Absoluutquote:
Okee... Ik moet straks verder met strafrecht en vreemdelingenrechtquote:Op zondag 7 maart 2010 14:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Absoluut. Alleen jammer dat het enige buiten wat ik vandaag heb meegemaakt het vuilnis wegzetten was... Nu weer doorleren. Wisten jullie dat je met Tiatropium op moet passen bij hartfalen?
Is het niet niezenquote:Op zondag 7 maart 2010 15:17 schreef Bob. het volgende:
Ik met hoe het zaaien van haat politieke partijen voordeel kan brengen.![]()
En volgens mij vind iedereen in de UB me ondertussen irritant, ik ben alleen maar aan het niesen. Verkoudheid.
Oh, toch niet!quote:Dat komt doordat zowel niezen als niesen juist is. Niezen - niesde - geniesd is het oudst, maar niesen - nieste - geniest komt ook al lange tijd voor; Van Dale neemt het voor het eerst op in de achtste druk. (1961)
Maar dan zou ik mijn geliefde UB moeten verlaten!quote:Op zondag 7 maart 2010 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind je niet irritant bob, kom je hier huiswerk maken?![]()
Ik heb zojuist een betoog over de Lada CLub geschreven
Ik heb chocolade ijs in huis?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar dan zou ik mijn geliefde UB moeten verlaten!
En waar ga je dat betoog voor gebruiken?
Nog opzoeken ookquote:
Oeh, dat is wel beter dan die stomme UB kantine die zondag de hele dag dicht is!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb chocolade ijs in huis?
Ik wil graag een Lada Club forum op buzzybee
Tot straks! Ook stroopwafelijs trouwens. En Slagroom. En smarties. En nog meer troostvoer.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel beter dan die stomme UB kantine die zondag de hele dag dicht is!
Woon jij tegenwoordig in Groningen>?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb chocolade ijs in huis?
Ik wil graag een Lada Club forum op buzzybee
Oh, zomaar. Het schoot zomaar door me heen.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee? Waarom zou ik? Zou wel erg ver rijden naar mn werk zijn elke dag he?
Late reactie, maar ja, geblesseerd! Helaas. Ga nu mijn 14e week niet sporten in.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Ben je geblesseerd? Ik zit ook alweer een uur te leren (Wat na een gezellig avondje inderdaad niet leuk is)
[..]
Lang leve de KNVB. Welke ploegen mag je fluiten?
Die verplichte taaltoets hèquote:Op zondag 7 maart 2010 18:03 schreef JH87 het volgende:
Voordat een Fries een verblijfsvergunning krijgt ben je ook wel weer een aantal jaren verder hoor.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Late reactie, maar ja, geblesseerd! Helaas. Ga nu mijn 14e week niet sporten in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |