Dude! Die onderste!quote:
Nu moet je echt stoppen.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:27 schreef PLemmiwinks het volgende:
TS, er zit toch een hele luide claxon op je bus?
Mijn Godquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:27 schreef PLemmiwinks het volgende:
TS, er zit toch een hele luide claxon op je bus?
Om het volk te verwarren, dat is hoe wielrenners de maatschappij ontwrichten.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom heet het eigenlijk wielRENNEN ?
Welke klapjosti's verzinnen dit soort shit? Laat die man lekker ze ronde rijden en afstempelen. Al dat nette gedoe altijd over gastheer zijn in een focking bus. Ik heb helemaal geen zin in een amicale buschauffeur! Stempelen en rijden malloot!quote:
quote:
Dan had ik ze helemaal kapot gemaakt.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:00 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat een pauper ben jij, wie rijdt er nu met zijn auto op de weg wanneer er een wielerwedstrijd aan de gang is
Tja, bussen moeten ook blijven rijden.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:00 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat een pauper ben jij, wie rijdt er nu met zijn auto op de weg wanneer er een wielerwedstrijd aan de gang is
Scooters.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:17 schreef LangeJan het volgende:
Eensch met de klacht. Eveneens hardlopers die zich menen voort te mogen bewegen aan de verkeerde kant van een fietspad, in een blinde bocht en dan raar liggen te schreeuwen als ik hun scheenbeen openrijt met mijn 12inch scooterwiel
Ik heb een wielren op mijn fiets, maar die klapjosti's beginnen pas 2 seconden later dat is dus 25 meter later...quote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef WillFerrell het volgende:
Ohja, kunnen die wielrenners ook nog een belletje op hun fiets doen als ze gaan inhalen.
Ohja? Weet je waar die weg voor bedoelt is? Auto's. Niet voor zo een gaylord in een strak pakje die het nodig vindt om strak asfalt te hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:27 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Ik heb een wielren op mijn fiets, maar die klapjosti's beginnen pas 2 seconden later dat is dus 25 meter later...
Voor de rest moeten autorijders niet zo zaniken dat er af en toe een groepje wielrenners op de weg kost je een keer 10 seconden extra van je tijd.
Je hebt een wielren op je fiets?....quote:Op maandag 8 maart 2010 22:27 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Ik heb een wielren op mijn fiets, maar die klapjosti's beginnen pas 2 seconden later dat is dus 25 meter later...
Voor de rest moeten autorijders niet zo zaniken dat er af en toe een groepje wielrenners op de weg kost je een keer 10 seconden extra van je tijd.
duits..quote:Op maandag 8 maart 2010 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom heet het eigenlijk wielRENNEN ?
En daarna inhalen op je mountainbike, op de weg.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ohja? Weet je waar die weg voor bedoelt is? Auto's. Niet voor zo een gaylord in een strak pakje die het nodig vindt om strak asfalt te hebben.
Kom maar jochie. Kijken met hoeveel deuken in je Suzuki Swift je er als een haas vandoor gaat als er ineens een peleton van een mannetje of 20 om je heen staat. Internet held!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef WillFerrell het volgende:
Kan iemand die mongolen uitleggen dat een fietspad bedoelt is voor de fiets en de straat voor een auto. En dat ze als het ze het nog een keer flikken ik uitstap en ze persoonlijk van de fiets knuppel.
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:32 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Duits.. WW2Dat dan zeg maar de duitsers met onze fietsen er vandoor rende?
Heb je daar 20 man voor nodig? Marokkanen fietsen toch neit?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kom maar jochie. Kijken met hoeveel deuken in je Suzuki Swift je er als een haas vandoor gaat als er ineens een peleton van een mannetje of 20 om je heen staat. Internet held!
Nee maar zo groot zijn die groepen recreatieve toerfietsers, dus geen wielrenners, meestal waar die klapjostie van een TS op doelt.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
Heb je daar 20 man voor nodig? Marokkanen fietsen toch neit?
Mjah meestal is het veiliger voor wielrenners om op weg te rijden dan op het fietspad. Daarnaast vind ik het grappig alle capriolen te zien die automobilisten uit halen op toch 2 minuten tijd te winnen.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ohja? Weet je waar die weg voor bedoelt is? Auto's. Niet voor zo een gaylord in een strak pakje die het nodig vindt om strak asfalt te hebben.
Een Swift.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kom maar jochie. Kijken met hoeveel deuken in je Suzuki Swift je er als een haas vandoor gaat als er ineens een peleton van een mannetje of 20 om je heen staat. Internet held!
Je creëert je eigen onveiligheid.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:39 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Mjah meestal is het veiliger voor wielrenners om op weg te rijden dan op het fietspad. Daarnaast vind ik het grappig alle capriolen te zien die automobilisten uit halen op toch 2 minuten tijd te winnen.
In dit geval niet waar.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een Swift.Wat denk je wel niet van mij man. Oh en internet held ben ik niet, ik durf er heus wel wat van te zeggen of als ze me zo brutaal van het fietspad af durven te fietsen om ze om te duwen. Geen probleem met dat tuig.
[..]
Je creëert je eigen onveiligheid.
Ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, als ik op het fietspad even gas geef, moet ik telkens langs groepen fietsende bejaarden. En als jij als wielrenner achter zo'n oudje komt, en belt gebeurt er het volgende:
Slinger over hel breedte fietspad.
Achterom kijken.
Herhaal slinger.
Kruip zeer langzaam naar rechts.
Herhaal slinger.
En dan kun je er pas eens langs. Dus je snapt...het aantal oudjes dat elk jaar de sloot in rijft, in de berm gaat of uiteindelijk aan de kant wordt gemept door hun geduld verliezende wielrenners ligt al vrij hoog. Dus pakken we af en toe de autoweg mee. Gewoon, om de fietsende oudere medemens te sparen. Dus als jij als automobilist daar dan tegen bent, neem je dus verantwoordelijk voor een scherpe stijging in het aantal ongelukken van ouden van dagen op de fiets. Wil je dat op je geweten hebben?
Gewoon opjeuken naar het fietspad jij en als het rood is stop je maar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, als ik op het fietspad even gas geef, moet ik telkens langs groepen fietsende bejaarden. En als jij als wielrenner achter zo'n oudje komt, en belt gebeurt er het volgende:
Achterom kijken.
Herhaal slinger.
Herhaal slinger.
En dan kun je er pas eens langs. Dus je snapt...het aantal oudjes dat elk jaar de sloot in rijft, in de berm gaat of uiteindelijk aan de kant wordt gemept door hun geduld verliezende wielrenners ligt al vrij hoog. Dus pakken we af en toe de autoweg mee. Gewoon, om de fietsende oudere medemens te sparen. Dus als jij als automobilist daar dan tegen bent, neem je dus verantwoordelijk voor een scherpe stijging in het aantal ongelukken van ouden van dagen op de fiets. Wil je dat op je geweten hebben?
Ik roep altijd, dat ik er aan kom. Geen fietsbel nodig dus.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef WillFerrell het volgende:
Ohja, kunnen die wielrenners ook nog een belletje op hun fiets doen als ze gaan inhalen.
Da's nog belachelijker. Grotere kans dat je dan in de berm ligt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik roep altijd, dat ik er aan kom. Geen fietsbel nodig dus.
Nou daar wil ik wel even op reagerenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gewoon opjeuken naar het fietspad jij en als het rood is stop je maar.
En je let maar op andere weggebruikers.
Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
ze ruiken je gewoon al van een afstandquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals het betaamd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:10 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou daar wil ik wel even op reagerenVaak haal ik ook mensen in via de autoweg maar alleen als ik geen overig verkeer hinder, komt er een auto aan dan heb ik pech en moet ik even wachten tot de oude vandaagjes eindelijk naar rechts van het fietspad zijn gegaan.
Iemand inhalen tot daaraantoe.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:10 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou daar wil ik wel even op reagerenVaak haal ik ook mensen in via de autoweg maar alleen als ik geen overig verkeer hinder, komt er een auto aan dan heb ik pech en moet ik even wachten tot de oude vandaagjes eindelijk naar rechts van het fietspad zijn gegaan.
Zijn wel van die meiden met zo een rok tot de knieën of enkels waaronder een cavia zit.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:14 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Zijn wel van die meiden met zo een rok tot de knieën of enkels waaronder een cavia zit.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:14 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Zijn wel van die meiden met zo een rok tot de knieën of enkels waaronder een cavia zit.
Neuh, eerder die ander.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's nog belachelijker. Grotere kans dat je dan in de berm ligt.
Zoiets, ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats.
Wat een kutpost!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Achterom kijken.
Herhaal slinger.
Herhaal slinger.
Jawel...als ik er mijn best voor doe om het autoverkeer niet onnodig te hinderen, kunnen auto's ook best 5 seconde wacht tot ik weer naar het fietspad terugga zodat ze er langs kunnen. Dat opgefokte gezeik van sommige bestuurders....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:29 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Wat een kutpost!
Je maakt van jouw/jullie probleem het mijne/onze. De plek van een fietser in het verkeer is het fietspad. Dus wanneer er een fietspad is, heb je niets te zoeken op de weg.
Nee, je hebt je met je Giant-fietsje op het fietspad te houden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Jawel...als ik er mijn best voor doe om het autoverkeer niet onnodig te hinderen, kunnen auto's ook best 5 seconde wacht tot ik weer naar het fietspad terugga zodat ze er langs kunnen. Dat opgefokte gezeik van sommige bestuurders....
Wedje van niet.quote:
Je hindert het al onnodig door überhaupt op de autoweg te fietsen autopedheldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Jawel...als ik er mijn best voor doe om het autoverkeer niet onnodig te hinderen, kunnen auto's ook best 5 seconde wacht tot ik weer naar het fietspad terugga zodat ze er langs kunnen. Dat opgefokte gezeik van sommige bestuurders....
Het is geen plicht om onbehoorlijke fietsers die een bel gebruiken voor te laten, als je op het fietspad rijdt hou je je maar aan de regels, snelheid, en haal je mede fietsers met fatsoenlijk snelheidsverschil in.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:11 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou die fietsbel dat is ook zoiets. Die van mij maakt echt herrie en dan nog zijn er mensen die horen je gewoon niet. Bijvoorbeeld die hele groepen scholieren met die rokjes aan of mensen met een mp3 speler, mensen op een scooter ook. Soms kan je bellen tot dat je een ons weegt en dat is niet alleen met de racefiets maar ook met de opoefiets, etc.
Tja, als ik in de auto even gas geef, moet ik telkens langs groepen stoplichten. En als jij als automobilist bij zo'n stoplicht komt gebeurd er het volgende:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Achterom kijken.
Herhaal slinger.
Herhaal slinger.
Ik kan je eerste zinnen wel waarderen, leuke stijlquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef chrasH het volgende:
[..]
....
Ik mag ook niet even het fietspad meepakken omdat ik dan toevallig sneller ben
Niet gaan generaliseren nu he. Op het fietspad mag je 30km/u dus als ik dat wil rijden dan doe ik dat. En onbehoorlijk vind ik wel onzin zeg. Ik kan ook net zoals die idioten die ook op een racefiets zitten gaan roepen en schreeuwen dat je opzij moet met je luie reet want ik moet er door. Dus niet zo zeuren hoor. Ik houdt mij netjes aan de regels, snelheid onder de 30km/u en ik bel netjes ruim van te voren dat ik er langs wil. Er staan namelijk nergens dat je met zijn 2-en naast elkaar op het fietspad mag moet rijden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is geen plicht om onbehoorlijke fietsers die een bel gebruiken voor te laten, als je op het fietspad rijdt hou je je maar aan de regels, snelheid, en haal je mede fietsers met fatsoenlijk snelheidsverschil in.
Jullie zijn nog irritanter dan de gemiddelde bumperklever die met toeter/lichtsignalen zijn medegebruikers van de weg probeert te drukken
Eens.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef chrasH het volgende:
[..]
Tja, als ik in de auto even gas geef, moet ik telkens langs groepen stoplichten. En als jij als automobilist bij zo'n stoplicht komt gebeurd er het volgende:
-Je rijd lekker op je gemakje
-Stoplicht springt op oranje
-Je baalt (wat al slecht is voor je hart, dus wij automobilisten hebben bij voorbaat al een hoop gezondheidsklachten die fietsers niet hebben, dat hebben wij toch wel mooi even over voor jullie veiligheid)
-Je moet remmen, hierdoor slijten je remmen en banden en gaat er benzine verloren
-Dan moet je vaak lang wachten terwijl er groepen fietsers oversteken
En dan kan je pas eens doorrijden. Dus je snapt...het aantal fietsers dat de sloot in wordt gereden door ongeduldige automobilisten ligt al vrij hoog. En wij vragen dan alleen of de weg door ons automobilisten gebruikt mag worden (auto's, je weet wel, de reden dat die wegen er liggen, als ze m hadden aangelegd voor fietsers, skaters, paardrijders of wandelaars dan hadden ze de wegen ook 2x zo smal kunnen maken) Dus als jij als wielrenner daar tegen bent neem je dus verantwoordelijkheid voor een scherpe stijging in het aantal ongelukken van fietsers. Wil je dat op je geweten hebben??
Ik hoop dat je nu inziet hoe belachelijk je klinkt. Als jij wil fietsen is dat jou probleem, moet je zelf weten. Maar de verkeersregels zijn er ook voor jou. Voor de wet zit jij op een fiets en hou je je dus aan de regels voor fietsers. Dit betekend dat als er een verplicht fietspad ligt, dat je op dat verplichte fietspad gaat fietsen. En dat betekend niet dat die regels dan maar niet voor jou gelden omdat er toevallig een bejaarde voor je fietst.
Nog een voorbeeld: ik heb ook een teringhekel aan vrachtwagens en lesauto's voor me. Maar als ik er een voor me heb moet ik wachten tot ik kan en mag inhalen. Ik mag ook niet even het fietspad meepakken omdat ik dan toevallig sneller ben
Typische wielrenner opmerking, dus nu is jouw probleem ineens het onze? Kies gewoon een sport die je op een veld kan doen of in een gebouw en val ons er niet mee lastig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gewoon, om de fietsende oudere medemens te sparen. Dus als jij als automobilist daar dan tegen bent, neem je dus verantwoordelijk voor een scherpe stijging in het aantal ongelukken van ouden van dagen op de fiets. Wil je dat op je geweten hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |