Omdat het jou wel goed van pas komt.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik vind de openingspost niet respectloos. Jij bent op dit moment de enige die zich eraan stoort hoor.
Eehm neequote:Op maandag 8 maart 2010 13:38 schreef mediaconsument het volgende:
Omdat het jou wel goed van pas komt.
Voor het gemak gooi je er nog maar even een irrelevante dooddoener uitquote:Op maandag 8 maart 2010 13:35 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Voor het gemak vergeten we dan ook maar dat we allemaal in hetzelfde schip zitten.
Als jij jezelf blijkbaar niet als een 'believer' ziet dan hoef je je toch ook niet aangesproken te voelen ?quote:Oftewel is het slap gezever zolang er geen respect getoond word voor andermans ideeën en gedachten, voor het gemak plaats je dan iemand die ook maar iets zegt en denkt in een hokje, waarna de vooroordelen hun werk gaan doen. Daar komen we ergens mee!
Inderdaad, ik ben blij dat jij het uitgetypt hebt (alhoewel je nog heel wat nuances vergeten bentquote:Op maandag 8 maart 2010 13:40 schreef _Led_ het volgende:
"mensen die misschien niet in alles geloven maar wel in een aantal paranormale zaken (of minimaal 1) en misschien minder vertrouwen hebben in de wetenschap, of wel vertrouwen hebben in de wetenschap maar zeker ook denken dat er meer is tussen hemel en aarde, waarbij we hemel willen definieren niet als de lucht boven ons hoofd maar een spiritueel gebied dan ontastbaar is maar bestaat bij de gratie van een of meerdere hogere machten".
Irrelevant? Jij woont toch ook op planeet aarde, jij bezit toch ook een lichaam met fantastische mogelijkheden? Daarbij ben jij toch ook afhankelijk van de informatie die je op je bord krijgt, net zoals ieder ander mens?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Voor het gemak gooi je er nog maar even een irrelevante dooddoener uit
Daarom geef ik ook een opmerking over de OP, en blijven jullie dan ook zaniken. TS krijgt zo nieteens de kans om hierop te reageren, jullie 2 reageren wel voor hem.quote:Als jij jezelf blijkbaar niet als een 'believer' ziet dan hoef je je toch ook niet aangesproken te voelen ?
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef mediaconsument het volgende:
jij bezit toch ook een lichaam met fantastische mogelijkheden?
quote:en blijven jullie dan ook zaniken
Ja jij, Pulzzar ziet dat anders en/of wil in ieder geval een stelling met een duidelijke scheidslijn ponerenquote:Ik zie dan ook niemand als believer of sceptic
welk gedeelte van 'dooddoener' begrijp je niet ?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Irrelevant? Jij woont toch ook op planeet aarde, jij bezit toch ook een lichaam met fantastische mogelijkheden? Daarbij ben jij toch ook afhankelijk van de informatie die je op je bord krijgt, net zoals ieder ander mens?
Iedereen is inderdaad gelijk, maar niet ieder's mening is gelijk.quote:Daarom geef ik ook een opmerking over de OP, en blijven jullie dan ook zaniken. TS krijgt zo nieteens de kans om hierop te reageren, jullie 2 reageren wel voor hem.
Ik zie dan ook niemand als believer of sceptic, dit omdat we allemaal zowel believer als sceptic zijn, ieder heeft dan zijn of haar ervaringen en iedereen is gelijk.
En dat mag, iedereen heeft recht op een mening - ook op een verkeerde mening, of een domme mening.quote:Oftewel blijft het een opmerking die ik geplaatst heb vanuit mijn mening.
Ik zou zeggen dat je weer hebt lopen zeiken zoals gewoonlijk, maar ja, da's mijn meningquote:Mijn positieve idee heb ik dan ook gegeven.
Owja, was ik het toch bijna vergeten. Opbouwende kritiek bestaat niet in jouw woordenboek.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:49 schreef _Led_ het volgende:
Ik zou zeggen dat je weer hebt lopen zeiken zoals gewoonlijk, maar ja, da's mijn mening
Maar jouw 'opbouwende kritiek' bestaat er in dit geval uit, dat jij het liefst hebt dat hij zijn topic op jouw manier en in jouw bewoordingen geopend had. En het is niet het eerste topic waarin jij duidelijk maakt dat jij dat wilt.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:50 schreef mediaconsument het volgende:
Owja, was ik het toch bijna vergeten. Opbouwende kritiek bestaat niet in jouw woordenboek.
wetenschap komt er ook op neer dat er altijd meer is dan we nu weten of zienquote:Op maandag 8 maart 2010 12:47 schreef Northside het volgende:
[..]
Goden, geesten... spritualiteit komt er uiteindelijk op neer dat er meer is dan het oog kan zien. Want als er meer is, dan is er misschien ook leven na de dood. En dan heeft het leven dus zin.
Dat is opzich wel een interessant idee. Maar ergens moet er toch een eindpunt zijn, nietwaar?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:57 schreef Summers het volgende:
[..]
wetenschap komt er ook op neer dat er altijd meer is dan we nu weten of zien
anders zouden we nu achterover kunnen leunen en niks meer hoeven doen .
Omdat als je de aandacht die je aan dit hokjesdenken besteed, aan het onderwerp zelf zou besteden, je er waarschijnlijk heel wat meer over te weten zou komen.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:56 schreef Amos_ het volgende:
Wat is er opbouwend aan door te zeggen dat hokjesdenken onzin is?
Dat zijn jouw woorden. Wie zegt dat de TS dat wil? Het is meer wat Joepie zegt inderdaad, het lijkt wel een beetje op Enforcing your opinion. Heb het je inderdaad vaker zien doen nu. Volgens mij is het vrij helder wat de TS wil, lijkt me onnodig om het dan ineens halverwege aan te passen op initiatief van iemand anders...quote:Op maandag 8 maart 2010 14:00 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Omdat als je de aandacht die je aan dit hokjesdenken besteed, aan het onderwerp zelf zou besteden, je er waarschijnlijk heel wat meer over te weten zou komen.
Oh ja, Iemands post uitmaken voor hokjesgeneuzel en ageren in de trend van "dat ontsiert" is opbouwende kritiek in jouw ogenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Owja, was ik het toch bijna vergeten. Opbouwende kritiek bestaat niet in jouw woordenboek.
Nee, het is dan ook niet het eerste topic waarin jij op een dergelijke manier bemoeit met zaken waar jij je helemaal niet mee hoeft te bemoeien.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar jouw 'opbouwende kritiek' bestaat er in dit geval uit, dat jij het liefst hebt dat hij zijn topic op jouw manier en in jouw bewoordingen geopend had. En het is niet het eerste topic waarin jij duidelijk maakt dat jij dat wilt.
Like talking to a mirror, eh?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:02 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Nee, het is dan ook niet het eerste topic waarin jij op een dergelijke manier bemoeit met zaken waar jij je helemaal niet mee hoeft te bemoeien.
Ga je ook nog wat nuttigs en positiefs bijdragen of blijft het bij dit soort steekjes bij mensen in de rug? Ik zie allemaal goede topics in TRU nu maar toch moet er gezeken worden, en dan nog wel notabene door mensen die juist van het gezeik af wildenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:04 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Welkom bij de bemoeials, je zult je hier vast thuis voelen.
Speelt spiritualiteit bij jou een rol, Michielos?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verder OT allemaal? negeren de hap
Geen enkele. Vroeger wel maar sinds ik wetenschappelijke opleiding ben gaan doen, nooit meer iets mee gedaan. Met vroeger spreken we overigens over de vroege puberjarenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Speelt spiritualiteit bij jou een rol, Michielos?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |