abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:03:07 #126
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78933443
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:42 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je hindert het al onnodig door überhaupt op de autoweg te fietsen autopedheld
Owja? Vertel!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:03:42 #127
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_78933470
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef WillFerrell het volgende:
Kan iemand die mongolen uitleggen dat een fietspad bedoelt is voor de fiets en de straat voor een auto. En dat ze als het ze het nog een keer flikken ik uitstap en ze persoonlijk van de fiets knuppel.
Zal ik je volgende keer dat ik ga fietsen, even bellen? kun je langskomen met je knuppel...........
I'm Back Again!
pi_78933632
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef fs180 het volgende:

[..]

Owja? Vertel!
Kop de open deur anders nog even in
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:08:50 #129
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78933700
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:07 schreef Rookert het volgende:

[..]

Kop de open deur anders nog even in
Nee ik ben heel serieus, leg maar uit waarom je daar iemand mee hindert.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:26:12 #130
225197 chrasH
Crazy Poet
pi_78934438
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ik kan je eerste zinnen wel waarderen, leuke stijl
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:55 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Eens.
thanks, ik heb met een volslagen belachelijk voorbeeld op een sarcastische manier duidelijk willen maken dat hij een beetje een absurd punt maakt. je moet al meer dan genoeg opletten in het verkeer als (bijna) iedereen zich aan de regels houd. en dan moeten we nu zeker ook nog rekening gaan houden met Willie Wielrenner die de A2 wil gaan gebruiken om vier bingoënde rollatormisbruikers in te halen
"&nbsp &nbsp &nbsp _______________
&nbsp&nbsp (_ ]-[ R /- S ]-[__//
&nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp&nbsp &nbsp"
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:30:03 #131
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_78934613
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:08 schreef fs180 het volgende:

[..]

Nee ik ben heel serieus, leg maar uit waarom je daar iemand mee hindert.
ten eerste;
Om op een autosnelweg te mogen rijden, mag je alleen komen als je met je voertuig minimaal 60 km/uur kan en mag rijden.
Op een autoweg, mag je alleen komen als je met je voertuig minimaal 50 km/uur kan en mag rijden.

dit staat in de wet..

ten tweede; ooit een botsing overleefd met een snelheidsverschil van ongeveer 70 km per uur (en dan schat ik dat nog laag in) terwijl je op de fiets zat?

In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:31:51 #132
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_78934695
Niet elke weg die geen snelweg is, is een autoweg by the way.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_78935041
Met wind mee in de sprint haal ik de 60 wel maar niet voor lang. Dus fietspad en rustig aan.
Haters gonna hate.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:55:03 #134
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_78935598
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:38 schreef retuow82 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Huh hoe weet jij hoe ik eruit zie
  dinsdag 9 maart 2010 @ 17:55:07 #135
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78938245
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:

[..]

ten eerste;
Om op een autosnelweg te mogen rijden, mag je alleen komen als je met je voertuig minimaal 60 km/uur kan en mag rijden.
Op een autoweg, mag je alleen komen als je met je voertuig minimaal 50 km/uur kan en mag rijden.

dit staat in de wet..

ten tweede; ooit een botsing overleefd met een snelheidsverschil van ongeveer 70 km per uur (en dan schat ik dat nog laag in) terwijl je op de fiets zat?

Ik denk niet dat er sprake is van een klacht over fietser op de snelweg heu

Niet met de fiets nee.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 17:56:35 #136
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78938308
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Met wind mee in de sprint haal ik de 60 wel maar niet voor lang. Dus fietspad en rustig aan.
Met windje mee moet dat toch echt geen probleem zijn?
pi_78938681
Vreselijk irritant ja. Gewoon overheen rijden zeg ik je!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 18:34:49 #138
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_78939127
Er was
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:55 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Eens.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  Forum Admin woensdag 10 maart 2010 @ 12:06:31 #139
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_78965697
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:05 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ik eis dat helemaal niet op. Ik mag dat en als dat kan rijd ik dat. Als ik iemand met 30km/u inhaal heb ik wel al ruim van te voren in geschat of dat wel kan. Is het een oud omaatje of opaatje of een kind dan ga ik daar uiteraard met die snelheid niet langs.

En ik ben een zij
Nu nuanceer je jezelf al weer, door te zeggen dat je het 30 rijdt als het kan. En ik weet dat je een zij bent, ik sprak echter over een fictieve 'heer' ten eerste zodat je je niet aangesproken hoefde te voelen, ten tweede dat de meeste wielrenterroristen die ik tegenkom van het mannelijke geslacht zijn.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_78965789
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:55 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er sprake is van een klacht over fietser op de snelweg heu

Niet met de fiets nee.
die snelweg heb ik erbij gezet voordat iemand daarover begint
preventief dus
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_78967956
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:56 schreef fs180 het volgende:

[..]

Met windje mee moet dat toch echt geen probleem zijn?
Is het ook niet maar het heeft geen nut voor de training
Haters gonna hate.
pi_78968041
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:06 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Nu nuanceer je jezelf al weer, door te zeggen dat je het 30 rijdt als het kan. En ik weet dat je een zij bent, ik sprak echter over een fictieve 'heer' ten eerste zodat je je niet aangesproken hoefde te voelen, ten tweede dat de meeste wielrenterroristen die ik tegenkom van het mannelijke geslacht zijn.
Ja idd als het kan ja en als het niet kan dan doe ik dat niet Dus als jij op een weg waar je 100 mag rijden ook 100 rijdt omdat er geen file is.. dan rijdt je toch ook 100 omdat het kan. Anders kan het niet he.
Haters gonna hate.
pi_78971406
Ah, een wielrenners-afzeiktopic. De eerste is vroeg dit jaar.

Wielrenners

Ja, er is een substantiële groep die het verpest voor de rest. Maar het overgrote deel probeert het wel goed te doen. Die groep roept altijd even "bedankt" bij het passeren, gebruikt wel een bel en stopt ook gewoon voor het rode licht.

Maar deze groep probeert ook hard te gaan waar het kan en dat snelheidsverschil komt op de andere weggebruiker als gevaarlijk over, terwijl dat gevaar er nauwelijks is. En om hard te gaan zal ook deze groep soms ruimer omgaan met de verkeersregels, maar alleen waar het kan. Juist deze groep let extra op zijn omgeving, en zal geen ongelukken veroorzaken. Sommige dingen kunnen gevaarlijk lijken, maar zijn dat niet omdat de wielrenner juist goed heeft opgelet. Een wielrenner is echt niet uit op ongelukken. Vallen doet namelijk pijn en men wil geen schade aan het (dure) materiaal.

Overigens is fietsen op de weg in sommige gevallen juist veiliger dan fietsen op het fietspad.

Ik durf wel te beweren dat het merendeel van de gevaarlijke situaties waar wielrenners bij betrokken zijn, worden veroorzaakt door verkeerd anticiperen/inschatten van de ander, dan door de wielrenner. Medeweggebruikers kunnen er niet mee omgaan...

Bovendien zijn het echt niet alleen de wielrenners die nogal ruim de verkeersregels interpreteren: skeeleraars die de volle breedte van de weg nemen, hardlopers op het fietspad, ouderen en jongeren die achteloos met zn drieen naast elkaar fietsen en zo met zichzelf bezig zijn dat ze belsignalen niet horen, wandelaars met niet aangelijnde honden, wandelaars met een aangelijnde hond aan de andere kant van het fietspad, etc. etc.

En mensen die roepen dat de wielrenpakjes 'gay' zijn, zijn juist zelf onzeker over hun geaardheid.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:18:56 #144
168121 retuow82
Het is friet!
pi_78976377
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:28 schreef marcodej het volgende:
Ik durf wel te beweren dat het merendeel van de gevaarlijke situaties waar wielrenners bij betrokken zijn, worden veroorzaakt door verkeerd anticiperen/inschatten van de ander, dan door de wielrenner. Medeweggebruikers kunnen er niet mee omgaan...
Aardige verwoording maar weer ligt de schuld bij de andere weggebruiker die er niet mee om kan gaan.... Jij bent hier juist degene die niet op die weg mag fietsen, niet de rollen om gaan draaien... Ze kunnen er misschien niet mee omgaan maar ze hoeven er ook niet mee om te gaan dankzij verkeersregels.

Ik ben als automobilist en motorrijder op veel dingen voorbereid maar een fietser verwacht je simpelweg niet. Natuurlijk als ik je op een recht stuk zie fietsen dan zal er weinig gebeuren maar in bochten is het toch een heel ander verhaal als ik daar 80 km/u rij en jij fietst daar met 30 km/u...

Als je als wielrenner weet dat er slechte bestuurders op de weg rondrijden waarom zoek je dan het risico nog eens extra op?
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:41:44 #145
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78980151
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:18 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Aardige verwoording maar weer ligt de schuld bij de andere weggebruiker die er niet mee om kan gaan.... Jij bent hier juist degene die niet op die weg mag fietsen, niet de rollen om gaan draaien... Ze kunnen er misschien niet mee omgaan maar ze hoeven er ook niet mee om te gaan dankzij verkeersregels.

Ik ben als automobilist en motorrijder op veel dingen voorbereid maar een fietser verwacht je simpelweg niet. Natuurlijk als ik je op een recht stuk zie fietsen dan zal er weinig gebeuren maar in bochten is het toch een heel ander verhaal als ik daar 80 km/u rij en jij fietst daar met 30 km/u...

Als je als wielrenner weet dat er slechte bestuurders op de weg rondrijden waarom zoek je dan het risico nog eens extra op?
Met mooi weer deel je de dijkjes ook gewoon, en welke wielrenne gaat er nou met 30 op de weg rijden. Dan ben je inderdaad gevaarlijk bezig. De meeste die ik de weg zie nemen trappen dan ook gewoon rustig door. Ik doe het soms ook wel even, maar dan zorg ik wel minmaal 40 te rijden
  woensdag 10 maart 2010 @ 18:35:07 #146
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_78982079
Nou, voor een paar wielrenners zal het er wel weer opzitten dit jaar. Zojuist voor de deur zijn er twee aangereden door een auto omdat die mongolen op een rotonde zo van het fietspad de weg opgingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door WillFerrell op 10-03-2010 18:49:33 ]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  woensdag 10 maart 2010 @ 18:49:17 #147
258010 mtx1680
Mijn ongezouten mening en ik.
pi_78982581
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:35 schreef WillFerrell het volgende:
Nou, voor een paar wielrenners zal het er wel weer opzitten dit jaar. Zojuist bij voor de deur zijn er twee aangereden door een auto omdat die mongolen op een rotonde zo van het fietspad de weg opgingen.
En terecht !
Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.
pi_78983146
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En dan kun je er pas eens langs. Dus je snapt...het aantal oudjes dat elk jaar de sloot in rijft, in de berm gaat of uiteindelijk aan de kant wordt gemept door hun geduld verliezende wielrenners ligt al vrij hoog. Dus pakken we af en toe de autoweg mee. Gewoon, om de fietsende oudere medemens te sparen. Dus als jij als automobilist daar dan tegen bent, neem je dus verantwoordelijk voor een scherpe stijging in het aantal ongelukken van ouden van dagen op de fiets. Wil je dat op je geweten hebben?
Jij bent DE reden waarom mensen een hekel aan wielrenners hebben. Dat vieze egoistische gedrag, die ongelooflijke kut mentaliteit. Flikker lekker op met je fiets naar t fietspad. Automobilisten pakken ook geen fietspaden mee als dat toevallig even sneller is. En altijd maar zielig en boos lopen doen als ze bijna voor hun donder worden gereden omdat automobilisten de meest rare capriolen uit moeten halen zodra er weer zo'n klapklare rekmongool midden op de weg blijft fietsen, met zn 'ik ben god en de rest kijkt maar wat ie doet' uitstraling. Flikker toch een eind op!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:06:04 #149
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_78983216
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:04 schreef SilverFrame het volgende:

[..]

Jij bent DE reden waarom mensen een hekel aan wielrenners hebben. Dat vieze egoistische gedrag, die ongelooflijke kut mentaliteit. Flikker lekker op met je fiets naar t fietspad. Automobilisten pakken ook geen fietspaden mee als dat toevallig even sneller is. En altijd maar zielig en boos lopen doen als ze bijna voor hun donder worden gereden omdat automobilisten de meest rare capriolen uit moeten halen zodra er weer zo'n klapklare rekmongool midden op de weg blijft fietsen, met zn 'ik ben god en de rest kijkt maar wat ie doet' uitstraling. Flikker toch een eind op!
Denk aan je bloeddruk.

Wielrennen is gewoon baas, lekker raggen op de weg. Automobilisten zijn toch altijd fout.
pi_78983297
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Denk aan je bloeddruk.

Wielrennen is gewoon baas, lekker raggen op de weg. Automobilisten zijn toch altijd fout.
Die instelling dus. Bah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')