quote:
Ik heb laatst anders een heel jong kindje op mijn schoot wat daar heerlijk sliep.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Die komt wel weer. Als je een keer aan de bronstige mannen uit het Groningen topic hebt geroken, wil je zwanger van ze raken, als vrouw zijnde! Kijk maar naar freecell!
Mooi man.quote:
Welke sport?quote:Op zondag 7 maart 2010 11:15 schreef Fems het volgende:
Hier zometeen besjes met musli en yoghurt. Bah. zometeen de hele dag in de sporthal zitten en ben nu ontzettend moe
Basketbal. Ik kan alleen zelf niet basketballen. Maar heb mijn verplichtingen en mijn team moet daarna spelen. Maar na een gezellig avondje is dit best vroegquote:Op zondag 7 maart 2010 11:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Welke sport?
Ik moet zo op naar de UB, ook niet helemaal hoe ik mijn zondag het liefste door breng.
Ben je geblesseerd? Ik zit ook alweer een uur te leren (Wat na een gezellig avondje inderdaad niet leuk is)quote:Op zondag 7 maart 2010 11:22 schreef Fems het volgende:
[..]
Basketbal. Ik kan alleen zelf niet basketballen. Maar heb mijn verplichtingen en mijn team moet daarna spelen. Maar na een gezellig avondje is dit best vroeg
UB is inderdaad niet heerlijk, wat studeer je?
Lang leve de KNVB. Welke ploegen mag je fluiten?quote:Op zondag 7 maart 2010 11:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mag vanmiddag weer fluiten. Bizar dat de grote computer van de KNVB me weer naar dezelfde club als vorige week stuurt. Maar goed, mooi dichtbij, mooi weer, mooie wedstrijd is de verwachting.
Laat ik je vanmiddag weten als alles goed is gegaan, whaha.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:46 schreef Luco het volgende:
Lang leve de KNVB. Welke ploegen mag je fluiten?
Muts aan, jas aan, gewoon doen!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:50 schreef JH87 het volgende:
Ik ga ook aan de studie vandaag. En ik moet me zo hard bedwingen die balkondeur niet open te gooien met die zon buiten. Volgens mij vries ik dan dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |