dan zit het werk niet heel serieus neemt.
op z'n sbs6 dan ook hequote:Op maandag 8 maart 2010 21:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
subtiel Hans, door geen namen te noemen hou je et mysterieus
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Al een idee welke kant je op wilt?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik zal in de zomer ook een baan moeten gaan zoeken, want dan ben ik als het goed is klaar met m'n studie.
Wat, gaat Giel weg?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:06 schreef gerbenp het volgende:
[..]
op z'n sbs6 dan ook heheel nederland heeft hier op gewacht!!
Maar klasse dat je het toch hebt doorgezetquote:Op maandag 8 maart 2010 21:02 schreef MutZ het volgende:
Thnx. Maar zo heftig is dit niet hoor, m'n leven is weer in wat rustiger vaarwater. het is heftiger geweest (daarom dacht ik er ook over om te stoppen), dus ik heb hier wel verschrikkelijk veel zin in. Maar jij bent nog niet toe aan een nieuwe baan nu iedereen aan het wisselen is?
Nee, zelfs dan niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:07 schreef alors het volgende:
Claudia is leuk, met haar briljante woordspelingen in de Breijstate of bij de aftitelingAlleen als Gerard ze zou maken zouden jullie het wel tof vinden
ah ja, en iedereen vind et hilarisch en is apetrots.. alles gepresenteerd door Gerard Joling en (over witte konijnen gesproken) NANCE!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:06 schreef gerbenp het volgende:
[..]
op z'n sbs6 dan ook heheel nederland heeft hier op gewacht!!
Kud ! is tegenwoordige tijd trouwens... Beledig ik straks Edwin Evers.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja, want die hangt rond in het 3fm forumquote:Op maandag 8 maart 2010 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kud ! is tegenwoordige tijd trouwens... Beledig ik straks Edwin Evers.
Dat wordt ook een leuke uitdaging om dan wat te vinden. Leuke uitdaging in de zin van dat je wsl. best veel keuze hebt. Ik zou voor Groningen gaanquote:Op maandag 8 maart 2010 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik zal in de zomer ook een baan moeten gaan zoeken, want dan ben ik als het goed is klaar met m'n studie.
Preciesquote:Op maandag 8 maart 2010 21:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja, want die hangt rond in het 3fm forum
dan zou ik vroeg komen, het voorprogramma is briljantquote:Op maandag 8 maart 2010 21:12 schreef Broekie het volgende:
'k hoef geen kaarten te winnen, 'k heb al kaarten voor 25 april in de Tivoli Oudegracht
Wordt m'n tweede concert van Laura Jansen, paar maanden terug ook al gezien in Tivoli de Helling.
Het naar je zin hebben is het belangrijkstequote:Op maandag 8 maart 2010 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar klasse dat je het toch hebt doorgezet. Op termijn hoop ik wel op een move binnen de organisatie waar ik nu werkzaam voor ben, maar dat zal vast niet op een heel korte termijn zijn. Als de verwachting klopt dan zal het over een paar maand echt druk worden en dat houdt circa een jaar lang aan. Dus vervelen is niet nodig
.
Zo is het maar netquote:Op maandag 8 maart 2010 21:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het naar je zin hebben is het belangrijkste
Dat gebeurd eigenlijk wel met het meeste goede uit Nederland, Go Back To The Zoo is bijvoorbeeld veel te vaak gedraaid, Anouk snap ik nieteens waarom het ooit gedraaid is en Caro Emerald, gebroken rug of niet, komt ook mijn neus wel uit.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:15 schreef alors het volgende:
Wedden dat deze Laura Jansen Megahit wordt en vervolgens kneiterkapot wordt gedraaid? Ik vind het nu wel okay, maar mute het alvast preventief net als Caro, dan hou ik het wat langer uit.
Ik wil eigenlijk een beetje hier in de buurt blijven, en niet in de middle of nowhere gaan wonen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat wordt ook een leuke uitdaging om dan wat te vinden. Leuke uitdaging in de zin van dat je wsl. best veel keuze hebt. Ik zou voor Groningen gaan
dat dus, 3 jaar gehad, nooit hoger dan een vijfquote:Op maandag 8 maart 2010 21:26 schreef Captain_Slow het volgende:
Ben blij dat ik Frans inmiddels kwijt ben, wat een schijtvak![]()
Ah Groningen is wel een toffe stad hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een beetje hier in de buurt blijven, en niet in de middle of nowhere gaan wonen.
Verder weet ik ook nog niet precies wat ik wil gaan doen. Binnenkort maar eens gaan vacatures lezen...
Ik moest verplicht eindexamen doen in het lezenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:26 schreef Captain_Slow het volgende:
Mjah, dan moet je morgen meedoen hèquote:Op maandag 8 maart 2010 21:30 schreef alors het volgende:
Ik hoorde ze alle 3
Gorillaz - Stylo
Lifehouse - Hanging by a moment
Lady Gaga - Bad Romance![]()
Can I haz teh pricezz??
Ik had er graag wat meer van geleerd. Was handig geweest de laatste 11 maandenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:26 schreef Captain_Slow het volgende:
Hier: http://tinyurl.com/2g9mqhquote:Op maandag 8 maart 2010 21:30 schreef alors het volgende:
Ik hoorde ze alle 3
Gorillaz - Stylo
Lifehouse - Hanging by a moment
Lady Gaga - Bad Romance![]()
Can I haz teh pricezz??
Klopt, het is vooral die ligging. En in de regio met Alkmaar - Utrecht - Rotterdam als buitengrenzen lijkt mij ook genoeg te vinden te zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ah Groningen is wel een toffe stad hoorVeel gezelliger en betere sfeer dan menig stad in Nederland.
Alleen ja, die ligging he, dat is wel minder
Ik vind Claudia ook leuk hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 21:07 schreef alors het volgende:
Claudia is leuk, met haar briljante woordspelingen in de Breijstate of bij de aftitelingAlleen als Gerard ze zou maken zouden jullie het wel tof vinden
Ja, het laatste zou idd goed kunnen hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, het is vooral die ligging. En in de regio met Alkmaar - Utrecht - Rotterdam als buitengrenzen lijkt mij ook genoeg te vinden te zijn.
Gewoon geen reet van aantrekken en blokken die spammers/aandachtshoerenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:44 schreef Captain_Slow het volgende:
Trouwens, mensen die je op Twitter volgen zonder dat dat eigenlijk een reden heeft en zonder dat jij ze volgt, willen die mensen dan dat jij hun ook gaan volgen?
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef Bol_Wan het volgende:
wie hierbij stil kan blijven zitten krijgt een medaille van mij
Vreemd genoeg waren er bij de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie 2008 genoeg mensen in de zaal die gewoon nagenoeg stil bleven staan terwijl Michiel en een select groepje bij hem in de buurt (me included) uit z'n dak ging op dit nummer. (En dat terwijl ik normaal juist niet beweeg als er anderen in de buurt zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef Bol_Wan het volgende:
wie hierbij stil kan blijven zitten krijgt een medaille van mij
Is alleen maar om aantal followers te verhogen. Vaak hebben ze je meteen ook unfollowed.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:44 schreef Captain_Slow het volgende:
Trouwens, mensen die je op Twitter volgen zonder dat dat eigenlijk een reden heeft en zonder dat jij ze volgt, willen die mensen dan dat jij hun ook gaan volgen?
Oja, die gasten... noem je de term Cloud Computing en dan zijn er ineens van die gasten die je gaan volgen. Vaak bedrijven die daar alles van af weten. Mot er ook niets van hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:44 schreef Captain_Slow het volgende:
haha, ik zou et niet kunnenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vreemd genoeg waren er bij de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie 2008 genoeg mensen in de zaal die gewoon nagenoeg stil bleven staan terwijl Michiel en een select groepje bij hem in de buurt (me included) uit z'n dak ging op dit nummer. (En dat terwijl ik normaal juist niet beweeg als er anderen in de buurt zijn)
Het verbaasde mij toen ook enorm inderdaad.quote:
Bij mij zijn het muziekblogs die dat doen, maar ze hebben niet heel veel interessants getwitterd de laatste tijd dus laat ik ze maar gewoon, ze zullen vast wel een keer stoppen met followenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, die gasten... noem je de term Cloud Computing en dan zijn er ineens van die gasten die je gaan volgen. Vaak bedrijven die daar alles van af weten. Mot er ook niets van hebben.
Mwa, heb bij die figuren meestal het gevoel dat ze het doen om zoveel mensen te volgen. Sta zelf in de protected modus (ben ik ook niet echt een voorstander van, maar goed..) en dan heb je er toch echt veel minder last van.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:53 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Bij mij zijn het muziekblogs die dat doen, maar ze hebben niet heel veel interessants getwitterd de laatste tijd dus laat ik ze maar gewoon, ze zullen vast wel een keer stoppen met followen
Ligt eraan. Soms zijn het echt mensen die je via-via vinden en je tweets interessant vinden, maar het kan ook vaak een spammer zijn die iedereen followed die bepaalde woorden zegt...quote:Op maandag 8 maart 2010 21:44 schreef Captain_Slow het volgende:
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Customs - Rex !!!!!!!!!!!!!
Zo krijg ik de radio nooit uitquote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Customs - Rex !!!!!!!!!!!!!
En de EO-zondagavondquote:Op maandag 8 maart 2010 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
en de zondagmiddag van de TROS en NCRV hopelijk ook
Zo goed?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef gerbenp het volgende:
Floris heeft weer wat te doen wat mij betreft
Lekker ding tochquote:Op maandag 8 maart 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:. borisz
[..]
Klaas is wel tof, maar die Miranda vind ik echt weer een stuk minder
Miranda is gewoon een irritant blije gup, word er bloedchagerijnig vanquote:Op maandag 8 maart 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:. borisz
[..]
Klaas is wel tof, maar die Miranda vind ik echt weer een stuk minder
Kan er ook niet naar luisteren en qua muziek al helemaal nietquote:Op maandag 8 maart 2010 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Miranda is gewoon een irritant blije gup, word er bloedchagerijnig van
dat zou ik niet weten, ik hou et nooit vol tot de eerste plaat..quote:Op maandag 8 maart 2010 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan er ook niet naar luisteren en qua muziek al helemaal niet
leuke wedstrijd.. wie et et langst volhoud zonder zijn radio uit het raam te mieteren wint kaartjes voor *willekeurig concert/festival*quote:Op maandag 8 maart 2010 22:31 schreef -Hans- het volgende:
Dizzy Rascal
Bol_wan, herkenbaar!Heb het wel eens 5 minuten volgehouden, maar dat is ook wel een record hoor
.
Hej Timo ! mooi moment om in te schakelenquote:
Ja, goed planquote:Op maandag 8 maart 2010 22:32 schreef Bol_Wan het volgende:
leuke wedstrijd.. wie et et langst volhoud zonder zijn radio uit het raam te mieteren wint kaartjes voor *willekeurig concert/festival*
mja, voor Lowlandskaartjes hou ik et wel een aflevering voor, dit jaar jammerlijk de boot gemist, terwijl mijn hele vriendengroep wel kaartjes heeft..quote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Timo ! mooi moment om in te schakelen.
[..]
Ja, goed planLowlands of Pinkpop kaartjes lijkt mij een aardig begin
.
Aj, dat is wel flink balen danquote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
mja, voor Lowlandskaartjes hou ik et wel een aflevering voor, dit jaar jammerlijk de boot gemist, terwijl mijn hele vriendengroep wel kaartjes heeft..
valt voor mij opzich wel mee (helmond - Landgraaf is te doen).. maar dat valt dan weer midden in de examensquote:Op maandag 8 maart 2010 22:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aj, dat is wel flink balen danLowlands lijkt mij ook wel tof om een keer live mee te maken. 't is jammer dat het Pinkpop festival zo ver weg is..
Problemen met zijn gebit? De gouden vullingen zijn eruit gevallen?quote:136 Teletekst ma 08 mrt
Kort nieuws buitenland
` Rapper Lil Wayne is in New York tot
één jaar cel veroordeeld voor verboden
wapenbezit.Hij had tijdens een toernee
in 2007 een doorgeladen vuurwapen in
zijn bus.De rapper is één van de best
verdienende artiesten in de VS.Hij had
vorige maand al veroordeeld moeten
worden.Dat werd uitgesteld omdat Wayne
problemen had met zijn gebit.Bij goed
gedrag komt hij in november vrij.
Qua afstand idd wel te doenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
valt voor mij opzich wel mee (helmond - Landgraaf is te doen).. maar dat valt dan weer midden in de examens
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:36 schreef Paul het volgende:
Sander Lantinga en Coen Swijnenberg vrijdag als gast bij Voetbal International op RTL 7 om 21.30 uur!
quote:Ze hebben half Hilversum weer eens open gegooid. Valt weer NIET doorheen te rijden! Beste gemeente Hilversum, wilt u ons weg hebben ofzo?
Cablejuice - Get ready for the manquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:50 schreef fratsman het volgende:
Hoe heet die danceplaat met die Julio Iglesiassample die net voorbij kwam?!? Hij staat niet bij de playlist, en ik heb het net gemist.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:39 schreef Vlindur het volgende:
Wat een klote megahitBen er al helemaal klaar mee
En wat voor auto is dat dan? Want ik denk alleen 'laag en zwart'quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de file staan hoeft niet altijd vervelend te zijn![]()
!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aston Martin Vanquishquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En wat voor auto is dat dan? Want ik denk alleen 'laag en zwart'![]()
Onder het mom van 'onbetaalbaar duur'?'quote:
Tot hier ging het goed.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Onder het mom van 'onbetaalbaar duur'?'
quote:Wat is er nou sowieso boeiend aan auto's?
Fuuuuuuck serieusquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:39 schreef Vlindur het volgende:
Wat een klote megahitBen er al helemaal klaar mee
lolquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
What Is Love van Haddaway... Hoorde 'm tien minuten geleden ook @ StuBru
Wat een gigantisch hoge eigendunk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"89% van Nederland kent mij; de rest zijn baby's."![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:30 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Klacht indienen op de site, krijg je een gratis buskaart o.i.d.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:15 schreef alors het volgende:
godverdomme ik spreek echt een fatwa uit over die verdomde hoerige connexxionlijers. Bus vertrekt gewoon een dikke 5 minuten later waardoor ik mijn aansluiting mis en weer lekker mag wachtenen ik moet nog iemand mailen, maar die is om 5 uur ook al niet meer op z'n werk natuurlijk..
![]()
![]()
connexxion
![]()
![]()
Als je hier een bericht kan plaatsen kan je die persoon toch ook gewoon mailen...?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:15 schreef alors het volgende:
godverdomme ik spreek echt een fatwa uit over die verdomde hoerige connexxionlijers. Bus vertrekt gewoon een dikke 5 minuten later waardoor ik mijn aansluiting mis en weer lekker mag wachtenen ik moet nog iemand mailen, maar die is om 5 uur ook al niet meer op z'n werk natuurlijk..
![]()
![]()
connexxion
![]()
![]()
Ik kan niet via de 'officiele' mail op mijn mobiel. Ik heb wel via mijn hotmail gedaan, maar vrees dat die in de ongewenste post komt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je hier een bericht kan plaatsen kan je die persoon toch ook gewoon mailen...?
Liever een bus die net een paar minuten te laat is dan een bus die een paar minuten te vroeg vertrekt. Da's pas irritant als je een bus op die manier mist.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:21 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Had net per ongelijk de radio aangezet, maar toen hoorde ik Sander L en toen ging hij net zo snel weer uit
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:21 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Had net per ongelijk de radio aangezet, maar toen hoorde ik Sander L en toen ging hij net zo snel weer uit
9 maart 20:30 2011quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om 20:30 uur primeur van nieuwe MGMT op StuBru. Ook op 3FM??
ah!quote:
quote:Baby Love II
Door Michiel Veenstra, dinsdag 9 maart 2010 om 19:03
beschuit met muisjes
Heel erg blij en letterlijk vol verwachting mogen Jessica en ik bij deze bekend maken dat we deze zomer een tweede kindje verwachten! Jaja, een broertje of zusje voor Marthe erbij. Kunnen we weer leuk teruggrijpen naar de gebroken nachten, ingevroren melk in de koelkast en vol verwondering kijken naar weer zo'n kleine wolk erbij.
Coming soon!
Ik denk dat hij een nieuwe koelkast moet, een koelkast hoort zo rond de 7 graden Celsius te zitten en hoort niet te vriezen (tenzij er een klein vriesvakje in zit natuurlijkquote:
Zo kan je het ook noemen jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Venema heeft raakgeschoten![]()
Gefeliciteerd
Geweldig Michiel! Gefeliciteerd!!quote:
Edit: Veenstra gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Venema heeft raakgeschoten![]()
Gefeliciteerd
quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef MichielV het volgende:
Hoi hoi! En bedankt voor de lieve felicitaties!
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef MichielV het volgende:
Hoi hoi! En bedankt voor de lieve felicitaties!
Trustenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:38 schreef Brennel het volgende:
Deadmau5I Remember
![]()
![]()
![]()
Prima liedje om de dag mee af te sluiten. Slaap lekker vast
Hij's best vaag... Typisch 3voor12-plaatje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Paar keer de nieuwe MGMT geluisterd.... die gaat niet vaak op 3FM gedraaid wordenVeuls te druk.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:38 schreef Brennel het volgende:
Deadmau5I Remember
![]()
![]()
![]()
Prima liedje om de dag mee af te sluiten. Slaap lekker vast
Yup, laat in de avonduren zal ie zeker wel voorbij komenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij's best vaag... Typisch 3voor12-plaatje.
Ja, dan zou ik bijna zeggen, laat Eric ff wat vaker ziek zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Eric is er niet![]()
Maarja, DERR RRRUDDYY is er wel!
Rudy is er ? Cool! dan schakel ik even inquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Eric is er niet![]()
Maarja, DERR RRRUDDYY is er wel!
zeer lekker idd!quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:13 schreef Captain_Slow het volgende:
Weet iemand of Rudy Mackay en goede muziek synoniemen zijn?
Douche / smeer zequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Maar mensen, ik ga douchen (om DIE LUCHT!!!!!! weg te krijgen) en daarna nog brood smeren
???quote:BREKEND @michielveenstra eerste slachtoffer in Powneds Mars op Hilversum! #timeslot #toedeledokie
13 minutes ago
Link naar mp3 heb ik eerder in dit topic al gepostquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Straks de nieuwe MGMT bij Der Rudy. Dan maar even luisteren
ja ik las het ook, kan verder nergens wat vinden.. zou echt heel kut zijn! maar zoveel zendtijd krijgt powned toch niet?quote:
Kan ik me ook niet voorstellen. Kan overigens ook andere (grotere) omroep zijn door met indeling te schuiven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:31 schreef Joesse het volgende:
[..]
ja ik las het ook, kan verder nergens wat vinden.. zou echt heel kut zijn! maar zoveel zendtijd krijgt powned toch niet?
Maar PowNed wil ook op radio 1 geloof ik, dus dan blijft er niet veel over. Nou ja, het is afwachten maar.. Misschien MetMichiel en 3voor12 allebei een uurtje eraf ofzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:38 schreef borisz het volgende:
BNN gaat in de plus en Powned krijgt 8 uur radio per week ofzo. Er zal wel wat omgegooid gaan worden iig.
Top.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Link naar mp3 heb ik eerder in dit topic al gepost.
Die plaat is zooooo tofquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:56 schreef Bol_Wan het volgende:
Im on Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiire
Doe die EO-lui maar een uur of twee er afquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:40 schreef Joesse het volgende:
[..]
Maar PowNed wil ook op radio 1 geloof ik, dus dan blijft er niet veel over. Nou ja, het is afwachten maar.. Misschien MetMichiel en 3voor12 allebei een uurtje eraf ofzo.
Ik vind MetMichiel niet kud, maar kan me voorstellen als Michiel toe is aan een nieuwe uitdaging. De ochtendshow deed hij immers erg goed. Maar ja, dat is wel pittig met nog een kleine die er aan zit te komen. Giel richting Powned? We horen het welquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:40 schreef Joesse het volgende:
[..]
Maar PowNed wil ook op radio 1 geloof ik, dus dan blijft er niet veel over. Nou ja, het is afwachten maar.. Misschien MetMichiel en 3voor12 allebei een uurtje eraf ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |