Dude! Die onderste!quote:
Nu moet je echt stoppen.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:27 schreef PLemmiwinks het volgende:
TS, er zit toch een hele luide claxon op je bus?
Mijn Godquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:27 schreef PLemmiwinks het volgende:
TS, er zit toch een hele luide claxon op je bus?
Om het volk te verwarren, dat is hoe wielrenners de maatschappij ontwrichten.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom heet het eigenlijk wielRENNEN ?
Welke klapjosti's verzinnen dit soort shit? Laat die man lekker ze ronde rijden en afstempelen. Al dat nette gedoe altijd over gastheer zijn in een focking bus. Ik heb helemaal geen zin in een amicale buschauffeur! Stempelen en rijden malloot!quote:
quote:
Dan had ik ze helemaal kapot gemaakt.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:00 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat een pauper ben jij, wie rijdt er nu met zijn auto op de weg wanneer er een wielerwedstrijd aan de gang is
Tja, bussen moeten ook blijven rijden.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:00 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat een pauper ben jij, wie rijdt er nu met zijn auto op de weg wanneer er een wielerwedstrijd aan de gang is
Scooters.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:17 schreef LangeJan het volgende:
Eensch met de klacht. Eveneens hardlopers die zich menen voort te mogen bewegen aan de verkeerde kant van een fietspad, in een blinde bocht en dan raar liggen te schreeuwen als ik hun scheenbeen openrijt met mijn 12inch scooterwiel
Ik heb een wielren op mijn fiets, maar die klapjosti's beginnen pas 2 seconden later dat is dus 25 meter later...quote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef WillFerrell het volgende:
Ohja, kunnen die wielrenners ook nog een belletje op hun fiets doen als ze gaan inhalen.
Ohja? Weet je waar die weg voor bedoelt is? Auto's. Niet voor zo een gaylord in een strak pakje die het nodig vindt om strak asfalt te hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:27 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Ik heb een wielren op mijn fiets, maar die klapjosti's beginnen pas 2 seconden later dat is dus 25 meter later...
Voor de rest moeten autorijders niet zo zaniken dat er af en toe een groepje wielrenners op de weg kost je een keer 10 seconden extra van je tijd.
Je hebt een wielren op je fiets?....quote:Op maandag 8 maart 2010 22:27 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Ik heb een wielren op mijn fiets, maar die klapjosti's beginnen pas 2 seconden later dat is dus 25 meter later...
Voor de rest moeten autorijders niet zo zaniken dat er af en toe een groepje wielrenners op de weg kost je een keer 10 seconden extra van je tijd.
duits..quote:Op maandag 8 maart 2010 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom heet het eigenlijk wielRENNEN ?
En daarna inhalen op je mountainbike, op de weg.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ohja? Weet je waar die weg voor bedoelt is? Auto's. Niet voor zo een gaylord in een strak pakje die het nodig vindt om strak asfalt te hebben.
Kom maar jochie. Kijken met hoeveel deuken in je Suzuki Swift je er als een haas vandoor gaat als er ineens een peleton van een mannetje of 20 om je heen staat. Internet held!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef WillFerrell het volgende:
Kan iemand die mongolen uitleggen dat een fietspad bedoelt is voor de fiets en de straat voor een auto. En dat ze als het ze het nog een keer flikken ik uitstap en ze persoonlijk van de fiets knuppel.
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:32 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Duits.. WW2Dat dan zeg maar de duitsers met onze fietsen er vandoor rende?
Heb je daar 20 man voor nodig? Marokkanen fietsen toch neit?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kom maar jochie. Kijken met hoeveel deuken in je Suzuki Swift je er als een haas vandoor gaat als er ineens een peleton van een mannetje of 20 om je heen staat. Internet held!
Nee maar zo groot zijn die groepen recreatieve toerfietsers, dus geen wielrenners, meestal waar die klapjostie van een TS op doelt.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
Heb je daar 20 man voor nodig? Marokkanen fietsen toch neit?
Mjah meestal is het veiliger voor wielrenners om op weg te rijden dan op het fietspad. Daarnaast vind ik het grappig alle capriolen te zien die automobilisten uit halen op toch 2 minuten tijd te winnen.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ohja? Weet je waar die weg voor bedoelt is? Auto's. Niet voor zo een gaylord in een strak pakje die het nodig vindt om strak asfalt te hebben.
Een Swift.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kom maar jochie. Kijken met hoeveel deuken in je Suzuki Swift je er als een haas vandoor gaat als er ineens een peleton van een mannetje of 20 om je heen staat. Internet held!
Je creëert je eigen onveiligheid.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:39 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Mjah meestal is het veiliger voor wielrenners om op weg te rijden dan op het fietspad. Daarnaast vind ik het grappig alle capriolen te zien die automobilisten uit halen op toch 2 minuten tijd te winnen.
In dit geval niet waar.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een Swift.Wat denk je wel niet van mij man. Oh en internet held ben ik niet, ik durf er heus wel wat van te zeggen of als ze me zo brutaal van het fietspad af durven te fietsen om ze om te duwen. Geen probleem met dat tuig.
[..]
Je creëert je eigen onveiligheid.
Ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, als ik op het fietspad even gas geef, moet ik telkens langs groepen fietsende bejaarden. En als jij als wielrenner achter zo'n oudje komt, en belt gebeurt er het volgende:
Slinger over hel breedte fietspad.
Achterom kijken.
Herhaal slinger.
Kruip zeer langzaam naar rechts.
Herhaal slinger.
En dan kun je er pas eens langs. Dus je snapt...het aantal oudjes dat elk jaar de sloot in rijft, in de berm gaat of uiteindelijk aan de kant wordt gemept door hun geduld verliezende wielrenners ligt al vrij hoog. Dus pakken we af en toe de autoweg mee. Gewoon, om de fietsende oudere medemens te sparen. Dus als jij als automobilist daar dan tegen bent, neem je dus verantwoordelijk voor een scherpe stijging in het aantal ongelukken van ouden van dagen op de fiets. Wil je dat op je geweten hebben?
Gewoon opjeuken naar het fietspad jij en als het rood is stop je maar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, als ik op het fietspad even gas geef, moet ik telkens langs groepen fietsende bejaarden. En als jij als wielrenner achter zo'n oudje komt, en belt gebeurt er het volgende:
Achterom kijken.
Herhaal slinger.
Herhaal slinger.
En dan kun je er pas eens langs. Dus je snapt...het aantal oudjes dat elk jaar de sloot in rijft, in de berm gaat of uiteindelijk aan de kant wordt gemept door hun geduld verliezende wielrenners ligt al vrij hoog. Dus pakken we af en toe de autoweg mee. Gewoon, om de fietsende oudere medemens te sparen. Dus als jij als automobilist daar dan tegen bent, neem je dus verantwoordelijk voor een scherpe stijging in het aantal ongelukken van ouden van dagen op de fiets. Wil je dat op je geweten hebben?
Ik roep altijd, dat ik er aan kom. Geen fietsbel nodig dus.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef WillFerrell het volgende:
Ohja, kunnen die wielrenners ook nog een belletje op hun fiets doen als ze gaan inhalen.
Da's nog belachelijker. Grotere kans dat je dan in de berm ligt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik roep altijd, dat ik er aan kom. Geen fietsbel nodig dus.
Nou daar wil ik wel even op reagerenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gewoon opjeuken naar het fietspad jij en als het rood is stop je maar.
En je let maar op andere weggebruikers.
Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
ze ruiken je gewoon al van een afstandquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals het betaamd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:10 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou daar wil ik wel even op reagerenVaak haal ik ook mensen in via de autoweg maar alleen als ik geen overig verkeer hinder, komt er een auto aan dan heb ik pech en moet ik even wachten tot de oude vandaagjes eindelijk naar rechts van het fietspad zijn gegaan.
Iemand inhalen tot daaraantoe.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:10 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou daar wil ik wel even op reagerenVaak haal ik ook mensen in via de autoweg maar alleen als ik geen overig verkeer hinder, komt er een auto aan dan heb ik pech en moet ik even wachten tot de oude vandaagjes eindelijk naar rechts van het fietspad zijn gegaan.
Zijn wel van die meiden met zo een rok tot de knieën of enkels waaronder een cavia zit.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:14 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Zijn wel van die meiden met zo een rok tot de knieën of enkels waaronder een cavia zit.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:14 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Zijn wel van die meiden met zo een rok tot de knieën of enkels waaronder een cavia zit.
Neuh, eerder die ander.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's nog belachelijker. Grotere kans dat je dan in de berm ligt.
Zoiets, ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats.
Wat een kutpost!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Achterom kijken.
Herhaal slinger.
Herhaal slinger.
Jawel...als ik er mijn best voor doe om het autoverkeer niet onnodig te hinderen, kunnen auto's ook best 5 seconde wacht tot ik weer naar het fietspad terugga zodat ze er langs kunnen. Dat opgefokte gezeik van sommige bestuurders....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:29 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Wat een kutpost!
Je maakt van jouw/jullie probleem het mijne/onze. De plek van een fietser in het verkeer is het fietspad. Dus wanneer er een fietspad is, heb je niets te zoeken op de weg.
Nee, je hebt je met je Giant-fietsje op het fietspad te houden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Jawel...als ik er mijn best voor doe om het autoverkeer niet onnodig te hinderen, kunnen auto's ook best 5 seconde wacht tot ik weer naar het fietspad terugga zodat ze er langs kunnen. Dat opgefokte gezeik van sommige bestuurders....
Wedje van niet.quote:
Je hindert het al onnodig door überhaupt op de autoweg te fietsen autopedheldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Jawel...als ik er mijn best voor doe om het autoverkeer niet onnodig te hinderen, kunnen auto's ook best 5 seconde wacht tot ik weer naar het fietspad terugga zodat ze er langs kunnen. Dat opgefokte gezeik van sommige bestuurders....
Het is geen plicht om onbehoorlijke fietsers die een bel gebruiken voor te laten, als je op het fietspad rijdt hou je je maar aan de regels, snelheid, en haal je mede fietsers met fatsoenlijk snelheidsverschil in.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:11 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou die fietsbel dat is ook zoiets. Die van mij maakt echt herrie en dan nog zijn er mensen die horen je gewoon niet. Bijvoorbeeld die hele groepen scholieren met die rokjes aan of mensen met een mp3 speler, mensen op een scooter ook. Soms kan je bellen tot dat je een ons weegt en dat is niet alleen met de racefiets maar ook met de opoefiets, etc.
Tja, als ik in de auto even gas geef, moet ik telkens langs groepen stoplichten. En als jij als automobilist bij zo'n stoplicht komt gebeurd er het volgende:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Achterom kijken.
Herhaal slinger.
Herhaal slinger.
Ik kan je eerste zinnen wel waarderen, leuke stijlquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef chrasH het volgende:
[..]
....
Ik mag ook niet even het fietspad meepakken omdat ik dan toevallig sneller ben
Niet gaan generaliseren nu he. Op het fietspad mag je 30km/u dus als ik dat wil rijden dan doe ik dat. En onbehoorlijk vind ik wel onzin zeg. Ik kan ook net zoals die idioten die ook op een racefiets zitten gaan roepen en schreeuwen dat je opzij moet met je luie reet want ik moet er door. Dus niet zo zeuren hoor. Ik houdt mij netjes aan de regels, snelheid onder de 30km/u en ik bel netjes ruim van te voren dat ik er langs wil. Er staan namelijk nergens dat je met zijn 2-en naast elkaar op het fietspad mag moet rijden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is geen plicht om onbehoorlijke fietsers die een bel gebruiken voor te laten, als je op het fietspad rijdt hou je je maar aan de regels, snelheid, en haal je mede fietsers met fatsoenlijk snelheidsverschil in.
Jullie zijn nog irritanter dan de gemiddelde bumperklever die met toeter/lichtsignalen zijn medegebruikers van de weg probeert te drukken
Eens.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef chrasH het volgende:
[..]
Tja, als ik in de auto even gas geef, moet ik telkens langs groepen stoplichten. En als jij als automobilist bij zo'n stoplicht komt gebeurd er het volgende:
-Je rijd lekker op je gemakje
-Stoplicht springt op oranje
-Je baalt (wat al slecht is voor je hart, dus wij automobilisten hebben bij voorbaat al een hoop gezondheidsklachten die fietsers niet hebben, dat hebben wij toch wel mooi even over voor jullie veiligheid)
-Je moet remmen, hierdoor slijten je remmen en banden en gaat er benzine verloren
-Dan moet je vaak lang wachten terwijl er groepen fietsers oversteken
En dan kan je pas eens doorrijden. Dus je snapt...het aantal fietsers dat de sloot in wordt gereden door ongeduldige automobilisten ligt al vrij hoog. En wij vragen dan alleen of de weg door ons automobilisten gebruikt mag worden (auto's, je weet wel, de reden dat die wegen er liggen, als ze m hadden aangelegd voor fietsers, skaters, paardrijders of wandelaars dan hadden ze de wegen ook 2x zo smal kunnen maken) Dus als jij als wielrenner daar tegen bent neem je dus verantwoordelijkheid voor een scherpe stijging in het aantal ongelukken van fietsers. Wil je dat op je geweten hebben??
Ik hoop dat je nu inziet hoe belachelijk je klinkt. Als jij wil fietsen is dat jou probleem, moet je zelf weten. Maar de verkeersregels zijn er ook voor jou. Voor de wet zit jij op een fiets en hou je je dus aan de regels voor fietsers. Dit betekend dat als er een verplicht fietspad ligt, dat je op dat verplichte fietspad gaat fietsen. En dat betekend niet dat die regels dan maar niet voor jou gelden omdat er toevallig een bejaarde voor je fietst.
Nog een voorbeeld: ik heb ook een teringhekel aan vrachtwagens en lesauto's voor me. Maar als ik er een voor me heb moet ik wachten tot ik kan en mag inhalen. Ik mag ook niet even het fietspad meepakken omdat ik dan toevallig sneller ben
Typische wielrenner opmerking, dus nu is jouw probleem ineens het onze? Kies gewoon een sport die je op een veld kan doen of in een gebouw en val ons er niet mee lastig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gewoon, om de fietsende oudere medemens te sparen. Dus als jij als automobilist daar dan tegen bent, neem je dus verantwoordelijk voor een scherpe stijging in het aantal ongelukken van ouden van dagen op de fiets. Wil je dat op je geweten hebben?
Je mag 30 km/u, jij eist dat je dat mag rijden, mijn punt is dat je dat mag rijden als je mede fietspadgebruikers daar geen last van hebben. Hoe vaak ik al niet een mongool van links op een gelijkwaardige kruising bellend heb zien aankomen, voorrang eisend en nemend omdat hij anders zijn 'snelheid' kwijt is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:54 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Niet gaan generaliseren nu he. Op het fietspad mag je 30km/u dus als ik dat wil rijden dan doe ik dat. En onbehoorlijk vind ik wel onzin zeg. Ik kan ook net zoals die idioten die ook op een racefiets zitten gaan roepen en schreeuwen dat je opzij moet met je luie reet want ik moet er door. Dus niet zo zeuren hoor. Ik houdt mij netjes aan de regels, snelheid onder de 30km/u en ik bel netjes ruim van te voren dat ik er langs wil. Er staan namelijk nergens dat je met zijn 2-en naast elkaar op het fietspad mag moet rijden.
Ja, daar laten ze zo een vadsige Jean Marie Pfaff op TV zich de pleuris trappen in de blubber.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:28 schreef De_Slagert het volgende:
In België heeft men tenminste nog respect voor de wielrenners
Natuurlijk is niet iedere wielrenner een klootzak, net zoals dat niet iedere vrachtwagenchauffeur, Golf GTI rijder en motorrijder een klootzak is... Er zijn genoeg wielrenners die zich ook gewoon aan de regels houden maar er zijn er een paar die het verzieken voor de rest en juist die lui klagen het hardst.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:12 schreef CyclingGirl het volgende:
Kijk en dat is het juist. Kies maar een andere sport, of generaliseer de hele zooi. Ik ben het niet helemaal met Captain Fabulous eens maar jullie mogen ook je hand in eigen boezem steken want niet iedereen rijdt zo. Ik heb zelf ook mijn rijbewijs en ik vind het ook irritant als ik vol in de ankers moet voor iemand die even snel door het rode licht rijdt zowel op de fiets als auto.
Want daar gelden spontaan de verkeersregels niet meer in een straal van 25 meter om de wielrenners?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:28 schreef De_Slagert het volgende:
In België heeft men tenminste nog respect voor de wielrenners
Waarschijnlijk weet een wielrenner zich in Belgie zo te gedragen dat de goegemeente hen inderdaad respecteert.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:42 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Want daar gelden spontaan de verkeersregels niet meer in een straal van 25 meter om de wielrenners?
En dat roepen is zooooooo asociaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daar krijgen die recreatieve toerfietsers nu zo'n slechte naam van. Koop een fatsoenlijk belletje voor op een racefiets en je hebt veel minder last van het oud grijs op het fietspad.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe ik, naast het minderen van de vaart, altijd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:50 schreef retuow82 het volgende:
En roep ook eens "dankjewel" als je dan voorbij fietst, scheelt ook een hoop...
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe ik, naast het minderen van de vaart, altijd.
Ik eis dat helemaal niet op. Ik mag dat en als dat kan rijd ik dat. Als ik iemand met 30km/u inhaal heb ik wel al ruim van te voren in geschat of dat wel kan. Is het een oud omaatje of opaatje of een kind dan ga ik daar uiteraard met die snelheid niet langs.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je mag 30 km/u, jij eist dat je dat mag rijden, mijn punt is dat je dat mag rijden als je mede fietspadgebruikers daar geen last van hebben. Hoe vaak ik al niet een mongool van links op een gelijkwaardige kruising bellend heb zien aankomen, voorrang eisend en nemend omdat hij anders zijn 'snelheid' kwijt is.
Feit is dat je auto's zeker niet moet hinderen. Je hebt je al niet op de weg te vinden. Maar goed dat ik geen RoboCop ben, ik had jullie allemaal afgeschoten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een goede verkeersdeelnemer houdt in mijn ogen rekening met anderen. Dus als ik een langzamere groep inhaal op het fietspad bel ik, en ga er pas langs als het kan. En roep haast altijd bedankt.
Maar als ik een stuk over de weg kan, om zo geen last te hebben van die grijze golf, en ik hinder daar geen ander verkeer mee doe ik het ook...waarbij aangetekend dat ik nooit in groepen fiets, ik ben 99% van de tijd op m'n uppie of hoogstens met 1 ander persoon, omdat ik geen groepsmens ben. En ik ga opzij voor auto's zodra ik kan Als jij zo'n slechte chaufeur bent dat zelfs dat teveel voor je is...wat doe je dan op de weg?
Een beetje geven en nemen is nog geen mens dood van gegaan. Grappig hoe een aantal mensen hier een rood waas voor de ogen krijgen als je sugereert dat ze niet 'king of the road' zijn achter hun stuurwieltje....
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als jij zo'n slechte chaufeur bent dat zelfs dat teveel voor je is...wat doe je dan op de weg?
Toen het daar regende wel ja, kreeg zelfs bij rood voorrangquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:42 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Want daar gelden spontaan de verkeersregels niet meer in een straal van 25 meter om de wielrenners?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:07 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb een hekel aan paupers die je van je wielrenfiets rijden. Van die Zondagrijders die een stuk gaan rijden. Ga lekker op de snelweg rijden als je geen last wilt hebben van wielrenners.
het beste is gewoon om er snel langs te schieten, elke vorm van aankondiging wordt beantwoord met slingeren en proberen tot omkijken, gevaarlijk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's nog belachelijker. Grotere kans dat je dan in de berm ligt.
Owja? Vertel!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hindert het al onnodig door überhaupt op de autoweg te fietsen autopedheld
Zal ik je volgende keer dat ik ga fietsen, even bellen? kun je langskomen met je knuppel...........quote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef WillFerrell het volgende:
Kan iemand die mongolen uitleggen dat een fietspad bedoelt is voor de fiets en de straat voor een auto. En dat ze als het ze het nog een keer flikken ik uitstap en ze persoonlijk van de fiets knuppel.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik kan je eerste zinnen wel waarderen, leuke stijl
thanks, ik heb met een volslagen belachelijk voorbeeld op een sarcastische manier duidelijk willen maken dat hij een beetje een absurd punt maakt. je moet al meer dan genoeg opletten in het verkeer als (bijna) iedereen zich aan de regels houd. en dan moeten we nu zeker ook nog rekening gaan houden met Willie Wielrenner die de A2 wil gaan gebruiken om vier bingoënde rollatormisbruikers in te halenquote:
ten eerste;quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:08 schreef fs180 het volgende:
[..]
Nee ik ben heel serieus, leg maar uit waarom je daar iemand mee hindert.
Ik denk niet dat er sprake is van een klacht over fietser op de snelweg heuquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ten eerste;
Om op een autosnelweg te mogen rijden, mag je alleen komen als je met je voertuig minimaal 60 km/uur kan en mag rijden.
Op een autoweg, mag je alleen komen als je met je voertuig minimaal 50 km/uur kan en mag rijden.
dit staat in de wet..
ten tweede; ooit een botsing overleefd met een snelheidsverschil van ongeveer 70 km per uur (en dan schat ik dat nog laag in) terwijl je op de fiets zat?
Met windje mee moet dat toch echt geen probleem zijn?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Met wind mee in de sprint haal ik de 60 wel maar niet voor lang. Dus fietspad en rustig aan.
quote:
Nu nuanceer je jezelf al weer, door te zeggen dat je het 30 rijdt als het kan. En ik weet dat je een zij bent, ik sprak echter over een fictieve 'heer' ten eerste zodat je je niet aangesproken hoefde te voelen, ten tweede dat de meeste wielrenterroristen die ik tegenkom van het mannelijke geslacht zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:05 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik eis dat helemaal niet op. Ik mag dat en als dat kan rijd ik dat. Als ik iemand met 30km/u inhaal heb ik wel al ruim van te voren in geschat of dat wel kan. Is het een oud omaatje of opaatje of een kind dan ga ik daar uiteraard met die snelheid niet langs.
En ik ben een zij
die snelweg heb ik erbij gezet voordat iemand daarover begintquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:55 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er sprake is van een klacht over fietser op de snelweg heu![]()
Niet met de fiets nee.
Is het ook niet maar het heeft geen nut voor de trainingquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
Met windje mee moet dat toch echt geen probleem zijn?
Ja idd als het kan ja en als het niet kan dan doe ik dat nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nu nuanceer je jezelf al weer, door te zeggen dat je het 30 rijdt als het kan. En ik weet dat je een zij bent, ik sprak echter over een fictieve 'heer' ten eerste zodat je je niet aangesproken hoefde te voelen, ten tweede dat de meeste wielrenterroristen die ik tegenkom van het mannelijke geslacht zijn.
Aardige verwoording maar weer ligt de schuld bij de andere weggebruiker die er niet mee om kan gaan....quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:28 schreef marcodej het volgende:
Ik durf wel te beweren dat het merendeel van de gevaarlijke situaties waar wielrenners bij betrokken zijn, worden veroorzaakt door verkeerd anticiperen/inschatten van de ander, dan door de wielrenner. Medeweggebruikers kunnen er niet mee omgaan...
Met mooi weer deel je de dijkjes ook gewoon, en welke wielrenne gaat er nou met 30 op de weg rijden. Dan ben je inderdaad gevaarlijk bezig. De meeste die ik de weg zie nemen trappen dan ook gewoon rustig door. Ik doe het soms ook wel even, maar dan zorg ik wel minmaal 40 te rijdenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:18 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Aardige verwoording maar weer ligt de schuld bij de andere weggebruiker die er niet mee om kan gaan....Jij bent hier juist degene die niet op die weg mag fietsen, niet de rollen om gaan draaien... Ze kunnen er misschien niet mee omgaan maar ze hoeven er ook niet mee om te gaan dankzij verkeersregels.
Ik ben als automobilist en motorrijder op veel dingen voorbereid maar een fietser verwacht je simpelweg niet. Natuurlijk als ik je op een recht stuk zie fietsen dan zal er weinig gebeuren maar in bochten is het toch een heel ander verhaal als ik daar 80 km/u rij en jij fietst daar met 30 km/u...
Als je als wielrenner weet dat er slechte bestuurders op de weg rondrijden waarom zoek je dan het risico nog eens extra op?
En terecht !quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:35 schreef WillFerrell het volgende:
Nou, voor een paar wielrenners zal het er wel weer opzitten dit jaar. Zojuist bij voor de deur zijn er twee aangereden door een auto omdat die mongolen op een rotonde zo van het fietspad de weg opgingen.
Jij bent DE reden waarom mensen een hekel aan wielrenners hebben. Dat vieze egoistische gedrag, die ongelooflijke kut mentaliteit. Flikker lekker op met je fiets naar t fietspad. Automobilisten pakken ook geen fietspaden mee als dat toevallig even sneller is. En altijd maar zielig en boos lopen doen als ze bijna voor hun donder worden gereden omdat automobilisten de meest rare capriolen uit moeten halen zodra er weer zo'n klapklare rekmongool midden op de weg blijft fietsen, met zn 'ik ben god en de rest kijkt maar wat ie doet' uitstraling. Flikker toch een eind op!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk aan je bloeddruk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:04 schreef SilverFrame het volgende:
[..]
Jij bent DE reden waarom mensen een hekel aan wielrenners hebben. Dat vieze egoistische gedrag, die ongelooflijke kut mentaliteit. Flikker lekker op met je fiets naar t fietspad. Automobilisten pakken ook geen fietspaden mee als dat toevallig even sneller is. En altijd maar zielig en boos lopen doen als ze bijna voor hun donder worden gereden omdat automobilisten de meest rare capriolen uit moeten halen zodra er weer zo'n klapklare rekmongool midden op de weg blijft fietsen, met zn 'ik ben god en de rest kijkt maar wat ie doet' uitstraling. Flikker toch een eind op!
Die instelling dus. Bah!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk.
Wielrennen is gewoon baas, lekker raggen op de weg. Automobilisten zijn toch altijd fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |