Kom maar jochie. Kijken met hoeveel deuken in je Suzuki Swift je er als een haas vandoor gaat als er ineens een peleton van een mannetje of 20 om je heen staat. Internet held!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef WillFerrell het volgende:
Kan iemand die mongolen uitleggen dat een fietspad bedoelt is voor de fiets en de straat voor een auto. En dat ze als het ze het nog een keer flikken ik uitstap en ze persoonlijk van de fiets knuppel.
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:32 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Duits.. WW2Dat dan zeg maar de duitsers met onze fietsen er vandoor rende?
Heb je daar 20 man voor nodig? Marokkanen fietsen toch neit?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kom maar jochie. Kijken met hoeveel deuken in je Suzuki Swift je er als een haas vandoor gaat als er ineens een peleton van een mannetje of 20 om je heen staat. Internet held!
Nee maar zo groot zijn die groepen recreatieve toerfietsers, dus geen wielrenners, meestal waar die klapjostie van een TS op doelt.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
Heb je daar 20 man voor nodig? Marokkanen fietsen toch neit?
Mjah meestal is het veiliger voor wielrenners om op weg te rijden dan op het fietspad. Daarnaast vind ik het grappig alle capriolen te zien die automobilisten uit halen op toch 2 minuten tijd te winnen.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ohja? Weet je waar die weg voor bedoelt is? Auto's. Niet voor zo een gaylord in een strak pakje die het nodig vindt om strak asfalt te hebben.
Een Swift.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kom maar jochie. Kijken met hoeveel deuken in je Suzuki Swift je er als een haas vandoor gaat als er ineens een peleton van een mannetje of 20 om je heen staat. Internet held!
Je creëert je eigen onveiligheid.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:39 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Mjah meestal is het veiliger voor wielrenners om op weg te rijden dan op het fietspad. Daarnaast vind ik het grappig alle capriolen te zien die automobilisten uit halen op toch 2 minuten tijd te winnen.
In dit geval niet waar.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een Swift.Wat denk je wel niet van mij man. Oh en internet held ben ik niet, ik durf er heus wel wat van te zeggen of als ze me zo brutaal van het fietspad af durven te fietsen om ze om te duwen. Geen probleem met dat tuig.
[..]
Je creëert je eigen onveiligheid.
Ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, als ik op het fietspad even gas geef, moet ik telkens langs groepen fietsende bejaarden. En als jij als wielrenner achter zo'n oudje komt, en belt gebeurt er het volgende:
Slinger over hel breedte fietspad.
Achterom kijken.
Herhaal slinger.
Kruip zeer langzaam naar rechts.
Herhaal slinger.
En dan kun je er pas eens langs. Dus je snapt...het aantal oudjes dat elk jaar de sloot in rijft, in de berm gaat of uiteindelijk aan de kant wordt gemept door hun geduld verliezende wielrenners ligt al vrij hoog. Dus pakken we af en toe de autoweg mee. Gewoon, om de fietsende oudere medemens te sparen. Dus als jij als automobilist daar dan tegen bent, neem je dus verantwoordelijk voor een scherpe stijging in het aantal ongelukken van ouden van dagen op de fiets. Wil je dat op je geweten hebben?
Gewoon opjeuken naar het fietspad jij en als het rood is stop je maar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, als ik op het fietspad even gas geef, moet ik telkens langs groepen fietsende bejaarden. En als jij als wielrenner achter zo'n oudje komt, en belt gebeurt er het volgende:
Slinger over hel breedte fietspad.
Achterom kijken.
Herhaal slinger.
Kruip zeer langzaam naar rechts.
Herhaal slinger.
En dan kun je er pas eens langs. Dus je snapt...het aantal oudjes dat elk jaar de sloot in rijft, in de berm gaat of uiteindelijk aan de kant wordt gemept door hun geduld verliezende wielrenners ligt al vrij hoog. Dus pakken we af en toe de autoweg mee. Gewoon, om de fietsende oudere medemens te sparen. Dus als jij als automobilist daar dan tegen bent, neem je dus verantwoordelijk voor een scherpe stijging in het aantal ongelukken van ouden van dagen op de fiets. Wil je dat op je geweten hebben?
Ik roep altijd, dat ik er aan kom. Geen fietsbel nodig dus.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef WillFerrell het volgende:
Ohja, kunnen die wielrenners ook nog een belletje op hun fiets doen als ze gaan inhalen.
Da's nog belachelijker. Grotere kans dat je dan in de berm ligt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik roep altijd, dat ik er aan kom. Geen fietsbel nodig dus.
Nou daar wil ik wel even op reagerenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gewoon opjeuken naar het fietspad jij en als het rood is stop je maar.
En je let maar op andere weggebruikers.
Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
ze ruiken je gewoon al van een afstandquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |