quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:31 schreef Autidude het volgende:
[..]
Kater!! .. dat is geen poesOok een heel stuk vervelender, letterlijk en figuurlijk.
En hoe weet jij hoe ik zoen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja jij houdt van rooie poezen, daar kan ik niks aan doen
Ik wordt nooit gekrabt, maar ze zetten wel die nagels in me.. en dat vind ik niet zo fijn. Maar ik hou wel van dat vreselijke eigenwijze en dat jagers gedrag en alles.. katten zijn wel cool, maar niet om te knuffen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn rooie heeft echt nog nooit gekrabt... Oh nee, 1x toen ie heeeeeeeeeel erge oorontsteking had en de dierenarts in zn oor wilde kijken, dat deed zo zeer dat ie in mij wou wegkruipen en toen heeft ie een kras op mn wang gemaakt... En ik vond het alleen maar zielig voor hem, niet voor mezelf...Hij was echt een goedzak, hij lag een keer op de leuning van de bank en mn achternichtje (van 1) trok hem er zo af, op de zitting... En hij keek alleen maar zo van: 'he bah, moet dit
' maar hij deed niks
bij mij is dat op de een of andere manier altijd andersom, ik ben een soort van levend kattenkruid soms, maar honden, mehquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:33 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik wordt nooit gekrabt, maar ze zetten wel die nagels in me.. en dat vind ik niet zo fijn. Maar ik hou wel van dat vreselijke eigenwijze en dat jagers gedrag en alles.. katten zijn wel cool, maar niet om te knuffen.
Maar dat is mijn ervaring, katten houden niet van mijHonden wel.. ik kan heel goed omgaan met honden.
Ik hou van alle dierenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:33 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik wordt nooit gekrabt, maar ze zetten wel die nagels in me.. en dat vind ik niet zo fijn. Maar ik hou wel van dat vreselijke eigenwijze en dat jagers gedrag en alles.. katten zijn wel cool, maar niet om te knuffen.
Maar dat is mijn ervaring, katten houden niet van mijHonden wel.. ik kan heel goed omgaan met honden.
Ja dat heb ik ook wel! Maar soms zijn ze gewoon niet lief.. ik vind een leeuw ook heel mooi, en ik weet zeker dat een leeuw mij ook heel mooi vindt... maar dan op een iets andere manierquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou van alle dierenEn meestal houden ze ook nog wel van mij ook
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:40 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel! Maar soms zijn ze gewoon niet lief.. ik vind een leeuw ook heel mooi, en ik weet zeker dat een leeuw mij ook heel mooi vindt... maar dan op een iets andere manier![]()
Maar jaAls ik echt eerlijk moet zijn hou ik zelfs meer van dieren dan van mensen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh wauw...
[..]
Ja... Eigenlijk van ons gezin... We hadden zijn moeder, en hij is bij ons geboren. Maar vanaf het begin hoorden wij bij elkaarHij lag altijd bij mij, kwam als ik m riep enzo... Echt mn beste vriendje ever
Dus toen ik het huis uit ging ging ie mee... En dat ging prima, tot ie steeds zieker werd...
Dus toen hebben we hem juli 2009 in laten slapen. Was echt erg, maar wel het beste voor hem... Ik kon het echt niet meer aanzien op een gegeven moment, hoe slecht hij ging...
Klinkt als mijn Siepke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was een gezinskat (en geboren uit de buurpoes) maar echt mijn vriendje. En ook zo'n goedzak, net als zijn moeder. Ook met me meeverhuisd toen ik op mezelf ging. En dat laatste stukje herken ik ook. Bij Siepke ging het opeens heel snel en hij is een 'natuurlijke' dood gestorven, maar bij Siets was euthanasie op een gegeven moment de beste optie. Maar het blijft een rotbeslissing.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Omdat dieren je accepteren zoals je bent. Zonder bijbedoelingen of voorwaarden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:40 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel! Maar soms zijn ze gewoon niet lief.. ik vind een leeuw ook heel mooi, en ik weet zeker dat een leeuw mij ook heel mooi vindt... maar dan op een iets andere manier![]()
Maar jaAls ik echt eerlijk moet zijn hou ik zelfs meer van dieren dan van mensen
Echt, zo zonde!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja je ziet het steeds vaker, bar slechte geluidsmannen, de techniek word steeds beter en mooier, maar de mensen die aan de knoppen zitten steeds dommer
zolang je het blik met voer open kan maken...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat dieren je accepteren zoals je bent. Zonder bijbedoelingen of voorwaarden.
Haha, dat geeft toch nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
Oh, ik had deze gemist.![]()
[..]
Klinkt als mijn Siepke.Dat was een gezinskat (en geboren uit de buurpoes) maar echt mijn vriendje. En ook zo'n goedzak, net als zijn moeder. Ook met me meeverhuisd toen ik op mezelf ging. En dat laatste stukje herken ik ook. Bij Siepke ging het opeens heel snel en hij is een 'natuurlijke' dood gestorven, maar bij Siets was euthanasie op een gegeven moment de beste optie. Maar het blijft een rotbeslissing.
Nou, als ik de kans krijg zou ik dus zo een leeuw knuffen hoor.. maar niet zo in het wild.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ja een leeuw ga ik ook echt niet aaien nee
Bij sommige mensen kun je inderdaad beter dieren hebben
ja, die heb ik ook wel eens gezien inderdaad! Zo lief!!!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:53 schreef Autidude het volgende:
[..]
Nou, als ik de kans krijg zou ik dus zo een leeuw knuffen hoor.. maar niet zo in het wild.
Er is zo'n mooi bekend verhaal heh, van mensen die een leeuw hadden gered als pup en die is later ook vrijgelaten.. en toen zijn die mensen hem jaren later gaan opzoeken.. en die leeuw (GROOT) sprong herkende die mensen gewoon en sprong hun gewoon, zachtjes, in hun armen en ging lekker knuffelen en was helemaal blij!![]()
Maar die hadden dus al een band, en het is dus heel mooi om te zien dat zo'n beest dat niet vergeet
![]()
Leeuwen en tijgers en soort zijn net als katten/honden en als je ze als pup hebt dan zijn ze geweldig!
Al die andere dieren die niet binnen kat of hond achtig vallen die blijven ten alle tijden gevaarlijk.
Er is geloof ik ook een filmpje van die ene leeuw en die reunie met die mensen, dat is echt mooi.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:53 schreef Autidude het volgende:
[..]
Nou, als ik de kans krijg zou ik dus zo een leeuw knuffen hoor.. maar niet zo in het wild.
Er is zo'n mooi bekend verhaal heh, van mensen die een leeuw hadden gered als pup en die is later ook vrijgelaten.. en toen zijn die mensen hem jaren later gaan opzoeken.. en die leeuw (GROOT) sprong herkende die mensen gewoon en sprong hun gewoon, zachtjes, in hun armen en ging lekker knuffelen en was helemaal blij!![]()
Maar die hadden dus al een band, en het is dus heel mooi om te zien dat zo'n beest dat niet vergeet
![]()
Leeuwen en tijgers en soort zijn net als katten/honden en als je ze als pup hebt dan zijn ze geweldig!
Al die andere dieren die niet binnen kat of hond achtig vallen die blijven ten alle tijden gevaarlijk.
Er is geloof ik ook een filmpje van die ene leeuw en die reunie met die mensen, dat is echt mooi.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, die heb ik ook wel eens gezien inderdaad! Zo lief!!!!!
Wat een bikkel, dat hij het ondanks zijn kwalen zo lang uitgehouden heeft.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haha, dat geeft toch niet
Hij had altijd al hartruis, sinds ie kitten was... En later kreeg ie t aan zn schildklier, gewrichten en uiteindelijk ook zn nieren... En op het eind werd ie dement denken we; hij zat midden op de weg en bleef zitten toen er een auto aan kwam
Dus moest ie binnen blijven, maar dat vond ie vreselijkEn hij kon op een gegeven moment niet meer goed springen enzo, en lag de laatste dagen hijgend op de vloer, kon niet eens meer slapen volgens mij...
Dus toen was de beslissing wel iets makkelijker gelukkig (maar t blijft rot, ook al was ie 17 en dachten alle DA's dat ie nooit ouder dan 10 zou worden met zijn hart
)
Die is echt mooi ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:57 schreef Autidude het volgende:
JA die!! Ik zat net zelf deze te kijken
Zo mooi! Dit is écht mens en dier en ik moet er gewoon van janken.. want het KAN!!
quote:
Ja, inderdaad... Hij was zo stoer evengoed nog...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een bikkel, dat hij het ondanks zijn kwalen zo lang uitgehouden heeft.
Maar dan wordt het op het laatst echt zielig en moet je kijken of je een beestje laat doorsukkelen omdat jij het wil of omdat het beestje er nog lol van heeft.
Hier ook zo'n jankerd. En dan je zakdoekjes vergeten mee te nemen ook nog.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... Hij was zo stoer evengoed nog...En ik heb echt huilend de DA gebeld om een afspraak te maken... En ik maar bang dat het een foute beslissing was... Toen kwam mn zusje langs en die had m al een paar dagen niet gezien en die schrok zo van hoe hij er aan toe was
En toen we heen gingen kregen we van die kalmeringspilletjes voor in de auto... en daar ging ie van zwalken, en toen wou hij alleen nog maar bij me liggen... zo liefZo vol vertrouwen nog... Dat vond ik echt moeilijk hoor; ik gaf m die pillen en hij voelde zich kut en dan nog naar mij toe komen
![]()
mn moeder had echt 2 pakken zakdoekjes mee...quote:Op zondag 7 maart 2010 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier ook zo'n jankerd. En dan je zakdoekjes vergeten mee te nemen ook nog.![]()
Mooi he, dat vertrouwen? Maar ook heel zwaar, omdat hij niet weet wat er gaat komen. Of misschien wel en was hij blij dat de pijn en ongemak over was.![]()
Bij Siepke ging dat heel dramatisch, vind ik nog steeds erg. Ik ging 's morgens naar mijn werk en thuisgekomen was hij er heel slecht aan toe, misschien al uren pijn gehad. Hij herkende me ook niet meer en aangekomen bij de DA was hij al overleden. Ik wist al eerder dat hij dood zou gaan, maar dit had ik hem willen besparen.
Dan was het proces bij Siets veel 'fijner'. Iedereen die wilde kon afscheid nemen en ze is rustig bij de DA ingeslapen. Niet op mijn schoot, want schootkat was ze niet. Maar wel dicht bij me.En toen ze eenmaal onder zeil was heb ik haar wel lekker bij me gepakt tot ze haar laatste adem uitblies.
Siets ontving iedereen op maandag, omdat ik niet zeker wist wanneer ik die week naar de DA zou gaan en ze wellicht al snel zelf zou overlijden. Mevrouw ontving ze in de wasbak.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mn moeder had echt 2 pakken zakdoekjes mee...![]()
Oh, dat van Siepke is naar inderdaad... Bij ons was het net zoals bij Siets; iedereen 's ochtends op de koffie bij mij, (zodat ze hem nog konden zien zonder pil), pil er in en na de koffie met alleen ons gezin (zonder aanhang) naar de DAHeel mooi en rustig, en hij was echt nog tot het eind vol vertrouwen idd... Ik wilde hem graag houden tot ie 30 was, maar hij kon gewoon niet meer...
Onze andere kat ging (daas van de pilletjes) nog een laatste keer in de fietsmand van mn moeders fiets liggenquote:Op zondag 7 maart 2010 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Siets ontving iedereen op maandag, omdat ik niet zeker wist wanneer ik die week naar de DA zou gaan en ze wellicht al snel zelf zou overlijden. Mevrouw ontving ze in de wasbak.Ik had er wel een stoel voor gezet, omdat ze de sprong niet meer haalde.
Die avond ging ze zo achteruit dat ik dinsdagochtend meteen ben gegaan. Het was goed zo.
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Onze andere kat ging (daas van de pilletjes) nog een laatste keer in de fietsmand van mn moeders fiets liggen![]()
zwalkend naar buiten (wij erachteraan), half via trappetjes en ons die fiets in klimmen en helemaal blij in die mand liggen
oh, wel fijn dat je nog met hem mocht knuffelen dan...quote:Op zondag 7 maart 2010 00:20 schreef Autidude het volgende:
Dat zijn echtverhaaltjes.. Ik ben nooit mee geweest. Mijn eerste hond ging ik afscheid van nemen en hij wist het gewoon al en hij ging supertrots zitten en ik mocht hem nooit zo knuffen maar toen wel en dat vond ik echt heel erg. En Brooke was echt helemaal op, die was al overleden bij de eerste spuit. Daar heb ik wel vrede mee, ze was ook 15 en dat is heel oud voor een Border Collie
Hier hadden ze het ook door volgens mij hoor... De laatste weken was/deed/rook door de tumor in haar kaak de moederpoes zo "vreemd" dat haar zoon echt bangig was en haar ontweek... maar die laatste dag lagen ze samen in de zon (redelijk samen dan, ze waren nooit heel erg closequote:Op zondag 7 maart 2010 00:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb ene filmpje van Siep en Siets op Siep zijn laatste avond (wist ik toen nog niet). Zo knuffelig en aanhalig waren die twee nog nooit met elkaar geweest. En samen op schoot!Ik ben nog steeds blij dat ik toen de videocamera heb gepakt.
Hij wist het toen vast al. En zij ook. Alleen het sukkeltje hier had niks door.
quote:Top 100 van zaterdag 6 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
023. 143 tombolafan
041. 102 Ml-etje
053. 092 Greys
060. 088 JJH
062. 084 Loveless85
100. 057 DeZwabber
Slaap lekker!quote:Op zondag 7 maart 2010 00:31 schreef Cat22 het volgende:
En na al deze dierenverhalen ga ik nog even met de katten knuffen en dan slapen.Truste!
quote:
dat kan niet!quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 01:44 schreef Loveless85 het volgende:
The Owl of Disapproval
Zn fantopic, met veel vrienden van hem erin
quote:
wat doet ie dan?quote:
ja, hij disapproved zeker alles?quote:
geen idee... een vibe denk ikquote:
niet VAN een uil...quote:
mannenleuke mannenquote:Op zondag 7 maart 2010 01:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar krijg je dan faips van? Meeuwen?
jaquote:Op zondag 7 maart 2010 01:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ALLE leuke mannen?Zomaar, direct, ineens, faips
Ik hoorde anders vandaag in 2 topics afzonderlijk van elkaar dat jij aan het rammelen was. En heb je al meerdere malen op sletten betraptquote:Op zondag 7 maart 2010 01:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja
maar ik ben heel kritisch, ik vind weinig mannen leuk
ja, als ik minder kritisch was zou ik misschien niet meer rammelen...quote:Op zondag 7 maart 2010 01:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoorde anders vandaag in 2 topics afzonderlijk van elkaar dat jij aan het rammelen was. En heb je al meerdere malen op sletten betrapt
En doen alsof is minder erg?quote:Op zondag 7 maart 2010 01:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, als ik minder kritisch was zou ik misschien niet meer rammelen...
En ik slet nooit
Ik doe alleen alsof
quote:Op zondag 7 maart 2010 01:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En doen alsof is minder erg?
DAS NOG ERGER, dan geef je mannen valse hoop
Nou vooruit, we hebben het er nog wel over hoe je het goed kan maken met ons mannenquote:Op zondag 7 maart 2010 02:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]zo had ik er nog niet over nagedacht...
Ik zal het niet meer doen... hoop ik...
quote:Op zondag 7 maart 2010 02:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou vooruit, we hebben het er nog wel over hoe je het goed kan maken met ons mannen
Ja maar... Ja maar...quote:Op zondag 7 maart 2010 02:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie zn billen brand moet op de mannen zitten
En waar staan die regels dan wel?quote:
eerst zien, dan gelovenquote:
ja maar...quote:Op zondag 7 maart 2010 02:53 schreef Loveless85 het volgende:
Smeerlap.
Ik ga eens kijken of ik mn bed nog kan vinden
Ah, dat topic wat ik negeer.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:44 schreef Loveless85 het volgende:
The Owl of Disapproval
Zn fantopic, met veel vrienden van hem erin
Goedemorgen Stragan!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:52 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgen, op deze zondagmorgen. (Ik ben trouwens Strega, Pagan verdomd het om uit te loggen).![]()
Hij loopt nu met de honden, dus ik zit stiekem achter de pc.(Mag niet, i.v.m. hangen van been) Straks netjes laptop op schoot.
Mogguh!quote:
Mogguh!quote:
Mogguh!quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 11:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mogguh!
Hopelijk is je bloedneus inmiddels gestept.
Da's toch leuk wakker worden.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik werd net gewoon wakker gemept.![]()
Iemand wilde aandacht.
Mmmm, naar omstandigheden redelijk, mooi gezegd.quote:
Jip wil om 6 uur eten. Daarna wil hij knuffelen.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's toch leuk wakker worden.![]()
Ik werd wakker gejammerd door Naartjie. Van twee verdiepingen lager concert uit de tuin want het ETEN WAS LAAHAAT! Soms schaam ik me een beetje voor de buurt.
Klinkt mooi, maar kun je op heel veel manieren opvatten.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:36 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mmmm, naar omstandigheden redelijk, mooi gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |