Hahahahaha, zelfs op die foto kijkt ze arrogant!!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:11 schreef Autidude het volgende:
[..]
Naar omstandheden prima!
Swift is de bomMaar me andere hondjes ook hoor, stuk voor stuk apart..
Hebben jullie wel eens een échte TEEF/BITCH gezien? Zo'n vrouwelijke hond die denkt dat ze een prinses is?![]()
Meet Donja
[ afbeelding ]
Dat is dus wel een kreng heh...Is zelfs een keer door de het raam van de voordeur gesprongen
![]()
Want ze houd dus niet van post en ze is sneller dan de postbode, die heeft ze altijd door en dan springt ze tegen de brievenbus aan met haar voorpoten.. Maar toen zat ze 1 keer net iets te laag..... Regelrecht door het ruit heenGodzijdank alleen een flinke snee in haar voorpootje. Nu kan het niet meer.
En zo zijn er meer dingetjes met haar.. ze is heel lief hoor, en super met de schaapjes.. Maar als ze een kat ziet dan hebben wij geen controlle meer en als ze die kat te pakken krijgt dan is die kat de sjaak
We moeten echt heel erg goed met haar opletten, ze springt ook makkelijk over een 2 meter hoge schuttingEen kat in onze tuin tegelijktertijd met Donja is écht een probleem.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Ben benieuwd !
Ik moet eerst eens bapaobloem gaan proberen voor ik weer es iets anders ga maken![]()
Ik ga eens even zien hoe het met de cake staat.
Ik had van mn broertje voor mn verjaardag een hele mooie grote stoompan gekregen, dat ding is echt geweldig![]()
Gebruik jij nog steeds dat elektisch stoomgeval?
Hoiquote:
Daarom post ik ook juist diequote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahaha, zelfs op die foto kijkt ze arrogant!!!!
Omgquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
Natuurlijk. Ben je logeerkat, dan ben je wel de baas in huis uiteraardDus ga je op de hoogste (wankeligste) kast je territorium in de gaten houden:
[ afbeelding ]
Hij kan gewoon niet rechtop zitten, dan stoot ie zn kop
The Kingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
Natuurlijk. Ben je logeerkat, dan ben je wel de baas in huis uiteraardDus ga je op de hoogste (wankeligste) kast je territorium in de gaten houden:
[ afbeelding ]
Hij kan gewoon niet rechtop zitten, dan stoot ie zn kop
Hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:31 schreef Autidude het volgende:
[..]
Daarom post ik ook juist die![]()
Maar het is een schat hoor, maar ook echt een wijf.![]()
. en ze heeft een tic.
Een kastdeurtje of een laatje open dat is een ramp!! die MOET ze in de gaten houden, want dat beweegt en DAT KAN NIET!!![]()
Net als met een kleedje, ze heeft ooit als pup eens meegemaakt dat een opgevouwd kleedje uitzichzelf ontvouwde.. althans, een hoek dan.. En nu heeft ze dus een kleedjes obessie![]()
Het is geweldig! Want ze gaat dus nu zelf met haar pootje het kleedje oppakken en dan met haar bek trekt ze het kleedje zodat ze het kan opvouwen, en dan gaat ze op korte afstand afwachten totdat het kleedje vanzelf weer terugflapt![]()
Wij hebben hier een veel gebruikt laatje met allemaal bijtsporen, want als je niet snel genoeg bent met dichtschuiven dan is mevrouw snellerIdem met de vaatwasser, die moet je ook heel snel dichtdoen.. En bezems zijn de duivel!! Kom aub niet met een bezem of een stofzuiger!!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Ze is nie goe"![]()
Oh en je moet ook geen acordeon gaan spelen of andere rare geluiden want dan gaat ze naar de luidsprekers blaffen, ze heeft ook een hekel aan eksters en met het vuurwerk hebben we pas echt een probleem want dan is ze dus totaal van de kaart. We zijn haar ook eens meer dan 24 uur kwijt geweest op vakantie op de Veluwe vanwege een tankoefening tijdens het uitlaten.. Je doet niets meer.. Ze is weg, Zelfde als in het bos... vuurwerk.. BOEM ze rent zo naar huis, straten over alles!! doodeng![]()
Dus, dat gaat allemaal anders dan normaalEcht een beestje met handleiding.
Hij is zooooooooooo lief...quote:
Het viel me mee hoe kneuzig hij op de kast sprong.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Oeh dat ziet dr link uit op die kast Tombo!
Zwab , ik heb net al fotootjes gemaakt van de pan en van de cake, ik ga ze alleen morgen pas uppen want dat doe ik op mn oude laptop![]()
Maes, dr is nu niet meer veel te melden natuurlijk, Apple moet gewoon nog ff de diva uithangen, bijna een maand nog![]()
Ik ga de cake uit de pan halen
Wat doe jij met mijn Yoko en mijn Naartjie?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het viel me mee hoe kneuzig hij op de kast sprong.Die rooie zou er eerder tegenaan springen en met kast en al omvallen vrees ik
Foto van de cake straks?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi, ik ben weer thuis.![]()
Vriend en ik zijn vandaag trouwens bij mijn oom geweest. Het ging wel aardig, hij zei dat ie erg blij was dat ie z'n honden had en dat dat een goede afleiding voor 'm was. Ook was ie blij dat ie zelf kon koken.
Ik hoorde vandaag dat mijn tante alle verzekeringen had stopgezet en zelf de ziektekostenverzekering niet meer had betaald. Gelukkig was hun verzekeringsmaatschappij coulant en is dat opgelost. Zeker nu hij zelf zoveel naar het ziekenhuis moet enzo.
Raymann heb ik al te lang niet gezien. Ik ga kijken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Umberto Tan bij Rayman![]()
DM, fijn dat die dingen opgelost zijn voor je oom zeg, hij heeft het al zwaar genoeg.
Heb je al PD gekeken?
Dit zijn twee mannen hequote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat doe jij met mijn Yoko en mijn Naartjie?
Ja, maar alleen aflevering 1 nog maar.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Umberto Tan bij Rayman![]()
DM, fijn dat die dingen opgelost zijn voor je oom zeg, hij heeft het al zwaar genoeg.
Heb je al PD gekeken?
En het zingenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, maar alleen aflevering 1 nog maar.![]()
Ik vond 'm zo leuk. Die humor.
Ja! Viel me ook op! En volgens mij pist hij bijna in zijn broek van het lachen daar in zijn voetbalstoeltje.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Raymann is volgens mij nu ook pas weer begonnen, ik heb echt een zwak voor Umberto sinds ik m es tegen kwam met zijn dochters op een hondenshow, hij was zooooooooooo leuk![]()
En wat ik grappig vind is dat ie zo ABN spreekt, maar dat ik m nu af en toe tegen Raymann wel op een Surinaams accent weet te betrappen
Mijn rooie kan ook op kasten springen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit zijn twee mannen heEn die rooie kan heus wel op kasten springen, als ze maar stevig genoeg staan
[ afbeelding ]
En ze slapen graaaaaaaaaaaag samen op mijn bed(maar dat kan nu niet meer want ik heb een deur
)
[ afbeelding ]
Zo gaaf, ik ga morgen de rest kijken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En het zingen![]()
Ik wil ook zo een taartenwinkel
Umberto is altijd zo heerlijk vrolijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Viel me ook op! En volgens mij pist hij bijna in zijn broek van het lachen daar in zijn voetbalstoeltje.![]()
[..]
Doe maar rustig aan hoor!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Zo gaaf, ik ga morgen de rest kijken.
Op die foto's ook heh; zie je Swift zo relaxed liggen en kijken van; "wat doe jij nou weer allemaal dan? gekke hond.. en dan staat er nog 1 foto's te maken ook., ik lig best wel lekker maar waar zijn jullie mafketels nou mee bezig? "quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha
Maar dat laatste is eng inderdaad!
hahahahaha, is yoko op bed bevallen ja?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Viel me ook op! En volgens mij pist hij bijna in zijn broek van het lachen daar in zijn voetbalstoeltje.![]()
[..]
Mijn rooie kan ook op kasten springen.![]()
Maar hoogte boeit hem niet zo. Op bed slapen is dan weer geen hobby. Komt waarschijnlijk omdat hij het nooit van me mag.![]()
En Yoko slaapt ook niet graag op bed. Al beviel het bed wel weer prima.
Wel grappig he, dat ze zo verschillend zijn...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef Autidude het volgende:
[..]
Op die foto's ook heh; zie je Swift zo relaxed liggen en kijken van; "wat doe jij nou weer allemaal dan? gekke hond.. en dan staat er nog 1 foto's te maken ook., ik lig best wel lekker maar waar zijn jullie mafketels nou mee bezig? "
Geniale opmerkingen heeft ie.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan hoor!
Olive is zoooooooooooooooo geweldig he![]()
Ik wilde Kees eerst Chuck noemen, naar Charlotte Charles uit PD, maar Chico en Chuck dat ging niet samen
Ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha, is yoko op bed bevallen ja?
Wat een lieverd en wat krult hij zich daar lekker.quote:Dit is was mijn allerliefste rooie trouwens:
[ afbeelding ]
beetje slechte foto, maar ik heb de goede foto's op een andere pc... Maar evengoed
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Knappe Jip!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Geniale opmerkingen heeft ie.
Ik wil niet rustig aan doen ik wil verder kijken! WJ vindt het ook gaaf. Zelfs mijn papa vindt het leuk, die vergat in slaap te vallen gisteravond toen ik het op had staan.
Jip is een nachtje alleen geweest en hij heeft het zo goed gedaan, niet buiten de bak geplast of gepoept. En zo blij toen ik weer thuis was.
Jij bent echt zijn mamma.quote:
oh wauw...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik werd wakker van het gepiep van Mikan en heb de rest geboren zien worden.
![]()
Ja... Eigenlijk van ons gezin... We hadden zijn moeder, en hij is bij ons geboren. Maar vanaf het begin hoorden wij bij elkaarquote:Wat een lieverd en wat krult hij zich daar lekker.Was die van jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Garfield!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha, is yoko op bed bevallen ja?
Dit is was mijn allerliefste rooie trouwens:
[ afbeelding ]
beetje slechte foto, maar ik heb de goede foto's op een andere pc... Maar evengoed
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja je ziet het steeds vaker, bar slechte geluidsmannen, de techniek word steeds beter en mooier, maar de mensen die aan de knoppen zitten steeds dommerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand die geluidsman bij Raymann ontslaan?Die arme zanger doet zijn best maar het komt totaal niet over. Zelfs de achtergrondzang is beter te verstaan dan hij. En de muziek is OORVERDOVEND!
Maar hij kwam wel terug dus? Ik hou altijd een zwak voor rooien denk ik...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:20 schreef Autidude het volgende:
[..]
Garfield!![]()
![]()
Ik had vroeger een rooie kat die Garfield heten en die was heel erg stoer en toen had ik ook een kleine kat en die heete muppet, en Garfield ging altijd heel snel zijn eten opeten en dan sloeg hij muppet voor zijn bek en ging hij muppet zijn bak leeg eten![]()
Dat was echt een boef, maar die waren we dus ook kwijt geraakt.. en toen hij terugkwam was hij helemaal verwilderd en had hij al die tijd de plaatselijke chinees beroofd enzo
jajaja meisjes, met rooie poezen, die kunnen kussen, dat is niet misquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar hij kwam wel terug dus? Ik hou altijd een zwak voor rooien denk ik...
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jajaja meisjes, met rooie poezen, die kunnen kussen, dat is niet mis
Hij was wel teruggekomen, maar hij was echt veel te wild gewordenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar hij kwam wel terug dus? Ik hou altijd een zwak voor rooien denk ik...
Kater!! .. dat is geen poesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jajaja meisjes, met rooie poezen, die kunnen kussen, dat is niet mis
Mijn rooie heeft echt nog nooit gekrabt... Oh nee, 1x toen ie heeeeeeeeeel erge oorontsteking had en de dierenarts in zn oor wilde kijken, dat deed zo zeer dat ie in mij wou wegkruipen en toen heeft ie een kras op mn wang gemaakt... En ik vond het alleen maar zielig voor hem, niet voor mezelf...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:27 schreef Autidude het volgende:
[..]
Hij was wel teruggekomen, maar hij was echt veel te wild gewordenIk weet er zelf niet precies veel meer van want ik was erg jong, maar ik weet nog wel dat hij zo de baas was over muppet en op een gegeven moment waren we hem kwijt. En van latere verhalen weet ik dat hij dus steeds bij de Chinees heel vals de vuilnisbak aan het legen was en soms in de keuken kwam. Ik weet niet meer hoe hij is teruggekomen alleen maar dat hij echt veel te vals was om nog met mensen om te gaan, en ik weet eerlijk gezegd ook niet wat mijn ouders toen met hem hebben gedaan.
Ik heb zelf ook niet veel met katten, ik hou niet zo van die klauwtjes..Maar toen ik die foto zag moest ik meteen denken aan "vroegah"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |