Thnx. Maar zo heftig is dit niet hoor, m'n leven is weer in wat rustiger vaarwater. het is heftiger geweest (daarom dacht ik er ook over om te stoppen), dus ik heb hier wel verschrikkelijk veel zin in. Maar jij bent nog niet toe aan een nieuwe baan nu iedereen aan het wisselen is?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heftig! maar wel lekker bezig dus. Jij een nieuwe baan en Roel straks wsl. ook. Succes
En ik zal in de zomer ook een baan moeten gaan zoeken, want dan ben ik als het goed is klaar met m'n studie.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heftig! maar wel lekker bezig dus. Jij een nieuwe baan en Roel straks wsl. ook. Succes
subtiel Hans, door geen namen te noemen hou je et mysterieusquote:Op maandag 8 maart 2010 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd hoe de programmering er straks uit komt te zien. Hoop echt dat er ruimte is voor Kevin en Rudy. Aan de andere kant past Rudy ook prima thuis bij een zender zoals radio 1. Althans, hoorde hem gisteren bij Atlas en dat deed hij prima. Denk dat er maar eens gekeken moet gaan worden of er niet wat ruimte is tussen 12:00 - 14:00 op de vrijdag.. Heb zelf de indruk dat de persoon die er dan zit het werk niet heel serieus neemt.
op z'n sbs6 dan ook hequote:Op maandag 8 maart 2010 21:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
subtiel Hans, door geen namen te noemen hou je et mysterieus
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Al een idee welke kant je op wilt?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik zal in de zomer ook een baan moeten gaan zoeken, want dan ben ik als het goed is klaar met m'n studie.
Wat, gaat Giel weg?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:06 schreef gerbenp het volgende:
[..]
op z'n sbs6 dan ook heheel nederland heeft hier op gewacht!!
Maar klasse dat je het toch hebt doorgezetquote:Op maandag 8 maart 2010 21:02 schreef MutZ het volgende:
Thnx. Maar zo heftig is dit niet hoor, m'n leven is weer in wat rustiger vaarwater. het is heftiger geweest (daarom dacht ik er ook over om te stoppen), dus ik heb hier wel verschrikkelijk veel zin in. Maar jij bent nog niet toe aan een nieuwe baan nu iedereen aan het wisselen is?
Nee, zelfs dan niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:07 schreef alors het volgende:
Claudia is leuk, met haar briljante woordspelingen in de Breijstate of bij de aftitelingAlleen als Gerard ze zou maken zouden jullie het wel tof vinden
ah ja, en iedereen vind et hilarisch en is apetrots.. alles gepresenteerd door Gerard Joling en (over witte konijnen gesproken) NANCE!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:06 schreef gerbenp het volgende:
[..]
op z'n sbs6 dan ook heheel nederland heeft hier op gewacht!!
Kud ! is tegenwoordige tijd trouwens... Beledig ik straks Edwin Evers.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja, want die hangt rond in het 3fm forumquote:Op maandag 8 maart 2010 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kud ! is tegenwoordige tijd trouwens... Beledig ik straks Edwin Evers.
Dat wordt ook een leuke uitdaging om dan wat te vinden. Leuke uitdaging in de zin van dat je wsl. best veel keuze hebt. Ik zou voor Groningen gaanquote:Op maandag 8 maart 2010 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik zal in de zomer ook een baan moeten gaan zoeken, want dan ben ik als het goed is klaar met m'n studie.
Preciesquote:Op maandag 8 maart 2010 21:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja, want die hangt rond in het 3fm forum
dan zou ik vroeg komen, het voorprogramma is briljantquote:Op maandag 8 maart 2010 21:12 schreef Broekie het volgende:
'k hoef geen kaarten te winnen, 'k heb al kaarten voor 25 april in de Tivoli Oudegracht
Wordt m'n tweede concert van Laura Jansen, paar maanden terug ook al gezien in Tivoli de Helling.
Het naar je zin hebben is het belangrijkstequote:Op maandag 8 maart 2010 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar klasse dat je het toch hebt doorgezet. Op termijn hoop ik wel op een move binnen de organisatie waar ik nu werkzaam voor ben, maar dat zal vast niet op een heel korte termijn zijn. Als de verwachting klopt dan zal het over een paar maand echt druk worden en dat houdt circa een jaar lang aan. Dus vervelen is niet nodig
.
Zo is het maar netquote:Op maandag 8 maart 2010 21:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het naar je zin hebben is het belangrijkste
Dat gebeurd eigenlijk wel met het meeste goede uit Nederland, Go Back To The Zoo is bijvoorbeeld veel te vaak gedraaid, Anouk snap ik nieteens waarom het ooit gedraaid is en Caro Emerald, gebroken rug of niet, komt ook mijn neus wel uit.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:15 schreef alors het volgende:
Wedden dat deze Laura Jansen Megahit wordt en vervolgens kneiterkapot wordt gedraaid? Ik vind het nu wel okay, maar mute het alvast preventief net als Caro, dan hou ik het wat langer uit.
Ik wil eigenlijk een beetje hier in de buurt blijven, en niet in de middle of nowhere gaan wonen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat wordt ook een leuke uitdaging om dan wat te vinden. Leuke uitdaging in de zin van dat je wsl. best veel keuze hebt. Ik zou voor Groningen gaan
dat dus, 3 jaar gehad, nooit hoger dan een vijfquote:Op maandag 8 maart 2010 21:26 schreef Captain_Slow het volgende:
Ben blij dat ik Frans inmiddels kwijt ben, wat een schijtvak![]()
Ah Groningen is wel een toffe stad hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een beetje hier in de buurt blijven, en niet in de middle of nowhere gaan wonen.
Verder weet ik ook nog niet precies wat ik wil gaan doen. Binnenkort maar eens gaan vacatures lezen...
Ik moest verplicht eindexamen doen in het lezenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:26 schreef Captain_Slow het volgende:
Mjah, dan moet je morgen meedoen hèquote:Op maandag 8 maart 2010 21:30 schreef alors het volgende:
Ik hoorde ze alle 3
Gorillaz - Stylo
Lifehouse - Hanging by a moment
Lady Gaga - Bad Romance![]()
Can I haz teh pricezz??
Ik had er graag wat meer van geleerd. Was handig geweest de laatste 11 maandenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:26 schreef Captain_Slow het volgende:
Hier: http://tinyurl.com/2g9mqhquote:Op maandag 8 maart 2010 21:30 schreef alors het volgende:
Ik hoorde ze alle 3
Gorillaz - Stylo
Lifehouse - Hanging by a moment
Lady Gaga - Bad Romance![]()
Can I haz teh pricezz??
Klopt, het is vooral die ligging. En in de regio met Alkmaar - Utrecht - Rotterdam als buitengrenzen lijkt mij ook genoeg te vinden te zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ah Groningen is wel een toffe stad hoorVeel gezelliger en betere sfeer dan menig stad in Nederland.
Alleen ja, die ligging he, dat is wel minder
Ik vind Claudia ook leuk hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 21:07 schreef alors het volgende:
Claudia is leuk, met haar briljante woordspelingen in de Breijstate of bij de aftitelingAlleen als Gerard ze zou maken zouden jullie het wel tof vinden
Ja, het laatste zou idd goed kunnen hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, het is vooral die ligging. En in de regio met Alkmaar - Utrecht - Rotterdam als buitengrenzen lijkt mij ook genoeg te vinden te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |