abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79065992
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:23 schreef BitjesenMoeren het volgende:

[..]

van dale:
dis·cri·mi·na·tie de; v het maken van ongeoorloofd onderscheid: rassendiscriminatie

Als ze daadwerkelijk schuldig zijn aan de eerde genoemde dingen (en dat zijn een groot aantal) is het niet een ongeoorloofd onderscheid en dus geen discriminatie maar preventief optreden tegen een groep die openlijk vijandig is tegen onze cultuur en samenleving
Neerlands' grondwet:
quote:
'Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.'
Nog iemand die dit verder wil uitleggen?
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
pi_79066383
Met dit soort partijen moet je ook niet praten. Dat deden we in de jaren '30 ook niet met de NSB, en met een reden.
pi_79079170
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:33 schreef gelly het volgende:

[..]

Overlast van hangjongeren, criminaliteit. etc. Je weet wel, dingen waar burgers wel last van hebben en die niet worden veroorzaakt door hoofddoekjesdragers.
hangjongeren? Zijn niet per definitie marrokaans of islamitsch. Ik had erg veel last van skinheads die altijd maar hitlerleuzen naar me riepen, totdat ik maar gericht op ze ging schieten, Nooit meer last van gehad.

Tegenwoordig wordt overlast gedefinieerd als:
"Ik deed boodschappen en aan de overkant van de straat stond een aantal Marokkanen met brommers, te praten. Ze hadden geen muziek maar dat kon natuurlijk elk ogenblik veranderen. Ze riepen ook niets naar me, maar ja, dat is puur toeval."

Alleen al de AANWEZIGHEID van Marokkaanse jongens op straat is nu overlast. Het duurt vast niet lang meer tot hoofddoekdragende oude vrouwtjes worden gezien als "tuig"

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_79079258
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:23 schreef AardbeefMachine het volgende:
nee die andere partij'en sluiten PVV uit door hier niet eens over te praten.
En terecht. PVV heeft anti-grondwettelijke voorstellen, er valt daar niet over te praten. Ze moeten maar oprotten uit Nederland, als ze zich niet aan de grondwet willen houden.

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_79082778
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:58 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

En terecht. PVV heeft anti-grondwettelijke voorstellen, er valt daar niet over te praten. Ze moeten maar oprotten uit Nederland, als ze zich niet aan de grondwet willen houden.
pi_79087107
In Frankrijk en Turkije kan het wel, maar hier kan het weer niet
pi_79087913
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 01:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Emigreer naar Turkije joh... als je dat zoveel beter vindt.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_79089166
quote:
In Turkije heb je een hoofddoekjesverbod op scholen. Wat Wilders wil gaat nog wel even veel verder, die wil mensen met hoofddoekjes verbieden op straat, in concertzalen, in musea en in parken te komen.
pi_79089212
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 09:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

In Turkije heb je een hoofddoekjesverbod op scholen. Wat Wilders wil gaat nog wel even veel verder, die wil mensen met hoofddoekjes verbieden op straat, in concertzalen, in musea en in parken te komen.
Bron?
pi_79089249
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:58 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

Exact.
*verwijderd door Admin*
pi_79089293
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 09:25 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Bron?
Geert Wilders z'n toespraak in Almere.

Daarin stelde hij dat hij hoofddoekjes wil verbieden op alle plekken waar ook maar 1 eurocent belastinggeld naartoe is gegaan.

Dat is natuurlijk gewoon een algemeen hoofddoekjesverbod, want alle wegen en straten in Nederland zijn aangelegd met belastinggeld. Bibliotheken, gemeentelijke zwembaden, concertzalen, musea en pleinen zit ook belastinggeld in. Een openbaar park, daar zit meestal ook wel wat gemeentelijk geld in, dus daar het dragen van een hoofddoekje ook maar verbieden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2010 09:33:24 ]
pi_79089321
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:00 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Gemiddelde in Nederland. In noord-Groningen 0 % en in Rotterdam 50%. Dus voor de Randstad zit Almere wel heel laag hoor.
Hoe kom jij bij dat percentage in R'dam. In R'dam is het percentage eerder 20% ofzo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_79089329
quote:
In Frankrijk en Turkije gaat het om ALLE religieuze uitingen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_79090675
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 09:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Geert Wilders z'n toespraak in Almere.

Daarin stelde hij dat hij hoofddoekjes wil verbieden op alle plekken waar ook maar 1 eurocent belastinggeld naartoe is gegaan.

Dat is natuurlijk gewoon een algemeen hoofddoekjesverbod, want alle wegen en straten in Nederland zijn aangelegd met belastinggeld. Bibliotheken, gemeentelijke zwembaden, concertzalen, musea en pleinen zit ook belastinggeld in. Een openbaar park, daar zit meestal ook wel wat gemeentelijk geld in, dus daar het dragen van een hoofddoekje ook maar verbieden.
Nonsens
  zaterdag 13 maart 2010 @ 11:06:02 #265
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_79090690
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 11:04 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nonsens
Zoals gewoonlijk weer meesterlijk onderbouwd
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_79090821
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 11:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zoals gewoonlijk weer meesterlijk onderbouwd
Nonsens onderbouwen? Laat toch naar je kijken.
pi_79090857
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 11:12 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik kijk dagelijks naar L_V.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 maart 2010 @ 11:15:18 #268
66444 Lord_Vetinari
pi_79090878
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 11:12 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je zelf inziet, dat je je nonsens niet kunt onderbouwen en dus maar wat loopt te blaten. De eerste stap op weg naar verbetering. Ga zo door, ga zo door.
pi_79091031
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 11:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je zelf inziet, dat je je nonsens niet kunt onderbouwen en dus maar wat loopt te blaten. De eerste stap op weg naar verbetering. Ga zo door, ga zo door.
Nog nooit gehoord van de werkvloer? Nee, denk het niet. Je blaat zelf een eind weg om vooral je rancune te kunnen halen. Al met al ben en blijf je een klein zielig verradelijk figuurtje.

En nee, je lokt mij niet de tent uit om weer een ban aan te kunnen smeren wannabe mod.
pi_79092177
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 09:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In Frankrijk en Turkije gaat het om ALLE religieuze uitingen.
En dat is natuurlijk prima !
pi_79092247
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:49 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Emigreer naar Turkije joh... als je dat zoveel beter vindt.
Ik wil alleen maar zeggen dat het best kan.
Ik vind dat je gerust een hoefddoek mag dragen, maar op bv scholen hoeft het niet zo.
Zie het als een pet
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:13:13 #272
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_79092269
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:09 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk prima !
Waarom kom je aan met de smiley ?
Omdat de politieke meerderheid hier vrijheid van geloof in een hoog vaandel heeft staan, en zowel de Christelijke als liberale partijen hun eigen ideologie verloochenen als ze deze vrijheid beperken tot iedereen behalve moslims?
pi_79092472
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Omdat de politieke meerderheid hier vrijheid van geloof in een hoog vaandel heeft staan, en zowel de Christelijke als liberale partijen hun eigen ideologie verloochenen als ze deze vrijheid beperken tot iedereen behalve moslims?
Minder christenlijkheid mag van mij ook wel, maar dat is mijn eigen mening.
Tuurlijk is dit een zeer moeilijk standpunt, maar hoofddoeken hebben niets met de islam te maken.
zij menen dat dit een islamitisch voorschrift is maar dat staat zo niet letterlijk in de koran.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:23:55 #274
66444 Lord_Vetinari
pi_79092522
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:21 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Tuurlijk is dit een zeer moeilijk standpunt, maar hoofddoeken hebben niets met de islam te maken.
zij menen dat dit een islamitisch voorschrift is maar dat staat zo niet in de koran.
Er staat ook niet in de Bijbel, dat vrouwen verplicht een rok moeten dragen en dat broeken verboden zijn. Toch zijn er hele geloofsgemeenschappen, die daar strikt aan vasthouden en scholen, die meisjes in broek naar huis sturen, al vriest het 25 graden. Dat dan ook maar gaan verbieden?
pi_79092635
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Er staat ook niet in de Bijbel, dat vrouwen verplicht een rok moeten dragen en dat broeken verboden zijn. Toch zijn er hele geloofsgemeenschappen, die daar strikt aan vasthouden en scholen, die meisjes in broek naar huis sturen, al vriest het 25 graden. Dat dan ook maar gaan verbieden?
We leven niet meer in de middeleeuwen.
Een beetje realistisch nadenken mag ook wel.
Zelf vind ik een schooluniform wel een pluspunt, maar er natuurlijk wel een verschil tussen zomer en winter.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:34:00 #276
66444 Lord_Vetinari
pi_79092808
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:28 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

We leven niet meer in de middeleeuwen.
Een beetje realistisch nadenken mag ook wel.
Zelf vind ik een schooluniform wel een pluspunt, maar er natuurlijk wel een verschil tussen zomer en winter.
Dat was mijn vgraag niet. Mijn vraag was of je die uiting van vrouwenonderdrukking dan ook gaat verbieden. En of je dan ook de SGP daadwerkelijk gaat verplichten om vrouwen toe te laten tot functies.
pi_79092959
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat was mijn vgraag niet. Mijn vraag was of je die uiting van vrouwenonderdrukking dan ook gaat verbieden. En of je dan ook de SGP daadwerkelijk gaat verplichten om vrouwen toe te laten tot functies.
Tuurlijk zou ik dat willen verbieden.
Dat laatste zou wel moeten maar dat is ook lastig.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:41:23 #278
66444 Lord_Vetinari
pi_79093002
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:39 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Tuurlijk zou ik dat willen verbieden.
Wilders niet. Dat is nou net het verschil
pi_79093008
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:21 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

zij menen dat dit een islamitisch voorschrift is maar dat staat zo niet letterlijk in de koran.
Dat doet natuurlijk helemaal niet terzake. Het gaat erom of een vrouw zelf mag beslissen wat ze draagt en wat ze van haar schoonheid laat zien, of dat ze gedwongen wordt haar haar of decolleté te showen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_79093082
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wilders niet. Dat is nou net het verschil
Wilders mag ook niet serieus genomen worden.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 maart 2010 @ 12:46:04 #281
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79093129
quote:
[Het Hoofddoekjesverbod geeft volgens hoogleraar strafrecht Douwe Jan Elzinga van de Rijksuniversiteit Groningen overigens aan dat de PVV niet serieus wil deelnemen aan het college in Almere. "Wie dit voorstel echt ten uitvoer wil brengen, stuit op allerlei mensenrechtelijke problemen", aldus Elzinga. Hij noemt onder meer de artikelen 1 en 7 van de Grondwet.
vreemd, blijkbaar is dat met een verbod op vlaggetjes, bomberjacks, petjes en bepaalde merken kleding geen enkel probleem.
pi_79093149
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat doet natuurlijk helemaal niet terzake. Het gaat erom of een vrouw zelf mag beslissen wat ze draagt en wat ze van haar schoonheid laat zien, of dat ze gedwongen wordt haar haar of decolleté te showen.
En pet draag je ook uit vrije wil en als je uit vrije wil een hoofddoek wilt dragen dan mag je dat naar mijn mening gerust doen.
Alleen is dit niet altijd uit vrije wil.
pi_79093303
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:47 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

En pet draag je ook uit vrije wil en als je uit vrije wil een hoofddoek wilt dragen dan mag je dat naar mijn mening gerust doen.
Alleen is dit niet altijd uit vrije wil.
In Iran niet en in Afghanistan ook niet, maar in Nederland wel. Als je bezwijkt voor druk van familie of omgeving dan is dat nog steeds vrije wil.
pi_79093347
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

vreemd, blijkbaar is dat met een verbod op vlaggetjes, bomberjacks, petjes en bepaalde merken kleding geen enkel probleem.
Ik kan me geen verbod in openbare gebouwen op die kleding herinneren. Scholen mogen kinderen aan regels onderwerpen, dat is heel wat anders.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 maart 2010 @ 12:58:40 #285
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79093512
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik kan me geen verbod in openbare gebouwen op die kleding herinneren. Scholen mogen kinderen aan regels onderwerpen, dat is heel wat anders.
want? Een school is ook een openbaar gebouw. Verbod op een bepaalde kledingstijl op welke plek dan ook is in mijn beleving exact hetzelfde.

Selectieve verontwaardiging dus.
pi_79094188
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:58 schreef Swetsenegger het volgende:
want? Een school is ook een openbaar gebouw.
Nee.
quote:
Verbod op een bepaalde kledingstijl op welke plek dan ook is in mijn beleving exact hetzelfde.
Dat is het probleem van jouw beleving, en het probleem dat jij jouw beleving relevant acht. Dat is het niet.

Het gaat erom om volwassen mensen zelf mogen beslissen wat ze dragen.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:27:55 #287
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_79094439
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 09:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Klopt, mits die plekken subsidie ontvangen.
quote:
De PVV-politicus stelde dat ook alle andere instellingen, stichtingen of verenigingen 'die ook maar één eurocent subsidie' van de gemeente ontvangen, hoofddoekjes in de ban moeten doen. ''Weg met dat voor vrouwen vernederende islamitische symbool.''

Voor andere religieuze uitingen, zoals christelijke kruisjes of joodse keppeltjes, gaat het verbod echter niet gelden.
http://www.parool.nl/paro(...)-belangrijkste.dhtml
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_79094550
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 11:04 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nonsens
Typisch PVV. Zodra ze met de fascistische praktijken van hun partij worden geconfronteerd is het nonsens. Maar Wilders heeft het toch echt gezegd, dus leg maar eens uit waarom het nonsens is. Tuurlijk kun je dat niet, want dit is gewoon wat Wilders wil.
pi_79094805
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Typisch PVV. Zodra ze met de fascistische praktijken van hun partij worden geconfronteerd is het nonsens. Maar Wilders heeft het toch echt gezegd, dus leg maar eens uit waarom het nonsens is. Tuurlijk kun je dat niet, want dit is gewoon wat Wilders wil.
Laat ik het voorop stellen dat ik niet eens stem.

Zover ik weet heeft hij het gehad over de werkvloer, dus de mensen in loondienst waar hij geen hoofddoekjes van wil zien.

Kledingvoorschriften. En guess, bij onze ondernemingen willen wij dat ook niet.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:46:39 #290
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79094954
toch wel grappig dat de PVV op voorhand de partij die het dichtst bij ze staat op voorhand afserveert en nu loopt te miepen dat ze zelf worden afgeserveerd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79098292
ik denk dat veel mensen missen wat het idee hiervan is.
wilders wil gewoon dat het voor moslims onmogelijk word hier in nederland te blijven, zodat ze weg gaan.
vandaar dus hoofdoekjes verbieden.

en trouwens, in turkije dragen al die dames pruiken naar school en de universiteit, hebben ze ook hun haar bedenkt. en in turkije blijkt dat dit verbod geen enkele zin heeft, omdat de invloed van strenge islam daar alleen maar groter wordt.
dat weten we toch allang, dat als je dingen gaat verbieden , dan gaan mensen het juist doen.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:22:29 #292
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_79099363
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat zit je hier dan te blazen, nep-Nederlandse? Dan verdien je het toch gewoon om als een paria behandeld te worden? Ga paprika's kweken, Mensch.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_79099708
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zover ik weet heeft hij het gehad over de werkvloer, dus de mensen in loondienst waar hij geen hoofddoekjes van wil zien.

Kledingvoorschriften. En guess, bij onze ondernemingen willen wij dat ook niet.
Wilders heeft het niet alleen over de werkvloer, maar alle openbare ruimten waar ook maar 1 eurocent belastinggeld in zit. Dus ook bibliotheken, straten, snelwegen, kinderdagverblijven, concertzalen, parken en ga zo nog maar even door. Mensen hebben niet in de gaten hoe gevaarlijk die man is. Zeker ook voor de Nederlandse economie en internationele betrekkingen.
pi_79102701
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wilders heeft het niet alleen over de werkvloer, maar alle openbare ruimten waar ook maar 1 eurocent belastinggeld in zit. Dus ook bibliotheken, straten, snelwegen, kinderdagverblijven, concertzalen, parken en ga zo nog maar even door. Mensen hebben niet in de gaten hoe gevaarlijk die man is. Zeker ook voor de Nederlandse economie en internationele betrekkingen.
Overdrijf toch niet zo angsthaas.
pi_79102740
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:22 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat zit je hier dan te blazen, nep-Nederlandse? Dan verdien je het toch gewoon om als een paria behandeld te worden? Ga paprika's kweken, Mensch.
Slechte trpllpoging. Komop, je kunt beter.
pi_79102788
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:36 schreef Nielsch het volgende:

Mensen hebben niet in de gaten hoe gevaarlijk die man is. Zeker ook voor de Nederlandse economie en internationele betrekkingen.
Niet alleen een gevaar voor de economie en de betrekkingen, Geert Wilders is ook een concreet gevaar voor Nederlanders. Als het aan Geert Wilders ligt, wordt de Koran verboden. Wij Nederlanders zouden dus strafbaar zijn, worden bedreigd door Geerts overheid dus, als wij een Koran willen lezen, kopen of verkopen. Geert Wilders is hierdoor, en niet alleen hierdoor, dus een concreet en duidelijk gevaar voor Nederlanders en hun vrijheid en vrijheid in het algemeen.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:37:39 #297
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79103211
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:46 schreef okiokinl het volgende:
ik denk dat veel mensen missen wat het idee hiervan is.
wilders wil gewoon dat het voor moslims onmogelijk word hier in nederland te blijven, zodat ze weg gaan.
vandaar dus hoofdoekjes verbieden.

en trouwens, in turkije dragen al die dames pruiken naar school en de universiteit, hebben ze ook hun haar bedenkt. en in turkije blijkt dat dit verbod geen enkele zin heeft, omdat de invloed van strenge islam daar alleen maar groter wordt.
dat weten we toch allang, dat als je dingen gaat verbieden , dan gaan mensen het juist doen.
of te denken dat als je een symbool van onderdrukking verband de onderdrukking ook stopt, niet dat ik Wilders nu zo'n voorstander vind van geemancipeerde moslima's.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79103269
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Inhoudelijk zijn jouw reacties echt zo zwak. Snap ik ook wel, want zoveel domheid als de PVV is ook moeilijk inhoudelijk te verdedigen.
pi_79103363
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De angsthazen hier zijn de mensen die hoofddoekjes willen verbieden. Alsof je daarmee het moslimterrorisme oplost. Het is angstige symboolpolitiek die kant noch wal slaat. Angst is in het verleden natuurlijk heel vaak de motivatie voor fascistische maatregelen geweest en de geschiedenis herhaalt zichzelf nu.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 19:01:01 #300
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_79103888
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Slechte trpllpoging. Komop, je kunt beter.
Als jij je als volwaardig burger gedroeg, getroostte ik mij die moeite.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')