Begonnen bij de dokter. toen rust. toen fysio, toen sportarts. toen röntgerfoto's, toen weer sportarts, toen MRI, toen weer sportarts, toen orthopeed en nu heb ik 7 april een botscan..quote:Op zondag 7 maart 2010 18:11 schreef Luco het volgende:
Hele molen dus al meegemaakt gok ik? Fysio, sportarts, MRI, multi-disciplinair spreekuur?
Nou, vergeet die "meisje! meisje! hype maar.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:13 schreef Fems het volgende:
Hypodewattes?
Duidelijk HBO. Dat kan ECHT niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou, vergeet die "meisje! meisje! hype maar.
Frustrerendquote:Op zondag 7 maart 2010 18:15 schreef Fems het volgende:
[..]
Begonnen bij de dokter. toen rust. toen fysio, toen sportarts. toen röntgerfoto's, toen weer sportarts, toen MRI, toen weer sportarts, toen orthopeed en nu heb ik 7 april een botscan..
Mamio (uit Stad)quote:Op zondag 7 maart 2010 11:46 schreef Luco het volgende:
Lang leve de KNVB. Welke ploegen mag je fluiten?
School-purisme terzijde, ze zet zichzelf gewoon gigantisch buitenspel.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Duidelijk HBO. Dat kan ECHT niet.
DRIEquote:Op zondag 7 maart 2010 18:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Mamio (uit Stad)
en Alteveer.
De 100.000 euro vraag is vandaag: hoeveel plaatsnamen met deze naam zijn er in het noorden?
(met het noorden wordt hier bedoeld: de drie noordelijke provincies van Nederland)
Je bent naar het verkeerde dorp geredenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Mamio (uit Stad)
en Alteveer.
De 100.000 euro vraag is vandaag: hoeveel plaatsnamen met deze naam zijn er in het noorden?
(met het noorden wordt hier bedoeld: de drie noordelijke provincies van Nederland)
Nee, wedstrijd was in Stad, maar hoorde pas achteraf dat ze niet uit de buurt van Roden kwamen, maar uit de buurt van Stadskanaal.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Je bent naar het verkeerde dorp gereden?
Niet zo goed als Taraquote:
Hmm. Ik ben wel blij dat ik serieus genomen wordt door de dokters. Een jaar niet sporten in 2 jaar tijd is geen goed vooruitzicht, hoop niet dat dat het bij mij is! Ben benieuwd of er wat uit de botscan komt. Hopelijk mag ik volgend seizoen weer spelen!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Frustrerend... Heb zelf een vergelijkbaar iets met m'n knie gehad... 5 weken fysio, kon niks vinden. Sportarts, kon niks vinden. Voor de zekerheid maar MRI (Omdat m'n klachten op een afgescheurde meniscus leken). MRI: niks te zien, multidisciplinair spreekuur (Waar je dus 2 sportartsen, een sportfysio, een orthopeed en een chirurg hebt zitten) waar nogmaals de scan is bekeken. Konden weer niks vinden, en riepen dat maar weer moest gaan sporten en m'n been sterk moest houden. Jaar later weer last, weer MRI, maar sindsdien eigenlijk geen last meer. Nog steeds geen flauw idee wat er mis was, maar heb in 2 jaar tijd een jaar niet kunnen sporten.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou, vergeet die "meisje! meisje! hype maar.
Ugh, botscans zijn echt stom.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:23 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben wel blij dat ik serieus genomen wordt door de dokters. Een jaar niet sporten in 2 jaar tijd is geen goed vooruitzicht, hoop niet dat dat het bij mij is! Ben benieuwd of er wat uit de botscan komt. Hopelijk mag ik volgend seizoen weer spelen!![]()
Kapperschool!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:34 schreef Mindstate het volgende:
Bossie haar mag weer wat worden geknipt, ben nog niet in Groningen naar de kapper geweest (mja, naar de 10 euro kapper een keer maar dat vond ik niet echt een aanrader) Suggesties?
Ik word dan radioactiefquote:Op zondag 7 maart 2010 18:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ugh, botscans zijn echt stom.Maar als ze vervolgens vinden wat er aan de hand is, is het dat natuurlijk wel waard.
Vervelend dat je nu de hele tijd niet kan sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |