Gewoon geen reet van aantrekken en blokken die spammers/aandachtshoerenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:44 schreef Captain_Slow het volgende:
Trouwens, mensen die je op Twitter volgen zonder dat dat eigenlijk een reden heeft en zonder dat jij ze volgt, willen die mensen dan dat jij hun ook gaan volgen?
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef Bol_Wan het volgende:
wie hierbij stil kan blijven zitten krijgt een medaille van mij
Vreemd genoeg waren er bij de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie 2008 genoeg mensen in de zaal die gewoon nagenoeg stil bleven staan terwijl Michiel en een select groepje bij hem in de buurt (me included) uit z'n dak ging op dit nummer. (En dat terwijl ik normaal juist niet beweeg als er anderen in de buurt zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef Bol_Wan het volgende:
wie hierbij stil kan blijven zitten krijgt een medaille van mij
Is alleen maar om aantal followers te verhogen. Vaak hebben ze je meteen ook unfollowed.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:44 schreef Captain_Slow het volgende:
Trouwens, mensen die je op Twitter volgen zonder dat dat eigenlijk een reden heeft en zonder dat jij ze volgt, willen die mensen dan dat jij hun ook gaan volgen?
Oja, die gasten... noem je de term Cloud Computing en dan zijn er ineens van die gasten die je gaan volgen. Vaak bedrijven die daar alles van af weten. Mot er ook niets van hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:44 schreef Captain_Slow het volgende:
haha, ik zou et niet kunnenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vreemd genoeg waren er bij de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie 2008 genoeg mensen in de zaal die gewoon nagenoeg stil bleven staan terwijl Michiel en een select groepje bij hem in de buurt (me included) uit z'n dak ging op dit nummer. (En dat terwijl ik normaal juist niet beweeg als er anderen in de buurt zijn)
Het verbaasde mij toen ook enorm inderdaad.quote:
Bij mij zijn het muziekblogs die dat doen, maar ze hebben niet heel veel interessants getwitterd de laatste tijd dus laat ik ze maar gewoon, ze zullen vast wel een keer stoppen met followenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, die gasten... noem je de term Cloud Computing en dan zijn er ineens van die gasten die je gaan volgen. Vaak bedrijven die daar alles van af weten. Mot er ook niets van hebben.
Mwa, heb bij die figuren meestal het gevoel dat ze het doen om zoveel mensen te volgen. Sta zelf in de protected modus (ben ik ook niet echt een voorstander van, maar goed..) en dan heb je er toch echt veel minder last van.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:53 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Bij mij zijn het muziekblogs die dat doen, maar ze hebben niet heel veel interessants getwitterd de laatste tijd dus laat ik ze maar gewoon, ze zullen vast wel een keer stoppen met followen
Ligt eraan. Soms zijn het echt mensen die je via-via vinden en je tweets interessant vinden, maar het kan ook vaak een spammer zijn die iedereen followed die bepaalde woorden zegt...quote:Op maandag 8 maart 2010 21:44 schreef Captain_Slow het volgende:
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Customs - Rex !!!!!!!!!!!!!
Zo krijg ik de radio nooit uitquote:Op maandag 8 maart 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Customs - Rex !!!!!!!!!!!!!
En de EO-zondagavondquote:Op maandag 8 maart 2010 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
en de zondagmiddag van de TROS en NCRV hopelijk ook
Zo goed?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef gerbenp het volgende:
Floris heeft weer wat te doen wat mij betreft
Lekker ding tochquote:Op maandag 8 maart 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:. borisz
[..]
Klaas is wel tof, maar die Miranda vind ik echt weer een stuk minder
Miranda is gewoon een irritant blije gup, word er bloedchagerijnig vanquote:Op maandag 8 maart 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:. borisz
[..]
Klaas is wel tof, maar die Miranda vind ik echt weer een stuk minder
Kan er ook niet naar luisteren en qua muziek al helemaal nietquote:Op maandag 8 maart 2010 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Miranda is gewoon een irritant blije gup, word er bloedchagerijnig van
dat zou ik niet weten, ik hou et nooit vol tot de eerste plaat..quote:Op maandag 8 maart 2010 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan er ook niet naar luisteren en qua muziek al helemaal niet
leuke wedstrijd.. wie et et langst volhoud zonder zijn radio uit het raam te mieteren wint kaartjes voor *willekeurig concert/festival*quote:Op maandag 8 maart 2010 22:31 schreef -Hans- het volgende:
Dizzy Rascal
Bol_wan, herkenbaar!Heb het wel eens 5 minuten volgehouden, maar dat is ook wel een record hoor
.
Hej Timo ! mooi moment om in te schakelenquote:
Ja, goed planquote:Op maandag 8 maart 2010 22:32 schreef Bol_Wan het volgende:
leuke wedstrijd.. wie et et langst volhoud zonder zijn radio uit het raam te mieteren wint kaartjes voor *willekeurig concert/festival*
mja, voor Lowlandskaartjes hou ik et wel een aflevering voor, dit jaar jammerlijk de boot gemist, terwijl mijn hele vriendengroep wel kaartjes heeft..quote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Timo ! mooi moment om in te schakelen.
[..]
Ja, goed planLowlands of Pinkpop kaartjes lijkt mij een aardig begin
.
Aj, dat is wel flink balen danquote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
mja, voor Lowlandskaartjes hou ik et wel een aflevering voor, dit jaar jammerlijk de boot gemist, terwijl mijn hele vriendengroep wel kaartjes heeft..
valt voor mij opzich wel mee (helmond - Landgraaf is te doen).. maar dat valt dan weer midden in de examensquote:Op maandag 8 maart 2010 22:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aj, dat is wel flink balen danLowlands lijkt mij ook wel tof om een keer live mee te maken. 't is jammer dat het Pinkpop festival zo ver weg is..
Problemen met zijn gebit? De gouden vullingen zijn eruit gevallen?quote:136 Teletekst ma 08 mrt
Kort nieuws buitenland
` Rapper Lil Wayne is in New York tot
één jaar cel veroordeeld voor verboden
wapenbezit.Hij had tijdens een toernee
in 2007 een doorgeladen vuurwapen in
zijn bus.De rapper is één van de best
verdienende artiesten in de VS.Hij had
vorige maand al veroordeeld moeten
worden.Dat werd uitgesteld omdat Wayne
problemen had met zijn gebit.Bij goed
gedrag komt hij in november vrij.
Qua afstand idd wel te doenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
valt voor mij opzich wel mee (helmond - Landgraaf is te doen).. maar dat valt dan weer midden in de examens
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:36 schreef Paul het volgende:
Sander Lantinga en Coen Swijnenberg vrijdag als gast bij Voetbal International op RTL 7 om 21.30 uur!
quote:Ze hebben half Hilversum weer eens open gegooid. Valt weer NIET doorheen te rijden! Beste gemeente Hilversum, wilt u ons weg hebben ofzo?
Cablejuice - Get ready for the manquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:50 schreef fratsman het volgende:
Hoe heet die danceplaat met die Julio Iglesiassample die net voorbij kwam?!? Hij staat niet bij de playlist, en ik heb het net gemist.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:39 schreef Vlindur het volgende:
Wat een klote megahitBen er al helemaal klaar mee
En wat voor auto is dat dan? Want ik denk alleen 'laag en zwart'quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de file staan hoeft niet altijd vervelend te zijn![]()
!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aston Martin Vanquishquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En wat voor auto is dat dan? Want ik denk alleen 'laag en zwart'![]()
Onder het mom van 'onbetaalbaar duur'?'quote:
Tot hier ging het goed.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Onder het mom van 'onbetaalbaar duur'?'
quote:Wat is er nou sowieso boeiend aan auto's?
Fuuuuuuck serieusquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:39 schreef Vlindur het volgende:
Wat een klote megahitBen er al helemaal klaar mee
lolquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
What Is Love van Haddaway... Hoorde 'm tien minuten geleden ook @ StuBru
Wat een gigantisch hoge eigendunk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"89% van Nederland kent mij; de rest zijn baby's."![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |