abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78832238
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:31 schreef Autidude het volgende:

[..]

Kater!! .. dat is geen poes Ook een heel stuk vervelender, letterlijk en figuurlijk.

hear hear
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_78832259
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:31 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

ja jij houdt van rooie poezen, daar kan ik niks aan doen
En hoe weet jij hoe ik zoen?
  Designer zaterdag 6 maart 2010 @ 23:33:34 #203
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_78832305
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:

[..]

En hoe weet jij hoe ik zoen?
geen idee, ik verneuk ook maar een songtekst
🐙
pi_78832308
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:31 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Mijn rooie heeft echt nog nooit gekrabt... Oh nee, 1x toen ie heeeeeeeeeel erge oorontsteking had en de dierenarts in zn oor wilde kijken, dat deed zo zeer dat ie in mij wou wegkruipen en toen heeft ie een kras op mn wang gemaakt... En ik vond het alleen maar zielig voor hem, niet voor mezelf... Hij was echt een goedzak, hij lag een keer op de leuning van de bank en mn achternichtje (van 1) trok hem er zo af, op de zitting... En hij keek alleen maar zo van: 'he bah, moet dit ' maar hij deed niks
Ik wordt nooit gekrabt, maar ze zetten wel die nagels in me.. en dat vind ik niet zo fijn. Maar ik hou wel van dat vreselijke eigenwijze en dat jagers gedrag en alles.. katten zijn wel cool, maar niet om te knuffen.
Maar dat is mijn ervaring, katten houden niet van mij Honden wel.. ik kan heel goed omgaan met honden.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  Designer zaterdag 6 maart 2010 @ 23:35:39 #205
266257 crew  DeZwabber
pi_78832378
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:33 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik wordt nooit gekrabt, maar ze zetten wel die nagels in me.. en dat vind ik niet zo fijn. Maar ik hou wel van dat vreselijke eigenwijze en dat jagers gedrag en alles.. katten zijn wel cool, maar niet om te knuffen.
Maar dat is mijn ervaring, katten houden niet van mij Honden wel.. ik kan heel goed omgaan met honden.
bij mij is dat op de een of andere manier altijd andersom, ik ben een soort van levend kattenkruid soms, maar honden, meh
🐙
pi_78832382
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:33 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik hou van alle dieren En meestal houden ze ook nog wel van mij ook
pi_78832550
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik hou van alle dieren En meestal houden ze ook nog wel van mij ook
Ja dat heb ik ook wel! Maar soms zijn ze gewoon niet lief.. ik vind een leeuw ook heel mooi, en ik weet zeker dat een leeuw mij ook heel mooi vindt... maar dan op een iets andere manier

Maar ja Als ik echt eerlijk moet zijn hou ik zelfs meer van dieren dan van mensen
pi_78832601
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:40 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook wel! Maar soms zijn ze gewoon niet lief.. ik vind een leeuw ook heel mooi, en ik weet zeker dat een leeuw mij ook heel mooi vindt... maar dan op een iets andere manier

Maar ja Als ik echt eerlijk moet zijn hou ik zelfs meer van dieren dan van mensen
Ja een leeuw ga ik ook echt niet aaien nee
Bij sommige mensen kun je inderdaad beter dieren hebben
pi_78832667
Oh, ik had deze gemist.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

oh wauw...
[..]

Ja... Eigenlijk van ons gezin... We hadden zijn moeder, en hij is bij ons geboren. Maar vanaf het begin hoorden wij bij elkaar Hij lag altijd bij mij, kwam als ik m riep enzo... Echt mn beste vriendje ever Dus toen ik het huis uit ging ging ie mee... En dat ging prima, tot ie steeds zieker werd... Dus toen hebben we hem juli 2009 in laten slapen. Was echt erg, maar wel het beste voor hem... Ik kon het echt niet meer aanzien op een gegeven moment, hoe slecht hij ging...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als mijn Siepke. Dat was een gezinskat (en geboren uit de buurpoes) maar echt mijn vriendje. En ook zo'n goedzak, net als zijn moeder. Ook met me meeverhuisd toen ik op mezelf ging. En dat laatste stukje herken ik ook. Bij Siepke ging het opeens heel snel en hij is een 'natuurlijke' dood gestorven, maar bij Siets was euthanasie op een gegeven moment de beste optie. Maar het blijft een rotbeslissing.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_78832685
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:40 schreef Autidude het volgende:

[..]

Omdat dieren je accepteren zoals je bent. Zonder bijbedoelingen of voorwaarden.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_78832727
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

ja je ziet het steeds vaker, bar slechte geluidsmannen, de techniek word steeds beter en mooier, maar de mensen die aan de knoppen zitten steeds dommer
Echt, zo zonde!

Ik heb twee opnames van hetzelfde stuk door mijn koor, 2 weken na elkaar uitgevoerd. De ene opname klinkt een stuk beter dan de andere, terwijl onze uitvoering toen slechter was. Go figure.
  Designer zaterdag 6 maart 2010 @ 23:47:28 #212
266257 crew  DeZwabber
pi_78832758
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Omdat dieren je accepteren zoals je bent. Zonder bijbedoelingen of voorwaarden.
zolang je het blik met voer open kan maken...
🐙
pi_78832804
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
Oh, ik had deze gemist.
[..]

Klinkt als mijn Siepke. Dat was een gezinskat (en geboren uit de buurpoes) maar echt mijn vriendje. En ook zo'n goedzak, net als zijn moeder. Ook met me meeverhuisd toen ik op mezelf ging. En dat laatste stukje herken ik ook. Bij Siepke ging het opeens heel snel en hij is een 'natuurlijke' dood gestorven, maar bij Siets was euthanasie op een gegeven moment de beste optie. Maar het blijft een rotbeslissing.
Haha, dat geeft toch niet
Hij had altijd al hartruis, sinds ie kitten was... En later kreeg ie t aan zn schildklier, gewrichten en uiteindelijk ook zn nieren... En op het eind werd ie dement denken we; hij zat midden op de weg en bleef zitten toen er een auto aan kwam
Dus moest ie binnen blijven, maar dat vond ie vreselijk En hij kon op een gegeven moment niet meer goed springen enzo, en lag de laatste dagen hijgend op de vloer, kon niet eens meer slapen volgens mij... Dus toen was de beslissing wel iets makkelijker gelukkig (maar t blijft rot, ook al was ie 17 en dachten alle DA's dat ie nooit ouder dan 10 zou worden met zijn hart )
pi_78832975
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja een leeuw ga ik ook echt niet aaien nee
Bij sommige mensen kun je inderdaad beter dieren hebben
Nou, als ik de kans krijg zou ik dus zo een leeuw knuffen hoor.. maar niet zo in het wild.
Er is zo'n mooi bekend verhaal heh, van mensen die een leeuw hadden gered als pup en die is later ook vrijgelaten.. en toen zijn die mensen hem jaren later gaan opzoeken.. en die leeuw (GROOT) sprong herkende die mensen gewoon en sprong hun gewoon, zachtjes, in hun armen en ging lekker knuffelen en was helemaal blij! Maar die hadden dus al een band, en het is dus heel mooi om te zien dat zo'n beest dat niet vergeet

Leeuwen en tijgers en soort zijn net als katten/honden en als je ze als pup hebt dan zijn ze geweldig!
Al die andere dieren die niet binnen kat of hond achtig vallen die blijven ten alle tijden gevaarlijk.

Er is geloof ik ook een filmpje van die ene leeuw en die reunie met die mensen, dat is echt mooi.
pi_78833038
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:53 schreef Autidude het volgende:

[..]

Nou, als ik de kans krijg zou ik dus zo een leeuw knuffen hoor.. maar niet zo in het wild.
Er is zo'n mooi bekend verhaal heh, van mensen die een leeuw hadden gered als pup en die is later ook vrijgelaten.. en toen zijn die mensen hem jaren later gaan opzoeken.. en die leeuw (GROOT) sprong herkende die mensen gewoon en sprong hun gewoon, zachtjes, in hun armen en ging lekker knuffelen en was helemaal blij! Maar die hadden dus al een band, en het is dus heel mooi om te zien dat zo'n beest dat niet vergeet

Leeuwen en tijgers en soort zijn net als katten/honden en als je ze als pup hebt dan zijn ze geweldig!
Al die andere dieren die niet binnen kat of hond achtig vallen die blijven ten alle tijden gevaarlijk.

Er is geloof ik ook een filmpje van die ene leeuw en die reunie met die mensen, dat is echt mooi.
ja, die heb ik ook wel eens gezien inderdaad! Zo lief!!!!!
  Designer zaterdag 6 maart 2010 @ 23:55:46 #216
266257 crew  DeZwabber
pi_78833087
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:53 schreef Autidude het volgende:

[..]

🐙
pi_78833143
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ja, die heb ik ook wel eens gezien inderdaad! Zo lief!!!!!

deze
pi_78833165
JA die!! Ik zat net zelf deze te kijken

Zo mooi! Dit is écht mens en dier en ik moet er gewoon van janken.. want het KAN!!
pi_78833166
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Haha, dat geeft toch niet
Hij had altijd al hartruis, sinds ie kitten was... En later kreeg ie t aan zn schildklier, gewrichten en uiteindelijk ook zn nieren... En op het eind werd ie dement denken we; hij zat midden op de weg en bleef zitten toen er een auto aan kwam
Dus moest ie binnen blijven, maar dat vond ie vreselijk En hij kon op een gegeven moment niet meer goed springen enzo, en lag de laatste dagen hijgend op de vloer, kon niet eens meer slapen volgens mij... Dus toen was de beslissing wel iets makkelijker gelukkig (maar t blijft rot, ook al was ie 17 en dachten alle DA's dat ie nooit ouder dan 10 zou worden met zijn hart )
Wat een bikkel, dat hij het ondanks zijn kwalen zo lang uitgehouden heeft.
Maar dan wordt het op het laatst echt zielig en moet je kijken of je een beestje laat doorsukkelen omdat jij het wil of omdat het beestje er nog lol van heeft.
pi_78833183
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:57 schreef Autidude het volgende:
JA die!! Ik zat net zelf deze te kijken

Zo mooi! Dit is écht mens en dier en ik moet er gewoon van janken.. want het KAN!!
Die is echt mooi ja.
pi_78833188
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:55 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

you're stealing my thunder
  Designer zondag 7 maart 2010 @ 00:00:35 #222
266257 crew  DeZwabber
pi_78833288
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:

[..]

you're stealing my thunder
🐙
  zondag 7 maart 2010 @ 00:01:32 #223
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78833331
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:57 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat een bikkel, dat hij het ondanks zijn kwalen zo lang uitgehouden heeft.
Maar dan wordt het op het laatst echt zielig en moet je kijken of je een beestje laat doorsukkelen omdat jij het wil of omdat het beestje er nog lol van heeft.
Ja, inderdaad... Hij was zo stoer evengoed nog... En ik heb echt huilend de DA gebeld om een afspraak te maken... En ik maar bang dat het een foute beslissing was... Toen kwam mn zusje langs en die had m al een paar dagen niet gezien en die schrok zo van hoe hij er aan toe was
En toen we heen gingen kregen we van die kalmeringspilletjes voor in de auto... en daar ging ie van zwalken, en toen wou hij alleen nog maar bij me liggen... zo lief Zo vol vertrouwen nog... Dat vond ik echt moeilijk hoor; ik gaf m die pillen en hij voelde zich kut en dan nog naar mij toe komen
pi_78833579
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, inderdaad... Hij was zo stoer evengoed nog... En ik heb echt huilend de DA gebeld om een afspraak te maken... En ik maar bang dat het een foute beslissing was... Toen kwam mn zusje langs en die had m al een paar dagen niet gezien en die schrok zo van hoe hij er aan toe was
En toen we heen gingen kregen we van die kalmeringspilletjes voor in de auto... en daar ging ie van zwalken, en toen wou hij alleen nog maar bij me liggen... zo lief Zo vol vertrouwen nog... Dat vond ik echt moeilijk hoor; ik gaf m die pillen en hij voelde zich kut en dan nog naar mij toe komen
Hier ook zo'n jankerd. En dan je zakdoekjes vergeten mee te nemen ook nog.
Mooi he, dat vertrouwen? Maar ook heel zwaar, omdat hij niet weet wat er gaat komen. Of misschien wel en was hij blij dat de pijn en ongemak over was.

Bij Siepke ging dat heel dramatisch, vind ik nog steeds erg. Ik ging 's morgens naar mijn werk en thuisgekomen was hij er heel slecht aan toe, misschien al uren pijn gehad. Hij herkende me ook niet meer en aangekomen bij de DA was hij al overleden. Ik wist al eerder dat hij dood zou gaan, maar dit had ik hem willen besparen.
Dan was het proces bij Siets veel 'fijner'. Iedereen die wilde kon afscheid nemen en ze is rustig bij de DA ingeslapen. Niet op mijn schoot, want schootkat was ze niet. Maar wel dicht bij me. En toen ze eenmaal onder zeil was heb ik haar wel lekker bij me gepakt tot ze haar laatste adem uitblies.
  zondag 7 maart 2010 @ 00:14:55 #225
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78833808
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hier ook zo'n jankerd. En dan je zakdoekjes vergeten mee te nemen ook nog.
Mooi he, dat vertrouwen? Maar ook heel zwaar, omdat hij niet weet wat er gaat komen. Of misschien wel en was hij blij dat de pijn en ongemak over was.

Bij Siepke ging dat heel dramatisch, vind ik nog steeds erg. Ik ging 's morgens naar mijn werk en thuisgekomen was hij er heel slecht aan toe, misschien al uren pijn gehad. Hij herkende me ook niet meer en aangekomen bij de DA was hij al overleden. Ik wist al eerder dat hij dood zou gaan, maar dit had ik hem willen besparen.
Dan was het proces bij Siets veel 'fijner'. Iedereen die wilde kon afscheid nemen en ze is rustig bij de DA ingeslapen. Niet op mijn schoot, want schootkat was ze niet. Maar wel dicht bij me. En toen ze eenmaal onder zeil was heb ik haar wel lekker bij me gepakt tot ze haar laatste adem uitblies.
mn moeder had echt 2 pakken zakdoekjes mee...
Oh, dat van Siepke is naar inderdaad... Bij ons was het net zoals bij Siets; iedereen 's ochtends op de koffie bij mij, (zodat ze hem nog konden zien zonder pil), pil er in en na de koffie met alleen ons gezin (zonder aanhang) naar de DA Heel mooi en rustig, en hij was echt nog tot het eind vol vertrouwen idd... Ik wilde hem graag houden tot ie 30 was, maar hij kon gewoon niet meer...
pi_78833963
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

mn moeder had echt 2 pakken zakdoekjes mee...
Oh, dat van Siepke is naar inderdaad... Bij ons was het net zoals bij Siets; iedereen 's ochtends op de koffie bij mij, (zodat ze hem nog konden zien zonder pil), pil er in en na de koffie met alleen ons gezin (zonder aanhang) naar de DA Heel mooi en rustig, en hij was echt nog tot het eind vol vertrouwen idd... Ik wilde hem graag houden tot ie 30 was, maar hij kon gewoon niet meer...
Siets ontving iedereen op maandag, omdat ik niet zeker wist wanneer ik die week naar de DA zou gaan en ze wellicht al snel zelf zou overlijden. Mevrouw ontving ze in de wasbak. Ik had er wel een stoel voor gezet, omdat ze de sprong niet meer haalde.
Die avond ging ze zo achteruit dat ik dinsdagochtend meteen ben gegaan. Het was goed zo.
pi_78833988
Dat zijn echt verhaaltjes.. Ik ben nooit mee geweest. Mijn eerste hond ging ik afscheid van nemen en hij wist het gewoon al en hij ging supertrots zitten en ik mocht hem nooit zo knuffen maar toen wel en dat vond ik echt heel erg. En Brooke was echt helemaal op, die was al overleden bij de eerste spuit. Daar heb ik wel vrede mee, ze was ook 15 en dat is heel oud voor een Border Collie
pi_78833991
Tombo, gooi je box eens leeg.
  zondag 7 maart 2010 @ 00:21:14 #229
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78834038
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Siets ontving iedereen op maandag, omdat ik niet zeker wist wanneer ik die week naar de DA zou gaan en ze wellicht al snel zelf zou overlijden. Mevrouw ontving ze in de wasbak. Ik had er wel een stoel voor gezet, omdat ze de sprong niet meer haalde.
Die avond ging ze zo achteruit dat ik dinsdagochtend meteen ben gegaan. Het was goed zo.
Onze andere kat ging (daas van de pilletjes) nog een laatste keer in de fietsmand van mn moeders fiets liggen
zwalkend naar buiten (wij erachteraan), half via trappetjes en ons die fiets in klimmen en helemaal blij in die mand liggen
  zondag 7 maart 2010 @ 00:22:10 #230
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78834084
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Tombo, gooi je box eens leeg.
pi_78834166
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Onze andere kat ging (daas van de pilletjes) nog een laatste keer in de fietsmand van mn moeders fiets liggen
zwalkend naar buiten (wij erachteraan), half via trappetjes en ons die fiets in klimmen en helemaal blij in die mand liggen

Ik heb ene filmpje van Siep en Siets op Siep zijn laatste avond (wist ik toen nog niet). Zo knuffelig en aanhalig waren die twee nog nooit met elkaar geweest. En samen op schoot! Ik ben nog steeds blij dat ik toen de videocamera heb gepakt. Hij wist het toen vast al. En zij ook. Alleen het sukkeltje hier had niks door.
  zondag 7 maart 2010 @ 00:27:19 #232
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78834252
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:20 schreef Autidude het volgende:
Dat zijn echt verhaaltjes.. Ik ben nooit mee geweest. Mijn eerste hond ging ik afscheid van nemen en hij wist het gewoon al en hij ging supertrots zitten en ik mocht hem nooit zo knuffen maar toen wel en dat vond ik echt heel erg. En Brooke was echt helemaal op, die was al overleden bij de eerste spuit. Daar heb ik wel vrede mee, ze was ook 15 en dat is heel oud voor een Border Collie
oh, wel fijn dat je nog met hem mocht knuffelen dan...
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb ene filmpje van Siep en Siets op Siep zijn laatste avond (wist ik toen nog niet). Zo knuffelig en aanhalig waren die twee nog nooit met elkaar geweest. En samen op schoot! Ik ben nog steeds blij dat ik toen de videocamera heb gepakt. Hij wist het toen vast al. En zij ook. Alleen het sukkeltje hier had niks door.
Hier hadden ze het ook door volgens mij hoor... De laatste weken was/deed/rook door de tumor in haar kaak de moederpoes zo "vreemd" dat haar zoon echt bangig was en haar ontweek... maar die laatste dag lagen ze samen in de zon (redelijk samen dan, ze waren nooit heel erg close )
pi_78834390
En na al deze dierenverhalen ga ik nog even met de katten knuffen en dan slapen. Truste!
  zondag 7 maart 2010 @ 00:32:43 #234
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78834437
quote:
i Top 100 van zaterdag 6 maart 2010

Plaats / aantal berichten / gebruiker
023. 143 tombolafan
041. 102 Ml-etje
053. 092 Greys
060. 088 JJH
062. 084 Loveless85
100. 057 DeZwabber
  zondag 7 maart 2010 @ 00:33:01 #235
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78834444
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:31 schreef Cat22 het volgende:
En na al deze dierenverhalen ga ik nog even met de katten knuffen en dan slapen. Truste!
Slaap lekker!
pi_78835720
THE OWL NEVER SLEEPS
  zondag 7 maart 2010 @ 01:38:41 #237
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78835982
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:28 schreef Loveless85 het volgende:
THE OWL NEVER SLEEPS
ook overdag niet?
pi_78836104
Nee
  zondag 7 maart 2010 @ 01:43:57 #239
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836113
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:43 schreef Loveless85 het volgende:
Nee
dat kan niet!
pi_78836125
De Owl of Disapproval kan alles
pi_78836140
The Owl of Disapproval

Zn fantopic, met veel vrienden van hem erin
  zondag 7 maart 2010 @ 01:45:10 #242
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836147
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:44 schreef Loveless85 het volgende:
De Owl of Disapproval kan alles
alles???
pi_78836160
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:45 schreef tombolafan het volgende:

[..]

alles???
A
L
L
E
S
  zondag 7 maart 2010 @ 01:46:13 #244
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836174
quote:
The Owl of Disapproval

die ken ik al, daar sta ik ook in
  zondag 7 maart 2010 @ 01:46:34 #245
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836186
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

A
L
L
E
S
pi_78836208
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:46 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hij doet alleen niet aan vrouwen
pi_78836216
Of aan mannen for that matter.
  zondag 7 maart 2010 @ 01:48:31 #248
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836243
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hij doet alleen niet aan vrouwen
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:47 schreef Loveless85 het volgende:
Of aan mannen for that matter.
wat doet ie dan?
pi_78836251
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

wat doet ie dan?
Niks, hij disapproved seks
  zondag 7 maart 2010 @ 01:49:20 #250
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836266
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Niks, hij disapproved seks
ja, hij disapproved zeker alles?
pi_78836272
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ja, hij disapproved zeker alles?
Goh waarom denk je dat nou
  zondag 7 maart 2010 @ 01:50:31 #252
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836295
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Goh waarom denk je dat nou
geen idee... een vibe denk ik
pi_78836326
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:50 schreef tombolafan het volgende:

[..]

geen idee... een vibe denk ik
Jij krijgt faips van een uil?
  zondag 7 maart 2010 @ 01:52:00 #254
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836342
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jij krijgt faips van een uil?
niet VAN een uil...
OVER een uil
pi_78836387
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:52 schreef tombolafan het volgende:

[..]

niet VAN een uil...
OVER een uil
Waar krijg je dan faips van? Meeuwen?
  zondag 7 maart 2010 @ 01:54:58 #256
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836404
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Waar krijg je dan faips van? Meeuwen?
mannenleuke mannen
pi_78836419
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

mannenleuke mannen
ALLE leuke mannen? Zomaar, direct, ineens, faips
  zondag 7 maart 2010 @ 01:57:06 #258
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836463
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

ALLE leuke mannen? Zomaar, direct, ineens, faips
ja
maar ik ben heel kritisch, ik vind weinig mannen leuk
pi_78836485
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:57 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ja
maar ik ben heel kritisch, ik vind weinig mannen leuk
Ik hoorde anders vandaag in 2 topics afzonderlijk van elkaar dat jij aan het rammelen was. En heb je al meerdere malen op sletten betrapt
  zondag 7 maart 2010 @ 01:59:00 #260
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836521
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik hoorde anders vandaag in 2 topics afzonderlijk van elkaar dat jij aan het rammelen was. En heb je al meerdere malen op sletten betrapt
ja, als ik minder kritisch was zou ik misschien niet meer rammelen...
En ik slet nooit
Ik doe alleen alsof
pi_78836542
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ja, als ik minder kritisch was zou ik misschien niet meer rammelen...
En ik slet nooit
Ik doe alleen alsof
En doen alsof is minder erg?

DAS NOG ERGER, dan geef je mannen valse hoop
  zondag 7 maart 2010 @ 02:00:18 #262
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836563
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En doen alsof is minder erg?

DAS NOG ERGER, dan geef je mannen valse hoop
zo had ik er nog niet over nagedacht...
Ik zal het niet meer doen... hoop ik...
pi_78836581
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]

zo had ik er nog niet over nagedacht...
Ik zal het niet meer doen... hoop ik...
Nou vooruit, we hebben het er nog wel over hoe je het goed kan maken met ons mannen
  zondag 7 maart 2010 @ 02:01:32 #264
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836594
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou vooruit, we hebben het er nog wel over hoe je het goed kan maken met ons mannen

Met ALLE mannen?
pi_78836613
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:01 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Met ALLE mannen?
Wie zn billen brand moet op de mannen zitten
  zondag 7 maart 2010 @ 02:03:10 #266
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836635
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wie zn billen brand moet op de mannen zitten
Ja maar... Ja maar...
op ALLE mannen zitten?
pi_78836659
Ja mevrouwtje, regels zijn regels
  zondag 7 maart 2010 @ 02:04:25 #268
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836665
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ja mevrouwtje, regels zijn regels
En waar staan die regels dan wel?
pi_78836732
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:04 schreef tombolafan het volgende:

[..]

En waar staan die regels dan wel?
In 'The Bro Code'

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2010 02:07:23 ]
  zondag 7 maart 2010 @ 02:11:19 #270
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836823
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

In 'The Bro Code'
eerst zien, dan geloven
pi_78837449
Die is niet beschikbaar voor vrouwen
  Designer zondag 7 maart 2010 @ 02:44:28 #272
266257 crew  DeZwabber
pi_78837497
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:11 schreef tombolafan het volgende:

[..]

eerst zien, dan geloven
bestel maar dan
🐙
pi_78837504
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:44 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

bestel maar dan
Ga es brandjes blussen in ESF
  Designer zondag 7 maart 2010 @ 02:52:17 #274
266257 crew  DeZwabber
pi_78837583
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ga es brandjes blussen in ESF
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:51 schreef DeZwabber het volgende:
ik spuit jullie allemaal nat
zo goed?
🐙
pi_78837601
Smeerlap.

Ik ga eens kijken of ik mn bed nog kan vinden
  Designer zondag 7 maart 2010 @ 02:58:57 #276
266257 crew  DeZwabber
pi_78837671
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:53 schreef Loveless85 het volgende:
Smeerlap.

Ik ga eens kijken of ik mn bed nog kan vinden
ja maar...
🐙
  zondag 7 maart 2010 @ 03:05:13 #277
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78837776
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:58 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

ja maar...
Ja?
  zondag 7 maart 2010 @ 03:10:36 #278
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78837854
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:58 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

ja maar...
quote:
Op zondag 7 maart 2010 03:05 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja?
  Designer zondag 7 maart 2010 @ 04:07:50 #279
266257 crew  DeZwabber
pi_78838280
quote:
Op zondag 7 maart 2010 03:10 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

what seems to be the problem?
🐙
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 7 maart 2010 @ 08:59:05 #280
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78839119
moggeh

bloedneus hij spuit gewoon
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 7 maart 2010 @ 09:00:41 #281
202014 JJH
Knetter. O+
pi_78839132
quote:
Op zondag 7 maart 2010 08:59 schreef Ynske het volgende:
moggeh

Dichtknijpen.

Mogguh trouwens.
  zondag 7 maart 2010 @ 10:25:38 #282
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78840049
Buongiorno!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 7 maart 2010 @ 10:52:21 #283
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_78840522
Goedemorgen, op deze zondagmorgen. (Ik ben trouwens Strega, Pagan verdomd het om uit te loggen).
Hij loopt nu met de honden, dus ik zit stiekem achter de pc.(Mag niet, i.v.m. hangen van been) Straks netjes laptop op schoot.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  zondag 7 maart 2010 @ 10:53:35 #284
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_78840555
Ik zou best een uil willen, nu je we hebben ieder jaar gelukkig een uilenpaar met jongen vlak bij huis.
pi_78840817
quote:
The Owl of Disapproval

Ah, dat topic wat ik negeer.
pi_78840862
quote:
Op zondag 7 maart 2010 10:52 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgen, op deze zondagmorgen. (Ik ben trouwens Strega, Pagan verdomd het om uit te loggen).
Hij loopt nu met de honden, dus ik zit stiekem achter de pc.(Mag niet, i.v.m. hangen van been) Straks netjes laptop op schoot.
Goedemorgen Stragan!

Hoe is het?
pi_78840868
quote:
Op zondag 7 maart 2010 10:25 schreef Enfermera het volgende:
Buongiorno!
Mogguh!
pi_78840879
quote:
Op zondag 7 maart 2010 09:00 schreef JJH het volgende:

[..]

Dichtknijpen.

Mogguh trouwens.
Mogguh!
pi_78840887
quote:
Op zondag 7 maart 2010 08:59 schreef Ynske het volgende:
moggeh

Mogguh!

Hopelijk is je bloedneus inmiddels gestept.
pi_78840900
pi_78840931
Ik werd net gewoon wakker gemept.
Iemand wilde aandacht.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 7 maart 2010 @ 11:13:05 #292
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78840962
quote:
Op zondag 7 maart 2010 11:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mogguh!

Hopelijk is je bloedneus inmiddels gestept.
gelukkig wel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 7 maart 2010 @ 11:34:34 #293
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_78841438
Mogge!
Straaaaaaaaaaalend weer hier
Dat wordt echt heerlijk wandelen strakjes
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_78841463
quote:
Op zondag 7 maart 2010 11:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik werd net gewoon wakker gemept.
Iemand wilde aandacht.
Da's toch leuk wakker worden.

Ik werd wakker gejammerd door Naartjie. Van twee verdiepingen lager concert uit de tuin want het ETEN WAS LAAHAAT! Soms schaam ik me een beetje voor de buurt.
  zondag 7 maart 2010 @ 11:36:38 #295
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_78841480
quote:
Op zondag 7 maart 2010 11:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Goedemorgen Stragan!

Hoe is het?
Mmmm, naar omstandigheden redelijk, mooi gezegd.
pi_78841548
Ik belde net met de klantenservice van de ov-chipkaart. Of ze m'n aanvraagformulier goed hebben ontvangen maar dat duurt nog een week voordat ze dat kunnen bekijken. Vanaf dan duurt het nog 2 tot 3 weken. Dus 90 euro aan reiskosten. Die ik niet terug mag vragen.
pi_78841568
quote:
Op zondag 7 maart 2010 11:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Da's toch leuk wakker worden.

Ik werd wakker gejammerd door Naartjie. Van twee verdiepingen lager concert uit de tuin want het ETEN WAS LAAHAAT! Soms schaam ik me een beetje voor de buurt.
Jip wil om 6 uur eten. Daarna wil hij knuffelen.
  zondag 7 maart 2010 @ 11:40:48 #298
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_78841579
DM wat gaaf dat jullie PD allemaal zo leuk vinden
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_78841716
pi_78842027
quote:
Op zondag 7 maart 2010 11:36 schreef Pagan het volgende:

[..]

Mmmm, naar omstandigheden redelijk, mooi gezegd.
Klinkt mooi, maar kun je op heel veel manieren opvatten.

Gaat het iets beter met je voet of blijft het nog onduidelijk?
Thuis zijn bij man en beestjes zal vast heerlijk zijn. En hopelijk herstel je sneller nu je in een omgeving zit waar je energie uit kunt halen ipv een omgeving die energie opslorpt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')