Doe maar rustig aan hoor!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Zo gaaf, ik ga morgen de rest kijken.
Op die foto's ook heh; zie je Swift zo relaxed liggen en kijken van; "wat doe jij nou weer allemaal dan? gekke hond.. en dan staat er nog 1 foto's te maken ook., ik lig best wel lekker maar waar zijn jullie mafketels nou mee bezig? "quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha
Maar dat laatste is eng inderdaad!
hahahahaha, is yoko op bed bevallen ja?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Viel me ook op! En volgens mij pist hij bijna in zijn broek van het lachen daar in zijn voetbalstoeltje.![]()
[..]
Mijn rooie kan ook op kasten springen.![]()
Maar hoogte boeit hem niet zo. Op bed slapen is dan weer geen hobby. Komt waarschijnlijk omdat hij het nooit van me mag.![]()
En Yoko slaapt ook niet graag op bed. Al beviel het bed wel weer prima.
Wel grappig he, dat ze zo verschillend zijn...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef Autidude het volgende:
[..]
Op die foto's ook heh; zie je Swift zo relaxed liggen en kijken van; "wat doe jij nou weer allemaal dan? gekke hond.. en dan staat er nog 1 foto's te maken ook., ik lig best wel lekker maar waar zijn jullie mafketels nou mee bezig? "
Geniale opmerkingen heeft ie.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan hoor!
Olive is zoooooooooooooooo geweldig he![]()
Ik wilde Kees eerst Chuck noemen, naar Charlotte Charles uit PD, maar Chico en Chuck dat ging niet samen
Ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha, is yoko op bed bevallen ja?
Wat een lieverd en wat krult hij zich daar lekker.quote:Dit is was mijn allerliefste rooie trouwens:
[ afbeelding ]
beetje slechte foto, maar ik heb de goede foto's op een andere pc... Maar evengoed
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Knappe Jip!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Geniale opmerkingen heeft ie.
Ik wil niet rustig aan doen ik wil verder kijken! WJ vindt het ook gaaf. Zelfs mijn papa vindt het leuk, die vergat in slaap te vallen gisteravond toen ik het op had staan.
Jip is een nachtje alleen geweest en hij heeft het zo goed gedaan, niet buiten de bak geplast of gepoept. En zo blij toen ik weer thuis was.
Jij bent echt zijn mamma.quote:
oh wauw...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik werd wakker van het gepiep van Mikan en heb de rest geboren zien worden.
![]()
Ja... Eigenlijk van ons gezin... We hadden zijn moeder, en hij is bij ons geboren. Maar vanaf het begin hoorden wij bij elkaarquote:Wat een lieverd en wat krult hij zich daar lekker.Was die van jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Garfield!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha, is yoko op bed bevallen ja?
Dit is was mijn allerliefste rooie trouwens:
[ afbeelding ]
beetje slechte foto, maar ik heb de goede foto's op een andere pc... Maar evengoed
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja je ziet het steeds vaker, bar slechte geluidsmannen, de techniek word steeds beter en mooier, maar de mensen die aan de knoppen zitten steeds dommerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand die geluidsman bij Raymann ontslaan?Die arme zanger doet zijn best maar het komt totaal niet over. Zelfs de achtergrondzang is beter te verstaan dan hij. En de muziek is OORVERDOVEND!
Maar hij kwam wel terug dus? Ik hou altijd een zwak voor rooien denk ik...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:20 schreef Autidude het volgende:
[..]
Garfield!![]()
![]()
Ik had vroeger een rooie kat die Garfield heten en die was heel erg stoer en toen had ik ook een kleine kat en die heete muppet, en Garfield ging altijd heel snel zijn eten opeten en dan sloeg hij muppet voor zijn bek en ging hij muppet zijn bak leeg eten![]()
Dat was echt een boef, maar die waren we dus ook kwijt geraakt.. en toen hij terugkwam was hij helemaal verwilderd en had hij al die tijd de plaatselijke chinees beroofd enzo
jajaja meisjes, met rooie poezen, die kunnen kussen, dat is niet misquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar hij kwam wel terug dus? Ik hou altijd een zwak voor rooien denk ik...
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jajaja meisjes, met rooie poezen, die kunnen kussen, dat is niet mis
Hij was wel teruggekomen, maar hij was echt veel te wild gewordenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar hij kwam wel terug dus? Ik hou altijd een zwak voor rooien denk ik...
Kater!! .. dat is geen poesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jajaja meisjes, met rooie poezen, die kunnen kussen, dat is niet mis
Mijn rooie heeft echt nog nooit gekrabt... Oh nee, 1x toen ie heeeeeeeeeel erge oorontsteking had en de dierenarts in zn oor wilde kijken, dat deed zo zeer dat ie in mij wou wegkruipen en toen heeft ie een kras op mn wang gemaakt... En ik vond het alleen maar zielig voor hem, niet voor mezelf...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:27 schreef Autidude het volgende:
[..]
Hij was wel teruggekomen, maar hij was echt veel te wild gewordenIk weet er zelf niet precies veel meer van want ik was erg jong, maar ik weet nog wel dat hij zo de baas was over muppet en op een gegeven moment waren we hem kwijt. En van latere verhalen weet ik dat hij dus steeds bij de Chinees heel vals de vuilnisbak aan het legen was en soms in de keuken kwam. Ik weet niet meer hoe hij is teruggekomen alleen maar dat hij echt veel te vals was om nog met mensen om te gaan, en ik weet eerlijk gezegd ook niet wat mijn ouders toen met hem hebben gedaan.
Ik heb zelf ook niet veel met katten, ik hou niet zo van die klauwtjes..Maar toen ik die foto zag moest ik meteen denken aan "vroegah"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |