Owja? Vertel!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hindert het al onnodig door überhaupt op de autoweg te fietsen autopedheld
Zal ik je volgende keer dat ik ga fietsen, even bellen? kun je langskomen met je knuppel...........quote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef WillFerrell het volgende:
Kan iemand die mongolen uitleggen dat een fietspad bedoelt is voor de fiets en de straat voor een auto. En dat ze als het ze het nog een keer flikken ik uitstap en ze persoonlijk van de fiets knuppel.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik kan je eerste zinnen wel waarderen, leuke stijl
thanks, ik heb met een volslagen belachelijk voorbeeld op een sarcastische manier duidelijk willen maken dat hij een beetje een absurd punt maakt. je moet al meer dan genoeg opletten in het verkeer als (bijna) iedereen zich aan de regels houd. en dan moeten we nu zeker ook nog rekening gaan houden met Willie Wielrenner die de A2 wil gaan gebruiken om vier bingoënde rollatormisbruikers in te halenquote:
ten eerste;quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:08 schreef fs180 het volgende:
[..]
Nee ik ben heel serieus, leg maar uit waarom je daar iemand mee hindert.
Ik denk niet dat er sprake is van een klacht over fietser op de snelweg heuquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ten eerste;
Om op een autosnelweg te mogen rijden, mag je alleen komen als je met je voertuig minimaal 60 km/uur kan en mag rijden.
Op een autoweg, mag je alleen komen als je met je voertuig minimaal 50 km/uur kan en mag rijden.
dit staat in de wet..
ten tweede; ooit een botsing overleefd met een snelheidsverschil van ongeveer 70 km per uur (en dan schat ik dat nog laag in) terwijl je op de fiets zat?
Met windje mee moet dat toch echt geen probleem zijn?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Met wind mee in de sprint haal ik de 60 wel maar niet voor lang. Dus fietspad en rustig aan.
quote:
Nu nuanceer je jezelf al weer, door te zeggen dat je het 30 rijdt als het kan. En ik weet dat je een zij bent, ik sprak echter over een fictieve 'heer' ten eerste zodat je je niet aangesproken hoefde te voelen, ten tweede dat de meeste wielrenterroristen die ik tegenkom van het mannelijke geslacht zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:05 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik eis dat helemaal niet op. Ik mag dat en als dat kan rijd ik dat. Als ik iemand met 30km/u inhaal heb ik wel al ruim van te voren in geschat of dat wel kan. Is het een oud omaatje of opaatje of een kind dan ga ik daar uiteraard met die snelheid niet langs.
En ik ben een zij
die snelweg heb ik erbij gezet voordat iemand daarover begintquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:55 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er sprake is van een klacht over fietser op de snelweg heu![]()
Niet met de fiets nee.
Is het ook niet maar het heeft geen nut voor de trainingquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
Met windje mee moet dat toch echt geen probleem zijn?
Ja idd als het kan ja en als het niet kan dan doe ik dat nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nu nuanceer je jezelf al weer, door te zeggen dat je het 30 rijdt als het kan. En ik weet dat je een zij bent, ik sprak echter over een fictieve 'heer' ten eerste zodat je je niet aangesproken hoefde te voelen, ten tweede dat de meeste wielrenterroristen die ik tegenkom van het mannelijke geslacht zijn.
Aardige verwoording maar weer ligt de schuld bij de andere weggebruiker die er niet mee om kan gaan....quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:28 schreef marcodej het volgende:
Ik durf wel te beweren dat het merendeel van de gevaarlijke situaties waar wielrenners bij betrokken zijn, worden veroorzaakt door verkeerd anticiperen/inschatten van de ander, dan door de wielrenner. Medeweggebruikers kunnen er niet mee omgaan...
Met mooi weer deel je de dijkjes ook gewoon, en welke wielrenne gaat er nou met 30 op de weg rijden. Dan ben je inderdaad gevaarlijk bezig. De meeste die ik de weg zie nemen trappen dan ook gewoon rustig door. Ik doe het soms ook wel even, maar dan zorg ik wel minmaal 40 te rijdenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:18 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Aardige verwoording maar weer ligt de schuld bij de andere weggebruiker die er niet mee om kan gaan....Jij bent hier juist degene die niet op die weg mag fietsen, niet de rollen om gaan draaien... Ze kunnen er misschien niet mee omgaan maar ze hoeven er ook niet mee om te gaan dankzij verkeersregels.
Ik ben als automobilist en motorrijder op veel dingen voorbereid maar een fietser verwacht je simpelweg niet. Natuurlijk als ik je op een recht stuk zie fietsen dan zal er weinig gebeuren maar in bochten is het toch een heel ander verhaal als ik daar 80 km/u rij en jij fietst daar met 30 km/u...
Als je als wielrenner weet dat er slechte bestuurders op de weg rondrijden waarom zoek je dan het risico nog eens extra op?
En terecht !quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:35 schreef WillFerrell het volgende:
Nou, voor een paar wielrenners zal het er wel weer opzitten dit jaar. Zojuist bij voor de deur zijn er twee aangereden door een auto omdat die mongolen op een rotonde zo van het fietspad de weg opgingen.
Jij bent DE reden waarom mensen een hekel aan wielrenners hebben. Dat vieze egoistische gedrag, die ongelooflijke kut mentaliteit. Flikker lekker op met je fiets naar t fietspad. Automobilisten pakken ook geen fietspaden mee als dat toevallig even sneller is. En altijd maar zielig en boos lopen doen als ze bijna voor hun donder worden gereden omdat automobilisten de meest rare capriolen uit moeten halen zodra er weer zo'n klapklare rekmongool midden op de weg blijft fietsen, met zn 'ik ben god en de rest kijkt maar wat ie doet' uitstraling. Flikker toch een eind op!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En dan kun je er pas eens langs. Dus je snapt...het aantal oudjes dat elk jaar de sloot in rijft, in de berm gaat of uiteindelijk aan de kant wordt gemept door hun geduld verliezende wielrenners ligt al vrij hoog. Dus pakken we af en toe de autoweg mee. Gewoon, om de fietsende oudere medemens te sparen. Dus als jij als automobilist daar dan tegen bent, neem je dus verantwoordelijk voor een scherpe stijging in het aantal ongelukken van ouden van dagen op de fiets. Wil je dat op je geweten hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk aan je bloeddruk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:04 schreef SilverFrame het volgende:
[..]
Jij bent DE reden waarom mensen een hekel aan wielrenners hebben. Dat vieze egoistische gedrag, die ongelooflijke kut mentaliteit. Flikker lekker op met je fiets naar t fietspad. Automobilisten pakken ook geen fietspaden mee als dat toevallig even sneller is. En altijd maar zielig en boos lopen doen als ze bijna voor hun donder worden gereden omdat automobilisten de meest rare capriolen uit moeten halen zodra er weer zo'n klapklare rekmongool midden op de weg blijft fietsen, met zn 'ik ben god en de rest kijkt maar wat ie doet' uitstraling. Flikker toch een eind op!
Die instelling dus. Bah!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk.
Wielrennen is gewoon baas, lekker raggen op de weg. Automobilisten zijn toch altijd fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |