C# is toch wel fundamenteel anders dan C of C++... w.m.b. kun je die vragen gewoon hier stellen, maar of je antwoord krijgt is een tweedequote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:42 schreef Netsplitter het volgende:
C# niet?
Objective C.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:43 schreef Trollface. het volgende:
[..]
C# is toch wel fundamenteel anders dan C of C++... w.m.b. kun je die vragen gewoon hier stellen, maar of je antwoord krijgt is een tweede
Als we wat C#-guru's hebben kan dit C(++/#) voor dummies worden w.m.b.
Als wat mensen hier (gaan) zitten die er verstand van hebben kan dat wat mij betreft toegevoegd worden, C#/VB.NET kan inderdaad beter in een apart topic.quote:
Misschien is voorganger idd wat slecht verwoord, maar volgens mij wordt C niet echt vaak meer gebruikt.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:56 schreef LucasHulshof het volgende:
Want in tegenstelling tot wat er in de o.p. staat wordt C nog wel veel gebruikt en is het niet de voorganger van C++
C# is écht fundamenteel anders dan C++, C# is een samengooisel van C++ en Java, en het lijkt daarbij meer op Java imho.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:41 schreef Crutch het volgende:
Btw, C++ is toch gewoon next leveL C? Grootste toevoeging van C++ is Object Oriented Programming.
Dus eigenlijk zou C++/C# niet zo raar zijn voor dit topic tenzij het verschil tussen C++ en C# té groot is.
Wat maak je zoal?quote:Op zondag 7 maart 2010 14:33 schreef progje het volgende:
Ah zal eens gaan meelezen..
Programmeer in c++ en c#
Ik werk aan ons eigen product, waarover ik op FOK verder maar niet zoveel ga vertellenquote:
Laat de Gordon Ramsay van de Unix wereld (yeah i'm talking about you Linus Torvaldsquote:Op zondag 7 maart 2010 13:32 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Misschien is voorganger idd wat slecht verwoord, maar volgens mij wordt C niet echt vaak meer gebruikt.
Dev-C++ stond al in de OP, ik heb QT toegevoegd.
Ja maar een kernel is ook niet bepaald het meest standaard stuk code.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:42 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Laat de Gordon Ramsay van de Unix wereld (yeah i'm talking about you Linus Torvalds [ afbeelding ] ) het maar niet horen. De Linux kernel bestaat al uit een paar tiental miljoen lijnen C-code.
1 |
void main? Echt waar?quote:
Onzin, in de wereld van hardcore berekeningen en algoritmen is C(++) ongeevenaard.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Volgens mij zijn er bijna geen dummies in C++, die zijn slim en gaan voor een taal als C#
Begrijpend lezen is blijkbaar niet aan iedereen besteed.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Onzin, in de wereld van hardcore berekeningen en algoritmen is C(++) ongeevenaard.
Dat blijkt jaquote:Op maandag 8 maart 2010 17:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is blijkbaar niet aan iedereen besteed.
Hoezo is voor C# gaan slim?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Volgens mij zijn er bijna geen dummies in C++, die zijn slim en gaan voor een taal als C#
Volgens mij wordt dat nou juist niet expliciet bedoeld.quote:
Als je goed leest wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:16 schreef progje het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat nou juist niet expliciet bedoeld.
Pfffffffffff, C#quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als je goed leest wel.
Verklaring:
Na een n00b geweest te zijn in C++ hebben ze besloten om voor C# te gaan.
Oftewel; ze zijn nooit verdergegaan in C++
En dat wordt dan gezien als slimme keuze.
Ik ben neutraal daarin. Mocht je namelijk iets Windows-only willen gaan programmeren dat zit je met C# wel wat beter.quote:
Daar gebruik ik PHP voor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:39 schreef Catch22- het volgende:
Ik maak alleen maar webbased sites en applicaties... Dus dan C# ruim voldoende.
1 |
1 2 3 4 5 | return 5; } deKlasse.hookCommand("bla", &test); |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | public: klasse deKlasse; Class2(): {} int klasseTest() { return 3; } void hook() { deKlasse.hookCommand("bla", &klasseTest); } } |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | public: klasse deKlasse; Class2(): {} int klasseTest() { return 3; } void hook() { deKlasse.hookCommand("bla", &Class2::klasseTest); } } |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |