Eens denken, vanacht ergens op Film1 (is vandaag gratis gemaakt voor iedereen)quote:
Ik zal volgende keer dan wel zeggen dat ik geld heb gehad maar niet waarvoorquote:Op zondag 7 maart 2010 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre om ff terug te komen op het hele gejank over dat samenwonen (nou ja gejank...)
Schattig van je mams hoor Yash. En dat hele huismusgebeuren van iedereen hier boeit me gewoon totaal niet meer (een post op zijn tijd is leuk) maar de helft van de topics werden er mee gevuld, kwam gewoon grappig zo uit dat CP, Swarma (of was het nou Piet) en Merel en weet ik veel wie meer, constant spulletjes aan het hosselen waren en neer aan het zetten en blij mee aan het doen... boeide me gewoon niet, sorry
Ke...thanxquote:Op zondag 7 maart 2010 23:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eens denken, vanacht ergens op Film1 (is vandaag gratis gemaakt voor iedereen)
Wat boeit je dan wel oude befbeer?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre om ff terug te komen op het hele gejank over dat samenwonen (nou ja gejank...)
Schattig van je mams hoor Yash. En dat hele huismusgebeuren van iedereen hier boeit me gewoon totaal niet meer (een post op zijn tijd is leuk) maar de helft van de topics werden er mee gevuld, kwam gewoon grappig zo uit dat CP, Swarma (of was het nou Piet) en Merel en weet ik veel wie meer, constant spulletjes aan het hosselen waren en neer aan het zetten en blij mee aan het doen... boeide me gewoon niet, sorry
Joh doe lekker wat je wil joh, trek je voral niets aan van mijquote:Op zondag 7 maart 2010 23:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer dan wel zeggen dat ik geld heb gehad maar niet waarvoor
Geen ene fuck schrijf ik toch? Yash vroeg of me iets dwars zat, waardoor ik dacht dat ik nare posts maakte, waardoor ik dan weer dacht dat even de extrapoleren zodat men daar misschien kan uitmaken waarom dat dan eventueel het geval zou zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat boeit je dan wel oude befbeer?
Damn, en dan word ik voor alto uitgemaaktquote:Op maandag 8 maart 2010 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen ene fuck schrijf ik toch? Yash vroeg of me iets dwars zat, waardoor ik dacht dat ik nare posts maakte, waardoor ik dan weer dacht dat even de extrapoleren zodat men daar misschien kan uitmaken waarom dat dan eventueel het geval zou zijn.![]()
Snapje, schuinsmarcheerder?
Als ik het vervelend vindt ga ik kut opmerkingen maken enzo, wil niet zeggen dat je je er iets van moet aantrekken, wel aardig van je, dat dan weer welquote:Op maandag 8 maart 2010 00:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha komt goed![]()
Het is soms alleen lastig te scheiden of mensen nu wel of niet ouwehoeren..
Ja als geen ene fuck je boeit dan zit je hier in het verkeerde draadje!quote:Op maandag 8 maart 2010 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen ene fuck schrijf ik toch? Yash vroeg of me iets dwars zat, waardoor ik dacht dat ik nare posts maakte, waardoor ik dan weer dacht dat even de extrapoleren zodat men daar misschien kan uitmaken waarom dat dan eventueel het geval zou zijn.![]()
Snapje, schuinsmarcheerder?
Die mag je uitleggen want die slaat zover als ik kan oordelen weer helemaal op jan lulquote:Op maandag 8 maart 2010 00:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Damn, en dan word ik voor alto uitgemaakt
Dat je er zelf ook een handje van hebt, anders zijn dan anderen, en dat ook laten blijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die mag je uitleggen want die slaat zover als ik kan oordelen weer helemaal op jan lul
Wat is er anders zijn aan het balen van constant dezelfde saaie niet boeiende shit te lezen in een topic waar normaal wwel wat leukigheids in zit? Denk dat dat juist totaal niet alto is... maar goed, niets mis met alto's verder... Vond jouw reactie van "Oscar'squote:Op maandag 8 maart 2010 00:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat je er zelf ook een handje van hebt, anders zijn dan anderen, en dat ook laten blijken
Tosti, tijd om naar de dokter te gaan. Je hebt echt serieus last van verbitterde ballen.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is er anders zijn aan het balen van constant dezelfde saaie niet boeiende shit te lezen in een topic waar normaal wwel wat leukigheids in zit? Denk dat dat juist totaal niet alto is... maar goed, niets mis met alto's verder... Vond jouw reactie van "Oscar's" Echt iets hebben van janken, omdat het hip is om te janken... excuus als ik het verkeerd interpreteerde
Kreeg vorig weekend al klachten dat ze zuur waren, nu zeg jij weer dat ze bitter zijn, begrijp er de ballen vanquote:Op maandag 8 maart 2010 00:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tosti, tijd om naar de dokter te gaan. Je hebt echt serieus last van verbitterde ballen.
Binnen één week van zuur naar bitter! De situatie is erger dan verwacht!quote:Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kreeg vorig weekend al klachten dat ze zuur waren, nu zeg jij weer dat ze bitter zijn, begrijp er de ballen van
En ik maar zeggen dat dat kwam omdat ik in de pit stond tijdens hoedenplank, maar dat geloofde ze dan weer nietquote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Binnen één week van zuur naar bitter! De situatie is erger dan verwacht!
[ afbeelding ]
Als iemand er wel eens last van gehad heeft dan ben jij het wel toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Binnen één week van zuur naar bitter! De situatie is erger dan verwacht!
[ afbeelding ]
Probeer een handje handwarme hostiballen.quote:
Merel of Swine kan er misschien even naar kijken!quote:Op maandag 8 maart 2010 00:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ik maar zeggen dat dat kwam omdat ik in de pit stond tijdens hoedenplank, maar dat geloofde ze dan weer niet![]()
Jij denkt dus dat er meer mis is?
Say what now?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als iemand er wel eens last van gehad heeft dan ben jij het wel toch?
Sounds like a fucking plan. Nu is het een afweging, ga ik de oscars kijken, of ga ik slapen?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Probeer een handje handwarme hostiballen.
[..]
Merel of Swine kan er misschien even naar kijken!![]()
[..]
Say what now?
Oscars kijken. Best een gebeuren vind ik! Maar ja ik ben dan ook geen intellectuele alto die de oscars voor ongeletterde plebejers vindt en uitsluitend art-house films kijkt.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sounds like a fucking plan. Nu is het een afweging, ga ik de oscars kijken, of ga ik slapen?
Euhm is alleen voor menschen met een digitaal doosjequote:
Mjn doosje is niet digitaalquote:Op maandag 8 maart 2010 00:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Euhm is alleen voor menschen met een digitaal doosje
Laysa heeft nog een ouderwetsch dooschje!quote:Op maandag 8 maart 2010 00:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Euhm is alleen voor menschen met een digitaal doosje
Ja maar ik moet morgen gewoon werkenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oscars kijken. Best een gebeuren vind ik! Maar ja ik ben dan ook geen intellectuele alto die de oscars voor ongeletterde plebejers vindt en uitsluitend art-house films kijkt.
quote:Op maandag 8 maart 2010 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa heeft nog een ouderwetsch dooschje!
Mijn bed of de jouwe Laysa?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:35 schreef HostiMeister het volgende:
Why don't you 2 just fuck and get it over with, puh-leaze....
Je loopt ietwat achterquote:Op maandag 8 maart 2010 00:35 schreef HostiMeister het volgende:
Why don't you 2 just fuck and get it over with, puh-leaze....
Ja weet ik veel, altijd maar die toespelingen en nooit fucking duidelijkheid. Lijkt godverdomme het kabinet wel hieroquote:
Ik wou net 'Zoek een kamer' postenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, altijd maar die toespelingen en nooit fucking duidelijkheid. Lijkt godverdomme het kabinet wel hiero
Nah....onduidelijkheden nu opgelost?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, altijd maar die toespelingen en nooit fucking duidelijkheid. Lijkt godverdomme het kabinet wel hiero
Jup, jij hebt met D_K geneukt, weer eentje op de lijst... nu nog weten of Swine/Swarma hem ooit in Merel heeft gehangen, ben ik helemaal blijquote:
Zullen we dan maar weer overgaan naar dekbedovertrekken en centjes van mams?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja doos, dat was dus grappig vanwege de relatie kabinet/kamer, verpest de grap maar weerquote:Op maandag 8 maart 2010 00:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...orgineel...maar ik heb een heel huis...dus zit wel goed
Werk veel, neuk wat minder, drink en rook nog meer, slaap weinig.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zullen we dan maar weer overgaan naar dekbedovertrekken en centjes van mams?
Maar hoest ie eik met jou, GVR?
Owwwwwwwwww het was grappig bedoeltquote:Op maandag 8 maart 2010 00:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja doos, dat was dus grappig vanwege de relatie kabinet/kamer, verpest de grap maar weer
Swarma heeft hem in Merel gehangen jaren terug. Of Swarm hem in Merel heeft gehangen weet niemand. Of Swine hem in Swarm heeft gehangen is momenteel twijfelachtig, maar hoogst waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, jij hebt met D_K geneukt, weer eentje op de lijst... nu nog weten of Swine/Swarma hem ooit in Merel heeft gehangen, ben ik helemaal blij
Ik en levend? Mwaa denk het niet! Halfdood op zijn best. Minder werken en meer neuken. Hoe zit het nu met de de cannabis inname? Dacht dat je dat wilde minderen/stoppen?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Werk veel, neuk wat minder, drink en rook nog meer, slaap weinig.
Jij? Binnekort weer onder de levenden in Nimma?
Dan is het lijstje bijna compleet hierquote:Op maandag 8 maart 2010 00:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Swarma heeft hem in Merel gehangen jaren terug. Of Swarm hem in Merel heeft gehangen weet niemand. Of Swine hem in Swarm heeft gehangen is momenteel twijfelachtig, maar hoogst waarschijnlijk.
Ik ben veel benieuwder waar Mikkie hem allemaal in gehangen heeft! Daar lees je nooit wat over.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan is het lijstje bijna compleet hier
Minderen wel, stoppen niet. En dat schiet goed op. Hoogstens in de weekenden nu. En dan ook niet elk (toevallig dit weekend wel). Maarre, jij ziet je voorlopig nog niet terug komen hier?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik en levend? Mwaa denk het niet! Halfdood op zijn best. Minder werken en meer neuken. Hoe zit het nu met de de cannabis inname? Dacht dat je dat wilde minderen/stoppen?
Denk niet dat het er hier veel zijn....quote:Op maandag 8 maart 2010 00:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben veel benieuwder waar Mikkie hem allemaal in gehangen heeft! Daar lees je nooit wat over.
Rinus en Jos van Oss, echt waar.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben veel benieuwder waar Mikkie hem allemaal in gehangen heeft! Daar lees je nooit wat over.
Ik zit hier alweer een tijdje hoor. Maar ik zie mezelf niet voorlopig rondhuppelen zonder botbreuken of incisies en zulks.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Minderen wel, stoppen niet. En dat schiet goed op. Hoogstens in de weekenden nu. En dan ook niet elk (toevallig dit weekend wel). Maarre, jij ziet je voorlopig nog niet terug komen hier?
leer je moeder aan om voortaan alle munten erin te gooien, dan krijg je pas leuke bedragenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was weer gezellig bij paps en mams
Mijn moeder had haar spaarpotje met klein geld omgekieperd en aan ons gedoneerd om maar een dekbedovertrek van te kopenzat toch nog 17 euro in
Schat is het ook..
Ow, op die tour... je m'excusequote:Op maandag 8 maart 2010 00:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit hier alweer een tijdje hoor. Maar ik zie mezelf niet voorlopig rondhuppelen zonder botbreuken of incisies en zulks.
Was jij eik naar de NMGN meet geweest?quote:
Joa, ff me kop laten zien, peukies gerookt met Sander en LR.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was jij eik naar de NMGN meet geweest?
Haha, en geen biertjes getankt met Swarmi/Swini?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joa, ff me kop laten zien, peukies gerookt met Sander en LR.
Was leuk.
Swine was er nog niet en ik heb dri trippeltjes gedronken volgens mij, dus geen getank, dat gebeurde ernaquote:Op maandag 8 maart 2010 00:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, en geen biertjes getankt met Swarmi/Swini?
Swine zat vast klem in Merel!quote:Op maandag 8 maart 2010 00:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Swine was er nog niet en ik heb dri trippeltjes gedronken volgens mij, dus geen getank, dat gebeurde erna
De dag erna was erger, ik een maat van me uit Afrika, een chickie uit Oklahoma en een whiteboy uit Amsterdam in Utrecht. Wiet, hiphop en veul bier. Best nice...quote:Op maandag 8 maart 2010 01:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Swine zat vast klem in Merel!![]()
Mwaa, volgens mij kan jij wel tanken ja!
Wiet kan ik wel helpen, maar als ik bier ga drinken dan krijg ik een gratis taxi! De traumaheliquote:Op maandag 8 maart 2010 01:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De dag erna was erger, ik een maat van me uit Afrika, een chickie uit Oklahoma en een whiteboy uit Amsterdam in Utrecht. Wiet, hiphop en veul bier. Best nice...
Dat meisje was ook een beetje een lichtgewichtquote:Op maandag 8 maart 2010 01:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wiet kan ik wel helpen, maar als ik bier ga drinken dan krijg ik een gratis taxi! De traumaheli
Slaapze!quote:Op maandag 8 maart 2010 01:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat meisje was ook een beetje een lichtgewichtMaar dat is denk ik een ander geval
En ik ben nu die shit aan het kijken op Film1 maar wat een hoop vals gelul over jurken manKansloos, denk dat ik zo maar plat ga...
quote:Op maandag 8 maart 2010 01:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Swine zat vast klem in Merel!![]()
Mwaa, volgens mij kan jij wel tanken ja!
Ah, ff opheldering zodat mijn lijstje hier compleet is, heb jij Merel (of Swarma) wel eens geneukt?quote:
Nopequote:Op maandag 8 maart 2010 01:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, ff opheldering zodat mijn lijstje hier compleet is, heb jij Merel (of Swarma) wel eens geneukt?
Maar zou je dat wel willen dan? En zo ja, wie?quote:
Ik denk de laatstequote:Op maandag 8 maart 2010 01:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar zou je dat wel willen dan? En zo ja, wie?
Wie niet, mijn beste, wie niet!quote:
Wat is het toch ook een lekker joch he?quote:
Je kent de voorliefde van geestelijken voor aandoenlijke knulletjes toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 01:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een lekker joch he?![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 01:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kent de voorliefde van geestelijken voor aandoenlijke knulletjes toch?
Ach meid, lul nietquote:Op maandag 8 maart 2010 02:57 schreef Merel1808 het volgende:
Wat een geroddel hier zeg! Zoals eerder gezegd; neuken doe ik niet aan, ik ben immers nog niet getrouwd!
Bruins was weer tofNu lekker slapen, morgen weer naar school
Ah, oke, nou na die conformatie is mijn lijstje dan wel enigszins compleetquote:Op maandag 8 maart 2010 03:08 schreef Merel1808 het volgende:
Ah! Nou ok, ik jok wel een beetje
Maar neuken met swarma of swine heb ik dan weer nooit gedaan!
Nou, ze zijn/waren beiden wel mijn type, blijkbaar, maar het is er nooit van gekomenquote:Op maandag 8 maart 2010 03:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, oke, nou na die conformatie is mijn lijstje dan wel enigszins compleet
Maar je houdt dus wel van een potje seks, goedzo, leek me al sterk van niet namelijk![]()
Swarma en Swine niet je type? Hoorde wel van D_K dat ze elkaar wel zagen zitten kun je die roddel misschien bevestigen?
Nooit van gekomen!quote:Op maandag 8 maart 2010 03:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nou, ze zijn/waren beiden wel mijn type, blijkbaar, maar het is er nooit van gekomen
En of ze elkaar zien zitten vraag ik me af, ik heb nooit zo'n vibe opgevangen, maar dat zou natuurlijk ook aan mij kunnen liggen
Volgens mij is dat vliesje al jaren geleden ingescheurd.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Geen van beide heeft me ten huwelijk gevraagd![]()
Je hebt fansquote:
Moet je voor de gein eens wind in een half uur naar wijchen fietsen met een laptop op je rug om 8 uur...quote:Op maandag 8 maart 2010 09:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sneeuw
IB geloofde me niet totdat ik het gordijn open trok
Wat is een fiets hosti? Ik heb zo'n fiets met vier wielen en een rem, koppeling en gaspedaal.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens wind in een half uur naar wijchen fietsen met een laptop op je rug om 8 uur...
Wakes you up
Ligt er zoveel bij jullie?quote:Op maandag 8 maart 2010 09:55 schreef Dupje het volgende:
Ik ga een sneeuwpop bouwen denk ik.
fietsen door de sneeuwquote:Op maandag 8 maart 2010 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens wind in een half uur naar wijchen fietsen met een laptop op je rug om 8 uur...
Wakes you up
Een achtergrond die duidelijk verschilt van het lettertype is wel zo prettig ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:31 schreef Dupje het volgende:
Bluh, krijg net mail van iemand van de studie opleidingskunde. Dat ik niet de verkorte deeltijd studie kan doen. Ik geloof er niks van, ik denk dat ze niet goed naar mijn achtergrond heeft gekeken
Grapjas.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een achtergrond die duidelijk verschilt van het lettertype is wel zo prettig ja.
En wederom een briljante bijdrage aan dit topic door Californium. Elke letter met wijsheid doorspekt. Kort maar o zo krachtig.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:47 schreef Californium het volgende:
tvp
Ik cali cali nu al een tijdje en ze dropt alleen nog maar tvps.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En wederom een briljante bijdrage aan dit topic door Californium. Elke letter met wijsheid doorspekt. Kort maar o zo krachtig.
*weent*
dank u, dank u... In het volgende topic zal ik weer terugkerenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En wederom een briljante bijdrage aan dit topic door Californium. Elke letter met wijsheid doorspekt. Kort maar o zo krachtig.
*weent*
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik cali cali nu al een tijdje en ze dropt alleen nog maar tvps.
Zeg gewoon hoe het met je gaat, hoe de studie gaat, of je nog steeds wat heb jonkheer frederik-jan van baeffen-tot-beaffelaer en nog wat anders zinnigs!quote:
Iets over je inrichting misschienquote:Op maandag 8 maart 2010 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zeg gewoon hoe het met je gaat, hoe de studie gaat, of je nog steeds wat heb jonkheer frederik-jan van baeffen-tot-beaffelaer en nog wat anders zinnigs!
Liefst van Ikea, of waar je in de file stond is ook toppertje, of je nog centjes van jequote:Op maandag 8 maart 2010 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets over je inrichting misschien
Mijn bed tikt af en toequote:Op maandag 8 maart 2010 12:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Liefst van Ikea, of waar je in de file stond is ook toppertje, of je nog centjes van jepaps/mams/oma/opa hebt gehad voor een dekbedovertrekje.
Studie ruk? Aan de herren? Geen zin? De liefde met de jonge prins op de erwt kan beter? Je mag al blij zijn dat je werk ok is tegenwoordig, gezondheid ok maar kan beter? Het gaat gewoon minder met je gezondheid nu.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:06 schreef Californium het volgende:
Met mij kan beter, met studie ruk, heb nogsteeds wat met De jonkheermaar kan beter, werk is ok, maar kan beter, gezondheid is ok, maar kan beter
En met jullie?
Nope... niet die tijd van de maandquote:Op maandag 8 maart 2010 12:25 schreef IrishBastard het volgende:
Aai.gif.
Je bent niet toevallig in de tijd van de maand? Of zit er meer achter?
Meid tochquote:Op maandag 8 maart 2010 12:16 schreef Californium het volgende:
jep.... gelukkig is ver van hierBen aan het denken om volgend jaar een andere studie te doen, Ik heb
erop moeten wijzen dat als het allemaal zo blijft dat ik m eruit ga schoppen, IK ben zwaar ongezond aan het eten door de stress en ik heb op werk elke keer het gevoel alsof ik het niet goed genoeg doe....
Klote meis. Is dat ook de reden van je -tvptjes- en meer niet? Waarom andere studie doen? Deze trek je niet of is te saai of de kop van de docent staat je niet niet aan? Mwaa, dat klinkt als alsof dequote:Op maandag 8 maart 2010 12:16 schreef Californium het volgende:
jep.... gelukkig is ver van hierBen aan het denken om volgend jaar een andere studie te doen, Ik heb
erop moeten wijzen dat als het allemaal zo blijft dat ik m eruit ga schoppen, IK ben zwaar ongezond aan het eten door de stress en ik heb op werk elke keer het gevoel alsof ik het niet goed genoeg doe....
Je bent ook welkom om jequote:Op maandag 8 maart 2010 12:50 schreef Californium het volgende:
thanks allebei... En ik heb eigenlijk ook gewoon geen zin om meer te doen dan tvp-en...En ik denk dat het allemaal wel goed komt... alleen nu komt alles een beetje tegelijk en bah!
Je wast je nooit?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:23 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb een stempel op mn hand van Bruins gisteravond, en ik ben in de trein op mn hand in slaap gevallen, en nu heeft die stempel afgegeven op mn wang, hele wang groen
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:02 schreef swarmahoer het volgende:
zo, undercover in nederland ff gekeken in de herhaling
Omdat Alberto Stegeman met een bom naar Washington is gevlogen (hoorde ik op t nieuws)?quote:
Dan was ie dus heul niet underkoffer in Nederland!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:03 schreef Dupje het volgende:
[..]
Omdat Alberto Stegeman met een bom naar Washington is gevlogen (hoorde ik op t nieuws)?
Voor een Yashi opmerking vond ik het wel een toppertje eigenlijk .quote:
Wat ben je toch ook weer een lul he?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor een Yashi opmerking vond ik het wel een toppertje eigenlijk .
t gaat er om dat je 2 manieren van vliegen hebt, die naar schengenlanden (veelal binnen de eu, muv engeland) en de rest van de vluchtenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan was ie dus heul niet underkoffer in Nederland!
Maar sowieso, het is toch bekend dat ondanks alle veiligheidsmaatregelen je er makkelijk tussendoor kan glippen. Al die controles zijn volstrekte willekeur. Ik mag toch hopen dat niemand de illusie heeft dat alles tegengehouden wordt. Of dat na al die controles er zogenaamd geen gevaar meer is
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor een Yashi opmerking vond ik het wel een toppertje eigenlijk .
Oh noes!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
t gaat er om dat je 2 manieren van vliegen hebt, die naar schengenlanden (veelal binnen de eu, muv engeland) en de rest van de vluchten
voor die eu vluchten wordt je pas gecheckt op het moment dat je het vliegtuig instapt op vloeistoffen (dus na tax free), en de andere vluchten wordt je nog vóór het tax free gedeelte daarop gecontroleerd
dus je kan met een thuis met benzine ofzo gevulde bacardi fles naar binnen volgens een schengenlandenvlucht, dan die fles ''kopen'' zodat ie geseald wordt, en dan kan je hem dus gewoon meenemen het vliegtuig in
Dat bedoel ik. Daar sta je dan met al je moeite en je flesjequote:Op maandag 8 maart 2010 17:40 schreef Sander het volgende:
Mijn laptop werd nooit aangezet bij een check, hooguit door de scanner. Als je genoeg chipjes laat zitten kom je een heeeeel eind.
dat is geen structurele fout zegmaar, dan moet je maar net geluk hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vliegtuig binnengekomen zonder paspoortcontrole of controle van de bagage. Net toen wij er stonden gingen ze de diensten wisselen en moesten we doorlopen voor het gemak.
Uhm, binnen de EU vluchten, iig op Pisa, weeze en Eindhoven, word je voor het taxfree gedeelte al op gecontroleerd hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 17:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
t gaat er om dat je 2 manieren van vliegen hebt, die naar schengenlanden (veelal binnen de eu, muv engeland) en de rest van de vluchten
voor die eu vluchten wordt je pas gecheckt op het moment dat je het vliegtuig instapt op vloeistoffen (dus na tax free), en de andere vluchten wordt je nog vóór het tax free gedeelte daarop gecontroleerd
dus je kan met een thuis met benzine ofzo gevulde bacardi fles naar binnen volgens een schengenlandenvlucht, dan die fles ''kopen'' zodat ie geseald wordt, en dan kan je hem dus gewoon meenemen het vliegtuig in
dan kom je nog eens mensen tegen. in 1 week tijd drie mensen die ik ken op Brabantse poort of vlakbij tegen gekomenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh hai![]()
Ik ga misschien toch maar voor de Technische Helpdeskmedewerker van UPC... als baantjeBiedt ook meer mogelijkheden voor de toekomst
kwart voor 9 fiets ik er meestal, en rond kwart voor 6. Spot me en ik trakteer jequote:Op maandag 8 maart 2010 21:20 schreef Californium het volgende:
[..]
dan kom je nog eens mensen tegen. in 1 week tijd drie mensen die ik ken op Brabantse poort of vlakbij tegen gekomenHosti nog niet... maar die werkt op achterlijk tijden (lees: 9 uur
)
's morgens of 's avonds ?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:20 schreef Californium het volgende:
[..]
dan kom je nog eens mensen tegen. in 1 week tijd drie mensen die ik ken op Brabantse poort of vlakbij tegen gekomenHosti nog niet... maar die werkt op achterlijk tijden (lees: 9 uur
)
Ik moet op maandag van 5 tot 8.... en op dinsdag van 2 tot 6.... IK zal wel vragen of ik van de week een keer om 9 uur mag beginnenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
kwart voor 9 fiets ik er meestal, en rond kwart voor 6. Spot me en ik trakteer je![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Riva is oook zoooo slechtquote:Op maandag 8 maart 2010 22:11 schreef IrishBastard het volgende:
Net bij Riva gegeten. Slechtste service ooitWe hebben er bijna 3 uur over gedaan, met ongeveer 50 minuten tussen het voorgerecht en hoofdgerecht
Wel gruwelijk veel pepermuntballen bij de rekening
Slechts 1 x daar gegeten met een Nijmegen meet toenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:11 schreef IrishBastard het volgende:
Net bij Riva gegeten. Slechtste service ooitWe hebben er bijna 3 uur over gedaan, met ongeveer 50 minuten tussen het voorgerecht en hoofdgerecht
Wel gruwelijk veel pepermuntballen bij de rekening
oja wacht! ik moest vorige week extra werken! Kan id dat geval ook do of vr geweest zijn!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Riva is oook zoooo slecht![]()
En Cali, lijkt me sterk dat je Stranger zaterdag op de Brabantse poort hebt gespot
House en HIMYM allebei morgen te downloaden jaquote:Op maandag 8 maart 2010 22:20 schreef Californium het volgende:
[..]
oja wacht! ik moest vorige week extra werken! Kan id dat geval ook do of vr geweest zijn!
House gezien en wachten op de nieuwe, HIMYM gezien en wachten op de nieuwe... Nu TBBT downloadenseason 1 en 2 staan te knorren
I have no life
Morgen House, Chuck en Big Bang Theory en overmorgen Lost en vrijdag Community en zaterdag Capricaquote:Op maandag 8 maart 2010 22:21 schreef Californium het volgende:
O en: vannacht nieuwe House en morgennacht? nieuwe HIMYM
Heb jij toevallig een torrentpagina gemaakt die al je series bijhoudt met behulp van een database? Dan ben je nog lang niet zo ergquote:Op maandag 8 maart 2010 22:26 schreef royjn het volgende:
[..]
Morgen House, Chuck en Big Bang Theory en overmorgen Lost en vrijdag Community en zaterdag Caprica
Ik kijk echt teveel series , het ergste is ik volg er nog meer
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:36 schreef SLP_ het volgende:
Oja morgen 24 kijken![]()
En volgens mij beginnen 90210 en Gossip Girl ook weer deze week
Hihi, ik dacht eerst ook zal wel domme serie zijn met alleen maar leuke jongens om te zorgen dat vrouwen de serie zullen kijkenquote:
Toch he, denk ik dat ik er geen bal aan vindquote:Op maandag 8 maart 2010 22:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hihi, ik dacht eerst ook zal wel domme serie zijn met alleen maar leuke jongens om te zorgen dat vrouwen de serie zullen kijken![]()
Maar tis echt leuk
Ik denk het ook nietquote:Op maandag 8 maart 2010 22:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toch he, denk ik dat ik er geen bal aan vind
QFT!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:24 schreef Sander het volgende:
Damn. Gewoon drie fucking uur in de riva gezeten. Hoezo trage kutbediening
Juist geen tijd teveel, anders zou ik die andere series nu ook al aan het kijken zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 23:44 schreef Cocktailprikker het volgende:Tijd teveel ?
/ note maakt, niet op de late avond een docu over hamburgers kijken!
weeze is duitsland, en eindhoven hebben ze geen taxfreequote:Op maandag 8 maart 2010 18:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Uhm, binnen de EU vluchten, iig op Pisa, weeze en Eindhoven, word je voor het taxfree gedeelte al op gecontroleerd hoor
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
HOSTISPOILER
wat een homolampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Niet eensquote:
Design met een hoofdletterquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ligt het aan mij of is het een tweedehandsje uit een bordeel?
Perfect zoals ie niet bij de rest past!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Uiteindelijk wil ik naar een strak modern interieur, waar de basis simpele tinten als wit, grijs en zwart de hoofdtoon voeren, met kleur om de boel te accentueren
quote:
Ik heb zwart/wit/groen. Je mag wel komen kijken hoe je je huis inricht zonder dat je het op een homobar laat lijken!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Niet eensIk vind hem wel leuk, anders dan alleen maar spotjes en de standaard plafondlampen
![]()
[..]
Design met een hoofdletterGloedjenieuw, afgeprijsd dus ik vond het de gok waard
Uiteindelijk wil ik naar een strak modern interieur, waar de basis simpele tinten als wit, grijs en zwart de hoofdtoon voeren, met kleur om de boel te accentueren
QFTquote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:25 schreef royjn het volgende:
Vandaag een presentatie voorbereiden en geven
Gewoon op slippertjes douchen en geen muren aanrakenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
Lijkt me sowieso echt nasty om een douche te moeten delen met veel mensen
Ik weet nog dat ik in een grijs verleden ooit met 7 andere mensen in een huis in Maastricht woonde, die douche had een eigen biosfeer aan ongecategoriseerde organismen... Echt leip, duidelijk dat er een van die meiden Biologie studeerde.Douchen daar was alsof je rondliep op Pandora (jajaja, Avacrap referentie)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:39 schreef Dupje het volgende:
[..]
Gewoon op slippertjes douchen en geen muren aanraken
Ik vind het altijd zo'n gevoel alsof je op de camping bent, in je badjas, met je slippertjes en je toilettas over de gang naar de douchequote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in een grijs verleden ooit met 7 andere mensen in een huis in Maastricht woonde, die douche had een eigen biosfeer aan ongecategoriseerde organismen... Echt leip, duidelijk dat er een van die meiden Biologie studeerde.Douchen daar was alsof je rondliep op Pandora (jajaja, Avacrap referentie)
Precies, ik ging altijd douchen bij óf mijn pa óf bij een maat waar maar 3 mensen woonden die wel op hun eigen hygiëne lettequote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n gevoel alsof je op de camping bent, in je badjas, met je slippertjes en je toilettas over de gang naar de douche
Jullie douches zijn briljant, vooral de waterdrukquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:10 schreef Californium het volgende:
wij hebben schoonmakers.... en eerlijk gezegd is de douche nooit echt vies
wel hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jullie douches zijn briljant, vooral de waterdruk
Ja ach, ik ben de mijne gewend, die is wel aangenaam, vooral lekker heet en geen temperatuursverschillen, heel belangrijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:14 schreef Californium het volgende:
[..]
wel heenige irritante eraan... ik ben nu geniaal gewend
Mijn moeder thuis heeft bijvoorbeeld echt een waardeloze douche
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in een grijs verleden ooit met 7 andere mensen in een huis in Maastricht woonde, die douche had een eigen biosfeer aan ongecategoriseerde organismen... Echt leip, duidelijk dat er een van die meiden Biologie studeerde.Douchen daar was alsof je rondliep op Pandora (jajaja, Avacrap referentie)
Gaat het zo slecht dan? Klinkt niet goed...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:05 schreef Merel1808 het volgende:
Nou, ik ga maar eens naar school, kijken of ik een studieadviseur er van kan overtuigen dat ik toch echt mag blijven op de opleiding
Het gaat niet echt slecht, maar ik heb vorig jaar 1 blok en 2 lullige kleine vakjes niet gehaald, dat is te weinig volgens hen, dus nu ben ik onder voorwaarden door naar het 2e jaar.. Wat dus in principe inhoudt dat je elk blok moet smeken of ze je asjeblieft in willen schrijven voor het tentamen, want dat mag je zelf niet doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:33 schreef Swine het volgende:
[..]
Gaat het zo slecht dan? Klinkt niet goed...
Te lui om te smsen of bellen?quote:
Dat is klote zeg. Bij ons zijn ze ook niet al te motiverend maar gelukkig wel bereid met je mee te denken en je enigzins te helpen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het gaat niet echt slecht, maar ik heb vorig jaar 1 blok en 2 lullige kleine vakjes niet gehaald, dat is te weinig volgens hen, dus nu ben ik onder voorwaarden door naar het 2e jaar.. Wat dus in principe inhoudt dat je elk blok moet smeken of ze je asjeblieft in willen schrijven voor het tentamen, want dat mag je zelf niet doen
En onze studieadviseurs houden niet echt van kritische mensen, en al helemaal niet van mensen die een sociaal leven naast geneeskunde willen hebben, dus hun standaard advies aan mij is 'kun je niet beter stoppen met de studie?'
wel als je net gepost hebt ja!quote:
quote:neuken?
Misschien kun je daar voor naar de rechtswinkel?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vanavond btw nog even naar de rechtswinkel... Rechtsbijstand kon me niet helpen, nergens in de voorwaarden staat ze me bij kunnen staan voor dit probleem :S
Jep, kaartjes, vliegtuig en hostel voor 2 nachtjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gaaf! Al geboekt?
Ik hoop m'n ticket ook binnenkort te boeken.
Hostel? Kom je eerder aan of ga je later weg (of beide)? Ik zit nog een beetje te kijken wat ik kan doen aangezien ik waarschijnlijk de woensdag erna al in Noorwegen moet zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:32 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jep, kaartjes, vliegtuig en hostel voor 2 nachtjes
We komen aan op 6 augustus, 9 aug begint het festival. 6 op 7 augustus slapen we in een hostel, 7 en 8 aug kunnen we al op de Sziget camping. En die sluit op 16 aug om 12 uur, maar we vliegen de 17e terug. Dus voor die nacht ook nog een hostel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hostel? Kom je eerder aan of ga je later weg (of beide)? Ik zit nog een beetje te kijken wat ik kan doen aangezien ik waarschijnlijk de woensdag erna al in Noorwegen moet zijn![]()
Wat heb je betaald voor vliegtickets als ik vragen mag?
Heeft je moeder geen potje?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Supervet! Zoiets wil ik ook ooit nog eens doen
De Sziget treinen zijn uitverkocht!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:47 schreef AMDB het volgende:
Hmm, ik ga denk ik met de trein, dan kom je de 17e 's ochtends ergens terug. Krap krap krap
Dan moet je ook neit die brownies die achter in de diepvries liggen opetenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik lig in bedik ben ineens supermisselijk en draaierig en hoofdpijn enzo
geen idee waar het vandaan komt
Net even proberen te slapen maar dat wil al helemaal niet :/
Ik zou snel zijn, t gaat echt hard. Wij vliegen met Malev Air vanaf Schipholquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:50 schreef AMDB het volgende:
Ik zit nu toch te twijfelen over vliegtickets, scheelt toch wel in reis en komt stukken beter uit m.b.t. studie in buitenland.
Het wordt ook heel snel duurder, bij ons ging het binnen een week van ¤90pp naar ¤180quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik zou snel zijn, t gaat echt hard. Wij vliegen met Malev Air vanaf Schiphol
En badderen in een bruine Donau waar iedereen in pist en kaktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hostel, het echte Sziget gevoel is op de camping
.
Preciesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En badderen in een bruine Donau waar iedereen in pist en kakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |