Heerlijk liedje en helemaal mee eens. Vandaag hoorde ik hem op hypemquote:Op zondag 7 maart 2010 14:27 schreef brtausi het volgende:
Aangezien ik de laatste was bij deze nog een keer spammen
Soundtrack van "How to make it in America"
Erg leuk nummer! Beetje soul8ig![]()
Dit.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:27 schreef brtausi het volgende:
Die zag ik niet aankomen van Crookers, heb wel wat fijne nummers van ze, maar deze vind ik maar niksquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:51 schreef stijn_ het volgende:
Van nieuw album Crookers - Ton of Friends
deze is al een hitquote:
Die is inmiddels verwijderd; de (nog) werkende versie:quote:
Dit is gewoon lachwekkend. Die clipquote:
Heerlijk die basgitaarquote:Op zondag 7 maart 2010 14:27 schreef brtausi het volgende:
Naar mijn mening zijn jouw tips beetje slecht, maar ieder zijn mening.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:07 schreef Metaan het volgende:
Mooie zoukplaat met heerlijke clip!
Jayjay & Lino
Die beat van professor green is wel lache alleen versta de helft niet vanwege dat accent.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dit is gewoon lachwekkend. Die clip![]()
[..]
Heerlijk die basgitaar![]()
Nog niet genoemd?![]()
deze is wel heel lekker...quote:Op zondag 7 maart 2010 14:27 schreef brtausi het volgende:
Helemaal eens met je mening; het is zeker de beste track van hun nieuwe album en het moet ook beslist een single worden, maar IS het dat ook? Volgens mij is One Life Stand op dit moment de single...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:23 schreef Timo20 het volgende:
Dames, heren en al het ander levend volk: mag ik even Uw aandacht voor de gloedjespikfonkel nieuwe plaat van Hot Chip:
WAT...EEN...DIKKE...TRACK!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vind 't geen fuck aan.quote:
Toffe clip en liedje. Moet toch 's even naar meer van 'm gaan zoeken.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:21 schreef Boldface het volgende:
[..]
Iets compleet anders. Via een forum kwam ik een nummer tegen van ene Marc Sway; een Zwitser met een Braziliaanse moeder. Schijnt in Zwitserland behoorlijk populair te zijn. Ik ken 'm niet, maar zijn single vind ik beslist niet verkeerd. Zou best eens elders in Europa kunnen gaan scoren. Zal in de smaak hebben bij liefhebbers van James Morrison, Daniel Merriweather, etc (soul-pop).
Erg lekker, al dacht ik eerst naar een cover van Here Comes The Hotstepper te luisteren.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:29 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik weet niet of die al is gepost, maar in ieder geval een super lekker nummer:
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:21 schreef Boldface het volgende:
[..]
Helemaal eens met je mening; het is zeker de beste track van hun nieuwe album en het moet ook beslist een single worden, maar IS het dat ook? Volgens mij is One Life Stand op dit moment de single...
(ook niet verkeerd, trouwens)
Uitstekende keuze. En er is nu ook een videoclip... en wat voor een clip.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:20 schreef Timo20 het volgende:One Life Stand is de huidige single, I Feel Better wordt de nieuwe single
![]()
What the F*ck??!?!?!?! Hoe vaag kun je een clip makenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:51 schreef Boldface het volgende:
[..]
Uitstekende keuze. En er is nu ook een videoclip... en wat voor een clip.
Over BIZAR gesproken:
Ja, zielig eigenlijk he. Dat soort lui hebben helemaal geen passie voor muziek, die ruiken alleen maar geld.quote:Op maandag 5 april 2010 11:33 schreef Ritmo het volgende:
Wel lekker, maar het lijkt allemaal zo op die oost-Europese hits van de afgelopen jaren.
Van mij mogen ze best geld verdienen hoor, en het nummer is wel lekker maar dat zweverige stemmetje en dat banyo-achtige geluidje zijn precies hetzelfde als die van b.v. Edward Maya:quote:Op maandag 5 april 2010 15:27 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ja, zielig eigenlijk he. Dat soort lui hebben helemaal geen passie voor muziek, die ruiken alleen maar geld.
Gewoon nadoen wat het goed doet.
......oke.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:04 schreef ThomasKuiper het volgende:
Hip Hop Dance Groep uit Zuid Afrika, hou helemaal niet van Hip Hop, maar dit vind ik echt geniaal
Geen trisomie, maar progeria.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:29 schreef brtausi het volgende:
[..]
......oke.
Volgens mij heeft de jostiband daar een rap clan gevormd, wie heeft daar geld in die clip gestopt?
Ze waren bijna bij een nederlands label getekendquote:Op woensdag 7 april 2010 15:29 schreef brtausi het volgende:
[..]
......oke.
Volgens mij heeft de jostiband daar een rap clan gevormd, wie heeft daar geld in die clip gestopt?
Beste house track ever.quote:
Hmm, dit vind ik nu echt niks.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:47 schreef MouzurX het volgende:
https://www.beatport.com/(...)20Of%20Choice%202010
Fatboy Slim - Weapon of choice 2010 Lazi Rich remix.
Ha, ik bij hem een beetje het idee dat het een mix van Def Rhymz en Karl Noten is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:40 schreef Metaan het volgende:
Surinaamse houseplaat
sinds gisteren uitgekomen
Nu pas aan het doorbreken in Nederlandquote:
En part 2 met eminemquote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef brtausi het volgende:
Nieuwe single van B.o.B.
Heerlijk nummer![]()
B.o.B - Airplanes Ft. Hayley Williams
Geniaal nummer!quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:58 schreef Ritmo het volgende:
Niet nieuw, maar nu een hit op SlamFM. Wat een mix.![]()
Heb hem nu een paar keer geluisterd, en vind hem toch aardig klinkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:25 schreef Cybart het volgende:
en (als het goed is in nederland) de opvolger van The Spell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |