quote:
Ik heb laatst anders een heel jong kindje op mijn schoot wat daar heerlijk sliep.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Die komt wel weer. Als je een keer aan de bronstige mannen uit het Groningen topic hebt geroken, wil je zwanger van ze raken, als vrouw zijnde! Kijk maar naar freecell!
Mooi man.quote:
Welke sport?quote:Op zondag 7 maart 2010 11:15 schreef Fems het volgende:
Hier zometeen besjes met musli en yoghurt. Bah. zometeen de hele dag in de sporthal zitten en ben nu ontzettend moe
Basketbal. Ik kan alleen zelf niet basketballen. Maar heb mijn verplichtingen en mijn team moet daarna spelen. Maar na een gezellig avondje is dit best vroegquote:Op zondag 7 maart 2010 11:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Welke sport?
Ik moet zo op naar de UB, ook niet helemaal hoe ik mijn zondag het liefste door breng.
Ben je geblesseerd? Ik zit ook alweer een uur te leren (Wat na een gezellig avondje inderdaad niet leuk is)quote:Op zondag 7 maart 2010 11:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Basketbal. Ik kan alleen zelf niet basketballen. Maar heb mijn verplichtingen en mijn team moet daarna spelen. Maar na een gezellig avondje is dit best vroeg
UB is inderdaad niet heerlijk, wat studeer je?
Lang leve de KNVB. Welke ploegen mag je fluiten?quote:Op zondag 7 maart 2010 11:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mag vanmiddag weer fluiten. Bizar dat de grote computer van de KNVB me weer naar dezelfde club als vorige week stuurt. Maar goed, mooi dichtbij, mooi weer, mooie wedstrijd is de verwachting.
Laat ik je vanmiddag weten als alles goed is gegaan, whaha.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:46 schreef Luco het volgende:
Lang leve de KNVB. Welke ploegen mag je fluiten?
Muts aan, jas aan, gewoon doen!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:50 schreef JH87 het volgende:
Ik ga ook aan de studie vandaag. En ik moet me zo hard bedwingen die balkondeur niet open te gooien met die zon buiten. Volgens mij vries ik dan dood.
Absoluutquote:
Okee... Ik moet straks verder met strafrecht en vreemdelingenrechtquote:Op zondag 7 maart 2010 14:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Absoluut. Alleen jammer dat het enige buiten wat ik vandaag heb meegemaakt het vuilnis wegzetten was... Nu weer doorleren. Wisten jullie dat je met Tiatropium op moet passen bij hartfalen?
Is het niet niezenquote:Op zondag 7 maart 2010 15:17 schreef Bob. het volgende:
Ik met hoe het zaaien van haat politieke partijen voordeel kan brengen.![]()
En volgens mij vind iedereen in de UB me ondertussen irritant, ik ben alleen maar aan het niesen. Verkoudheid.
Oh, toch niet!quote:Dat komt doordat zowel niezen als niesen juist is. Niezen - niesde - geniesd is het oudst, maar niesen - nieste - geniest komt ook al lange tijd voor; Van Dale neemt het voor het eerst op in de achtste druk. (1961)
Maar dan zou ik mijn geliefde UB moeten verlaten!quote:Op zondag 7 maart 2010 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind je niet irritant bob, kom je hier huiswerk maken?![]()
Ik heb zojuist een betoog over de Lada CLub geschreven
Ik heb chocolade ijs in huis?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar dan zou ik mijn geliefde UB moeten verlaten!
En waar ga je dat betoog voor gebruiken?
Nog opzoeken ookquote:
Oeh, dat is wel beter dan die stomme UB kantine die zondag de hele dag dicht is!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb chocolade ijs in huis?
Ik wil graag een Lada Club forum op buzzybee
Tot straks! Ook stroopwafelijs trouwens. En Slagroom. En smarties. En nog meer troostvoer.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel beter dan die stomme UB kantine die zondag de hele dag dicht is!
Woon jij tegenwoordig in Groningen>?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb chocolade ijs in huis?
Ik wil graag een Lada Club forum op buzzybee
Oh, zomaar. Het schoot zomaar door me heen.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee? Waarom zou ik? Zou wel erg ver rijden naar mn werk zijn elke dag he?
Late reactie, maar ja, geblesseerd! Helaas. Ga nu mijn 14e week niet sporten in.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Ben je geblesseerd? Ik zit ook alweer een uur te leren (Wat na een gezellig avondje inderdaad niet leuk is)
[..]
Die verplichte taaltoets hèquote:Op zondag 7 maart 2010 18:03 schreef JH87 het volgende:
Voordat een Fries een verblijfsvergunning krijgt ben je ook wel weer een aantal jaren verder hoor.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Late reactie, maar ja, geblesseerd! Helaas. Ga nu mijn 14e week niet sporten in.
Begonnen bij de dokter. toen rust. toen fysio, toen sportarts. toen röntgerfoto's, toen weer sportarts, toen MRI, toen weer sportarts, toen orthopeed en nu heb ik 7 april een botscan..quote:Op zondag 7 maart 2010 18:11 schreef Luco het volgende:
Hele molen dus al meegemaakt gok ik? Fysio, sportarts, MRI, multi-disciplinair spreekuur?
Nou, vergeet die "meisje! meisje! hype maar.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:13 schreef Fems het volgende:
Hypodewattes?
Duidelijk HBO. Dat kan ECHT niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou, vergeet die "meisje! meisje! hype maar.
Frustrerendquote:Op zondag 7 maart 2010 18:15 schreef Fems het volgende:
[..]
Begonnen bij de dokter. toen rust. toen fysio, toen sportarts. toen röntgerfoto's, toen weer sportarts, toen MRI, toen weer sportarts, toen orthopeed en nu heb ik 7 april een botscan..
Mamio (uit Stad)quote:Op zondag 7 maart 2010 11:46 schreef Luco het volgende:
School-purisme terzijde, ze zet zichzelf gewoon gigantisch buitenspel.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Duidelijk HBO. Dat kan ECHT niet.
DRIEquote:Op zondag 7 maart 2010 18:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Mamio (uit Stad)
en Alteveer.
De 100.000 euro vraag is vandaag: hoeveel plaatsnamen met deze naam zijn er in het noorden?
(met het noorden wordt hier bedoeld: de drie noordelijke provincies van Nederland)
Je bent naar het verkeerde dorp geredenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Mamio (uit Stad)
en Alteveer.
De 100.000 euro vraag is vandaag: hoeveel plaatsnamen met deze naam zijn er in het noorden?
(met het noorden wordt hier bedoeld: de drie noordelijke provincies van Nederland)
Nee, wedstrijd was in Stad, maar hoorde pas achteraf dat ze niet uit de buurt van Roden kwamen, maar uit de buurt van Stadskanaal.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Je bent naar het verkeerde dorp gereden?
Niet zo goed als Taraquote:
Hmm. Ik ben wel blij dat ik serieus genomen wordt door de dokters. Een jaar niet sporten in 2 jaar tijd is geen goed vooruitzicht, hoop niet dat dat het bij mij is! Ben benieuwd of er wat uit de botscan komt. Hopelijk mag ik volgend seizoen weer spelen!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Frustrerend... Heb zelf een vergelijkbaar iets met m'n knie gehad... 5 weken fysio, kon niks vinden. Sportarts, kon niks vinden. Voor de zekerheid maar MRI (Omdat m'n klachten op een afgescheurde meniscus leken). MRI: niks te zien, multidisciplinair spreekuur (Waar je dus 2 sportartsen, een sportfysio, een orthopeed en een chirurg hebt zitten) waar nogmaals de scan is bekeken. Konden weer niks vinden, en riepen dat maar weer moest gaan sporten en m'n been sterk moest houden. Jaar later weer last, weer MRI, maar sindsdien eigenlijk geen last meer. Nog steeds geen flauw idee wat er mis was, maar heb in 2 jaar tijd een jaar niet kunnen sporten.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou, vergeet die "meisje! meisje! hype maar.
Ugh, botscans zijn echt stom.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:23 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben wel blij dat ik serieus genomen wordt door de dokters. Een jaar niet sporten in 2 jaar tijd is geen goed vooruitzicht, hoop niet dat dat het bij mij is! Ben benieuwd of er wat uit de botscan komt. Hopelijk mag ik volgend seizoen weer spelen!![]()
Kapperschool!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:34 schreef Mindstate het volgende:
Bossie haar mag weer wat worden geknipt, ben nog niet in Groningen naar de kapper geweest (mja, naar de 10 euro kapper een keer maar dat vond ik niet echt een aanrader) Suggesties?
Ik word dan radioactiefquote:Op zondag 7 maart 2010 18:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ugh, botscans zijn echt stom.Maar als ze vervolgens vinden wat er aan de hand is, is het dat natuurlijk wel waard.
Vervelend dat je nu de hele tijd niet kan sporten.
Gelukkig:Dquote:Op zondag 7 maart 2010 18:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Uhu, maar daar merk je verder niks van hoor.
Medemens-schmedemens!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:42 schreef JH87 het volgende:
Wellicht enkel wat ongezond voor de medemens? Beetje die meuk uitstralen enzo.
Korfbal inderdaad. Eerste keer dat ik last kreeg van m'n knie kon ik precies het moment herkennen toen ik last kreeg. Eigenlijk klassiek voorbeeld: ene kant op lopen, en opeens willen draaien. Onderbeen bleef staan, bovenlichaam niet. Ik heb toen geluk gehad, bij 9/10 mensen scheurt dan gewoon alles af...quote:Op zondag 7 maart 2010 18:23 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben wel blij dat ik serieus genomen wordt door de dokters. Een jaar niet sporten in 2 jaar tijd is geen goed vooruitzicht, hoop niet dat dat het bij mij is! Ben benieuwd of er wat uit de botscan komt. Hopelijk mag ik volgend seizoen weer spelen!![]()
Wat voor sport doe je? handbal of korfbal toch?
Heb jij met je enkel toen ook een botscan gehad dat je er ervaring mee hebt?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Uhu, maar daar merk je verder niks van hoor.
Had ik iets aan mijn enkel?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Heb jij met je enkel toen ook een botscan gehad dat je er ervaring mee hebt?
Luco, hoe is in het korfbal de omgang met scheidsrechters?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Korfbal inderdaad. Eerste keer dat ik last kreeg van m'n knie kon ik precies het moment herkennen toen ik last kreeg. Eigenlijk klassiek voorbeeld: ene kant op lopen, en opeens willen draaien. Onderbeen bleef staan, bovenlichaam niet. Ik heb toen geluk gehad, bij 9/10 mensen scheurt dan gewoon alles af...
Je hebt toch vet lang niet kunnen hardlopen?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Had ik iets aan mijn enkel?
Maar nee dus, was iets anders. Niet erg interessant.
Ze vinden je te mager.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:54 schreef Luco het volgende:
Is er een of andere afspraak onder Chinese afhaalrestaurants dat je van 1 portie 2-3 dagen kan eten? Echt, ongeacht welke restaurant ik haal, ALTIJD krijg ik veel te veel mee voor dat moment.
Mirjam, je bent de belichaming van interessant. Zet jezelf niet zo aan de kant, dat deed dinges ook al.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Had ik iets aan mijn enkel?
Maar nee dus, was iets anders. Niet erg interessant.
Uiterst vriendelijk. Vaak na afloop dat de aanvoerders nog een biertje met 'm drinken. Sowieso is de hoeveelheid respect richting de scheids een stuk hoger dan bij voetbal heb ik het idee. Als ik soms zie wat ze bij voetbal tegen de scheids kunnen roepen.. Doe je dat bij korfbal heb je direct een gele kaart aan je broek. 2 keer geel in een seizoen is al direct een wedstrijd geschorst...quote:Op zondag 7 maart 2010 18:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Luco, hoe is in het korfbal de omgang met scheidsrechters?
Oh nee, ze heet niet Mirjam toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mirjam, je bent de belichaming van interessant. Zet jezelf niet zo aan de kant, dat deed dinges ook al.
Nou ben ik wel 6 kilo afgevallen sinds decemberquote:
Jij?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Oh nee, ze heet niet Mirjam toch?
Kijk, ik vind dat je als scheids ook iets moet kunnen incasseren.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Uiterst vriendelijk. Vaak na afloop dat de aanvoerders nog een biertje met 'm drinken. Sowieso is de hoeveelheid respect richting de scheids een stuk hoger dan bij voetbal heb ik het idee. Als ik soms zie wat ze bij voetbal tegen de scheids kunnen roepen.. Doe je dat bij korfbal heb je direct een gele kaart aan je broek. 2 keer geel in een seizoen is al direct een wedstrijd geschorst...
Ik niet, maar te veel lading, die naam. Ik houd het bij Bob. als dat mag.quote:
Hmm. dan heb je inderdaad wel geluk gehad! Ken genoeg mensen inderdaad waar dat afscheurt.. Achja! Maar zien wat er bij mij gebeurd.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Korfbal inderdaad. Eerste keer dat ik last kreeg van m'n knie kon ik precies het moment herkennen toen ik last kreeg. Eigenlijk klassiek voorbeeld: ene kant op lopen, en opeens willen draaien. Onderbeen bleef staan, bovenlichaam niet. Ik heb toen geluk gehad, bij 9/10 mensen scheurt dan gewoon alles af...
Tuurlijk, als scheids moet je incasseren, gebeurt ook wel. Maar al met al is het spelletje een stuk netter dan bij voetbal (For fucks sake, we hebben het nog altijd over heren en dames).quote:Op zondag 7 maart 2010 19:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Kijk, ik vind dat je als scheids ook iets moet kunnen incasseren.
Bij voetbal zijn de mensen langs de kant het ergst in mijn beleving. Die proberen te provoceren en te zuigen. Ik snap daar helemaal niets van.
Komt vast goedquote:Op zondag 7 maart 2010 19:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm. dan heb je inderdaad wel geluk gehad! Ken genoeg mensen inderdaad waar dat afscheurt.. Achja! Maar zien wat er bij mij gebeurd.
Ik gooi het in de groep.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik houd het bij Bob. als dat mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |