Dude! Die onderste!quote:
Nu moet je echt stoppen.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:27 schreef PLemmiwinks het volgende:
TS, er zit toch een hele luide claxon op je bus?
Mijn Godquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:27 schreef PLemmiwinks het volgende:
TS, er zit toch een hele luide claxon op je bus?
Om het volk te verwarren, dat is hoe wielrenners de maatschappij ontwrichten.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom heet het eigenlijk wielRENNEN ?
Welke klapjosti's verzinnen dit soort shit? Laat die man lekker ze ronde rijden en afstempelen. Al dat nette gedoe altijd over gastheer zijn in een focking bus. Ik heb helemaal geen zin in een amicale buschauffeur! Stempelen en rijden malloot!quote:
quote:
Dan had ik ze helemaal kapot gemaakt.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:00 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat een pauper ben jij, wie rijdt er nu met zijn auto op de weg wanneer er een wielerwedstrijd aan de gang is
Tja, bussen moeten ook blijven rijden.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:00 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat een pauper ben jij, wie rijdt er nu met zijn auto op de weg wanneer er een wielerwedstrijd aan de gang is
Scooters.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:17 schreef LangeJan het volgende:
Eensch met de klacht. Eveneens hardlopers die zich menen voort te mogen bewegen aan de verkeerde kant van een fietspad, in een blinde bocht en dan raar liggen te schreeuwen als ik hun scheenbeen openrijt met mijn 12inch scooterwiel
Ik heb een wielren op mijn fiets, maar die klapjosti's beginnen pas 2 seconden later dat is dus 25 meter later...quote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef WillFerrell het volgende:
Ohja, kunnen die wielrenners ook nog een belletje op hun fiets doen als ze gaan inhalen.
Ohja? Weet je waar die weg voor bedoelt is? Auto's. Niet voor zo een gaylord in een strak pakje die het nodig vindt om strak asfalt te hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:27 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Ik heb een wielren op mijn fiets, maar die klapjosti's beginnen pas 2 seconden later dat is dus 25 meter later...
Voor de rest moeten autorijders niet zo zaniken dat er af en toe een groepje wielrenners op de weg kost je een keer 10 seconden extra van je tijd.
Je hebt een wielren op je fiets?....quote:Op maandag 8 maart 2010 22:27 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Ik heb een wielren op mijn fiets, maar die klapjosti's beginnen pas 2 seconden later dat is dus 25 meter later...
Voor de rest moeten autorijders niet zo zaniken dat er af en toe een groepje wielrenners op de weg kost je een keer 10 seconden extra van je tijd.
duits..quote:Op maandag 8 maart 2010 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom heet het eigenlijk wielRENNEN ?
En daarna inhalen op je mountainbike, op de weg.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ohja? Weet je waar die weg voor bedoelt is? Auto's. Niet voor zo een gaylord in een strak pakje die het nodig vindt om strak asfalt te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |